Ik een uitsmijter.quote:
Smakelijk !quote:
Hij was lekker, verse peper en ham erbij.quote:
Laat mij eens raden: twee sneetjes volkoren, 2 of 3 eitjes, ham, wat uitjes en verse peper?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was lekker, verse peper en ham erbij.
Witbrood en geen uitjes. Klein beetje mayo en ketchup.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat mij eens raden: twee sneetjes volkoren, 2 of 3 eitjes, ham, wat uitjes en verse peper?
Ah, maar dat is ook lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Witbrood en geen uitjes. Klein beetje mayo en ketchup.
Ik mis de kaas. Moeten ook nog een boel plakken kaas op.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat mij eens raden: twee sneetjes volkoren, 2 of 3 eitjes, ham, wat uitjes en verse peper?
Laat de winter maar komenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:21 schreef chufi het volgende:
De diepvriezer zit vol met van alles en nog wat ...
Is nu voorbeschouwing, ik denk 20.00.quote:
Dat doe ik nooit, alleen met ham vind ik lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:18 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik mis de kaas. Moeten ook nog een boel plakken kaas op.
Ja zag het .. kijk ik nog ff vrouwen voetbalquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Is nu voorbeschouwing, ik denk 20.00.
quote:
Nee, wel een paar nare mensen getroffen maar die heb ik snel de rug toegedraaid. Helaas deden een aantal mensen die ik nog wel had willen spreken nog voor mij hetzelfde. Toen ben ik ook maar naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen nare dag... of wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |