SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vind jij dat leuk?quote:
Ik zie ze toch niet liggenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lijkt me overigens lastig fietsen met al die omgewaaide bomen.
Daar hadden we vroeger een liedje over.quote:
fall,fall auf die schnautzequote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hadden we vroeger een liedje over.
quote:
beeld ook?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
Golden Earring nu
https://www.npostart.nl/live/pinkpop
quote:
ik moet om half 5 naar vater en 17 30 voetbalquote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:46 schreef chufi het volgende:
Hier het programma voor vandaag
https://www.pinkpop.nl/2019/tijdschema/zaterdag/
OK, gaat door tot middernacht en morgen en maandag ook nogquote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet om half 5 naar vater en 17 30 voetbal
ja rock am ring ook,22 30 die ärztequote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, gaat door tot middernacht en morgen en maandag ook nog
Succes.. Hard aanmoedigen straksquote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:51 schreef mario390 het volgende:
bleiburg is nog niet door,om dat de bijna absteiger gewonnen heeft
quote:
Ja maar optreden kunnen ze nog wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:55 schreef mario390 het volgende:
man man de band is maar over 70 Jaar de lids?
Ja net zoiets als de Rollende Stenenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:55 schreef mario390 het volgende:
man man de band is maar over 70 Jaar de lids?
Gratiniertquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:03 schreef mario390 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Heb jij al een definitieve datum voor je eerste oog?quote:
Probeer het eens.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt pinkpop stream ook zonder vpn?
quote:
24equote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb jij al een definitieve datum voor je eerste oog?
Mooi, zal tijd worden.quote:
79+.quote:
Met een zonnebril misschien ..quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, zal tijd worden.
Kan je de zon weer iets helderder zien.![]()
Ja, altijd, teveel licht is niet goed, jij kan beter zelfs een goede nemen.quote:
71, maar goedquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
79+.
Respect![]()
Wordt volgende mnd 72 jaar.
Ik heb nu alleen grote die over mn bril heen gaan .. Als ik brilloos word, dan ga ik daar eens naar kijken ..quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, altijd, teveel licht is niet goed, jij kan beter zelfs een goede nemen.
Helder zien met teveel licht lukt niemand.
Respect voor de hele band.quote:
De rest wel, ipv LB twee vervangers, voor gitaar en zang.quote:
Veel plezier.quote:
Kwalitatief een heel goede band, hebben ijzersterke nummers en albums gemaaktquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Respect voor de hele band.
Maar het is niet 'mijn ding', maar hey, ik kan veel verdragen.![]()
Het is toch ook de oudste of langslopende band?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Kwalitatief een heel goede band, hebben ijzersterke nummers en albums gemaakt
quote:
Op de 3voor12 stream dus.quote:ZATERDAG14:00 SYML
15:30 Golden Earring
16:30 George Ezra
17:30 Davina Michelle
18:30 nog niet bekend
19:15 Jacob Banks
20:15 Halestorm
21:15 Elbow
22:15 San Holo
23:15 nog niet bekend
Dank je wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je wel!Ja, dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dacht al zoiets te merken, fijn!quote:
https://3voor12.vpro.nl/u(...)-op-npo2-extra~.htmlquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:57 schreef Voxs het volgende:
Ik hoop dat The Cure wordt uitgezonden. Die was een aantal jaar geleden steengoed.
quote:ZONDAG LIVE
21:15 The Cure
00:00
Daar had ik nog niet gekeken, ik ken hetquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://3voor12.vpro.nl/u(...)-op-npo2-extra~.html
Hier staat wat de stream van 3voor12 te bieden heeft.
Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet gekeken, ik ken het
Fleetwood mac zou ik ook graag zien.
Ik ben gek op het nr 'Dreams'quote:
Cure wil ik oog graag zien, blijft een dingetje, ik was er in 1986 laatste keer in Geleen bij, toen was het ook te gek, en ze speelden twee uur lang.quote:
Ik vermoed dat FM niet wordt uitgezonden vanwege de 'rechten' en zo.quote:
Dat is een mooie speeltijd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cure wil ik oog graag zien, blijft een dingetje, ik was er in 1986 laatste keer in Geleen bij, toen was het ook te gek, en ze speelden twee uur lang.
Misschien op 3voor12 dan/hoop ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat FM niet wordt uitgezonden vanwege de 'rechten' en zo.
quote:
Nope, volgens hun streamprogramma helemaal niks dus.quote:
Ookquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Everywhere blijf ik een leuk en vrolijk liedje vinden.
Jammer!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, volgens hun streamprogramma helemaal niks dus.
Die trek ik niet, Dreams vind ik wel goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Everywhere blijf ik een leuk en vrolijk liedje vinden.
Ik heb er goede herinneringen aan en dat is vaak iets wat voor mij meetelt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die trek ik niet, Dreams vind ik wel goed.
Dat geldt voor iedereen met muziek.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er goede herinneringen aan en dat is vaak iets wat voor mij meetelt.
quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jasucker voor gevoelige liedjes soms. De juiste wel, geen Borsatogevoelig.
De sax was lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jasucker voor gevoelige liedjes soms. De juiste wel, geen Borsatogevoelig.
De sax in de live uitvoering Youre latest trick vd Dire Straits vind ik zo mooi.quote:
222quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:19 schreef Voxs het volgende:
Weet iemand welk kanaal npo 2 extra op ziggo?
Ja, helaas in een extra pakket.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier kun je kijken, even wat cookies accepteren en watch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
De tuinstoelen lagen hier al plat, eerst maar even opgeruimd.quote:
Zo is datquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Ach, altijd beter dan een omgewaaide boom.
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb inmiddels bananen.
Sta je bij de kassa, vraagt de medewerker aan de klant voor mij; heeft u alles kunnen vinden, zegeltjes, gratis zegeltjes, nog een keer zegeltjes en bent u met de auto?
Nou, alsof ze Chinees sprak10 minuten later, eindelijk pinnen, 5 minuten later, gelukt.
![]()
![]()
Inmiddels ben ik na een kwartier dan ook eindelijk aan de beurt met mijn drie bananen.![]()
Dit is er 1 voor in de zeikhoekquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb inmiddels bananen.
Sta je bij de kassa, vraagt de medewerker aan de klant voor mij; heeft u alles kunnen vinden, zegeltjes, gratis zegeltjes, nog een keer zegeltjes en bent u met de auto?
Nou, alsof ze Chinees sprak10 minuten later, eindelijk pinnen, 5 minuten later, gelukt.
![]()
![]()
Inmiddels ben ik na een kwartier dan ook eindelijk aan de beurt met mijn drie bananen.![]()
Ik wil naar huis voor het weer gaat stormen, und schnell Bittequote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Herkenbaar welIk moest lachen en niet om jou.
Nu weer wel.quote:
Doe maar geen F5quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest op dat driehoekje in het midden klikken
quote:All my favourite singers couldn't sing...
Scherp randje.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:08 schreef Voxs het volgende:
Ik vind het slecht gezongen. Kan hij wel kronkelen en doen, het is gewoon niet zo goed.
Hij zwalkt wel heel erg out of tune....autotune zou een oplossing zijn.quote:
Het is slechtquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij zwalkt wel heel erg out of tune....autotune zou een oplossing zijn.
Vorige deed ie beter....maar hoor dit voor het eerst.
Sommige mensen bij de kassa zou je wel willen wurgen somsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb inmiddels bananen.
![]()
![]()
Ik ben een vredelievend persoon.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sommige mensen bij de kassa zou je wel willen wurgen soms
Join the clubquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievend persoon.
Oh ja, en een pester.![]()
De band is ook slecht gestemd, maar het zou mits in tune best potentie kunnen hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Kolere wat een idioot terwijl het deuntje nog niet eens slecht is
Doe je haar los en laat je gaan.quote:
ha! live gezien, 1ste Lowlands volgens mij, weet niet meerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik gooi er wat nostalgie tegenaan toen PP nog te pruimen was en ik er ook bij was.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ha! live gezien, 1ste Lowlands volgens mij, weet niet meer
Nope, jij had dingen in jouw regio, maar wel van hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:31 schreef sacha het volgende:
ik ben nooit op Pink Pop geweest, ben ik nu af?
ja, duh, das mijn achtertuin en mooi meegenomenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, jij had dingen in jouw regio, maar wel van hetzelfde laken een pak.
ITGWO is te gek.
Voor mij te ver weg.
Da's PP hier, ik kan er zo heen fietsen, wel horen, weinig zzien, weliswaar gratis, maar dit weer trekt mij niet, en wat ik wel wil zien, The Cure, kijk ik morgen op de 3voor12 stream.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, duh, das mijn achtertuin en mooi meegenomen![]()
en ook te commercieel geworden maar ja
Ik heb een uitsmijtertje opquote:
Vanmiddag al spek met ei en ui, ik kan wachten.quote:
Ik kan ook een aantal klonen nemen om mijn postaantallen te verdoezelen, maar dat is mij teveel gedoe.quote:
Iedereen houdt van 'lekker' eten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is maar net wat je gaat makenSoms vind ik koken wel leuk, maar soms ook totaal niet..maar ik hou wel weer van lekker eten dus tja
Hoe gaat t bij jou qua eten? Al weer wat meer kunnen eten ?quote:
Goed idee. Ik vroeg mij al af waar ik zin in heb.quote:
Ja, zit weer op het juiste spoor gelukkig, thx.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe gaat t bij jou qua eten? Al weer wat meer kunnen eten ?
Nee want ik ben er ook nooit geweest, dus dan is het OKquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:31 schreef sacha het volgende:
ik ben nooit op Pink Pop geweest, ben ik nu af?
Mooi hè.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een stok achter de deur in de vorm van een Aap
Fijn om te horenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, zit weer op het juiste spoor gelukkig, thx.
Ik heb ook geen zin vandaag ....quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is maar net wat je gaat makenSoms vind ik koken wel leuk, maar soms ook totaal niet..maar ik hou wel weer van lekker eten dus tja
Ken je Jan Smeets?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want ik ben er ook nooit geweest, dus dan is het OK
Mooi !quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, zit weer op het juiste spoor gelukkig, thx.
Wat eet ie allemaal niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een stok achter de deur in de vorm van een Aap
Had geen zin in veel gedoe, vandaar deze keuze.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed idee. Ik vroeg mij al af waar ik zin in heb.
Gewoon iets bestellen, of simpels makenquote:
OK dus niet alleen patat en pizzaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:48 schreef sacha het volgende:
[..]
hij eet alles maar sommige dingen liever niet
Time Bandits.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:57 schreef Marsani het volgende:
Van de bn-er ken(de) ik alleen Willem Duyn en Alides Hidding persoonlijk. Henk Wijngaard ook, ooit tegels van gekocht.
Of tellen deze niet?
Ik een uitsmijter.quote:
Smakelijk !quote:
Hij was lekker, verse peper en ham erbij.quote:
Laat mij eens raden: twee sneetjes volkoren, 2 of 3 eitjes, ham, wat uitjes en verse peper?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was lekker, verse peper en ham erbij.
Witbrood en geen uitjes. Klein beetje mayo en ketchup.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat mij eens raden: twee sneetjes volkoren, 2 of 3 eitjes, ham, wat uitjes en verse peper?
Ah, maar dat is ook lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Witbrood en geen uitjes. Klein beetje mayo en ketchup.
Ik mis de kaas. Moeten ook nog een boel plakken kaas op.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat mij eens raden: twee sneetjes volkoren, 2 of 3 eitjes, ham, wat uitjes en verse peper?
Laat de winter maar komenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:21 schreef chufi het volgende:
De diepvriezer zit vol met van alles en nog wat ...
Is nu voorbeschouwing, ik denk 20.00.quote:
Dat doe ik nooit, alleen met ham vind ik lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:18 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik mis de kaas. Moeten ook nog een boel plakken kaas op.
Ja zag het .. kijk ik nog ff vrouwen voetbalquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Is nu voorbeschouwing, ik denk 20.00.
quote:
Nee, wel een paar nare mensen getroffen maar die heb ik snel de rug toegedraaid. Helaas deden een aantal mensen die ik nog wel had willen spreken nog voor mij hetzelfde. Toen ben ik ook maar naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen nare dag... of wel.
Hè bah, wat is dat voor een gezelschap waarin men elkaar de rug toedraaid.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, wel een paar nare mensen getroffen maar die heb ik snel de rug toegedraaid. Helaas deden een aantal mensen die ik nog wel had willen spreken nog voor mij hetzelfde. Toen ben ik ook maar naar huis gegaan.
Was ik erbij?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, wel een paar nare mensen getroffen maar die heb ik snel de rug toegedraaid. Helaas deden een aantal mensen die ik nog wel had willen spreken nog voor mij hetzelfde. Toen ben ik ook maar naar huis gegaan.
Hipsters vs technici.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè bah, wat is dat voor een gezelfschap waarin men elkaar de rug toedraaid.
wordt die ook eens een keer schoonquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, volgens mij zit mijn leesbrilletje nu in de draaiende wasmachine.
Ongezelschapquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè bah, wat is dat voor een gezelschap waarin men elkaar de rug toedraaid.
Had ik al eens verteld dat ik het huishouden haat?quote:
Trafassiquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, volgens mij zit mijn leesbrilletje nu in de draaiende wasmachine.
Nee, nee, nee, gevonden.![]()
Ik ben geen hipster, mazzel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo'n vijandig mengsel? Ik zou niet weten waarom.
Bij mij is het weer weg. Zag het te laat.quote:
Omdat hipsters oeverloos met elkaar lullen en elkaar de bal toespelen en de mensen die echt wat te vertellen hebben kennelijk niet hip genoeg zijn om het woord te krijgen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo'n vijandig mengsel? Ik zou niet weten waarom.
Jij bent een mengsel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat hipsters oeverloos met elkaar lullen en elkaar de bal toespelen en de mensen die echt wat te vertellen hebben kennelijk niet hip genoeg zijn om het woord te krijgen.
Oh bah, ik snap het. Blijft de vraag wat jij was, hip of tech.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat hipsters oeverloos met elkaar lullen en elkaar de bal toespelen en de mensen die echt wat te vertellen hebben kennelijk niet hip genoeg zijn om het woord te krijgen.
Was dat het dakfeestje?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met Old Amsterdam en een saxofoon.quote:
Toehoorder. En dan hoor ik liever de mensen die er wat meer praktisch verstand van hebben dan van die netwerkers.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh bah, ik snap het. Blijft de vraag wat jij was, hip of tech.
#metooquote:
Van die zwetsers waar niets wezenlijks uit komt. Maar zelfs als toehoorder word je dus met de nek aangekeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toehoorder. En dan hoor ik liever de mensen die er wat meer praktisch verstand van hebben dan van die netwerkers.
Hipsters.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die zwetsers waar niets wezenlijks uit komt. Maar zelfs als toehoorder word je dus met de nek aangekeken.
Degene die het laatste programma presenteerde interviewde niet alleen enkel haar vrienden maar ook haar echtgenoot en haar buurmanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die zwetsers waar niets wezenlijks uit komt. Maar zelfs als toehoorder word je dus met de nek aangekeken.
En jij moet hier nu een stuk over schrijven?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degene die het laatste programma presenteerde interviewde niet alleen enkel haar vrienden maar ook haar echtgenoot en haar buurman
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degene die het laatste programma presenteerde interviewde niet alleen enkel haar vrienden maar ook haar echtgenoot en haar buurman
Ik denk dan aan een Titel als: Dakhipsters die willen netwerken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
En jij moet hier nu een stuk over schrijven?
Ja. Gelukkig verwachten ze alleen maar een reportage. Op de inhoud kan ik gelukkig later wat verder ingaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
En jij moet hier nu een stuk over schrijven?
hahaha oh wow nieuwe inzichtenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig verwachten ze alleen maar een reportage. Op de inhoud kan ik gelukkig later wat verder ingaan.
Over de geschiktheid van een dak voor vergroening heb ik geleerd dat je dat van tevoren moet controleren. Oh echt?
Dakhiptster. Weer een nieuw woord voor in het fokforumveertigplusslowchatwoordenboek!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dan aan een Titel als: Dakhipsters die willen netwerken.
Ach, het is altijd weer leuk om op plekken te komen waar je niet eerder was. Ik heb in het Wiskundegebouw ook nog die voetbalrobots aan het werk gezien. Had er niks mee te maken, maar wel leuk.quote:
Nee, want dat komt niet aan in zo'n gezelschap. Iedereen om me heen vindt dat dan een leuke vent, en dat was-ie ook wel. Het gaat om leuk, knap en aardig want dat zijn ze allemaal. Behalve dan die paar nerds die zodra het even kan de benen nemen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha oh wow nieuwe inzichten![]()
Heb je dan niet de neiging er iets ontzettend sarcastisch van te maken? Ik zou dat wel hebben denk ik.
dit zou zo niks voor mij zijn. Good luck met je schrijfselquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, want dat komt niet aan in zo'n gezelschap. Iedereen om me heen vindt dat dan een leuke vent, en dat was-ie ook wel. Het gaat om leuk, knap en aardig want dat zijn ze allemaal. Behalve dan die paar nerds die zodra het even kan de benen nemen.
quote:
Ja, dat slappe gelul leent zich wel voor quotes dus dat komt wel goed, maar persoonlijk had ik iets meer diepgang van voornamelijk die laatste bijeenkomst verwacht.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
dit zou zo niks voor mij zijn. Good luck met je schrijfsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |