Het schijnt dat lijken ook besmettelijk zijn. Dus als die straks als bosjes gaan vallen moet je een oplossing hebben en daar reeds op voorbereid zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Gewoon mensen preventief de oven in tiefen of wat opteer je hier nou precies?
Zoutzuurquote:Op zondag 8 maart 2020 13:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het schijnt dat lijken ook besmettelijk zijn. Dus als die straks als bosjes gaan vallen moet je een oplossing hebben en daar reeds op voorbereid zijn.
Vinden jullie het raar als ik vandaag chinees ga halen?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:55 schreef SeLang het volgende:
Goed, ik ga nog maar even wat extra bijhamsteren want dit wordt een lange zit
Coronapatienten niet thuis opbarenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het schijnt dat lijken ook besmettelijk zijn. Dus als die straks als bosjes gaan vallen moet je een oplossing hebben en daar reeds op voorbereid zijn.
quote:De uitvaartondernemer wil zeker geen paniek zaaien, maar vindt het wel van belang dat mensen bekend zijn met de voorzorgsmaatregelen die in zo'n geval dienen te worden getroffen. "Veel mensen denken dat iemand na z'n dood niet meer besmettelijk is, maar dat is een misvatting."
Onder de juiste omstandigheden - bij lage temperatuur en hoge luchtvochtigheid - kan het coronavirus maximaal drie dagen op een lichaam overleven, stelt ze. "Als iemand vlak voor z'n dood heeft geniest of geproest, kan het virus op de huid of kleding zijn terechtgekomen." Wie de overledene vervolgens aanraakt, kan ook besmet raken.
Gecondoleerd alvast en RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vinden jullie het raar als ik vandaag chinees ga halen?
Ziet er een stuk realistischer uit op basis van Zuid-Koreaanse cijfers. Als je alleen de zichtbaar zieken test is het logisch dat een veel hoger percentage zorg nodig heeft.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:42 schreef crystal_meth het volgende:
Dr. James Lawler, a professor at the University of Nebraska Medical Center gave his "best guess" estimates of how much the virus might spread in the US:
[ afbeelding ]
https://www.businessinsid(...)ons-2020-3?r=US&IR=T
Het schijnt daar nu zo rustig te zijn dat je er prima afstand kunt bewaren.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij bepaalde bedrijven in het oosten van Europa zullen vast nog wel wat bouwplannen te vinden zijn. En kun je een offerte opvragen wellicht.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:54 schreef Tengano het volgende:
Misschien dat we ipv een paar noodziekenhuizen beter alvast wat noodcrematoria kunnen bouwen. Of anders zo'n biocentrale in Ede een beetje ombouwen. Beter dan de hele tijd achter de feiten aan hollen.
Welnee, heb ik gisteren ook gedaan.Denk dat het veel gevaarlijker is om een patatje op straat te eten zonder je handen gewassen te hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gehaald. Kwam helemaal goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je bewust de boel wilde aanwakkeren.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:57 schreef glashalfvol het volgende:
[..]
Foutje.. Ik bedoel voorjaarsvakantie
Dat dus ja, alles er omheen is besmet maar het glorieuze Nieuwe Ottomaanse Rijk is onaangetastquote:
Kanaal 791 op ziggo in ieder geval.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:54 schreef Silven het volgende:
Op welke zender is de bekendmaking cijfers?
Ik wil niet kwetsend zijn, maar als je wilt weten hoe je van grote hoeveelheden lijken en besmettingsrisico's af wilt komen denk ik dat zoutzuur weinig efficient is.quote:
Gister nog gedaanquote:Op zondag 8 maart 2020 13:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het wordt zorgwekkender als je Pizza gaat halen gok ik
Kunnen we wel dat ene sterfgeval in stijl ten ruste leggen.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bij bepaalde bedrijven in het oosten van Europa zullen vast nog wel wat bouwplannen te vinden zijn. En kun je een offerte opvragen wellicht.Maar gezien het aantal doden in Nederland nu lijkt jou plan me wat duur en ingeven door een wellicht wat irrationele angst hysterie.
Cementfabrieken zijn zeer geschikt voor massa-crematies. I.p.v. klei en mergel -poeder door de roterende buisvormige oven te laten lopen kan men daar lijken in ver-assen op een zeer efficiente en snelle wijze.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:54 schreef Tengano het volgende:
Misschien dat we ipv een paar noodziekenhuizen beter alvast wat noodcrematoria kunnen bouwen. Of anders zo'n biocentrale in Ede een beetje ombouwen. Beter dan de hele tijd achter de feiten aan hollen.
Gebluste kalk en een stal vol hongerige varkens werken allebei beter denk ik inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik wil niet kwetsend zijn, maar als je wilt weten hoe je van grote hoeveelheden lijken en besmettingsrisico's af wilt komen denk ik dat zoutzuur weinig efficient is.
Ik geloof dat er achter de schermen genoeg wordt overlegd. We kunnen wel paniekvoetbal gaan spelen(dat overigens toch weer afgelast zal worden), maar dan hou je ook niks tegen. Er liggen al meerdere scenario's klaar en die worden langzaam aan uitgerold. De helft van FOK wordt toch ziek, de vraag is alleen wanneer, lekker spreiden. Nederland is tenminste nuchter en reëel, niet zo vermijdend als Trump of paniekerig als Merkel.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:57 schreef cemeteryslut het volgende:
Nee dit geeft de burger moed [ afbeelding ]
4 uur later
twitter:ProRail twitterde op zondag 08-03-2020 om 13:12:10ProRail neemt preventieve maatregel coronavirus: vanaf maandag werkt het Operationeel Besturingscentrum Infra (OBI) op twee verschillende locaties. Het OBI is vitaal voor de continuïteit en veiligheid van het treinverkeer. Meer informatie: https://t.co/oxB4WSdiR1 https://t.co/BaXbfqDQK8 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |