We kijken er naar uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben nog een OP aan het schrijven overigens (lol)
Bord op schoot tijd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog twee nachtjes slapen tot de entree van het Godenkind.
Ik gooi zo wel even het voor het plebs belangrijkste gedeelte. Ik schrijf nog wat erna voor plek 4 - 20 waar ik verder me op verheug.quote:
die speelt toch vanavond hopelijk alquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Nog twee nachtjes slapen tot de entree van het Godenkind.
Van het plebsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Het seizoen moet nog beginnen, maar ik denk dat ik me nu al dooderger aan de extreme Frenkie-hype.
Met zn Colgate smile .... Laat hem het eerst maar eens bewijzen nu Messi niet mee speeltquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Het seizoen moet nog beginnen, maar ik denk dat ik me nu al dooderger aan de extreme Frenkie-hype.
Gewoon lekker op de bank vanavond ohquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Heb je de voorbereiding wel gevolgd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:39 schreef byah het volgende:
[..]
Gewoon lekker op de bank vanavond oh
Geniet jij niet van alle updates omtrent zijn nieuwe leven in Barcelona samen met zijn vriendin?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Van Frenkie zou het niet hoeven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geniet jij niet van alle updates omtrent zijn nieuwe leven in Barcelona samen met zijn vriendin?
@Elsierd was wel adequaat.quote:
Hij upload anders zelf de video's en fotos (dan wel zijn vriendin)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Frenkie zou het niet hoeven.
Alsof daar geen social media-team achter zit. Heeft nu ook opeens Twitter wat hij voorheen nooit had.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij upload anders zelf de video's en fotos (dan wel zijn vriendin)
Bijna elke voetballer tegenwoordig, jouw keuze om het te kijken of niet. En tuurlijk Frenkie basis want Ajax.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige voetballers hun sociale media (gedeeltelijk) laten doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |