Hij zwalkt wel heel erg out of tune....autotune zou een oplossing zijn.quote:
Het is slechtquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij zwalkt wel heel erg out of tune....autotune zou een oplossing zijn.
Vorige deed ie beter....maar hoor dit voor het eerst.
Sommige mensen bij de kassa zou je wel willen wurgen somsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb inmiddels bananen.
Sta je bij de kassa, vraagt de medewerker aan de klant voor mij; heeft u alles kunnen vinden, zegeltjes, gratis zegeltjes, nog een keer zegeltjes en bent u met de auto?
Nou, alsof ze Chinees sprak10 minuten later, eindelijk pinnen, 5 minuten later, gelukt.
![]()
![]()
Inmiddels ben ik na een kwartier dan ook eindelijk aan de beurt met mijn drie bananen.![]()
Ik ben een vredelievend persoon.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sommige mensen bij de kassa zou je wel willen wurgen soms
Join the clubquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een vredelievend persoon.
Oh ja, en een pester.![]()
De band is ook slecht gestemd, maar het zou mits in tune best potentie kunnen hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Kolere wat een idioot terwijl het deuntje nog niet eens slecht is
Doe je haar los en laat je gaan.quote:
ha! live gezien, 1ste Lowlands volgens mij, weet niet meerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik gooi er wat nostalgie tegenaan toen PP nog te pruimen was en ik er ook bij was.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ha! live gezien, 1ste Lowlands volgens mij, weet niet meer
Nope, jij had dingen in jouw regio, maar wel van hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:31 schreef sacha het volgende:
ik ben nooit op Pink Pop geweest, ben ik nu af?
ja, duh, das mijn achtertuin en mooi meegenomenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, jij had dingen in jouw regio, maar wel van hetzelfde laken een pak.
ITGWO is te gek.
Voor mij te ver weg.
Da's PP hier, ik kan er zo heen fietsen, wel horen, weinig zzien, weliswaar gratis, maar dit weer trekt mij niet, en wat ik wel wil zien, The Cure, kijk ik morgen op de 3voor12 stream.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, duh, das mijn achtertuin en mooi meegenomen![]()
en ook te commercieel geworden maar ja
Ik heb een uitsmijtertje opquote:
Vanmiddag al spek met ei en ui, ik kan wachten.quote:
Ik kan ook een aantal klonen nemen om mijn postaantallen te verdoezelen, maar dat is mij teveel gedoe.quote:
Iedereen houdt van 'lekker' eten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is maar net wat je gaat makenSoms vind ik koken wel leuk, maar soms ook totaal niet..maar ik hou wel weer van lekker eten dus tja
Hoe gaat t bij jou qua eten? Al weer wat meer kunnen eten ?quote:
Goed idee. Ik vroeg mij al af waar ik zin in heb.quote:
Ja, zit weer op het juiste spoor gelukkig, thx.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe gaat t bij jou qua eten? Al weer wat meer kunnen eten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |