Ja, helaas in een extra pakket.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier kun je kijken, even wat cookies accepteren en watch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
De tuinstoelen lagen hier al plat, eerst maar even opgeruimd.quote:
Zo is datquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Ach, altijd beter dan een omgewaaide boom.
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb inmiddels bananen.
Sta je bij de kassa, vraagt de medewerker aan de klant voor mij; heeft u alles kunnen vinden, zegeltjes, gratis zegeltjes, nog een keer zegeltjes en bent u met de auto?
Nou, alsof ze Chinees sprak10 minuten later, eindelijk pinnen, 5 minuten later, gelukt.
![]()
![]()
Inmiddels ben ik na een kwartier dan ook eindelijk aan de beurt met mijn drie bananen.![]()
Dit is er 1 voor in de zeikhoekquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb inmiddels bananen.
Sta je bij de kassa, vraagt de medewerker aan de klant voor mij; heeft u alles kunnen vinden, zegeltjes, gratis zegeltjes, nog een keer zegeltjes en bent u met de auto?
Nou, alsof ze Chinees sprak10 minuten later, eindelijk pinnen, 5 minuten later, gelukt.
![]()
![]()
Inmiddels ben ik na een kwartier dan ook eindelijk aan de beurt met mijn drie bananen.![]()
Ik wil naar huis voor het weer gaat stormen, und schnell Bittequote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Herkenbaar welIk moest lachen en niet om jou.
Nu weer wel.quote:
Doe maar geen F5quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest op dat driehoekje in het midden klikken
quote:All my favourite singers couldn't sing...
Scherp randje.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:08 schreef Voxs het volgende:
Ik vind het slecht gezongen. Kan hij wel kronkelen en doen, het is gewoon niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |