#metooquote:
Van die zwetsers waar niets wezenlijks uit komt. Maar zelfs als toehoorder word je dus met de nek aangekeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toehoorder. En dan hoor ik liever de mensen die er wat meer praktisch verstand van hebben dan van die netwerkers.
Hipsters.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die zwetsers waar niets wezenlijks uit komt. Maar zelfs als toehoorder word je dus met de nek aangekeken.
Degene die het laatste programma presenteerde interviewde niet alleen enkel haar vrienden maar ook haar echtgenoot en haar buurmanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die zwetsers waar niets wezenlijks uit komt. Maar zelfs als toehoorder word je dus met de nek aangekeken.
En jij moet hier nu een stuk over schrijven?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degene die het laatste programma presenteerde interviewde niet alleen enkel haar vrienden maar ook haar echtgenoot en haar buurman
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degene die het laatste programma presenteerde interviewde niet alleen enkel haar vrienden maar ook haar echtgenoot en haar buurman
Ik denk dan aan een Titel als: Dakhipsters die willen netwerken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
En jij moet hier nu een stuk over schrijven?
Ja. Gelukkig verwachten ze alleen maar een reportage. Op de inhoud kan ik gelukkig later wat verder ingaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
En jij moet hier nu een stuk over schrijven?
hahaha oh wow nieuwe inzichtenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig verwachten ze alleen maar een reportage. Op de inhoud kan ik gelukkig later wat verder ingaan.
Over de geschiktheid van een dak voor vergroening heb ik geleerd dat je dat van tevoren moet controleren. Oh echt?
Dakhiptster. Weer een nieuw woord voor in het fokforumveertigplusslowchatwoordenboek!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dan aan een Titel als: Dakhipsters die willen netwerken.
Ach, het is altijd weer leuk om op plekken te komen waar je niet eerder was. Ik heb in het Wiskundegebouw ook nog die voetbalrobots aan het werk gezien. Had er niks mee te maken, maar wel leuk.quote:
Nee, want dat komt niet aan in zo'n gezelschap. Iedereen om me heen vindt dat dan een leuke vent, en dat was-ie ook wel. Het gaat om leuk, knap en aardig want dat zijn ze allemaal. Behalve dan die paar nerds die zodra het even kan de benen nemen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha oh wow nieuwe inzichten![]()
Heb je dan niet de neiging er iets ontzettend sarcastisch van te maken? Ik zou dat wel hebben denk ik.
dit zou zo niks voor mij zijn. Good luck met je schrijfselquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, want dat komt niet aan in zo'n gezelschap. Iedereen om me heen vindt dat dan een leuke vent, en dat was-ie ook wel. Het gaat om leuk, knap en aardig want dat zijn ze allemaal. Behalve dan die paar nerds die zodra het even kan de benen nemen.
quote:
Ja, dat slappe gelul leent zich wel voor quotes dus dat komt wel goed, maar persoonlijk had ik iets meer diepgang van voornamelijk die laatste bijeenkomst verwacht.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
dit zou zo niks voor mij zijn. Good luck met je schrijfsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |