quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de andere 17 clubs zal ik nog wel wat schrijven
@:Onlogisch gooi de code van de eerste spoiler even in de OP als je wil. Je bent immers de beste mod die VBL ooit gekend heeft. Voorbeeldfiguur, inspirator, leider, held..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Staat erin ouwe dibbes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de andere 17 clubs zal ik nog wel wat schrijven
@:Onlogisch gooi de code van de eerste spoiler even in de OP als je wil. Je bent immers de beste mod die VBL ooit gekend heeft. Voorbeeldfiguur, inspirator, leider, held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de andere 17 clubs zal ik nog wel wat schrijven
@:Onlogisch gooi de code van de eerste spoiler even in de OP als je wil. Je bent immers de beste mod die VBL ooit gekend heeft. Voorbeeldfiguur, inspirator, leider, held.![]()
Bayerngodentwitter:honigstein twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 20:35:58Loan deal for Coutinho agreed, according to @SkySportNewsHD and Spanish media. Great player but a very reactive move, driven by player availability rather than strategy. reageer retweet
Mij interesseert het geen hol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:el-stinho heeft daarover het laatste woord.
@:Onlogisch gooi de code van de eerste spoiler even in de OP als je wil. Je bent immers de beste mod die VBL ooit gekend heeft. Voorbeeldfiguur, inspirator, leider, held.![]()
Ik kijk in het bijzonder uit naar het stukje over Sevilla.What can change the nature of a man?
Buitenlandse competitiewedstrijden krijgen nagenoeg nooit een eigen topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:44 schreef fliert het volgende:
Waarom is er geen apart topic voor deze wedstrijd?
Dit is toch feest.
Doe je best.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:44 schreef fliert het volgende:
Waarom is er geen apart topic voor deze wedstrijd?
Dit is toch feest.
Laat dat soort gevallen lekker zelf een topic openen. Nul interesse voor de competitie.quote:
De zaligverklaring moet nog plaatsvinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kon natuurlijk niet ontbreken in de Frenkie-voorbeschouwing. Kut hoer.
Kieft maandag weer bij VI.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga mezelf in de zetel hijsen. Enjoy.
Griezmann is fan van Brobbey.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Wij gunnen Griezmann een kapotte teennagel.
Erg benieuwd hoe deze oud Willem IIer het gaat doen in Spanjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee voor ons aller Arkelse wonderkind.
Rustig aan met de Frenkie hype.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee voor ons aller Arkelse wonderkind.
Griezmann is een idioot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Griezmann is fan van Brobbey.
En Gravenberchquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Griezmann is fan van Brobbey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |