hoe was je feesie en cheesecakequote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, er was bijna huisvredebreuk gepleegd om die kanarie te redden van een eenzame hongerdood
Ja was best leuk en mijn nieuwe zwager ontmoetquote:
Ja, echt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, er was bijna huisvredebreuk gepleegd om die kanarie te redden van een eenzame hongerdood
Kostte toch maar $31.000 per nacht? Je moet dan nog wel zelf de reis betalen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:32 schreef Prisha het volgende:
@:Recce hey heb je nog $50 million liggen? Je kan een bezoek brengen aan de space station
Maar dan anders, hing ik in mijn mondaine jurkje aan de spijlen van een trappetjequote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan anders, hing ik in mijn mondaine jurkje aan de spijlen van een trappetje
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan anders, hing ik in mijn mondaine jurkje aan de spijlen van een trappetje
Ik weet nog wel dat iedereen blij was dat opvang geregeld was.quote:
Ja al met al zal het zo'n 50 mil zijn. Easy peasyquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Kostte toch maar $31.000 per nacht? Je moet dan nog wel zelf de reis betalen.
nieuwe zwager? Waar hebben jullie die gevonden danquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja was best leuk en mijn nieuwe zwager ontmoetaardig manneke wel
Niet als ik zelf voor de raket zorg natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja al met al zal het zo'n 50 mil zijn. Easy peasy
Hehe precies het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul zegt ook zoiets.Anime is wel haar ding maar het verhaal staat haar niet aan.
Hoop dat het morgen wat geslonken is en anders moet ik er mijn voordeel maar mee doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Kolere zeg dus je gaat mank het vliegtuig in terug morgen?
Als je haar maar goed zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ahhhh goeie. Nice. Ik team up met jou danquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet als ik zelf voor de raket zorg natuurlijk.
Ik voel een liedje..........quote:
GB zijn zus wordt uitgehuwelijkt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nieuwe zwager? Waar hebben jullie die gevonden dan
ja geen idee..er komt ineens een nieuwe zwager uit de lucht vallen. vragen vragenquote:
Ik zie een upgrade in het vooruitzicht in het vliegtuigquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen wat geslonken is en anders moet ik er mijn voordeel maar mee doen.
Ik ben onschuldig, echt waar.quote:
quote:
Mijn jongste zus heeft die gevonden schijnbaarquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nieuwe zwager? Waar hebben jullie die gevonden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |