Ja. Maar ik heb gehoord dat diegene ziek is geworden in eigen vrije tijd (vakantie) en niet gewerkt heeft na terugkomst uit Italië. Dus welke supermarkt is niet echt relevant.quote:
Daar zitten ook in een kamertje mensen allemaal dingen naar elkaar te roepenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:57 schreef cemeteryslut het volgende:
Nee dit geeft de burger moed [ afbeelding ]
4 uur later
Blijf ik ook hopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:58 schreef vosss het volgende:
Ik hoop zo dat alle "paniekzaaiers" hier het ongelofelijk fout gaan hebben en we over een maand lachen over deze reeks en hoe druk we ons wel niet gemaakt hebben om niks.
Ik denk dat dat ijdele hoop is vooralsnog
Ga eens kijken of er nog FFP2 en 3 maskers te krijgen zijn bij de Gamma of de Praxis of desinfecterende handgel/zeep bij eender welke supermarkt/drogisterij.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:01 schreef Silven het volgende:
Dat bepaalde producten moeilijker verkrijgbaar zijn
Die mensen verdienen ook een normaal weekend.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:59 schreef Zipportal het volgende:
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
F5 F5 F5 F5
Ik verdenk @Fer_de_Lance ervan stiekem die Bruinsma te zijnquote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar zitten ook in een kamertje mensen allemaal dingen naar elkaar te roepen
Als je hele provincie in quarantaine gaat zul je het wel merken op straatquote:Op zondag 8 maart 2020 14:01 schreef Silven het volgende:
Ben benieuwd wanneer we in het dagelijks leven iets gaan merken van het virus. Dat bepaalde producten moeilijker verkrijgbaar zijn of dat mensen menigtes gaan meiden of mondkapjes gaan dragen. Vooralsnog is er niks merkbaar.
Shit is real nowquote:Op zondag 8 maart 2020 14:01 schreef kilon het volgende:
twitter:ProRail twitterde op zondag 08-03-2020 om 13:12:10ProRail neemt preventieve maatregel coronavirus: vanaf maandag werkt het Operationeel Besturingscentrum Infra (OBI) op twee verschillende locaties. Het OBI is vitaal voor de continuïteit en veiligheid van het treinverkeer. Meer informatie: https://t.co/oxB4WSdiR1 https://t.co/BaXbfqDQK8 reageer retweet
Maar met de wiskunde van dat linkse kutje is niks mis, hè?quote:
Ik heb het even nagerekend en kon geen rekenfoutje vinden in elk gevalquote:Op zondag 8 maart 2020 14:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maar met de wiskunde van dat linkse kutje is niks mis, hè?
Die maskers waren 6 weken terug al weg. Ben toen nog wezen kijken, toen was het virus alleen nog maar in China. Waren trouwens niet eens alleen Chinezen die het voor familie kochten, ook Nederlanders. Heb niets liggen.. ja een P95-masker van het klussen, ééntje. Daar ga je niets mee doen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga eens kijken of er nog FFP2 en 3 maskers te krijgen zijn bij de Gamma of de Praxis of desinfecterende handgel/zeep bij eender welke supermarkt/drogisterij.
Succes daarmee.
Uh, nee. RIVM kan geen weekend gaan houden tijdens een uitbraak.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:03 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Die mensen verdienen ook een normaal weekend.
Ik wilde expliciet niet het voorbeeld van Duitsland aanhalen, maar die snappen wel wat efficientie is.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Gebluste kalk en een stal vol hongerige varkens werken allebei beter denk ik inderdaad.
Er stopt zo een zwart busje voor je huis, werk meequote:Op zondag 8 maart 2020 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verdenk @:Fer_de_lance ervan stiekem die Bruinsma te zijn
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Er stopt zo een zwart busje voor je huis, werk mee
6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |