Wil iemand nog een plakje?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:57 schreef iemand het volgende:
Hopelijk hebben alle ziekenhuis een worst scenario klaar staan
Die heb zeker nooit Latijns gehad op school.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:33 schreef MetalCore het volgende:
[..]
De twee procent is gebaseerd op alle reeds bekende casi.
Hoe zat het met jouw lessen Nederlands?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:59 schreef thabit het volgende:
[..]
Die heb zeker nooit Latijns gehad op school.
Ik neem aan dat hij die 2 taalfouten expresso maakte...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoe zat het met jouw lessen Nederlands?
Ah, OKquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij die 2 taalfouten expresso maakte...
Ik dacht aan een want van een schip.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:43 schreef spijkerbroek het volgende:
K&W / Want om petten op te hangen
Hoeveel petten kunnen er op een handschoen?
Oh, om de zeemanspetten op te hangen.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht aan een want van een schip.
Ik moest serieus even denken waarom die poezen boos zouden zijn vanwege een wifi verbinding....quote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef Iemand het volgende:
Gewoon je katten kwaad via vrij wifi verbinding doen
quote:Op maandag 2 maart 2020 10:20 schreef iemand het volgende:
[..]
Eerder Pandemic. Wat een Godenspel is dat ook.
Nieuw spel voor tandartsen denk ik.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:21 schreef iemand anders het volgende:
[..]
Ehmmm plaque Inc is veel beter van toepassing hier.
Nou, inderdaad...quote:Op maandag 2 maart 2020 09:39 schreef iemand het volgende:
Elke overheidsdienst hangt aanelkaar van incopetente maar oh zo inclusieve prutsers
...
Het zou grappig zijn als het allemaal niet zo pijnlijk was
Zonder verpakking?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:23 schreef iemand het volgende:
Glurenvrije spullen zag ik er sowieso genoeg.
En even kijken was een kleine moeite.
To die or not to die ....quote:Op maandag 2 maart 2020 23:04 schreef iemand het volgende:
Diegenen die het overleden zullen straks de wereld opnieuw moeten opbouwen. Weer terug naar de basis.
Hoe verlopen die?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:27 schreef Iemand het volgende:
Voor bejaarden en mensen met een chronologische aandoening loopt die kans flink op.
Je weet in ieder geval in welke volgorde de ziekte verloopt.quote:
Ook niet onbelangrijk!quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval in welke volgorde de ziekte verloopt.
quote:Ik heb zo en zo mijn eigen mok
quote:
Okee, het is Utreg.quote:
Nooit gedacht die fout eens andersom te zienquote:Op zondag 8 maart 2020 14:01 schreef iemand het volgende:
[..]
Cementfabrieken zijn zeer geschikt voor massa-crematies. I.p.v. klei en mergel -poeder door de roterende buisvormige oven te laten lopen kan men daar lijken in verrassen op een zeer efficiente en snelle wijze.
Surprise!!quote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
Nooit gedacht die fout eens andersom te zien
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
Die is wel briljant jaquote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |