abonnement Unibet Coolblue
pi_187386945
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:23 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

:')
Vind jij het serieus een verrassing dan? Er zijn continu (minimaal) twee Zelda’s in ontwikkeling bij Nintendo. Plus dat ze enkel een teaser hebben laten zien, verder totaal geen info. Kortom geen verrassing. Plus dat ik persoonlijk geen fan ben van de richting waarmee ze met BotW ingeslagen zijn, wellicht dat dat mijn gebrek aan enthousiasme ook deels verklaart.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:30 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

We krijgen het komende halfjaar Link's Awakening, Pokémon en Luigi's Mansion 3 als grote Nintendo releases. Tussendoor komen nog andere toffe third party releases als Crash Team Racing, Spyro en Hollowknight. Ik denk dat dit echt de eerste Nintendo direct is waarbij ik eens niet hoef te zeiken. :')

Het ontbreken van Wii U ports vond ik trouwens het grootste pluspunt aan deze direct. Eindelijk zit die tijd erop.

En Banjo-Kazooie in Smash! O+ Damn, die serie schreeuwt gewoon om een reboot. Activision, mocht je meelezen.
De line-up van de komende tijd is prima, daar heb ik het ook niet over. Ik heb het puur over de inhoud van deze direct. Bij een direct rond de E3 verwacht ik nieuwe 1st party games die aangekondigd worden (met gameplaybeelden, geen teasers zonder releasejaar), die ontbraken hier. Als direct rondom de TGS was deze wel prima geweest qua inhoud. Hopelijk komen ze rondom de Gamescom wel met wat leuke aankondigingen!

Een remake van Banjo (of beter, een nieuw deel), lijkt me dan wel weer heel tof! Zo’n aankondiging had deze direct ook gered imo.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_187386982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:

[..]

Vind jij het serieus een verrassing dan? Er zijn continu (minimaal) twee Zelda’s in ontwikkeling bij Nintendo. Plus dat ze enkel een teaser hebben laten zien, verder totaal geen info. Kortom geen verrassing. Plus dat ik persoonlijk geen fan ben van de richting waarmee ze met BotW ingeslagen zijn, wellicht dat dat mijn gebrek aan enthousiasme ook deels verklaart.
[..]
Ik denk dat de laatste zindeel het probleem is inderdaad. De reden dat er hypothetisch gezien altijd wel een een nieuw zelda deel in de maak is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Zo kan je 60% van alle E3 aankondigingen dood relativeren.
  Redactie Games woensdag 12 juni 2019 @ 13:37:00 #78
181272 crew  Noppie2000
pi_187387003
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:

[..]

Vind jij het serieus een verrassing dan? Er zijn continu (minimaal) twee Zelda’s in ontwikkeling bij Nintendo. Plus dat ze enkel een teaser hebben laten zien, verder totaal geen info. Kortom geen verrassing. Plus dat ik persoonlijk geen fan ben van de richting waarmee ze met BotW ingeslagen zijn, wellicht dat dat mijn gebrek aan enthousiasme ook deels verklaart.
[..]

De line-up van de komende tijd is prima, daar heb ik het ook niet over. Ik heb het puur over de inhoud van deze direct. Bij een direct rond de E3 verwacht ik nieuwe 1st party games die aangekondigd worden (met gameplaybeelden, geen teasers zonder releasejaar), die ontbraken hier. Als direct rondom de TGS was deze wel prima geweest qua inhoud. Hopelijk komen ze rondom de Gamescom wel met wat leuke aankondigingen!

Een remake van Banjo (of beter, een nieuw deel), lijkt me dan wel weer heel tof! Zo’n aankondiging had deze direct ook gered imo.
Natuurlijk is het geen verrassing (wel het moment van aankondigen trouwens), alle info wees erop dat het ging gebeuren. Dat maakt de aankondiging niet ineens minder nieuwswaardig of, zoals jij zegt, dat het nergens over gaat. Een sequel op één van Nintendo's grootste games ooit, kan je wel lekker dan alsof het niets is, dat is gewoon :') waardig.

Probleem ligt denk ik gewoon bij jou, ook je opmerking over de Direct. Nintendo: 'Tijdens E3 updates over de games in 2019'. Koei: 'Ja, waar zijn in hemelsnaam nieuwe 1st party games? Zelda telt niet trouwens.' Of, Nintendo: 'We maken geen hardware aankondigingen tijdens E3', Koei: 'Geen nieuwe hardware :N', dan gaat het ergens mis he :P
  Forum Admin woensdag 12 juni 2019 @ 13:38:52 #79
35723 crew  GGMM
pi_187387029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:

[..]

Vind jij het serieus een verrassing dan? Er zijn continu (minimaal) twee Zelda’s in ontwikkeling bij Nintendo. Plus dat ze enkel een teaser hebben laten zien, verder totaal geen info. Kortom geen verrassing. Plus dat ik persoonlijk geen fan ben van de richting waarmee ze met BotW ingeslagen zijn, wellicht dat dat mijn gebrek aan enthousiasme ook deels verklaart.
[..]

De line-up van de komende tijd is prima, daar heb ik het ook niet over. Ik heb het puur over de inhoud van deze direct. Bij een direct rond de E3 verwacht ik nieuwe 1st party games die aangekondigd worden (met gameplaybeelden, geen teasers zonder releasejaar), die ontbraken hier. Als direct rondom de TGS was deze wel prima geweest qua inhoud. Hopelijk komen ze rondom de Gamescom wel met wat leuke aankondigingen!

Een remake van Banjo (of beter, een nieuw deel), lijkt me dan wel weer heel tof! Zo’n aankondiging had deze direct ook gered imo.
Jij bent vast leuk op feestjes.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187387076
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik denk dat de laatste zindeel het probleem is inderdaad. De reden dat er hypothetisch gezien altijd wel een een nieuw zelda deel in de maak is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Het is niet hypothetisch gezien, dat is gewoon een feit. Hypothetisch gezien zelfs drie of vier (in de eerste ontwerpfases). Er zijn altijd een 2D/‘handheld’-versie in de maak en een 3D/‘console’-versie. En als ze in de afrondende fase van de een zijn, is de opvolger alweer in ontwikkeling.

Feit blijft daarnaast dat het een teaser zonder info of wat dan ook is. Zelfs van een nieuwe Mario zou ik dat niet zo interessant vinden.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Forum Admin woensdag 12 juni 2019 @ 13:43:29 #81
35723 crew  GGMM
pi_187387082
Overigens vind ik een direct vervolg op BOTW helemaal niet zo vanzelfsprekend. Zeker niet voor Nintendo. Zo vaak gebeurt het niet dat een Zelda-game een direct vervolg krijgt.

Ben ook erg benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Of er nu dungeons zijn, of je nu wellicht wel met een ander character speelt, of het dezelfde wereld is of een hele nieuwe.

Gelukkig nog maar 2 jaartjes geduld. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187387101
Het is wel jammer ja zoveel remakes en vervolgdelen, in verhouding amper echt nieuwe content. De games waar ik nu naar uit kijk zijn:

Super Mario maker 2
Remake van Zelda
Luigi's Mansion 3
Extra poppetjes voor Smash

Vervolg op BOTW is natuurlijk een fijn vooruitzicht, maar dat zal nog wel minimaal een jaar en zo niet langer duren.
blablablabla
pi_187387216
Ik dacht eerst dat Banjo-Kazooie naar de Switch kwam :'(
pi_187387231
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:51 schreef rickyszz het volgende:
Ik dacht eerst dat Banjo-Kazooie naar de Switch kwam :'(
Dat verwachtte ik na de Smash x DQ aankondiging wel toen ik Smash x BanjoKazooie zag staan :(
pi_187387236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:37 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het geen verrassing (wel het moment van aankondigen trouwens), alle info wees erop dat het ging gebeuren. Dat maakt de aankondiging niet ineens minder nieuwswaardig of, zoals jij zegt, dat het nergens over gaat. Een sequel op één van Nintendo's grootste games ooit, kan je wel lekker dan alsof het niets is, dat is gewoon :') waardig.

Probleem ligt denk ik gewoon bij jou, ook je opmerking over de Direct. Nintendo: 'Tijdens E3 updates over de games in 2019'. Koei: 'Ja, waar zijn in hemelsnaam nieuwe 1st party games? Zelda telt niet trouwens.' Of, Nintendo: 'We maken geen hardware aankondigingen tijdens E3', Koei: 'Geen nieuwe hardware :N', dan gaat het ergens mis he :P
Dat laatste heb je wellicht gelijk in, ik heb me niet vooraf ingelezen of wat dan ook. Ik lees vrijwel geen gamenieuws meer (enkel af en toe een PU met verouderde informatie want dat is print), alleen de persconferenties rondom de E3 kijk ik graag. Dat er geen hardware aangekondigd zou worden wist ik dus niet, het laatste wat ik had gelezen was juist van wel. En het gaat er niet om dat Zelda niet telt, maar dat ik teasers gewoon niet interessant vind.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:43 schreef GGMM het volgende:
Overigens vind ik een direct vervolg op BOTW helemaal niet zo vanzelfsprekend. Zeker niet voor Nintendo. Zo vaak gebeurt het niet dat een Zelda-game een direct vervolg krijgt.

Ben ook erg benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Of er nu dungeons zijn, of je nu wellicht wel met een ander character speelt, of het dezelfde wereld is of een hele nieuwe.

Gelukkig nog maar 2 jaartjes geduld. :)
Dat ben ik wel met je eens, maar ik verwacht ook niet dat het een direct vervolg is. Eerder een losstaand deel met een nieuw verhaal wat enigszins op de voorganger aansluit. Een beetje zoals Nintendo altijd gedaan heeft, maar dan met dezelfde engine en looks.

En feestjes waarop iedereen het altijd maar met elkaar eens is zijn duffe feestjes
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Forum Admin woensdag 12 juni 2019 @ 13:54:25 #86
35723 crew  GGMM
pi_187387261
Ik verwacht wel echt een direct vervolg eigenlijk. Als dit een hele nieuwe game is in dezelfde stijl zou ik dat nogal apart vinden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187387289
Welke Zelda's zijn een direct vervolg op een eerdere releases?
blablablabla
  Redactie Games woensdag 12 juni 2019 @ 13:57:40 #88
181272 crew  Noppie2000
pi_187387298
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:56 schreef Elan het volgende:
Welke Zelda's zijn een direct vervolg op een eerdere releases?
Zelda II op Zelda 1
Majora's Mask op Ocarina of Time (qua verhaal niet, wel dezelfde Link)
Phantom Hourglass op Wind Waker
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:16:06 #89
481998 K21
Cappuccino
pi_187387560
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:
Een remake van Banjo (of beter, een nieuw deel), lijkt me dan wel weer heel tof! Zo’n aankondiging had deze direct ook gered imo.
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:51 schreef rickyszz het volgende:
Ik dacht eerst dat Banjo-Kazooie naar de Switch kwam :'(
Kwam wel dit tegen:
De werktitel Banjo-Kazooie staat nog steeds op de Duitse Amazon: https://www.amazon.de/dp/(...)t_awdo_9ScaDb43KW2CH

Misschien is het niets/een fout/een amiibo/wat dan ook, maar je hoopt toch altijd. :P
  Forum Admin woensdag 12 juni 2019 @ 14:22:14 #90
35723 crew  GGMM
pi_187387670
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:16 schreef K21 het volgende:

[..]

[..]

Kwam wel dit tegen:
De werktitel Banjo-Kazooie staat nog steeds op de Duitse Amazon: https://www.amazon.de/dp/(...)t_awdo_9ScaDb43KW2CH

Misschien is het niets/een fout/een amiibo/wat dan ook, maar je hoopt toch altijd. :P
Switchforce :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:30:32 #91
481998 K21
Cappuccino
pi_187387809
Oh, is 't een slecht kanaal? Ik kende het verder niet. :+
pi_187387913
Die Wonderboy remake is echt een drama trouwens, niet kopen.
blablablabla
pi_187387953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:32 schreef koei het volgende:

[..]

Vind jij het serieus een verrassing dan? Er zijn continu (minimaal) twee Zelda’s in ontwikkeling bij Nintendo. Plus dat ze enkel een teaser hebben laten zien, verder totaal geen info. Kortom geen verrassing. Plus dat ik persoonlijk geen fan ben van de richting waarmee ze met BotW ingeslagen zijn, wellicht dat dat mijn gebrek aan enthousiasme ook deels verklaart.

Mjah, dat kun je natuurlijk over elke populaire franchise zeggen. Dat wil niet zeggen dat je niet enthousiast kan worden van zo'n trailer.

quote:
[..]

De line-up van de komende tijd is prima, daar heb ik het ook niet over. Ik heb het puur over de inhoud van deze direct. Bij een direct rond de E3 verwacht ik nieuwe 1st party games die aangekondigd worden (met gameplaybeelden, geen teasers zonder releasejaar), die ontbraken hier. Als direct rondom de TGS was deze wel prima geweest qua inhoud. Hopelijk komen ze rondom de Gamescom wel met wat leuke aankondigingen!

Een remake van Banjo (of beter, een nieuw deel), lijkt me dan wel weer heel tof! Zo’n aankondiging had deze direct ook gered imo.
Dat ligt dan grotendeels ook wel aan je eigen verwachtingspatroon. Bij Nintendo ga ik er al jaren met 0 verwachtingen in, kan dan alleen maar meevallen. Je doet BOTW2 af als een middelmatige titel, terwijl het een vervolg is van een van de best ontvangen games van het afgelopen decennia. Daarnaast gebruikt Nintendo de E3 niet meer als hét moment om in een keer alles aan te kondigen, maar worden er verschillende directs gehouden over het hele jaar. Kans is groot dat er na de zomer een direct wordt gehouden met de datum voor Luigi's Mansion 3 en een aankondiging voor een nieuwe grote titel.
pi_187388056
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:43 schreef GGMM het volgende:
Overigens vind ik een direct vervolg op BOTW helemaal niet zo vanzelfsprekend. Zeker niet voor Nintendo. Zo vaak gebeurt het niet dat een Zelda-game een direct vervolg krijgt.

Ben ook erg benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Of er nu dungeons zijn, of je nu wellicht wel met een ander character speelt, of het dezelfde wereld is of een hele nieuwe.

Gelukkig nog maar 2 jaartjes geduld. :)
Ik verwacht eigenlijk wel een release in 2020. Zelfde engine, zelfde wereld (denk ik dan, grotendeels). Tussen Mario Galaxy 1 en 2 zat ook niet zo heel veel tijd bijvoorbeeld.
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:46:48 #95
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187388072
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:36 schreef Elan het volgende:
Die Wonderboy remake is echt een drama trouwens, niet kopen.
Alsof SEGA remakes/vamps over het algemeen een must buy zijn.
pi_187388185
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Alsof SEGA remakes/vamps over het algemeen een must buy zijn.
Tussen een must buy en een compleet drama zit anders nog wel een wereld van verschil. Dragon's trap was best een hele aardige game.
Wonderboy Returns Remix (e-shop only) moet je echt ver bij vandaan blijven, tenzij epilepsie zie je ding is. De gameplay zelf is best aardig, gewoon je standaard platformer goed voor een paar uur dom vermaak. Er is echter iets met de beeldconfiguratie waardoor je gedesoriënteerd raakt.
blablablabla
pi_187388197
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juni 2019 13:51 schreef rickyszz het volgende:
Ik dacht eerst dat Banjo-Kazooie naar de Switch kwam :'(
Dat dacht iedereen ook met Persona 5 want Joker. Don't get your hopes up.
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:53:49 #98
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187388223
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:52 schreef Drankster het volgende:

[..]

Dat dacht iedereen ook met Persona 5 want Joker. Don't get your hopes up.
Ze hebben zelfs niks van SMT V laten zien terwijl dat al zeker 2 jaar in de productie zit.
pi_187388243
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ze hebben zelfs niks van SMT V laten zien terwijl dat al zeker 2 jaar in de productie zit.
Dat gaat sowieso op een of andere rare Japanse SMT TV special uitgezonden worden. Niet op de E3.
  Forum Admin woensdag 12 juni 2019 @ 14:55:10 #100
35723 crew  GGMM
pi_187388251
Als er een remake komt van de 2 originele Banjo-Kazooie games ben ik een tevreden man.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')