https://www.vi.nl/nieuws/(...)-lieten-zich-omkopenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Stijn kun jij ons uitleggen wat er precies gaande is?
Thanx. Eigenlijk moet je ze schorsen, maar dan is valladolid de lul, inclusief fans.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-lieten-zich-omkopen
Goede samenvatting. Overigens zitten er in dat 'kartel' wel meerdere mensen. Een Valladolid-speler zat er sowieso in, de voorzitter van Huesca en Getafe-speler Saiz zijn verdacht maar weet niet hoe dat specifiek zit.
En de maatregelen? Geen idee. Valencia heeft hier niets mee te maken, een groot deel van de Valladolid-selectie ook niet. Erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Staat 2 tot 5 jaar op. Wel een betere straf voor iedereen imo. Dikke Ronaldo (eigenaar Valladolid) heeft genoeg geld in zijn zakjes, misschien een kleine knauw voor zijn meerjarenplan maar het zij zo.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Thanx. Eigenlijk moet je ze schorsen, maar dan is valladolid de lul, inclusief fans.
quote:Twee jaar na de degradatie keert Granada naar de hoogste Spaanse afdeling terug. Met een 1-1 gelijkspel verzekerde de club uit Andalusië zich dinsdag van de tweede plaats in La Liga2. Granada vergezelt kampioen Osasuna naar La Liga.
Om het derde promotieticket worden er barrages gespeeld. Malaga, Albacete en Mallorca zijn zeker van hun plaats daarin. Voor de vierde stek komen nog Deportivo La Coruna, Cadiz en Oviedo in aanmerking.
rip frenkiequote:Op donderdag 13 juni 2019 23:54 schreef PSVCL het volgende:
Valentijn Driessen zojuist bij Fox.. Busquets bakt er niks van Frenkie speelt hem zo uit de basis
pas vanaf volgend seizoen in de segundaquote:
twitter:robbiejdunne twitterde op zondag 23-06-2019 om 22:19:11Salva Sevilla with a rocket. 2-0. Mallorca level as they go one step closer to LaLiga promotion. 2-2 on aggregate but after extra-time, if it stays like this, they go up as the team who finished higher in the league. reageer retweet
quote:Op zondag 23 juni 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
Mallorca degradeerde in 2012/13 naar de Segunda; Mallorca zat vorig seizoen nog op het derde niveau; Mallorca gaat nu weer naar La Liga, lijkt het.
Depor's eigen schuld.quote:
Hebben ze ondertussen die lelijke sintelbaan rond het veld al weggehaald? Als niet hadden ze mooi in de Segunda mogen blijvenquote:Op zondag 23 juni 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
Mallorca degradeerde in 2012/13 naar de Segunda; Mallorca zat vorig seizoen nog op het derde niveau; Mallorca gaat nu weer naar La Liga, lijkt het.
quote:Op zondag 23 juni 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Spaanse vierdedivisionist Móstoles Balompié heet vanaf komend seizoen Flat Earth FC. Met de naamswijziging wil president Javi Poves de miljoenen Flat Earthers een stem geven.
Aan het anonieme leven in de vijfde divisie kwam deze week een abrupt einde voor het Madrileense Móstoles Balompié. Niet vanwege de promotie naar de vierde divisie, maar vanwege de opmerkelijke naamswijziging die de club doorvoerde. “We zijn een professionele voetbalclub en zijn hier om de miljoenen Flat Earthers te verenigen”, geeft clubpresident Poves aan.
“Voetbal is de populairste sport ter wereld en heeft bereik over heel de wereld”, vervolgt Poves. “Flat Earth FC is de eerste en enige club die verenigd wordt door een idee.”
Het logo van Móstoles Balompié is inmiddels in rook opgegaan en vervangen door het logo dat veel weg heeft van de Flat Earth Society. Flat Earth FC komt volgend seizoen uit in de Tercera Division, het vierde niveau van Spanje. Nog nooit eerder speelde de club in deze klasse.
SPOILER: 2en3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Zo simpel is Leganes-uit niet. Na de interlands moeten ze ook naar Anoeta.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:44 schreef Dejannn het volgende:
Atleti heeft een makkelijk begin zo te zien.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2019 23:54 schreef PSVCL het volgende:
Valentijn Driessen zojuist bij Fox.. Busquets bakt er niks van Frenkie speelt hem zo uit de basis
Jetlag genotquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pittige opener voor Barca daar ze paar dagen daarvoor nog moeten terugkeren uit Amerika... Sowieso geldbeluste voorbereiding van Barcelona.
Eerst naar Japan voor potje tegen Chelsea om daarna terug te vliegen naar Spanje voor Trofeo Joan Gamper en oefenwedstrijd tegen Vissel Kobe om daarna naar Amerika te vliegen voor tweeluik tegen Napoli.
Ze hebben daar wat jaren geld opgepot?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:48 schreef Doublepain het volgende:
Sevilla heeft al 124 miljoen uitgegeven en wil ws nog 30 mil voor Bergwijn geven..
Uh ok
hij die betaalt, bepaaltquote:Op maandag 29 juli 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
Valencia, never a dull moment. Algemeen directeur Mateu Alemany zal opstappen en waarschijnlijk ook coach Marcelino in zijn kielzog. Lim eist teveel zeggenschap op tot woede van Alemany.
twitter:ElevenSports_UK twitterde op maandag 29-07-2019 om 17:43:20| 👀 |Gareth Bale will not travel with the Real Madrid squad for the Audi Cup in Munich as he is too upset from his proposed move to China being halted by the Club.[@Matt_Law_DT] https://t.co/8CNeGkd1kO reageer retweet
Er lijkt inmiddels een 'dialoog' te zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
Valencia, never a dull moment. Algemeen directeur Mateu Alemany zal opstappen en waarschijnlijk ook coach Marcelino in zijn kielzog. Lim eist teveel zeggenschap op tot woede van Alemany.
Voor ons tv-kijkers vind ik dat niet erg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
Met een week voor de aftrap van het nieuwe seizoen heeft een rechter bepaald; geen maandagwedstrijden in LaLiga(123), wel vrijdagwedstrijden. Het derdewereldland strikes again.
[ afbeelding ]
Negenjarig contract, waarom ook niettwitter:AthleticClub twitterde op maandag 12-08-2019 om 09:32:39Porque eres un león... 🦁... y porque San Mamés es tu casa 🏠🔗 https://t.co/YJlIveFQ4m💥✍🏿 #WILLIAMS2028 👊🏿🤩#AthleticClub 🔴⚪ https://t.co/GAYPQqbBu9 reageer retweet
Wat is er mis met vrijdags?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
Met een week voor de aftrap van het nieuwe seizoen heeft een rechter bepaald; geen maandagwedstrijden in LaLiga(123), wel vrijdagwedstrijden. Het derdewereldland strikes again.
[ afbeelding ]
Dat hoor je mij niet zeggen. Doelde er meer op dat hier pas een week voor de start van de competitie uitsluitsel over is gegeven. Ik denk dat een hoop mensen allang blij zijn met het afschaffen van maandagvoetbal.quote:
Zondag 22:00, de geboorte van een wereldster. Van hij die ons naar het beloofde land brengt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was pardoes vergeten dat Correa en Diego Costa nog geschorst zijn (zou het wat uitmaken haha), maar de opstelling tegen Juventus was al een voorbode natuurlijk. Naast Felix ook wel benieuwd of die assist van Lemar een soort one day fly is of hij werkelijk zichzelf betert dit seizoen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zondag 22:00, de geboorte van een wereldster. Van hij die ons naar het beloofde land brengt.
Correa trapte zaterdag weer grandioos naast een bal, beter betalen ze daar even ¤50 miljoen voor. Costa was echt heel goed in de voorbereiding, nog los van al die goals. Hij en João vinden elkaar blindelings en er ontstaat al een bromance.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was pardoes vergeten dat Correa en Diego Costa nog geschorst zijn (zou het wat uitmaken haha), maar de opstelling tegen Juventus was al een voorbode natuurlijk. Naast Felix ook wel benieuwd of die assist van Lemar een soort one day fly is of hij werkelijk zichzelf betert dit seizoen.
Ik zag Marca opeens berichten dat Atlético 30 miljoen en Correa of zo wil bieden voor Rodrigo Moreno maar daar geloof ik oprecht weinig van. Zo dom zijn Alemany en Marcelino niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Correa trapte zaterdag weer grandioos naast een bal, beter betalen ze daar even ¤50 miljoen voor. Costa was echt heel goed in de voorbereiding, nog los van al die goals. Hij en João vinden elkaar blindelings en er ontstaat al een bromance.
Ik zit te wachten tot dat gedoe met Milan ergens naartoe gaat. Z’n agent is nu al drie keer in Milan geweest, dus schiet eens op met dat bod. Gooit James ook weer in een stroomversnelling.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag Marca opeens berichten dat Atlético 30 miljoen en Correa of zo wil bieden voor Rodrigo Moreno maar daar geloof ik oprecht weinig van. Zo dom zijn Alemany en Marcelino niet.
Is er een reden dat het zo lang duurt vanuit Milan-perspectief?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot dat gedoe met Milan ergens naartoe gaat. Z’n agent is nu al drie keer in Milan geweest, dus schiet eens op met dat bod. Gooit James ook weer in een stroomversnelling.
Hebben geld nodig dacht ik. Die Portugees ging niet door vanwege een medische keuring en ze stonden ook al op het punt om Kessié voor een jodenfooi van de hand te doen aan Wolves, maar daar had hij zelf niet zo’n zin in.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er een reden dat het zo lang duurt vanuit Milan-perspectief?
Kunnen ze het net zo goed in vijf termijnen of zo doen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hebben geld nodig dacht ik. Die Portugees ging niet door vanwege een medische keuring en ze stonden ook al op het punt om Kessié voor een jodenfooi van de hand te doen aan Wolves, maar daar had hij zelf niet zo’n zin in.
twitter:TomAllnuttAFP twitterde op donderdag 15-08-2019 om 17:57:01Valverde on Messi injury: "We're not going to risk any player, let alone Leo. He hasn't trained with the team yet. And it's not the same training as playing a game." reageer retweet
Twijfelgeval.quote:
We kijken er naar uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben nog een OP aan het schrijven overigens (lol)
Bord op schoot tijd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog twee nachtjes slapen tot de entree van het Godenkind.
Ik gooi zo wel even het voor het plebs belangrijkste gedeelte. Ik schrijf nog wat erna voor plek 4 - 20 waar ik verder me op verheug.quote:
die speelt toch vanavond hopelijk alquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog twee nachtjes slapen tot de entree van het Godenkind.
Van het plebsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Het seizoen moet nog beginnen, maar ik denk dat ik me nu al dooderger aan de extreme Frenkie-hype.
Met zn Colgate smile .... Laat hem het eerst maar eens bewijzen nu Messi niet mee speeltquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Het seizoen moet nog beginnen, maar ik denk dat ik me nu al dooderger aan de extreme Frenkie-hype.
Gewoon lekker op de bank vanavond ohquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Heb je de voorbereiding wel gevolgd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:39 schreef byah het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de bank vanavond oh
Geniet jij niet van alle updates omtrent zijn nieuwe leven in Barcelona samen met zijn vriendin?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Van Frenkie zou het niet hoeven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geniet jij niet van alle updates omtrent zijn nieuwe leven in Barcelona samen met zijn vriendin?
@Elsierd was wel adequaat.quote:
Hij upload anders zelf de video's en fotos (dan wel zijn vriendin)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Frenkie zou het niet hoeven.
Alsof daar geen social media-team achter zit. Heeft nu ook opeens Twitter wat hij voorheen nooit had.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij upload anders zelf de video's en fotos (dan wel zijn vriendin)
Bijna elke voetballer tegenwoordig, jouw keuze om het te kijken of niet. En tuurlijk Frenkie basis want Ajax.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige voetballers hun sociale media (gedeeltelijk) laten doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Coutinho gaat voor een jaar verhuurd worden aan Bayern München.twitter:HelenaCondis twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 19:51:42Altos Cargos del Barça confirman el principio de acuerdo por la cesión remunerada de @Phil_Coutinho al Bayern por una temporada. Anteayer Coutinho se reunió con Rummenigge en el Hotel Arts de Barcelona. El jugador se queda en la grada @tjcope reageer retweet
Kiest hij er alsnog voor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige voetballers hun sociale media (gedeeltelijk) laten doen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kiest hij er alsnog voor.
Boeit verder niet hoor.
Gaat Bilbo het Barça moeilijk maken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Valverde heeft ballen en zet Busquets/Rakitic op de bank voor Roberto en Aleña. Borduurt voort op de 0-4 oefenzege tegen Napoli vorig weekend.
Het is allemaal haar schuld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. In eigen huis lastig te kloppen, compact, fysiek. Met Muniain voetballende ideeën, Iñaki de sneltrein op de counter, Rulo Garcia voor de duels, opstootjes en ophef. Werd in februari nog 0-0, Messi ziedend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gaat Bilbo het Barça moeilijk maken?
Dankjewel Hans.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
Frenkie de Jong begint vrijdagavond meteen in de basis in de eerste competitiewedstrijd van FC Barcelona, op bezoek bij Athletic Bilbao. De 22-jarige Nederlander wordt geflankeerd door Sergi Roberto en Carles Aleñà.
Daarmee tovert Barça-trainer Ernesto Valverde een konijn uit de hoge hoed. Routiniers Sergio Busquets en Ivan Rakitic nemen op de bank plaats in stadion San Mamés.
Ik twijfel nog, de vrouw wil graag eens wat gaan doen want ik kijk al 3 avonden voetbal.quote:
Brrrr. Rekening houden met een vrouwquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, de vrouw wil graag eens wat gaan doen want ik kijk al 3 avonden voetbal.Stiekeme hoop dat het erop staat in de kroeg.
Naming en shaming.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef Doublepain het volgende:
@:el-stinho
Ik bedenk mij dat ik Barca ga missen
Ze vindt voetbal kijken wel leuk maar gisteravond heeft het wat dat betreft verpest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Brrrr. Rekening houden met een vrouw
Sterkte.
Wel opvallend dat Rakitic, toch wel Valverdes adoptiekind, op de bank zit. En dat het óf Frenkie óf Busi is vind ik ook vreemd ondanks dat ze maar 24 minuten met elkaar hebben samengespeeld in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
Frenkie de Jong begint vrijdagavond meteen in de basis in de eerste competitiewedstrijd van FC Barcelona, op bezoek bij Athletic Bilbao. De 22-jarige Nederlander wordt geflankeerd door Sergi Roberto en Carles Aleñà.
Daarmee tovert Barça-trainer Ernesto Valverde een konijn uit de hoge hoed. Routiniers Sergio Busquets en Ivan Rakitic nemen op de bank plaats in stadion San Mamés.
Ben je getrouwd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, de vrouw wil graag eens wat gaan doen want ik kijk al 3 avonden voetbal.Stiekeme hoop dat het erop staat in de kroeg.
Ik ben benieuwd naar de Jong. Als ik de kranten mag geloven was iedereen lyirsch over hem tijdens de voorbereiding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Rakitic, toch wel Valverdes adoptiekind, op de bank zit. En dat het óf Frenkie óf Busi is vind ik ook vreemd ondanks dat ze maar 24 minuten met elkaar hebben samengespeeld in de voorbereiding.
Heb je het Hazard-nieuws al meegekregen?quote:
Over dat ie weken geblesseerd is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je het Hazard-nieuws al meegekregen?
Dat klopt. Tegen Napoli was hij vorige week prima. Het werd allemaal ietwat overdreven in de media alsof Jezus terug was gekeerd op aarde, maar hij deed zijn dingetjes gewoon prima. Misschien iets op een hoger tempo dan bij Ajax.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de Jong. Als ik de kranten mag geloven was iedereen lyirsch over hem tijdens de voorbereiding.
Zeker. Nu moet Zidane toch weer de uitgescholden en verketterde Bale gaan gebruiken. Wat een genot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Over dat ie weken geblesseerd is?
Ik vind 'de Jong', dus zonder voornaam, ontzettend storend lezen. En dan doe ik op de kleine d.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de Jong. Als ik de kranten mag geloven was iedereen lyirsch over hem tijdens de voorbereiding.
Ik las het vanmiddag. Het is toch een verhaaltje inmiddels: kut voorbereiding, te dik en nu weken geblesseerd. Is de term miskoop al gevallen in de media?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker. Nu moet Zidane toch weer de uitgescholden en verketterde Bale gaan gebruiken. Wat een genot.
Volgens mij vallen ze meer en masse het beleid zelf aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag. Het is toch een verhaaltje inmiddels: kut voorbereiding, te dik en nu weken geblesseerd. Is de term miskoop al gevallen in de media?
Ronde van Burgos, wie kent het niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is dit voor gare wielren onzin. Waar is de voorbeschouwend?
Let op Kevin Rivera, groot talent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ronde van Burgos, wie kent het niet.
Met hoeveel seconden gaat Sosa morgen winnen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Let op Kevin Rivera, groot talent.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Let op Kevin Rivera, groot talent.
Van mij hoeft het ook niet hoor, maar als het voor de andere kant belangrijk is, ach waarom niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie weinig voordelen tov een samenlevingscontract of iets dergelijks.
Dit mag jij vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind 'de Jong', dus zonder voornaam, ontzettend storend lezen. En dan doe ik op de kleine d.
12.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met hoeveel seconden gaat Sosa morgen winnen?
Die zit er gelukkig ook niet op aan te dringen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet hoor, maar als het voor de andere kant belangrijk is, ach waarom niet.
Het huwelijk is dan ook niet meer van 2019.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie weinig voordelen tov een samenlevingscontract of iets dergelijks.
Wat bescheiden. Ik ga voor 30 seconden.quote:
Zal ik dan? Ja zal ik voor 40/45 gaan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat bescheiden. Ik ga voor 30 seconden.
Kan, maar hij hoeft niet meer, met één splijtende demarrage is dat wel geregeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat bescheiden. Ik ga voor 30 seconden.
Heb jij een vrouw?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook daar sta ik van te kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de andere 17 clubs zal ik nog wel wat schrijven
@onlogisch gooi de code van de eerste spoiler even in de OP als je wil. Je bent immers de beste mod die VBL ooit gekend heeft. Voorbeeldfiguur, inspirator, leider, held.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Neen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook daar sta ik van te kijken.
Pics van je vriendin.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de andere 17 clubs zal ik nog wel wat schrijven
@:Onlogisch gooi de code van de eerste spoiler even in de OP als je wil. Je bent immers de beste mod die VBL ooit gekend heeft. Voorbeeldfiguur, inspirator, leider, held..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Staat erin ouwe dibbes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de andere 17 clubs zal ik nog wel wat schrijven
@:Onlogisch gooi de code van de eerste spoiler even in de OP als je wil. Je bent immers de beste mod die VBL ooit gekend heeft. Voorbeeldfiguur, inspirator, leider, held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de andere 17 clubs zal ik nog wel wat schrijven
@:Onlogisch gooi de code van de eerste spoiler even in de OP als je wil. Je bent immers de beste mod die VBL ooit gekend heeft. Voorbeeldfiguur, inspirator, leider, held.![]()
Bayerngodentwitter:honigstein twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 20:35:58Loan deal for Coutinho agreed, according to @SkySportNewsHD and Spanish media. Great player but a very reactive move, driven by player availability rather than strategy. reageer retweet
Mij interesseert het geen hol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:el-stinho heeft daarover het laatste woord.
@:Onlogisch gooi de code van de eerste spoiler even in de OP als je wil. Je bent immers de beste mod die VBL ooit gekend heeft. Voorbeeldfiguur, inspirator, leider, held.![]()
Ik kijk in het bijzonder uit naar het stukje over Sevilla.What can change the nature of a man?
Buitenlandse competitiewedstrijden krijgen nagenoeg nooit een eigen topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:44 schreef fliert het volgende:
Waarom is er geen apart topic voor deze wedstrijd?
Dit is toch feest.
Doe je best.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:44 schreef fliert het volgende:
Waarom is er geen apart topic voor deze wedstrijd?
Dit is toch feest.
Laat dat soort gevallen lekker zelf een topic openen. Nul interesse voor de competitie.quote:
De zaligverklaring moet nog plaatsvinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kon natuurlijk niet ontbreken in de Frenkie-voorbeschouwing. Kut hoer.
Kieft maandag weer bij VI.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga mezelf in de zetel hijsen. Enjoy.
Griezmann is fan van Brobbey.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Wij gunnen Griezmann een kapotte teennagel.
Erg benieuwd hoe deze oud Willem IIer het gaat doen in Spanjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee voor ons aller Arkelse wonderkind.
Rustig aan met de Frenkie hype.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee voor ons aller Arkelse wonderkind.
Griezmann is een idioot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Griezmann is fan van Brobbey.
En Gravenberchquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Griezmann is fan van Brobbey.
Met een beetje stadion is daar gewoon een keuringsrapport van. Hoeft niet zo lang te duren. Soit, de schuldvraag is daarmee niet beantwoord. Maar reken maar dat er lascertificering vast zit aan de gebruikte constructies.quote:
lanscertificeringquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met een beetje stadion is daar gewoon een keuringsrapport van. Hoeft niet zo lang te duren. Soit, de schuldvraag is daarmee niet beantwoord. Maar reken maar dat er lanscertificering vast zit aan de gebruikte constructies.
Dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:08 schreef Mansjester het volgende:
Commentaar loopt 2 tienden voor op het beeld bij mij
Ben jij een Turk of zo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schotel Frits. Nergens last van.
picsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:10 schreef Mansjester het volgende:
Ik kwam net Giel Beelen en daarna Aaf Brandt Corsius tegen
Fml
Kan je dat geld mooi weer besteden aan kapsalons.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heerlijk man. Kost me 7 euro per maand. Scheelt me zo'n 83 euro per maand
O.a. jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dat geld mooi weer besteden aan kapsalons.
Beste eten dat er is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dat geld mooi weer besteden aan kapsalons.
Miskoop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:16 schreef Klopkoek het volgende:
Frenkie onzichtbaar. Als hij de bal krijgt wordt ie hard aangepakt
Scherp!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:19 schreef byah het volgende:
Loopt het commentaar nou voor op het beeld?
Neequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:19 schreef byah het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:19 schreef byah het volgende:
Moet hij wel eerst wat laten zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die wacht thuis als beloning
[ afbeelding ]
Die zit vast ergens tapas te eten.quote:
Ze missen een type Messi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:26 schreef chufi het volgende:
Ik bespeur nog weinig bevlieging bij Barca
En gif. Ze missen een type Gudeljquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:26 schreef chufi het volgende:
Ik bespeur nog weinig bevlieging bij Barca
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En gif. Ze missen een type Gudelj
Als je homo bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:32 schreef Dejannn het volgende:
Waarom zou je als man zijnde je benen scheren? Tenzij je wielrenner bent natuurlijk
graagquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit mag je gewoon meteen afvlaggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |