SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Je verwacht het NIET!!!!quote:
Majora's Mask 2quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wel een vette teaser hoor, qua sfeer een heeeel stuk meer duister dan BOTW.
Nog maar drie jaar wachten...quote:
Volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:54 schreef Jimbo het volgende:
Zelda zal nog wel een paar jaar op zich laten wachten
Ik voorspel een paar delay'squote:
Nog even afwachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wel een vette teaser hoor, qua sfeer een heeeel stuk meer duister dan BOTW.
Nah, zelfde engine, zelfde physics, mogelijk hulp van Monolith. Heb er wel vertrouwen in, zeker met zo'n vroege in-game tease.quote:
Ik ben al sinds brawl aan het wachten op de Duke Nukem teaser, maarja net als met forever kan het nog wel 30 jaar durenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Nog even afwachten
Er zit altijd een groot verschil tussen de eerste E3 trailer en de daadwerkelijke game.
Denk niet dat het per se dezelfde wereld is, dat kasteel stijgt niet voor de lol op (en anders zijn er meer dan genoeg manieren om dat te veranderen / uit te breiden), maar denk toch wel volgend jaar. Dan zit je op meer dan drie jaar sinds BotW, maar met de basis al op zijn plaats.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:30 schreef Gutanoth het volgende:
Alle models zijn er al, het lijkt zich in dezelfde wereld af te spelen, ik verwacht dat we niet heel lang meer hoeven te wachten
Ik dacht net nog, dat wordt gewoon in de toekomst een nieuwe spin-offquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:15 schreef Qunix het volgende:
Die Zelda Chaimber Dungeon maker is wel vet
Maak maar een bundel met Crash N. Sanne Trilogy voor ¤60,- en dan heb je leuke platformers om mee te nemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind Spyro dan ook wel weer een leuke aankondiging
twitter:NintendoNL twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 20:06:29Deze limited edition van The Legend of #Zelda: Link's Awakening is vanaf 20 september verkrijgbaar en bevat een SteelBook® in Game Boy-thema! #NintendoE3 https://t.co/4aO2lriaPI reageer retweet
Spyroquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind Spyro dan ook wel weer een leuke aankondiging
Yes! Al vind ik ¤24,95 behoorlijk aan de prijs voor zo'n game.quote:
Zeer zeker maat. Moet wel weer verder met deel 1 maar weinig tijd.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:08 schreef GGMM het volgende:
Breath of the wild 2 genot
Daar zijn @:scrummie2.0 en ik erg tevreden mee.
Beter.twitter:NintendoEurope twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 21:46:24Mr Tezuka has confirmed that the ability to play online multiplayer with friends is coming to #SuperMarioMaker2 in a future update. Stay tuned for more information to come.#NintendoE3 https://t.co/CBfEJBPi0V reageer retweet
Thnx, net hollow knight voor 7,50 gekocht.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:32 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
https://e3.nintendo.com/sale/
Dat is gewoon hoe ze al jaren nieuwe smash karakters presenteren. Gewoon prima gedaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:36 schreef koei het volgende:
Links Awakening ziet er tof uit, maar verder teleurstellend veel Japanse meuk. En een dode mus door de beelden van eerst Donkey Kong in 3D en daarna Banjo en Kazooie die enkel in een vechtgame op mogen komen dagen. Verder geen hardware en niks over samenwerking met Xbox.
Day One.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:30 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NintendoNL twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 20:06:29Deze limited edition van The Legend of #Zelda: Link's Awakening is vanaf 20 september verkrijgbaar en bevat een SteelBook® in Game Boy-thema! #NintendoE3 https://t.co/4aO2lriaPI reageer retweet
Day One.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
trouwens Seiken 3 ook remastered.
dat is nou wel een action rpg die ik wil spelen, vooral omdat die serie altijd actie-rpg georienteerd was.
Crash staat ook nog op m'n wenslijstje, dus dat zou een puike bundel zijn. Ben sowieso groot fan van platformers, ik heb er veel van.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maak maar een bundel met Crash N. Sanne Trilogy voor ¤60,- en dan heb je leuke platformers om mee te nemen.
Is me nooit zo opgevallen dan... ik dacht ook dat we het smash-deel wel gehad hadden na die vier andere figuren die ervoor zouden verschijnen, misschien dat ik me ook daardoor heb laten foppen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe ze al jaren nieuwe smash karakters presenteren. Gewoon prima gedaan.
Maar spyro dan? Spyro is toch wel leuk?
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
De aankondiging van BotW 2 gaat natuurlijk nergens over, dat is geen nieuws dat die er ooit aan zit te komen, dat wist iedereen allang.
Al uitgespeeld op de PS4 inclusief expansions, maar die game is wel zo ontzettend goed.twitter:witchergame twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 22:05:16@eli_anci @NintendoAmerica 540p handheld, 720p, with dynamic resolution enabled, on screen. reageer retweet
De Skyrim port is echt goed!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:52 schreef DKUp het volgende:
Al uitgespeeld op de PS4 inclusief expansions, maar die game is wel zo ontzettend goed.twitter:witchergame twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 22:05:16@:eli_anci @:NintendoAmerica 540p handheld, 720p, with dynamic resolution enabled, on screen. reageer retweet
Skyrim wil ik ook nog steeds op de Switch![]()
Geen Fire Emblem liefde?quote:Op woensdag 12 juni 2019 07:46 schreef Gutanoth het volgende:
Even alles op een rijtje gezet voor mijzelf
We krijgen het komende halfjaar Link's Awakening, Pokémon en Luigi's Mansion 3 als grote Nintendo releases. Tussendoor komen nog andere toffe third party releases als Crash Team Racing, Spyro en Hollowknight. Ik denk dat dit echt de eerste Nintendo direct is waarbij ik eens niet hoef te zeiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Is me nooit zo opgevallen dan... ik dacht ook dat we het smash-deel wel gehad hadden na die vier andere figuren die ervoor zouden verschijnen, misschien dat ik me ook daardoor heb laten foppen.
En Spyro is wel leuk idd, maar is al uit voor PS4 (dacht ik), dus ik wacht tot hij daarvoor in de aanbieding is, want dat zal waarschijnlijk een stuk eerder goedkoper zijn dan de Switch-versie.
Ik mis gewoon een echte ‘nieuwe’ Nintendo titel uit eigen stal. Animal Crossing is juist uitgesteld en Luigi’s Mansion is leuk maar allang bekend. De aankondiging van BotW 2 gaat natuurlijk nergens over, dat is geen nieuws dat die er ooit aan zit te komen, dat wist iedereen allang.
Gelukkig dat Mario Maker snel verschijnt, dat compenseert een beetje.
Ik vond fire emblem op de GBA altijd heel vet, maar hoe meer ik van three houses zie, deste minder hyped ik word.quote:
Zie 'm bij de meeste retailers op 60 euro staan. Vind ik dan ook weer een klein beetje overdreven.quote:
Zal nog wel dalen: https://www.budgetgaming.(...)896s+awakening+.htmlquote:Op woensdag 12 juni 2019 08:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zie 'm bij de meeste retailers op 60 euro staan. Vind ik dan ook weer een klein beetje overdreven.
twitter:GoNintendoTweet twitterde op woensdag 12-06-2019 om 05:12:00Square-Enix releasing Dragon Quest slime-shaped Switch controller https://t.co/DsvWzjicYn https://t.co/jIIOdZYurB reageer retweet
Is dit niet van orgine een PlayStation controller?quote:Op woensdag 12 juni 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]twitter:GoNintendoTweet twitterde op woensdag 12-06-2019 om 05:12:00Square-Enix releasing Dragon Quest slime-shaped Switch controller https://t.co/DsvWzjicYn https://t.co/jIIOdZYurB reageer retweet
[ afbeelding ]
Twijfelde jij niet laatst aan DKC: TF ?quote:
Eh, hij heeft in ieder geval een D-pad.quote:Op woensdag 12 juni 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]twitter:GoNintendoTweet twitterde op woensdag 12-06-2019 om 05:12:00Square-Enix releasing Dragon Quest slime-shaped Switch controller https://t.co/DsvWzjicYn https://t.co/jIIOdZYurB reageer retweet
[ afbeelding ]
Klopt! Gisteravond aangeschaftquote:Op woensdag 12 juni 2019 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twijfelde jij niet laatst aan DKC: TF ?
Die is nu in de aanbieding ivm E3https://www.nintendo.nl/G(...)-Freeze-1325706.html
Vanochtend voor het werk eventjes gespeeld, besturing is wel lekker smoothquote:
Mjah, alsnog flink prijzig voor een remake van een Gameboy spel.quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Zal nog wel dalen: https://www.budgetgaming.(...)896s+awakening+.html
Vind jij het serieus een verrassing dan? Er zijn continu (minimaal) twee Zelda’s in ontwikkeling bij Nintendo. Plus dat ze enkel een teaser hebben laten zien, verder totaal geen info. Kortom geen verrassing. Plus dat ik persoonlijk geen fan ben van de richting waarmee ze met BotW ingeslagen zijn, wellicht dat dat mijn gebrek aan enthousiasme ook deels verklaart.quote:
De line-up van de komende tijd is prima, daar heb ik het ook niet over. Ik heb het puur over de inhoud van deze direct. Bij een direct rond de E3 verwacht ik nieuwe 1st party games die aangekondigd worden (met gameplaybeelden, geen teasers zonder releasejaar), die ontbraken hier. Als direct rondom de TGS was deze wel prima geweest qua inhoud. Hopelijk komen ze rondom de Gamescom wel met wat leuke aankondigingen!quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
We krijgen het komende halfjaar Link's Awakening, Pokémon en Luigi's Mansion 3 als grote Nintendo releases. Tussendoor komen nog andere toffe third party releases als Crash Team Racing, Spyro en Hollowknight. Ik denk dat dit echt de eerste Nintendo direct is waarbij ik eens niet hoef te zeiken.
Het ontbreken van Wii U ports vond ik trouwens het grootste pluspunt aan deze direct. Eindelijk zit die tijd erop.
En Banjo-Kazooie in Smash!Damn, die serie schreeuwt gewoon om een reboot. Activision, mocht je meelezen.
Ik denk dat de laatste zindeel het probleem is inderdaad. De reden dat er hypothetisch gezien altijd wel een een nieuw zelda deel in de maak is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Zo kan je 60% van alle E3 aankondigingen dood relativeren.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:
[..]
Vind jij het serieus een verrassing dan? Er zijn continu (minimaal) twee Zelda’s in ontwikkeling bij Nintendo. Plus dat ze enkel een teaser hebben laten zien, verder totaal geen info. Kortom geen verrassing. Plus dat ik persoonlijk geen fan ben van de richting waarmee ze met BotW ingeslagen zijn, wellicht dat dat mijn gebrek aan enthousiasme ook deels verklaart.
[..]
Natuurlijk is het geen verrassing (wel het moment van aankondigen trouwens), alle info wees erop dat het ging gebeuren. Dat maakt de aankondiging niet ineens minder nieuwswaardig of, zoals jij zegt, dat het nergens over gaat. Een sequel op één van Nintendo's grootste games ooit, kan je wel lekker dan alsof het niets is, dat is gewoonquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:
[..]
Vind jij het serieus een verrassing dan? Er zijn continu (minimaal) twee Zelda’s in ontwikkeling bij Nintendo. Plus dat ze enkel een teaser hebben laten zien, verder totaal geen info. Kortom geen verrassing. Plus dat ik persoonlijk geen fan ben van de richting waarmee ze met BotW ingeslagen zijn, wellicht dat dat mijn gebrek aan enthousiasme ook deels verklaart.
[..]
De line-up van de komende tijd is prima, daar heb ik het ook niet over. Ik heb het puur over de inhoud van deze direct. Bij een direct rond de E3 verwacht ik nieuwe 1st party games die aangekondigd worden (met gameplaybeelden, geen teasers zonder releasejaar), die ontbraken hier. Als direct rondom de TGS was deze wel prima geweest qua inhoud. Hopelijk komen ze rondom de Gamescom wel met wat leuke aankondigingen!
Een remake van Banjo (of beter, een nieuw deel), lijkt me dan wel weer heel tof! Zo’n aankondiging had deze direct ook gered imo.
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:
[..]
[..]
De line-up van de komende tijd is prima, daar heb ik het ook niet over. Ik heb het puur over de inhoud van deze direct. Bij een direct rond de E3 verwacht ik nieuwe 1st party games die aangekondigd worden (met gameplaybeelden, geen teasers zonder releasejaar), die ontbraken hier. Als direct rondom de TGS was deze wel prima geweest qua inhoud. Hopelijk komen ze rondom de Gamescom wel met wat leuke aankondigingen!
Een remake van Banjo (of beter, een nieuw deel), lijkt me dan wel weer heel tof! Zo’n aankondiging had deze direct ook gered imo.
Het is niet hypothetisch gezien, dat is gewoon een feit. Hypothetisch gezien zelfs drie of vier (in de eerste ontwerpfases). Er zijn altijd een 2D/‘handheld’-versie in de maak en een 3D/‘console’-versie. En als ze in de afrondende fase van de een zijn, is de opvolger alweer in ontwikkeling.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste zindeel het probleem is inderdaad. De reden dat er hypothetisch gezien altijd wel een een nieuw zelda deel in de maak is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Dat verwachtte ik na de Smash x DQ aankondiging wel toen ik Smash x BanjoKazooie zag staanquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:51 schreef rickyszz het volgende:
Ik dacht eerst dat Banjo-Kazooie naar de Switch kwam
Dat laatste heb je wellicht gelijk in, ik heb me niet vooraf ingelezen of wat dan ook. Ik lees vrijwel geen gamenieuws meer (enkel af en toe een PU met verouderde informatie want dat is print), alleen de persconferenties rondom de E3 kijk ik graag. Dat er geen hardware aangekondigd zou worden wist ik dus niet, het laatste wat ik had gelezen was juist van wel. En het gaat er niet om dat Zelda niet telt, maar dat ik teasers gewoon niet interessant vind.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen verrassing (wel het moment van aankondigen trouwens), alle info wees erop dat het ging gebeuren. Dat maakt de aankondiging niet ineens minder nieuwswaardig of, zoals jij zegt, dat het nergens over gaat. Een sequel op één van Nintendo's grootste games ooit, kan je wel lekker dan alsof het niets is, dat is gewoonwaardig.
Probleem ligt denk ik gewoon bij jou, ook je opmerking over de Direct. Nintendo: 'Tijdens E3 updates over de games in 2019'. Koei: 'Ja, waar zijn in hemelsnaam nieuwe 1st party games? Zelda telt niet trouwens.' Of, Nintendo: 'We maken geen hardware aankondigingen tijdens E3', Koei: 'Geen nieuwe hardware', dan gaat het ergens mis he
Dat ben ik wel met je eens, maar ik verwacht ook niet dat het een direct vervolg is. Eerder een losstaand deel met een nieuw verhaal wat enigszins op de voorganger aansluit. Een beetje zoals Nintendo altijd gedaan heeft, maar dan met dezelfde engine en looks.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:43 schreef GGMM het volgende:
Overigens vind ik een direct vervolg op BOTW helemaal niet zo vanzelfsprekend. Zeker niet voor Nintendo. Zo vaak gebeurt het niet dat een Zelda-game een direct vervolg krijgt.
Ben ook erg benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Of er nu dungeons zijn, of je nu wellicht wel met een ander character speelt, of het dezelfde wereld is of een hele nieuwe.
Gelukkig nog maar 2 jaartjes geduld.
Zelda II op Zelda 1quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:56 schreef Elan het volgende:
Welke Zelda's zijn een direct vervolg op een eerdere releases?
quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:
Kwam wel dit tegen:quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:51 schreef rickyszz het volgende:
Switchforcequote:Op woensdag 12 juni 2019 14:16 schreef K21 het volgende:
[..]
[..]
Kwam wel dit tegen:
De werktitel Banjo-Kazooie staat nog steeds op de Duitse Amazon: https://www.amazon.de/dp/(...)t_awdo_9ScaDb43KW2CH
Misschien is het niets/een fout/een amiibo/wat dan ook, maar je hoopt toch altijd.
Mjah, dat kun je natuurlijk over elke populaire franchise zeggen. Dat wil niet zeggen dat je niet enthousiast kan worden van zo'n trailer.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:
[..]
Dat ligt dan grotendeels ook wel aan je eigen verwachtingspatroon. Bij Nintendo ga ik er al jaren met 0 verwachtingen in, kan dan alleen maar meevallen. Je doet BOTW2 af als een middelmatige titel, terwijl het een vervolg is van een van de best ontvangen games van het afgelopen decennia. Daarnaast gebruikt Nintendo de E3 niet meer als hét moment om in een keer alles aan te kondigen, maar worden er verschillende directs gehouden over het hele jaar. Kans is groot dat er na de zomer een direct wordt gehouden met de datum voor Luigi's Mansion 3 en een aankondiging voor een nieuwe grote titel.quote:[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een release in 2020. Zelfde engine, zelfde wereld (denk ik dan, grotendeels). Tussen Mario Galaxy 1 en 2 zat ook niet zo heel veel tijd bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:43 schreef GGMM het volgende:
Overigens vind ik een direct vervolg op BOTW helemaal niet zo vanzelfsprekend. Zeker niet voor Nintendo. Zo vaak gebeurt het niet dat een Zelda-game een direct vervolg krijgt.
Ben ook erg benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Of er nu dungeons zijn, of je nu wellicht wel met een ander character speelt, of het dezelfde wereld is of een hele nieuwe.
Gelukkig nog maar 2 jaartjes geduld.
Alsof SEGA remakes/vamps over het algemeen een must buy zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:36 schreef Elan het volgende:
Die Wonderboy remake is echt een drama trouwens, niet kopen.
Tussen een must buy en een compleet drama zit anders nog wel een wereld van verschil. Dragon's trap was best een hele aardige game.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof SEGA remakes/vamps over het algemeen een must buy zijn.
Dat dacht iedereen ook met Persona 5 want Joker. Don't get your hopes up.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:51 schreef rickyszz het volgende:
Ze hebben zelfs niks van SMT V laten zien terwijl dat al zeker 2 jaar in de productie zit.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen ook met Persona 5 want Joker. Don't get your hopes up.
Dat gaat sowieso op een of andere rare Japanse SMT TV special uitgezonden worden. Niet op de E3.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs niks van SMT V laten zien terwijl dat al zeker 2 jaar in de productie zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |