Hè bah, wat is dat voor een gezelschap waarin men elkaar de rug toedraaid.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, wel een paar nare mensen getroffen maar die heb ik snel de rug toegedraaid. Helaas deden een aantal mensen die ik nog wel had willen spreken nog voor mij hetzelfde. Toen ben ik ook maar naar huis gegaan.

Was ik erbij?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, wel een paar nare mensen getroffen maar die heb ik snel de rug toegedraaid. Helaas deden een aantal mensen die ik nog wel had willen spreken nog voor mij hetzelfde. Toen ben ik ook maar naar huis gegaan.

Hipsters vs technici.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè bah, wat is dat voor een gezelfschap waarin men elkaar de rug toedraaid.

wordt die ook eens een keer schoonquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, volgens mij zit mijn leesbrilletje nu in de draaiende wasmachine.

Ongezelschapquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè bah, wat is dat voor een gezelschap waarin men elkaar de rug toedraaid.

Had ik al eens verteld dat ik het huishouden haat?quote:

Trafassiquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, volgens mij zit mijn leesbrilletje nu in de draaiende wasmachine.
Nee, nee, nee, gevonden.

Ik ben geen hipster, mazzel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo'n vijandig mengsel? Ik zou niet weten waarom.

Bij mij is het weer weg. Zag het te laat.quote:

Omdat hipsters oeverloos met elkaar lullen en elkaar de bal toespelen en de mensen die echt wat te vertellen hebben kennelijk niet hip genoeg zijn om het woord te krijgen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo'n vijandig mengsel? Ik zou niet weten waarom.

Jij bent een mengsel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat hipsters oeverloos met elkaar lullen en elkaar de bal toespelen en de mensen die echt wat te vertellen hebben kennelijk niet hip genoeg zijn om het woord te krijgen.

Oh bah, ik snap het. Blijft de vraag wat jij was, hip of tech.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat hipsters oeverloos met elkaar lullen en elkaar de bal toespelen en de mensen die echt wat te vertellen hebben kennelijk niet hip genoeg zijn om het woord te krijgen.

Was dat het dakfeestje?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]

Met Old Amsterdam en een saxofoon.quote:

Toehoorder. En dan hoor ik liever de mensen die er wat meer praktisch verstand van hebben dan van die netwerkers.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh bah, ik snap het. Blijft de vraag wat jij was, hip of tech.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |