quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gevallen over bouwmateriaal die ze op de stoep hadden liggen.
Arm en been gebroken, week in het ziekenhuis gelegen, het was een half jaar geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, maar ik vind het ook altijd fijn om weer naar huis te gaan ook al heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad.quote:
Anime enzo is niet mijn ding maar dit was echt leuk gedaanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij weet.![]()
![]()
Dat filmpje trouwens,ze doen een crowdfunding voor het volgende deel.
Ja zo'n 25 treden, maar dat is tot nu toe altijd goed gegaanquote:
Gelukkig wel, ik heb nog wel fysio. Maar het is wel raar om mee te maken als je nog nooit wat overkomen is.quote:
Dat deed ik daarvoor ook al.quote:
Ja, brrr.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik heb nog wel fysio. Maar het is wel raar om mee te maken als je nog nooit wat overkomen is.
Thanks!quote:
Ik vond het wel leuk dat ik veel steun van hier kreeg.quote:
Ja toch!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Maar er zijn ergere dingen dan mijn afgang en plein public
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat ik veel steun van hier kreeg.
Zonder in details te treden, het niet meer door.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind het ook altijd fijn om weer naar huis te gaan ook al heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad.
Hoe is het met de voorbereidingen van je nieuwe huis?
Kan het me nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat ik veel steun van hier kreeg.
Er zal wel een reden voor zijn Amph. Er komt vast iets beters.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zonder in details te treden, het niet meer door.
Soul zegt ook zoiets.Anime is wel haar ding maar het verhaal staat haar niet aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Anime enzo is niet mijn ding maar dit was echt leuk gedaan
Ik snap hetquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zonder in details te treden, het niet meer door.
Soort extreem huwelijksaanzoekquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik viel en greep meteen de spijlen van het trappetje vast, ik bleef even aan het hekje hangen en knalde op mijn knieën
Inderdaad, er was bijna huisvredebreuk gepleegd om die kanarie te redden van een eenzame hongerdoodquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kan het me nog goed herinneren.![]()
De schrik, en de zorgen om je parkietje.
De betrokkenheid van de mensen hier heeft mij voor verbazing en goed gestaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kan het me nog goed herinneren.![]()
De schrik, en de zorgen om je parkietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |