Ja ook gezien, begrijpelijk, maar prima werk van de politie, brandweer en hulpdiensten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Zag van de week op at5 een filmpje van een jongen die helemaal hysterisch zijn brandende huis in probeerde te komen. Hij werd tegengehouden door de politie.
Hij wilde zijn papegaai redden.
Papegaai heeft het overleefd. Is door de brandweer gered. Ik snapte de gozer helemaal..
Ja zeker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ook gezien, begrijpelijk, maar prima werk van de brandweer en hulpdiensten.
Een soort Marco Kroon dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar hij is ex marinier en Politieagent in de Bijlmer nu
Is allemaal emotie.quote:
Leek die wel iets op ja nou je het zegt, alleen de beschaafde versie dan, hoop ikquote:
Minder dan een maand later:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 13-05-2019 om 23:34:50Under my Administration, we are restoring @NASA to greatness and we are going back to the Moon, then Mars. I am updating my budget to include an additional $1.6 billion so that we can return to Space in a BIG WAY! reageer retweet
Eeuh, wat?twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 19:38:01For all of the money we are spending, NASA should NOT be talking about going to the Moon - We did that 50 years ago. They should be focused on the much bigger things we are doing, including Mars (of which the Moon is a part), Defense and Science! reageer retweet
Met een Sojoez ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
De VS gaat weer terug naar de maan!
Minder dan een maand later:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 13-05-2019 om 23:34:50Under my Administration, we are restoring @:NASA to greatness and we are going back to the Moon, then Mars. I am updating my budget to include an additional $1.6 billion so that we can return to Space in a BIG WAY! reageer retweet
Eeuh, wat?twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 19:38:01For all of the money we are spending, NASA should NOT be talking about going to the Moon - We did that 50 years ago. They should be focused on the much bigger things we are doing, including Mars (of which the Moon is a part), Defense and Science! reageer retweet
Beter ,ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
Minder dan een maand later:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 13-05-2019 om 23:34:50Under my Administration, we are restoring @:NASA to greatness and we are going back to the Moon, then Mars. I am updating my budget to include an additional $1.6 billion so that we can return to Space in a BIG WAY! reageer retweet
Je wil zeker niet nemen en genomen worden.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
nee Nuts voor @D.quote:
Jij snapt.quote:
Volgens mij zit ie er nog meequote:
Neuh, die blijft gewoon lekker zitten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ach ja een jaartje lachen nog en danTrump
Nog 4 jaar Trump, GB. Serieus dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ach ja een jaartje lachen nog en danTrump
quote:
Ik snap de angst welquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog 4 jaar Trump, GB. Serieus dat gaat gebeuren.
quote:
geen angst, Maar t is gewoon zo.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de angst welmaar dat lijkt mij heel sterk na dit debacle
Wie?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig komt Prish uit een Democratische staat
Je denkt dat Biden gaat winnen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de angst welmaar dat lijkt mij heel sterk na dit debacle
Ik heb daar geen zin in.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil zeker niet nemen en genomen worden.
ikkequote:
Daar waar mn dochter nu rond dwaalt ... teleurgesteld na een verloren match van de Rooie Sockenquote:
Is ze erbij geweest? in Fenway stadium?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar mn dochter nu rond dwaalt ... teleurgesteld na een verloren match van de Rooie Sokken
Geen idee.. denk het niet.. Ze zit niet zo goed bij de cash momenteelquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ze erbij geweest? in Fenway stadium?
Ja denk ik wel, Hillary was gewoon een slechte kandidaat, met alles wat aan haar kleefde toen.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:11 schreef chufi het volgende:
Maar ze heeft al je tips genoteerd.. Ze zal er wel vaker komen ...
quote:
Ik heb er eentje gemaakt. Nu nog schilderen.quote:
Als je nog iets te binnen schiet noteer ik het gaarne.. Iemand nog tips voor San Francisco .. daar zal ze ook wel heen gaan denk ik (niet deze maand maar later vermoedelijk)quote:
Die ligt nu in de heteluchtoven.quote:
GRRRR,jij jij met je lamp.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gemaakt. Nu nog schilderen.
Als ze naar Florida gaat heb ik wel tips. Enige dat ik heb gezien van USA.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nog iets te binnen schiet noteer ik het gaarne.. Iemand nog tips voor San Francisco .. daar zal ze ook wel heen gaan denk ik (niet deze maand maar later vermoedelijk)
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ligt nu in de heteluchtoven.![]()
Minuut of 7 nog.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ligt nu in de heteluchtoven.![]()
Minuut of 7 nog.
Staat nu binnen,Retro koperen hoer lamp volgens Soul.quote:
Zit nog niet in het huidige pakket ..quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als ze naar Florida gaat heb ik wel tips. Enige dat ik heb gezien van USA.
Vloerlamp, kneus.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staat nu binnen,Retro koperen hoer lamp volgens Soul.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo'n eentje maar dan lelijker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag ik hem nu slaon?quote:
quote:
/quote:
quote:
Same to youquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
Ik wens jullie een fijne nacht, en goede pinksterdagen.
Maak er wat van.
quote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
Maak er wat van.
quote:
Je gaat toch wel een motertochtje doen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
Maak er wat van.
Avond.quote:
Goedenavond normaal persoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Gewone es.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben nu wel gehad met die gast met zn kerstboom in de dakgoot..
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben nu wel gehad met die gast met zn kerstboom in de dakgoot..
Wat flauw.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op één lokatie mochten we het dak niet eens op vanwege de wind
Wat voor een ding had je vandaag?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op één lokatie mochten we het dak niet eens op vanwege de wind
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |