Niet alleen de media, Marsani. Het is een feit dat er roofdieren rondlopen die graag vrouwen tot slachtoffer maken. Alles wat je vertrouwen kan geven is goed. En tips en tricks weten om jezelf te kunnen verdedigen is helemaal ok.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Moet gewoon niet zo bang zijn, komt door de media de laatste tijd. En hier in dit dorp een dode gevonden in het maisveld. En dan krijg ik rare gedachten als ik iemand aan zie komen zonder hondDan denk ik: wat doe jij hier zonder hond zo laat. Belachelijk natuurlijk.
Op de quoteknop drukken, alles kopieren en in een nieuwe post plakken hier.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die opmerking uit het vorige topic.![]()
Weet nog steeds niet hoe te quoten uit een gesloten topic.
Man man man, nu moet ik daar weer aan denken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Tip voor seriemoordenaars: Koop een hond als alibi
Valse dieren moeten ze een spuitje gevenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet alleen de media, Marsani. Het is een feit dat er roofdieren rondlopen die graag vrouwen tot slachtoffer maken. Alles wat je vertrouwen kan geven is goed. En tips en tricks weten om jezelf te kunnen verdedigen is helemaal ok.
Als je vecht voor je leven, dan neemt je instinct en drang for survival over. Dan doe je dingen waarvan je dat nu nooit zou denken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ieeeee zal nooit in een oog gaan steken. Jakkes, val ik zelf flauw denk ik.
Ik zal het ooit eens proberen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Op de quoteknop drukken, alles kopieren en in een nieuwe post plakken hier.
Hier wel hoor, in Groningen. Nu ben ik niet bang meer.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja ik ook dus. Raar toch. Had dat een jaar of vijf terug nog niet.
Yep. Freeze, fight or flight.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je vecht voor je leven, dan neemt je instinct en drang for survival over. Dan doe je dingen waarvan je dat nu nooit zou denken.
Of je vecht niet, en je bevriest. Zoals een dier in de koplampen van een auto gevangen. Maar je weet nooit welke van de twee reacties je zal hebben.
Hopelijk hoeven we er nooit achter te komen welke het wordt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep. Freeze, fight or flight.
https://lifehacker.com/do(...)lf-defens-1819780877
In de Achterhoek kunnen net zo goed roofdieren rondlopen, het kan overal gebeuren....helaas.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ga gewoon de bossen in. Zonder wapen, alleen mijn mobiel. Hier in de Achterhoek kan dat nog.
Precies.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hopelijk hoeven we er nooit achter te komen welke het wordt.
Rondje sleutelpuntjesquote:
Het heeft ook geen zin om je daar heel erg mee bezig te houden. Als in jezelf gek maken. Als je daar wel last van hebt is het inderdaad een goed idee om een relevante training te volgen. Dan kan je het van je af zetten denk ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de Achterhoek kunnen net zo goed roofdieren rondlopen, het kan overal gebeuren....helaas.
GILLYBBBBBBBBBB kurvaaaaaaquote:
Dit, in de U.S.A zijn het plaatsen waar niemand het van verwachtte en ze gingen elke zondag naar de kerk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de Achterhoek kunnen net zo goed roofdieren rondlopen, het kan overal gebeuren....helaas.
Ik had hier aan de rand van de grote stad bijna een vox onder de auto///quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ai. Ben je gewond?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
En ik ben vandaag van een trappetje gevallen in het mondaine Marbella
Goffer Dees. doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
En ik ben vandaag van een trappetje gevallen in het mondaine Marbella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |