quote:
Nou ik heb aan mijn sleutelbos wel een nagelvijl om te kunnen steken. Tjonge, wat zal zo iemand gewond zijn dan.quote:
Goede bako.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Wat nou weer?quote:
In oog of hals? Reken maar.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:58 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou ik heb aan mijn sleutelbos wel een nagelvijl om te kunnen steken. Tjonge, wat zal zo iemand gewond zijn dan.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
En als vrouw, als je de hond uitlaat, de kettingriem om je hand heen wikkelen en dan een vuist maken.
Moet gewoon niet zo bang zijn, komt door de media de laatste tijd. En hier in dit dorp een dode gevonden in het maisveld. En dan krijg ik rare gedachten als ik iemand aan zie komen zonder hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan denk ik: wat doe jij hier zonder hond zo laat. Belachelijk natuurlijk.
Die opmerking uit het vorige topic.quote:
Ja ik ook dus. Raar toch. Had dat een jaar of vijf terug nog niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet raar. Zo liep ik ook wel eens als ik 's avonds buiten kwam.
Niet alleen de media, Marsani. Het is een feit dat er roofdieren rondlopen die graag vrouwen tot slachtoffer maken. Alles wat je vertrouwen kan geven is goed. En tips en tricks weten om jezelf te kunnen verdedigen is helemaal ok.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Moet gewoon niet zo bang zijn, komt door de media de laatste tijd. En hier in dit dorp een dode gevonden in het maisveld. En dan krijg ik rare gedachten als ik iemand aan zie komen zonder hondDan denk ik: wat doe jij hier zonder hond zo laat. Belachelijk natuurlijk.
Op de quoteknop drukken, alles kopieren en in een nieuwe post plakken hier.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die opmerking uit het vorige topic.![]()
Weet nog steeds niet hoe te quoten uit een gesloten topic.
Man man man, nu moet ik daar weer aan denken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Tip voor seriemoordenaars: Koop een hond als alibi
Valse dieren moeten ze een spuitje gevenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet alleen de media, Marsani. Het is een feit dat er roofdieren rondlopen die graag vrouwen tot slachtoffer maken. Alles wat je vertrouwen kan geven is goed. En tips en tricks weten om jezelf te kunnen verdedigen is helemaal ok.
Als je vecht voor je leven, dan neemt je instinct en drang for survival over. Dan doe je dingen waarvan je dat nu nooit zou denken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ieeeee zal nooit in een oog gaan steken. Jakkes, val ik zelf flauw denk ik.
Ik zal het ooit eens proberen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Op de quoteknop drukken, alles kopieren en in een nieuwe post plakken hier.
Hier wel hoor, in Groningen. Nu ben ik niet bang meer.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja ik ook dus. Raar toch. Had dat een jaar of vijf terug nog niet.
Yep. Freeze, fight or flight.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je vecht voor je leven, dan neemt je instinct en drang for survival over. Dan doe je dingen waarvan je dat nu nooit zou denken.
Of je vecht niet, en je bevriest. Zoals een dier in de koplampen van een auto gevangen. Maar je weet nooit welke van de twee reacties je zal hebben.
Hopelijk hoeven we er nooit achter te komen welke het wordt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep. Freeze, fight or flight.
https://lifehacker.com/do(...)lf-defens-1819780877
In de Achterhoek kunnen net zo goed roofdieren rondlopen, het kan overal gebeuren....helaas.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ga gewoon de bossen in. Zonder wapen, alleen mijn mobiel. Hier in de Achterhoek kan dat nog.
Precies.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hopelijk hoeven we er nooit achter te komen welke het wordt.
Rondje sleutelpuntjesquote:
Het heeft ook geen zin om je daar heel erg mee bezig te houden. Als in jezelf gek maken. Als je daar wel last van hebt is het inderdaad een goed idee om een relevante training te volgen. Dan kan je het van je af zetten denk ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de Achterhoek kunnen net zo goed roofdieren rondlopen, het kan overal gebeuren....helaas.
GILLYBBBBBBBBBB kurvaaaaaaquote:
Dit, in de U.S.A zijn het plaatsen waar niemand het van verwachtte en ze gingen elke zondag naar de kerk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de Achterhoek kunnen net zo goed roofdieren rondlopen, het kan overal gebeuren....helaas.
Ik had hier aan de rand van de grote stad bijna een vox onder de auto///quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ai. Ben je gewond?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
En ik ben vandaag van een trappetje gevallen in het mondaine Marbella
Goffer Dees. doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Ben je gewond?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Dees toch. Niets gebroken, gekneusd?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreestquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Het heeft ook geen zin om je daar heel erg mee bezig te houden. Als in jezelf gek maken. Als je daar wel last van hebt is het inderdaad een goed idee om een relevante training te volgen. Dan kan je het van je af zetten denk ik.
Je moet wel kijken waar je lopt ipv in de picture te willen shinenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Er is ooit een docu-serie geweest over de fauna in en rond Amsterdam. Kwamen ook vossen in voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had hier aan de rand van de grote stad bijna een vox onder de auto///
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet wel kijken waar je lopt ipv in de picture te willen shinen
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Echt niets. Geslapen, gesuft. Een keer de hond uitgelaten. Feesie van vanavond laat ik ook aan me voorbij gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Conjooooen? Inderdaad niks gedaan vandaag?
Ja, dat is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest![]()
Ik ben niet zo snel bang, maar me er wel van bewust dat het overal kan gebeuren.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt niets. Geslapen, gesuft. Een keer de hond uitgelaten. Feesie van vanavond laat ik ook aan me voorbij gaan.
Ze wordt niet voor niets de Deez genoemd.quote:
Klopt. Maar ik ga mijn leven niet verzieken door op pad te moeten gaan met het idee dat er weleens gekken rond kunnen lopen. Ik wil genieten van de natuur, en ja, ook ik hoor weleens verhalen en waarschuwingen. Misschien naïef, maar als ik iets niet vertrouw heb ik mijn mobiel of duik ik mijn auto weer in.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
heb je het en publique gedaanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Dikke knie, vette bult op mijn scheenbeen en een zere arm.
Maar verdomme wat voelde ik me voor gek staan....of iggen eigenlijk.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Hahahaha ik ken dat ja. Je gaat op je bek, kijkt als eerste om je heen of iemand het gezien heeft.. en dan afdruipenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Maar verdomme wat voelde ik me voor gek staan....of liggen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Voor de andere toeristen? Joh, wat kan het je schelen, je kent ze niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik geef je groot gelijk, anders kan je net zo goed achter de geraniums.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga mijn leven niet verzieken door op pad te moeten gaan met het idee dat er weleens gekken rond kunnen lopen. Ik wil genieten van de natuur, en ja, ook ik hoor weleens verhalen en waarschuwingen. Misschien naïef, maar als ik iets niet vertrouw heb ik mijn mobiel of duik ik mijn auto weer in.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Er is ooit een docu-serie geweest over de fauna in en rond Amsterdam. Kwamen ook vossen in voor.
Ik ben de naam van die serie ff kwijt.Amsterdamse waterleiding duinen vast. Daar is veel te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste keer kon ik niet opstaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahahaha ik ken dat ja. Je gaat op je bek, kijkt als eerste om je heen of iemand het gezien heeft.. en dan afdruipen
Nee, in en rond Amsterdam. Niet in de waterleiding duinen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Amsterdamse waterleiding duinen vast. Daar is veel te zien.
Oei, iets gebroken?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste keer kon ik niet opstaan.
Niet meegemaakt?quote:
Oke. Ik hoor ook steeds over ijsvogels in Amsterdamse parken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, in en rond Amsterdam. Niet in de waterleiding duinen.
Smakelijk/succes/sterktequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga met een deel van een gegrilde haan stoeien.
Op een volle boulevardquote:
Ohw echt? Gaaf!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oke. Ik hoor ook steeds over ijsvogels in Amsterdamse parken.
Zou kunnen .. kom eens langs om te fotograferenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oke. Ik hoor ook steeds over ijsvogels in Amsterdamse parken.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahahaha ik ken dat ja. Je gaat op je bek, kijkt als eerste om je heen of iemand het gezien heeft.. en dan afdruipen
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Smakelijk/succes/sterkte
(doorhalen wat niet van toepassing is)
och Deesquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een volle boulevard![]()
Er werd meteen van alle kanten gevraagd of everything allright was, wegwezen it's oké, dus opstaan en de pijn verbijtend weg gelopen.
Lekker met het beentje omhoog en regelmatig koelen, komt wel goed hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de andere toeristen? Joh, wat kan het je schelen, je kent ze niet.
Klinkt pijnlijk, ik hoop dat het snel over is.
Doe maar. Ik las weer iets over niet eten, maar nu gelukkig weer wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben wel vaker gigantisch op mijn bek gegaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Die heeft net een haantje op , zo te zienquote:
Sterkte....quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met het beentje omhoog en regelmatig koelen, komt wel goed hoor.
Jij weet.quote:
Denk het wel. Op mijn dertiende iets meegemaakt. Werd van de fiets getrokken in het bos door een kerel. Ik ging in blinde paniek schoppen en schreeuwen. Of mijn leven er vanaf hing. Hij schrok en ik kon weg rennen, de weg op om automobilisten staande te kunnen houden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je vecht voor je leven, dan neemt je instinct en drang for survival over. Dan doe je dingen waarvan je dat nu nooit zou denken.
Of je vecht niet, en je bevriest. Zoals een dier in de koplampen van een auto gevangen. Maar je weet nooit welke van de twee reacties je zal hebben.
Thx, lukt weer.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doe maar. Ik las weer iets over niet eten, maar nu gelukkig weer wel.![]()
Zorg goed voor jezelf Mo.
Stuk of vier.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die heeft net een haantje op , zo te zien![]()
Hoi binnenkomers, niet gezien
Wow, heftig.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Denk het wel. Op mijn dertiende iets meegemaakt. Werd van de fiets getrokken in het bos door een kerel. Ik ging in blinde paniek schoppen en schreeuwen. Of mijn leven er vanaf hing. Hij schrok en ik kon weg rennen, de weg op om automobilisten staande te kunnen houden.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb weleens iets gebroken, maar niet in die setting
Ik ben gevallen over bouwmateriaal die ze op de stoep hadden liggen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb weleens iets gebroken, maar niet in die setting
Ik kan gelukkig altijd heel snel lachen om zulk soort dingen en heb gewoon nog gezien wat ik wilde zien, als ik maar in beweging bleef.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
och Dees![]()
Gelukkig dat je niets ernstigs aan overgehouden hebt. Proberen te vergeten en nog effe verder te genieten?
Dat zeg ik, GAMMA.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gevallen over bouwmateriaal die ze op de stoep hadden liggen.
Arm en been gebroken, week in het ziekenhuis gelegen, het was een half jaar geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je hem hebben?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je kan blijkbaar goed val breken, heel belangrijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig altijd heel snel lachen om zulk soort dingen en heb gewoon nog gezien wat ik wilde zien, als ik maar in beweging bleef.
En morgen toch naar huis.
De halve ijzerwaren vd Gamma hebben ze eringezet.quote:
Dan is het een hele andere zaak Marsani, en dan begrijp ik je angst.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Denk het wel. Op mijn dertiende iets meegemaakt. Werd van de fiets getrokken in het bos door een kerel. Ik ging in blinde paniek schoppen en schreeuwen. Of mijn leven er vanaf hing. Hij schrok en ik kon weg rennen, de weg op om automobilisten staande te kunnen houden.
Wow, dat is heftig! Goed gereageerd dus, maar wel een hele nare ervaring.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tot een half jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb nooit wat gebroken.Dat is voor mietjes.
Ik heb best veel gebroken gehad, zal dus wel een mietje zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb nooit wat gebroken.Dat is voor mietjes.
Morgan naar huis en ik zal uitkijken met trapjesquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe lang nog? Kijk je wel een beetje uit ?
Zulke gasten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Balen Dees, hopelijk ruïneerd het de rest van je verkansie nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Oeh, morgen al.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgan naar huis en ik zal uitkijken met trapjes
Tjezus zeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik viel en greep meteen de spijlen van het trappetje vast, ik bleef even aan het hekje hangen en knalde op mijn knieënquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar goed val breken, heel belangrijk.
Moet je op je werk ook geen trap op?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgan naar huis en ik zal uitkijken met trapjes
Dat is niet niks. Pfff jee zeg. Hartstikke goed dat je er wat aan gaat doen om je zelfvertrouwen te boosten. Je gaat er echt wat aan hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Leuk artikel tnxquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)F%2Fwww.google.nl%2F
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gevallen over bouwmateriaal die ze op de stoep hadden liggen.
Arm en been gebroken, week in het ziekenhuis gelegen, het was een half jaar geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, maar ik vind het ook altijd fijn om weer naar huis te gaan ook al heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad.quote:
Anime enzo is niet mijn ding maar dit was echt leuk gedaanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij weet.![]()
![]()
Dat filmpje trouwens,ze doen een crowdfunding voor het volgende deel.
Ja zo'n 25 treden, maar dat is tot nu toe altijd goed gegaanquote:
Gelukkig wel, ik heb nog wel fysio. Maar het is wel raar om mee te maken als je nog nooit wat overkomen is.quote:
Dat deed ik daarvoor ook al.quote:
Ja, brrr.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik heb nog wel fysio. Maar het is wel raar om mee te maken als je nog nooit wat overkomen is.
Thanks!quote:
Ik vond het wel leuk dat ik veel steun van hier kreeg.quote:
Ja toch!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Maar er zijn ergere dingen dan mijn afgang en plein public
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat ik veel steun van hier kreeg.
Zonder in details te treden, het niet meer door.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind het ook altijd fijn om weer naar huis te gaan ook al heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad.
Hoe is het met de voorbereidingen van je nieuwe huis?
Kan het me nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat ik veel steun van hier kreeg.
Er zal wel een reden voor zijn Amph. Er komt vast iets beters.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zonder in details te treden, het niet meer door.
Soul zegt ook zoiets.Anime is wel haar ding maar het verhaal staat haar niet aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Anime enzo is niet mijn ding maar dit was echt leuk gedaan
Ik snap hetquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zonder in details te treden, het niet meer door.
Soort extreem huwelijksaanzoekquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik viel en greep meteen de spijlen van het trappetje vast, ik bleef even aan het hekje hangen en knalde op mijn knieën
Inderdaad, er was bijna huisvredebreuk gepleegd om die kanarie te redden van een eenzame hongerdoodquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kan het me nog goed herinneren.![]()
De schrik, en de zorgen om je parkietje.
De betrokkenheid van de mensen hier heeft mij voor verbazing en goed gestaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
hoe was je feesie en cheesecakequote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, er was bijna huisvredebreuk gepleegd om die kanarie te redden van een eenzame hongerdood
Ja was best leuk en mijn nieuwe zwager ontmoetquote:
Ja, echt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, er was bijna huisvredebreuk gepleegd om die kanarie te redden van een eenzame hongerdood
Kostte toch maar $31.000 per nacht? Je moet dan nog wel zelf de reis betalen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:32 schreef Prisha het volgende:
@:Recce hey heb je nog $50 million liggen? Je kan een bezoek brengen aan de space station
Maar dan anders, hing ik in mijn mondaine jurkje aan de spijlen van een trappetjequote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan anders, hing ik in mijn mondaine jurkje aan de spijlen van een trappetje
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan anders, hing ik in mijn mondaine jurkje aan de spijlen van een trappetje
Ik weet nog wel dat iedereen blij was dat opvang geregeld was.quote:
Ja al met al zal het zo'n 50 mil zijn. Easy peasyquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Kostte toch maar $31.000 per nacht? Je moet dan nog wel zelf de reis betalen.
nieuwe zwager? Waar hebben jullie die gevonden danquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja was best leuk en mijn nieuwe zwager ontmoetaardig manneke wel
Niet als ik zelf voor de raket zorg natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja al met al zal het zo'n 50 mil zijn. Easy peasy
Hehe precies het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul zegt ook zoiets.Anime is wel haar ding maar het verhaal staat haar niet aan.
Hoop dat het morgen wat geslonken is en anders moet ik er mijn voordeel maar mee doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Kolere zeg dus je gaat mank het vliegtuig in terug morgen?
Als je haar maar goed zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ahhhh goeie. Nice. Ik team up met jou danquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet als ik zelf voor de raket zorg natuurlijk.
Ik voel een liedje..........quote:
GB zijn zus wordt uitgehuwelijkt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nieuwe zwager? Waar hebben jullie die gevonden dan
ja geen idee..er komt ineens een nieuwe zwager uit de lucht vallen. vragen vragenquote:
Ik zie een upgrade in het vooruitzicht in het vliegtuigquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen wat geslonken is en anders moet ik er mijn voordeel maar mee doen.
Ik ben onschuldig, echt waar.quote:
quote:
Mijn jongste zus heeft die gevonden schijnbaarquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nieuwe zwager? Waar hebben jullie die gevonden dan
Ik weet van nietsquote:
Iedereen is toch bezorgd om zijn/ haar beestjes.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wat is een foute party danquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oudste zus had een foute party vanavond, dus ik zei tegen mijn andere zwager is ze al verkleed zekerging die lul het zeggen, zus kwaad
Life goes on.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga even wat inschenken, hier alvast ===>
Jaren 80 met opzichtige kleding en zo, maar ze had nu nog haar normale kleding aanquote:
Leuke binnenkomer.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oudste zus had een foute party vanavond, dus ik zei tegen mijn andere zwager is ze al verkleed zekerging die lul het zeggen, zus kwaad
Ik hoop echt op een vervolg,dit is al heel heel mooi.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hehe precies het tegenovergesteldenaja dat nare creepy techshit is ook niks voor mij, maar toch, leuk gedaan, en die sfeer van Parkzicht enzo
Saai bandje.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Schijt Pinkpop Mumford and sons mogen ze weer niet uitzenden
owjjjquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaren 80 met opzichtige kleding en zo, maar ze had nu nog haar normale kleding aan
Ik bouw wel een kanon.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahhhh goeie. Nice. Ik team up met jou dan
Tactisch ookquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaren 80 met opzichtige kleding en zo, maar ze had nu nog haar normale kleding aan
Denk het wel, wij pesten haar altijd Rooie heks is haar bijnaamquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj![]()
nah ze zullen jou wel gewend zijn dus dat zal ook wel weer loslopen
Op krukken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen wat geslonken is en anders moet ik er mijn voordeel maar mee doen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen is toch bezorgd om zijn/ haar beestjes.
En daarna kom je zelf.
wat een dingquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bouw wel een kanon.
[ afbeelding ]
Dat plaatje komt uit Le Voyage Dans La Lune, een sci-fi film uit 1902.
Scarlet witchquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Denk het wel, wij pesten haar altijd Rooie heks is haar bijnaam
Lijkt wel wat op een foute partyquote:
Zag van de week op at5 een filmpje van een jongen die helemaal hysterisch zijn brandende huis in probeerde te komen. Hij werd tegengehouden door de politie.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen is toch bezorgd om zijn/ haar beestjes.
En daarna kom je zelf.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een vervolg,dit is al heel heel mooi.
Ik schrok trouwens vannacht de podcast van Drokz opstaan en en droomde wat een lawaai,ik wil slapen.
Ja ook gezien, begrijpelijk, maar prima werk van de politie, brandweer en hulpdiensten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Zag van de week op at5 een filmpje van een jongen die helemaal hysterisch zijn brandende huis in probeerde te komen. Hij werd tegengehouden door de politie.
Hij wilde zijn papegaai redden.
Papegaai heeft het overleefd. Is door de brandweer gered. Ik snapte de gozer helemaal..
Ja zeker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ook gezien, begrijpelijk, maar prima werk van de brandweer en hulpdiensten.
Een soort Marco Kroon dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar hij is ex marinier en Politieagent in de Bijlmer nu
Is allemaal emotie.quote:
Leek die wel iets op ja nou je het zegt, alleen de beschaafde versie dan, hoop ikquote:
Minder dan een maand later:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 13-05-2019 om 23:34:50Under my Administration, we are restoring @NASA to greatness and we are going back to the Moon, then Mars. I am updating my budget to include an additional $1.6 billion so that we can return to Space in a BIG WAY! reageer retweet
Eeuh, wat?twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 19:38:01For all of the money we are spending, NASA should NOT be talking about going to the Moon - We did that 50 years ago. They should be focused on the much bigger things we are doing, including Mars (of which the Moon is a part), Defense and Science! reageer retweet
Met een Sojoez ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
De VS gaat weer terug naar de maan!
Minder dan een maand later:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 13-05-2019 om 23:34:50Under my Administration, we are restoring @:NASA to greatness and we are going back to the Moon, then Mars. I am updating my budget to include an additional $1.6 billion so that we can return to Space in a BIG WAY! reageer retweet
Eeuh, wat?twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 19:38:01For all of the money we are spending, NASA should NOT be talking about going to the Moon - We did that 50 years ago. They should be focused on the much bigger things we are doing, including Mars (of which the Moon is a part), Defense and Science! reageer retweet
Beter ,ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
Minder dan een maand later:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 13-05-2019 om 23:34:50Under my Administration, we are restoring @:NASA to greatness and we are going back to the Moon, then Mars. I am updating my budget to include an additional $1.6 billion so that we can return to Space in a BIG WAY! reageer retweet
Je wil zeker niet nemen en genomen worden.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
nee Nuts voor @D.quote:
Jij snapt.quote:
Volgens mij zit ie er nog meequote:
Neuh, die blijft gewoon lekker zitten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ach ja een jaartje lachen nog en danTrump
Nog 4 jaar Trump, GB. Serieus dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ach ja een jaartje lachen nog en danTrump
quote:
Ik snap de angst welquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog 4 jaar Trump, GB. Serieus dat gaat gebeuren.
quote:
geen angst, Maar t is gewoon zo.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de angst welmaar dat lijkt mij heel sterk na dit debacle
Wie?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig komt Prish uit een Democratische staat
Je denkt dat Biden gaat winnen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de angst welmaar dat lijkt mij heel sterk na dit debacle
Ik heb daar geen zin in.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil zeker niet nemen en genomen worden.
ikkequote:
Daar waar mn dochter nu rond dwaalt ... teleurgesteld na een verloren match van de Rooie Sockenquote:
Is ze erbij geweest? in Fenway stadium?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar mn dochter nu rond dwaalt ... teleurgesteld na een verloren match van de Rooie Sokken
Geen idee.. denk het niet.. Ze zit niet zo goed bij de cash momenteelquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ze erbij geweest? in Fenway stadium?
Ja denk ik wel, Hillary was gewoon een slechte kandidaat, met alles wat aan haar kleefde toen.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:11 schreef chufi het volgende:
Maar ze heeft al je tips genoteerd.. Ze zal er wel vaker komen ...
quote:
Ik heb er eentje gemaakt. Nu nog schilderen.quote:
Als je nog iets te binnen schiet noteer ik het gaarne.. Iemand nog tips voor San Francisco .. daar zal ze ook wel heen gaan denk ik (niet deze maand maar later vermoedelijk)quote:
Die ligt nu in de heteluchtoven.quote:
GRRRR,jij jij met je lamp.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gemaakt. Nu nog schilderen.
Als ze naar Florida gaat heb ik wel tips. Enige dat ik heb gezien van USA.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nog iets te binnen schiet noteer ik het gaarne.. Iemand nog tips voor San Francisco .. daar zal ze ook wel heen gaan denk ik (niet deze maand maar later vermoedelijk)
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ligt nu in de heteluchtoven.![]()
Minuut of 7 nog.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ligt nu in de heteluchtoven.![]()
Minuut of 7 nog.
Staat nu binnen,Retro koperen hoer lamp volgens Soul.quote:
Zit nog niet in het huidige pakket ..quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als ze naar Florida gaat heb ik wel tips. Enige dat ik heb gezien van USA.
Vloerlamp, kneus.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staat nu binnen,Retro koperen hoer lamp volgens Soul.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo'n eentje maar dan lelijker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag ik hem nu slaon?quote:
quote:
/quote:
quote:
Same to youquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
Ik wens jullie een fijne nacht, en goede pinksterdagen.
Maak er wat van.
quote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
Maak er wat van.
quote:
Je gaat toch wel een motertochtje doen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
Maak er wat van.
Avond.quote:
Goedenavond normaal persoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Gewone es.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben nu wel gehad met die gast met zn kerstboom in de dakgoot..
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben nu wel gehad met die gast met zn kerstboom in de dakgoot..
Wat flauw.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op één lokatie mochten we het dak niet eens op vanwege de wind
Wat voor een ding had je vandaag?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op één lokatie mochten we het dak niet eens op vanwege de wind
quote:
Max, Carlos, 2x McLaren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Avond!
Ik was de manager vergeten.Wat is jouw team nu?
Hoi Scrut ! Balen van Max.quote:
Ik doe het nooit goed dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |