Mja, het probleem is volgens mij nooit het krijgen van kansen bij Federer tegen Nadal op RG (behalve in 2008), maar het verzilveren ervan.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:10 schreef BobW het volgende:
Federer heeft kansjes gehad in beide sets, dat is eigenlijk al beter dan mijn verwachtingen
Geloof is weg.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan het dat Federer in de eerste sets zo goed speelde en nu zo slecht?
Grapje? Twee sets en een dubbele break. Dat lijkt me wel ja.quote:
Daar stond ie een break achter in de laatste set. Maar nu 2 sets achter staan zorgt ervoor dat het geloof bij Federer helemaal weg lijkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:12 schreef VoMy het volgende:
Bij de AO in 2017 stond ie er ook redelijk hopeloos voor toch? Niet zo erg als nu. RG 2011 won ie wel nog de derde set, zou mooi zijn als dat nu nog lukt.
Ze heeft een punt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:17 schreef TennispeRFect het volgende:
Mijn dochter zegt 'Federer heeft een punt!'
Djoko wint dat gewoon in 3 sets hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
Wel relaxed voor Nadal dat hij straks vanaf zijn hotelkamer kan bekijken hoe Djokovic en Thiem elkaar moe maken.
Met deze wind? 50/50 kansen denk ik eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Djoko wint dat gewoon in 3 sets hoor.
Zou het? Als dat zo is, geeft het eens te meer aan hoe groot het gat is tussen de top 3 en de rest. Ben benieuwd hoe het Federer was vergaan tegen Thiem.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Djoko wint dat gewoon in 3 sets hoor.
Dat betwijfel ik. Ze zeggen vaak dat de wind een goede equalizer is, maar de sterkere speler kan zich vaak ook beter aanpassen aan ongunstige omstandigheden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Met deze wind? 50/50 kansen denk ik eerlijk gezegd.
Einde tijdperk?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan het dat Federer in de eerste sets zo goed speelde en nu zo slecht?
Grapje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |