Herfstvakantie. hahahahahquote:Op zondag 8 maart 2020 13:50 schreef glashalfvol het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nog wat meer gevallen erbij in Zeeland. Ik hoorde dat er een supermarkt medewerker in Goes vrijdag bezoek heeft gehad van "witte pakken" en deze medewerker is in de herfst vakantie in Italië geweest.
dan gaan ze de hoogovens inquote:Op zondag 8 maart 2020 13:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard, dat zal altijd de eerste keuze zijn.
Maar in datzelfde draaiboek zal ook rekening gehouden worden met een scenario waarin de landelijke crematie capaciteit niet toereikend is.
En dan moet je aan dit soort draconische maatregelen denken.
Ieder beetje ontwikkeld land heeft dit soort noodplannen ergens op de plank liggen.
quote:13:50
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft het reisadvies naar een deel van Noord-Italië aangepast. In enkele provincies geldt nu code rood, 'niet reizen'.
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
2x dezelfde typefout is wel bijzonder inderdaad
Een microbioloog en viroloog meld zich eindelijk op FOK.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:50 schreef glashalfvol het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nog wat meer gevallen erbij in Zeeland. Ik hoorde dat er een supermarkt medewerker in Goes vrijdag bezoek heeft gehad van "witte pakken" en deze medewerker is in de herfst vakantie in Italië geweest.
Alsof nederlanders zich hier aan gaan houden.quote:
Alejandro Jerom en de flinke fles corona.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:52 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik vond hem mooi, deed me denken aan een Suske en Wiske avontuur
Denk dat het nu qua geld makkelijker is het terug te krijgen als je annuleert. Dat maakt de keuze voor annuleren veel makkelijkerquote:Op zondag 8 maart 2020 13:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alsof nederlanders zich hier aan gaan houden.
In de herfstvakantie? Dat is al een poosje terug.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:50 schreef glashalfvol het volgende:
morgen pas weer.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:54 schreef Silven het volgende:
Op welke zender is de bekendmaking cijfers?
Daarom zijn dit soort maatregelen belangrijk. Anders zijn er serieus veel mensen die denken "ach, ik heb toch al betaald, we gaan gewoon, zo erg zal het wel niet zijn".quote:Op zondag 8 maart 2020 13:54 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Denk dat het nu qua geld makkelijker is het terug te krijgen als je annuleert. Dat maakt de keuze voor annuleren veel makkelijker
Gewoon mensen preventief de oven in tiefen of wat opteer je hier nou precies?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:54 schreef Tengano het volgende:
Misschien dat we ipv een paar noodziekenhuizen beter alvast wat noodcrematoria kunnen bouwen. Of anders zo'n biocentrale in Ede een beetje ombouwen. Beter dan de hele tijd achter de feiten aan hollen.
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd wanneer Turkije een keer besmettingen gaat melden, zou wel erg onrealistisch zijn als er daar nog niks zou zijn.
Heb ik zelf ook hoor. Volgende maand vakantie geboekt naar Portugal. Sta er nu gewoon nog in dat ik ga, maargoed het is in Portugal dan ook niet zo erg als bijvoorbeeld een Italie. Kijken hoe het ontwikkeld.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom zijn dit soort maatregelen belangrijk. Anders zijn er serieus veel mensen die denken "ach, ik heb toch al betaald, we gaan gewoon, zo erg zal het wel niet zijn".
ja, ga lekker je begeven tussen de menigtequote:Op zondag 8 maart 2020 13:55 schreef SeLang het volgende:
Goed, ik ga nog maar even wat extra bijhamsteren want dit wordt een lange zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |