Coutinho gaat voor een jaar verhuurd worden aan Bayern München.twitter:HelenaCondis twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 19:51:42Altos Cargos del Barça confirman el principio de acuerdo por la cesión remunerada de @Phil_Coutinho al Bayern por una temporada. Anteayer Coutinho se reunió con Rummenigge en el Hotel Arts de Barcelona. El jugador se queda en la grada @tjcope reageer retweet
Kiest hij er alsnog voor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige voetballers hun sociale media (gedeeltelijk) laten doen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kiest hij er alsnog voor.
Boeit verder niet hoor.
Gaat Bilbo het Barça moeilijk maken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Valverde heeft ballen en zet Busquets/Rakitic op de bank voor Roberto en Aleña. Borduurt voort op de 0-4 oefenzege tegen Napoli vorig weekend.
Het is allemaal haar schuld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij upload anders zelf de video's en fotos (dan wel zijn vriendin)
Daar twijfel ik niet aan. In eigen huis lastig te kloppen, compact, fysiek. Met Muniain voetballende ideeën, Iñaki de sneltrein op de counter, Rulo Garcia voor de duels, opstootjes en ophef. Werd in februari nog 0-0, Messi ziedend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gaat Bilbo het Barça moeilijk maken?
Dankjewel Hans.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
Frenkie de Jong begint vrijdagavond meteen in de basis in de eerste competitiewedstrijd van FC Barcelona, op bezoek bij Athletic Bilbao. De 22-jarige Nederlander wordt geflankeerd door Sergi Roberto en Carles Aleñà.
Daarmee tovert Barça-trainer Ernesto Valverde een konijn uit de hoge hoed. Routiniers Sergio Busquets en Ivan Rakitic nemen op de bank plaats in stadion San Mamés.
Ik twijfel nog, de vrouw wil graag eens wat gaan doen want ik kijk al 3 avonden voetbal.quote:
Brrrr. Rekening houden met een vrouwquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, de vrouw wil graag eens wat gaan doen want ik kijk al 3 avonden voetbal.Stiekeme hoop dat het erop staat in de kroeg.
Naming en shaming.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef Doublepain het volgende:
@:el-stinho
Ik bedenk mij dat ik Barca ga missen
Ze vindt voetbal kijken wel leuk maar gisteravond heeft het wat dat betreft verpest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Brrrr. Rekening houden met een vrouw
Sterkte.
Wel opvallend dat Rakitic, toch wel Valverdes adoptiekind, op de bank zit. En dat het óf Frenkie óf Busi is vind ik ook vreemd ondanks dat ze maar 24 minuten met elkaar hebben samengespeeld in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef onlogisch het volgende:
Frenkie de Jong begint vrijdagavond meteen in de basis in de eerste competitiewedstrijd van FC Barcelona, op bezoek bij Athletic Bilbao. De 22-jarige Nederlander wordt geflankeerd door Sergi Roberto en Carles Aleñà.
Daarmee tovert Barça-trainer Ernesto Valverde een konijn uit de hoge hoed. Routiniers Sergio Busquets en Ivan Rakitic nemen op de bank plaats in stadion San Mamés.
Ben je getrouwd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, de vrouw wil graag eens wat gaan doen want ik kijk al 3 avonden voetbal.Stiekeme hoop dat het erop staat in de kroeg.
Ik ben benieuwd naar de Jong. Als ik de kranten mag geloven was iedereen lyirsch over hem tijdens de voorbereiding.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Rakitic, toch wel Valverdes adoptiekind, op de bank zit. En dat het óf Frenkie óf Busi is vind ik ook vreemd ondanks dat ze maar 24 minuten met elkaar hebben samengespeeld in de voorbereiding.
Heb je het Hazard-nieuws al meegekregen?quote:
Over dat ie weken geblesseerd is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je het Hazard-nieuws al meegekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |