abonnement Unibet Coolblue
pi_187228141
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
  zondag 2 juni 2019 @ 21:49:21 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_187228174
Zijn er überhaupt fokkers die al seks hebben kunnen scoren via zo'n app en zo ja, welke app was dat?
pindazakje
pi_187228211
Bumble en Tinder meermaals. Relaties zelfs.
Ditto.
pi_187228272
Raar eigenlijk als je niet binnen een week seks kunt fixen op een medium waar mensen op zoek zijn naar een partner.

Ik had een slecht profiel qua foto's denk ik, maareh, met een prima profiel zou je toch zo moeten scoren lijkt me.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187228321
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er überhaupt fokkers die al seks hebben kunnen scoren via zo'n app en zo ja, welke app was dat?
Tinder.
pi_187228361
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:53 schreef ludovico het volgende:
Raar eigenlijk als je niet binnen een week seks kunt fixen op een medium waar mensen op zoek zijn naar een partner.

Ik had een slecht profiel qua foto's denk ik, maareh, met een prima profiel zou je toch zo moeten scoren lijkt me.
Zeker weten :Y

Dates zeker.
pi_187228581
Ik heb al jaren geen seks gehad met mannen die ik irl heb ontmoet.
Ditto.
pi_187228645
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 22:04 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Ik heb al jaren geen seks gehad met mannen die ik irl heb ontmoet.
Oké bedankt voor de informatie.
pi_187228673
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 22:04 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Ik heb al jaren geen seks gehad met mannen die ik irl heb ontmoet.
En hoeveel jaar incl internet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 22:19:35 #10
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187229042
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er überhaupt fokkers die al seks hebben kunnen scoren via zo'n app en zo ja, welke app was dat?
Yup, voornamelijk via Tinder.
pi_187229188
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 22:04 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Ik heb al jaren geen seks gehad met mannen die ik irl heb ontmoet.
Wel met mannen die je niet irl hebt ontmoet?
  zondag 2 juni 2019 @ 23:47:56 #12
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187230796
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 22:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel met mannen die je niet irl hebt ontmoet?
Gefingeerd gevingerd.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187231119
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:53 schreef ludovico het volgende:
Raar eigenlijk als je niet binnen een week seks kunt fixen op een medium waar mensen op zoek zijn naar een partner.

Ik had een slecht profiel qua foto's denk ik, maareh, met een prima profiel zou je toch zo moeten scoren lijkt me.
Snif -O-
pi_187232545
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 22:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel met mannen die je niet irl hebt ontmoet?
Ja.

Maar ik ben sowieso vrij introvert en moeilijk te vangen. Geen liefhebber van grote events. Op de uni was het makkelijk.
Ditto.
pi_187233208
Veel meer (alleen maar) zonnebrillen foto's nu, ook veel meer weg swipen nu. Selectie gaat derhalve nog sneller dan ervoor.
pi_187233340
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 05:38 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

Ja.

Maar ik ben sowieso vrij introvert en moeilijk te vangen. Geen liefhebber van grote events. Op de uni was het makkelijk.
Ik heb toch doorgaans geen seks op grote events.
  maandag 3 juni 2019 @ 08:55:22 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187233413
Joe, zullen we t weer over daten hebben?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187235320
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 08:07 schreef Yiwei het volgende:
Veel meer (alleen maar) zonnebrillen foto's nu, ook veel meer weg swipen nu. Selectie gaat derhalve nog sneller dan ervoor.
Ik bezorgde mezelf per ongeluk een date geloof ik... met dank aan dat ik ergens opmerkte dat iemand een zomerprofiel had samengesteld voor tinder _O-
pi_187235749
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 08:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb toch doorgaans geen seks op grote events.
Duh, je ontmoet er wel mensen.
Ditto.
pi_187236176
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 05:38 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

Ja.

Maar ik ben sowieso vrij introvert en moeilijk te vangen. Geen liefhebber van grote events. Op de uni was het makkelijk.
Dat introvert zijn verklaart wel waarom je aan apps als Tinder blijft hangen.

Op de Uni moet je het met elkaar rooien en dan is het anders want communicatie is een must om je eigen doelen te bereiken.

Maar ik kom ook veel mensen tegen die zeggen uiterst extravert te zijn, vol zelfvertrouwen enz maar intussen toch ook weer op zowat elke dating app te vinden zijn. Met een extraverte en "schijt aan alles" houding heb je toch helemaal geen apps nodig? :?
  maandag 3 juni 2019 @ 12:45:33 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187236212
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 12:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat introvert zijn verklaart wel waarom je aan apps als Tinder blijft hangen.

Op de Uni moet je het met elkaar rooien en dan is het anders want communicatie is een must om je eigen doelen te bereiken.

Maar ik kom ook veel mensen tegen die zeggen uiterst extravert te zijn, vol zelfvertrouwen enz maar intussen toch ook weer op zowat elke dating app te vinden zijn. Met een extraverte en "schijt aan alles" houding heb je toch helemaal geen apps nodig? :?
Je hebt dan wel nog meer opties. En sommigen zullen het ook gewoon gebruiken voor de aandacht.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_187236565
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik bezorgde mezelf per ongeluk een date geloof ik... met dank aan dat ik ergens opmerkte dat iemand een zomerprofiel had samengesteld voor tinder _O-
Per ongeluk op date gaan, toe maar.
pi_187238300
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Per ongeluk op date gaan, toe maar.
Zo kan het blijkbaar ook.

Niet dat ik de komende 2 weken ergens tijd voor heb...
pi_187239900
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 14:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zo kan het blijkbaar ook.

Niet dat ik de komende 2 weken ergens tijd voor heb...
Dus je stemt ("per ongeluk") toe met een date wetende dat je de komende 2 weken geen tijd hebt?

Ik vind dat erg flauw van vrouwen. Je vraagt ze op date en dan is het "Ja graag!". Stel je een dag/datum voor is het "Ik kan dan niet" enz enz. Na een paar voorstellen hou je het op een gegeven moment voor gezien.

Waarom dat ja zeggen terwijl het een nee is vanwege geen tijd?
pi_187240051
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dus je stemt ("per ongeluk") toe met een date wetende dat je de komende 2 weken geen tijd hebt?

Ik vind dat erg flauw van vrouwen. Je vraagt ze op date en dan is het "Ja graag!". Stel je een dag/datum voor is het "Ik kan dan niet" enz enz. Na een paar voorstellen hou je het op een gegeven moment voor gezien.

Waarom dat ja zeggen terwijl het een nee is vanwege geen tijd?
Dit ja.
pi_187240084
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dus je stemt ("per ongeluk") toe met een date wetende dat je de komende 2 weken geen tijd hebt?

Ik vind dat erg flauw van vrouwen. Je vraagt ze op date en dan is het "Ja graag!". Stel je een dag/datum voor is het "Ik kan dan niet" enz enz. Na een paar voorstellen hou je het op een gegeven moment voor gezien.

Waarom dat ja zeggen terwijl het een nee is vanwege geen tijd?
Ben jij een kloon van weethetevennietmeer met al deze aannames?
  maandag 3 juni 2019 @ 16:50:18 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187240199
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dus je stemt ("per ongeluk") toe met een date wetende dat je de komende 2 weken geen tijd hebt?

Ik vind dat erg flauw van vrouwen. Je vraagt ze op date en dan is het "Ja graag!". Stel je een dag/datum voor is het "Ik kan dan niet" enz enz. Na een paar voorstellen hou je het op een gegeven moment voor gezien.

Waarom dat ja zeggen terwijl het een nee is vanwege geen tijd?
Zolang ze na die twee weken gewoon kan, is er geen probleem lijkt me.

Dus eens met ElDinosaur.. vanwaar deze aannames?
pi_187240362
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van weethetevennietmeer met al deze aannames?
Jij weet ook niks beters dan in elk R&P topic mensen te betichten van kloon zijn he?

quote:
6s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang ze na die twee weken gewoon kan, is er geen probleem lijkt me.

Dus eens met ElDinosaur.. vanwaar deze aannames?
De enige aanname die ik heb gedaan is dat ze helemaal niet op date gaat. Maar gezien ze zelf aangaf per ongeluk een date te hebben geregeld en ze de komende twee weken geen tijd heeft, vind ik dat een niet eens zo heel erg foute aanname.

Je zegt niet per ongeluk ja tegen iemand in wie je geen zin hebt en die twee weken kan ook zijn dat je ze er plaatst in de hoop dat die ander maar niet met een nieuwe uitnodiging komt en er helemaal van afziet. Ik zeg niet dat zij dat heeft gedaan, maar door de combinatie van alles kan je niet zeggen dat dat niet een aannemelijke gedachte is.

De rest is geen aanname maar gewoon eigen ervaring. Als je voorlopig geen tijd hebt, maar je wil wel, zeg dan gewoon wanneer je wel tijd hebt. "Weet ik niet" is geen antwoord en "Ik wil toch liever afzien" is dat wel.
pi_187240492
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij weet ook niks beters dan in elk R&P topic mensen te betichten van kloon zijn he?
[..]

De enige aanname die ik heb gedaan is dat ze helemaal niet op date gaat. Maar gezien ze zelf aangaf per ongeluk een date te hebben geregeld en ze de komende twee weken geen tijd heeft, vind ik dat een niet eens zo heel erg foute aanname.

Je zegt niet per ongeluk ja tegen iemand in wie je geen zin hebt en die twee weken kan ook zijn dat je ze er plaatst in de hoop dat die ander maar niet met een nieuwe uitnodiging komt en er helemaal van afziet. Ik zeg niet dat zij dat heeft gedaan, maar door de combinatie van alles kan je niet zeggen dat dat niet een aannemelijke gedachte is.

De rest is geen aanname maar gewoon eigen ervaring. Als je voorlopig geen tijd hebt, maar je wil wel, zeg dan gewoon wanneer je wel tijd hebt. "Weet ik niet" is geen antwoord en "Ik wil toch liever afzien" is dat wel.
Het is dus wel een aanname aangezien je het baseert op een enkele post waarin ze niet aangeeft of er een datum is voorgesteld, hoe ze heeft gereageerd of dat het alleen een mogelijke date is die nog afgestemd moet worden.
pi_187240503
Ik ben laatst flink boos geworden op iemand die last minute afzei met een kutreden. Je gaat dat niet flikken hoor als ik al bijna de deur uitga. Hij zag niet wat hij fout had gedaan want zijn broer stond onverwacht voor de deur. Toen ik zei dat hij moest leren rekening te houden met andermans tijd riep hij nog dat hij niks moest. :')

Als iemand nou ziek is of moet overwerken oke.

Heb hem gereport op Bumble, gekkie.
Ditto.
pi_187240524
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Ik ben laatst flink boos geworden op iemand die last minute afzei met een kutreden. Je gaat dat niet flikken hoor als ik al bijna de deur uitga. Hij zag niet wat hij fout had gedaan want zijn broer stond onverwacht voor de deur. Toen ik zei dat hij moest leren rekening te houden met andermans tijd riep hij nog dat hij niks moest. :')

Als iemand nou ziek is of moet overwerken oke.

Heb hem gereport op Bumble, gekkie.
Verwachten dat iemand familie laat staan om een of andere vreemde van internet te ontmoeten. _O-

Gekkie.
pi_187240666
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is dus wel een aanname aangezien je het baseert op een enkele post waarin ze niet aangeeft of er een datum is voorgesteld, hoe ze heeft gereageerd of dat het alleen een mogelijke date is die nog afgestemd moet worden.
Aha, één aanname, in je post hiervoor had je het nog over aannames.

quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Heb hem gereport op Bumble, gekkie.
Vind je reporten niet een beetje drastisch?
pi_187240690
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Aha, één aanname, in je post hiervoor had je het nog over aannames.
[..]

Vind je reporten niet een beetje drastisch?
Niet je eerste post met aannames die voortkomen uit gehuil.
pi_187240723
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Niet je eerste post met aannames die voortkomen uit gehuil.
Er jankt niemand en het zijn geen aannames maar eigen ervaring. Sommige vrouwen mogen best duidelijker zijn ipv om de hete brij heen te draaien.
pi_187241261
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 12:43 schreef Gruj0 het volgende:

...

Maar ik kom ook veel mensen tegen die zeggen uiterst extravert te zijn, vol zelfvertrouwen enz maar intussen toch ook weer op zowat elke dating app te vinden zijn. Met een extraverte en "schijt aan alles" houding heb je toch helemaal geen apps nodig? :?
Niet iedereen wil en kan de bombardementen van energie aan, ze kunnen continue zo druk zijn alsof je thuis 5 kinderen hebt ofzo. Nee, dank je.

"Schijt aan alles" houding zie je ook wel terug op foto's ja. Het moet je smaak maar net zijn, want een ander synoniem is bijv. ruig.
pi_187241396
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dus je stemt ("per ongeluk") toe met een date wetende dat je de komende 2 weken geen tijd hebt?

Ik vind dat erg flauw van vrouwen. Je vraagt ze op date en dan is het "Ja graag!". Stel je een dag/datum voor is het "Ik kan dan niet" enz enz. Na een paar voorstellen hou je het op een gegeven moment voor gezien.

Waarom dat ja zeggen terwijl het een nee is vanwege geen tijd?
Oh maar scheelt dat ik diegene al heel lang ken... alleen nooit in date-format dus.

En dit weekend kon hij niet.
Komende 2 weekenden krijgt ie er een 11-jarige bij kado... minder handig.

Komt wel goed dus.
Allebei een leven.. shit happens.

Zeker als er ook kinderen zijn... kan de daadwerkelijke date soms best even op zich laten wachten voor alle agenda’s een leeg gaatje hebben.

Kun jij wat van vinden?
Maar dan eh.. daten we gewoon niet hoor :)

Prioriteiten enzo... kindje voor de date.
En iedere vrouw (of man in mijn geval dan) die dat andersom doet... zou ik persoonlijk niet eens mee willen daten.
pi_187241429
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dus je stemt ("per ongeluk") toe met een date wetende dat je de komende 2 weken geen tijd hebt?

Ik vind dat erg flauw van vrouwen. Je vraagt ze op date en dan is het "Ja graag!". Stel je een dag/datum voor is het "Ik kan dan niet" enz enz. Na een paar voorstellen hou je het op een gegeven moment voor gezien.

Waarom dat ja zeggen terwijl het een nee is vanwege geen tijd?
Je moet het gewoon geen date noemen. Gewoon vragen of ze wat willen gaan drinken. Koffie? Nope, meteen blokken. Alleen in de pub afspreken en daarna batsen.
pi_187241498
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Verwachten dat iemand familie laat staan om een of andere vreemde van internet te ontmoeten. _O-

Gekkie.
Eh, je kan zeggen dat je een date hebt en hem binnenlaten.
Ditto.
pi_187241505
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Aha, één aanname, in je post hiervoor had je het nog over aannames.
[..]

Vind je reporten niet een beetje drastisch?
Nee doe het out of spite extra aangedikt
Ditto.
pi_187241629
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is dus wel een aanname aangezien je het baseert op een enkele post waarin ze niet aangeeft of er een datum is voorgesteld, hoe ze heeft gereageerd of dat het alleen een mogelijke date is die nog afgestemd moet worden.
Gelukkig ken ik diegene al wat langer dan alleen vandaag.
En is ie een stuk minder kort door de bocht dan de gemiddelde fok!-er :)
  maandag 3 juni 2019 @ 18:49:59 #41
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187242352
Bumble ook maar eens proberen. Misschien dat daar wat minder paardenmeisjes, fitgirls en van die vrije vrouwen die poseren bij een of ander vaag rotsblok met op de achtergrond rijstvelden en een man op een ezel zitten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187242477
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2019 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Bumble ook maar eens proberen. Misschien dat daar wat minder paardenmeisjes, fitgirls en van die vrije vrouwen die poseren bij een of ander vaag rotsblok met op de achtergrond rijstvelden en een man op een ezel zitten.
Wat voor meisjes zie je liever?
  maandag 3 juni 2019 @ 18:56:50 #43
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187242489
Afgelopen dagen met een aantal leuke vrouwen matches maar dan na even chatten blijken ze ineens 2 of 3 kinderen te hebben.

Ik vind het jammer dat dat me zo tegenhoud maar ik zie dat niet zitten :S
pi_187242491
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2019 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Bumble ook maar eens proberen. Misschien dat daar wat minder paardenmeisjes, fitgirls en van die vrije vrouwen die poseren bij een of ander vaag rotsblok met op de achtergrond rijstvelden en een man op een ezel zitten.
Vergeet de schommels boven een klif of het water niet
pi_187242503
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 18:56 schreef SugeLucky het volgende:
Afgelopen dagen met een aantal leuke vrouwen matches maar dan na even chatten blijken ze ineens 2 of 3 kinderen te hebben.

Ik vind het jammer dat dat me zo tegenhoud maar ik zie dat niet zitten :S
Ik date ook niet met mannen met kinderen. Soms wel jammer want sommige zijn wel leuk maar zie dat kind idd niet zitten.
  maandag 3 juni 2019 @ 18:58:36 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187242523
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat voor meisjes zie je liever?
Ze mogen van mij paardrijden, sporten en reizen, maar wel gewoon normaal doen verder :) Was met een knipoog bovenstaande post. Ik heb geen bepaald type eigenlijk. Het totaalplaatje moet me aanspreken. Een flinke open deur dit, maar je vroeg erom.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187242542
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2019 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ze mogen van mij paardrijden, sporten en reizen, maar wel gewoon normaal doen verder :) Was met een knipoog bovenstaande post. Ik heb geen bepaald type eigenlijk. Het totaalplaatje moet me aanspreken. Een flinke open deur dit, maar je vroeg erom.
:D

Ja oke :P
pi_187242778
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 18:56 schreef SugeLucky het volgende:
Afgelopen dagen met een aantal leuke vrouwen matches maar dan na even chatten blijken ze ineens 2 of 3 kinderen te hebben.

Ik vind het jammer dat dat me zo tegenhoud maar ik zie dat niet zitten :S
Kan me daar heel goed wat bij voorstellen als je zelf geen kinderen hebt _O-

Maar mijn leven is er al op ingericht dus dan is het minder erg.
Plus.. een date met kinderen... heeft dus ook minder moeite met mijn leven en keuzes mbt dochterlief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens hoe ouder je wordt.. hoe groter de kans is dat er kinderen in het spel zijn.
Dus moeten jullie wel opschieten :+
pi_187242804
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kan me daar heel goed wat bij voorstellen als je zelf geen kinderen hebt _O-

Maar mijn leven is er al op ingericht dus dan is het minder erg.
Plus.. een date met kinderen... heeft dus ook minder moeite met mijn leven en keuzes mbt dochterlief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat in de spoiler begrijp ik dan ook weer ja.
pi_187243915
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:45 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Niet iedereen wil en kan de bombardementen van energie aan, ze kunnen continue zo druk zijn alsof je thuis 5 kinderen hebt ofzo. Nee, dank je.

"Schijt aan alles" houding zie je ook wel terug op foto's ja. Het moet je smaak maar net zijn, want een ander synoniem is bijv. ruig.
Sommigen proppen zoveel activiteiten in een dag dat ik mij afvraag of hun horloge begint met 00 en eindigt met 48. _O-

Echt enorm veel en altijd bezig. Na werk stappen of andere baan en dan alsnog stappen, in weekenden alsmaar feesten of weet ik veel wat doen. Ik vraag mij vaak af of ik mijn tijd wel goed genoeg besteed (aangezien ik op Fok! zit vast niet :') ) aangezien zij veel meer in die 24 uur doen.

Dat energieke is iets om jaloers op te zijn. :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:55 schreef laforest het volgende:

[..]

Je moet het gewoon geen date noemen. Gewoon vragen of ze wat willen gaan drinken. Koffie? Nope, meteen blokken. Alleen in de pub afspreken en daarna batsen.
Ik heb het bijna nooit over "daten" wanneer ik iemand uitnodig. Eigenlijk omdat ik geen verwachtingen wil hebben en dus geen labeltje wil plakken. Gewoon wat leuks doen en zien of het wat wordt of klikt en dan pas verder met labeltje "daten".

Wb je tip over in de pub afspreken en daarna batsen, bedankt voor de tip maar ik denk niet dat ik zo'n persoon ben daarvoor. :') :'( :P

quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:59 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

Nee doe het out of spite extra aangedikt
Maar zie je nu wel, deze man had kennelijk alles wat er op jouw wensenlijstje stond (niet kaal, niet dik, minstens 1.80m, best knap, intelligent, hooggeschoold) en dan is er toch nog wel iets wat je niet aanstaat. Zou je je eisen niet bij moeten stellen? Dit is een serieuze vraag.

quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2019 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Bumble ook maar eens proberen. Misschien dat daar wat minder paardenmeisjes, fitgirls en van die vrije vrouwen die poseren bij een of ander vaag rotsblok met op de achtergrond rijstvelden en een man op een ezel zitten.
Volgens mij is het op elke app a la Tinder min of meer hetzelfde. Ik kwam toen ik het gebruikte iig vaak personen tegen die op bijna alle andere apps ook te vinden waren.
pi_187244049
quote:
Echt enorm veel en altijd bezig. Na werk stappen of andere baan en dan alsnog stappen, in weekenden alsmaar feesten of weet ik veel wat doen. Ik vraag mij vaak af of ik mijn tijd wel goed genoeg besteed (aangezien ik op Fok! zit vast niet :') ) aangezien zij veel meer in die 24 uur doen.

Dat energieke is iets om jaloers op te zijn. :P
Ik heb tijdje gedate met zo iemand en dacht daar net zo over.
Hij daarentegen... was dan weer “jaloers” op het feit dat ik prima als bijrijder in de auto kon zitten zonder daar “kriebelig” van te worden en dat ik gewoon daadwerkelijk moe was rond bedtijd.
En dus ook daadwerkelijk langer sliep.
Want energiek of niet... hij moest toch slapen.
Alleen lukte dat dus meestal niet.

Overigens was dat verschil in energiepeil doorgaans helemaal geen probleem.
En zei hij zelfs beter te slapen met mij.
pi_187249763
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:09 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Sommigen proppen zoveel activiteiten in een dag dat ik mij afvraag of hun horloge begint met 00 en eindigt met 48. _O-

Echt enorm veel en altijd bezig. Na werk stappen of andere baan en dan alsnog stappen, in weekenden alsmaar feesten of weet ik veel wat doen. Ik vraag mij vaak af of ik mijn tijd wel goed genoeg besteed (aangezien ik op Fok! zit vast niet :') ) aangezien zij veel meer in die 24 uur doen.

Dat energieke is iets om jaloers op te zijn. :P
[..]

Ik heb het bijna nooit over "daten" wanneer ik iemand uitnodig. Eigenlijk omdat ik geen verwachtingen wil hebben en dus geen labeltje wil plakken. Gewoon wat leuks doen en zien of het wat wordt of klikt en dan pas verder met labeltje "daten".

Wb je tip over in de pub afspreken en daarna batsen, bedankt voor de tip maar ik denk niet dat ik zo'n persoon ben daarvoor. :') :'( :P
[..]

Maar zie je nu wel, deze man had kennelijk alles wat er op jouw wensenlijstje stond (niet kaal, niet dik, minstens 1.80m, best knap, intelligent, hooggeschoold) en dan is er toch nog wel iets wat je niet aanstaat. Zou je je eisen niet bij moeten stellen? Dit is een serieuze vraag.
[..]

Volgens mij is het op elke app a la Tinder min of meer hetzelfde. Ik kwam toen ik het gebruikte iig vaak personen tegen die op bijna alle andere apps ook te vinden waren.
Hoezo niet? Werkt altijd.
pi_187250233
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van weethetevennietmeer met al deze aannames?
Ben je weer aan het janken?

Hij heeft wel degelijk een punt. Zo stom als ze zeggen dat ze dan niet kunnen, maar vervolgens niet met een voorstel komen. In de regel kun je het dan doorgaans wel vergeten..
  dinsdag 4 juni 2019 @ 12:46:03 #54
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187254580
Als je een voorstel doet en iemand kan dan niet en komt niet met een tegenvoorstel, dan komt het er inderdaad vaak op neer dat het niet afspreken wordt.

Dan ga je verder en vergeet je die persoon. Als je daar teleurgesteld over raakt dan heb je toch te veel verwachtingen voor iemand die zegt geen verwachtingen te hebben.
pi_187254788
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 12:46 schreef SugeLucky het volgende:
een tegenvoorstel, dan komt het er inderdaad vaak op neer dat het niet afspreken wordt.

Ik vraag mij altijd af waarom iemand door blijft reageren en niet wil afspreken. Als je na telefoon nrs uitwisselend en toch door blijft typen, niet in bent voor een afspraak. Waarom chat je dan? Ga dan fokken, dat lijkt me zinvoller.
pi_187255021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:00 schreef Jardis het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af waarom iemand door blijft reageren en niet wil afspreken. Als je na telefoon nrs uitwisselend en toch door blijft typen, niet in bent voor een afspraak. Waarom chat je dan? Ga dan fokken, dat lijkt me zinvoller.
Komt doordat ze dan niet de confrontatie durven aangaan en ze niet in je gezicht durven afwijzen. Dus dat afwijzen gebeurt dan door middel van silent treatment en toch reageren om beleefd te zijn.

Niet reageren of wel reageren omdat het beleefd is, is veiliger dan direct afwijzen. Als man moet je dat dus wel meteen inzien dat het niets wordt. Maar ik heb het idee dat niet iedereen dat ziet en wil accepteren.
pi_187256758
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Komt doordat ze dan niet de confrontatie durven aangaan en ze niet in je gezicht durven afwijzen. Dus dat afwijzen gebeurt dan door middel van silent treatment en toch reageren om beleefd te zijn.

Niet reageren of wel reageren omdat het beleefd is, is veiliger dan direct afwijzen. Als man moet je dat dus wel meteen inzien dat het niets wordt. Maar ik heb het idee dat niet iedereen dat ziet en wil accepteren.
Precies, mannen doen dit exact hetzelfde naar vrouwen. Vrouwen moeten ook snel inzien dat een man helemaal niet van plan is om je uit te vragen. Overigens is dit uit veel factoren te herleiden. Net hetzelfde als in het echte leven, als een man tegen je praat wil het nog niet veel zeggen. Het is entertainment voor ze, als ze niks te doen hebben ofzo. Voor een ander is het vanuit eenzaamheid, gebrek aan beter, enz.

Sommige mannen zijn ook heel vol van zichzelf. Nog bijna geen info uitgewisseld en dan om telnr vragen. Net een creep.
pi_187256944
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:20 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Precies, mannen doen dit exact hetzelfde naar vrouwen. Vrouwen moeten ook snel inzien dat een man helemaal niet van plan is om je uit te vragen. Overigens is dit uit veel factoren te herleiden. Net hetzelfde als in het echte leven, als een man tegen je praat wil het nog niet veel zeggen. Het is entertainment voor ze, als ze niks te doen hebben ofzo. Voor een ander is het vanuit eenzaamheid, gebrek aan beter, enz.

Sommige mannen zijn ook heel vol van zichzelf. Nog bijna geen info uitgewisseld en dan om telnr vragen. Net een creep.
Not sure if serious.. :?
  dinsdag 4 juni 2019 @ 16:06:43 #59
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187257403
Waarom zaken niet gewoon nemen zoals ze komen. Werkt iets, fijn. Zo niet, geen man of vrouw overboord.

Daten kent geen verliezers, het punt dat mensen denken ergens recht op te hebben maakt dat je dit soort verzuurde discussies krijgt.

Maar wees eerlijk, als je jezelf dan als een echte catch zou omschrijven, dan ben je toch zeker ook heel gelukkig met het leven dat je leid. Een leuke partner is dan een aanwinst, het falen van een date niet zozeer een verlies.

Met andere woorden, iets meer in de spiegel kijken. Ben je echt wel zo gelukkig met je eigen leventje en jezelf? Is nee het antwoord, ga dan eerst je shit op orde krijgen, dan komt die partner vanzelf wel. En komt die niet, prima. Daar zou je dan ook niet wakker van liggen, dunkt me.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187258300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit gaat wel heel ver.
Bepaald gedrag vind ik irritant, dit kom ik natuurlijk overal tegen waar mensen zijn zoals Tinder.

voorbeelden:
- Amsterdammers op Tinder behandelen je vaak als een wegwerpzakdoek
- bovengemiddeld slimme mensen die overal een discussie van willen maken; achterhalen hoe iemand denkt en discussie's zijn niet hetzelfde

Daarentegen heb ik gelukkig wel goede ervaringen: expats zijn vaak gastvrij, vriendelijk en warm.

[ Bericht 11% gewijzigd door Samzz op 04-06-2019 17:23:38 ]
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:24:49 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187258589
Zo, kunnen we weer? Let op hoe je je verwoord, probeer te nuanceren en blijf vooral ontopic. Kusjes, de Duivel.

En dan dus ook echt ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187258616
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:07 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Bepaald gedrag vind ik irritant, dit kom ik natuurlijk overal tegen waar mensen zijn zoals Tinder.

voorbeelden:
- Amsterdammers op Tinder behandelen je vaak als een wegwerpzakdoek
- bovengemiddeld slimme mensen die overal een discussie van willen maken; achterhalen hoe iemand denkt en discussie's zijn niet hetzelfde

Daarentegen heb ik gelukkig wel goede ervaringen: expats zijn vaak gastvrij, vriendelijk en warm.
Ontopic: match je vaker met expats enzo?

[ Bericht 11% gewijzigd door Samzz op 04-06-2019 17:27:54 ]
pi_187258925
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ontopic: match je vaker met expats enzo?
Nou, dit is het grappige. Expats en Engelse profielen klik ik altijd weg, ook als het waarschijnlijk Nederlander is.

Soms heb ik dan toch een expat geliket, dan: laat ik dan maar even aanzien. Want date ervaring met ze heb ik eigenlijk ook niet. Nou, het verschil met Nederlanders blijkt dus groot te zijn. De manier van praten al is gewoon veel prettiger ook.

Expats zijn hoogopgeleid, Nederlandse hoogopgeleiden zijn anders. Aan intelligentie ligt het echt niet. Ik zou bijna zeggen: eenmaal expat en je wil niet meer terug 😲
pi_187258950
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou, dit is het grappige. Expats en Engelse profielen klik ik altijd weg, ook als het waarschijnlijk Nederlander is.

Soms heb ik dan toch een expat geliket, dan: laat ik dan maar even aanzien. Want online ervaring met ze heb ik eigenlijk ook niet. Nou, het verschil met Nederlanders blijkt dus groot te zijn. De manier van praten al is gewoon veel prettiger ook.

Expats zijn hoogopgeleid, Nederlandse hoogopgeleiden zijn anders. Aan intelligentie ligt het echt niet. Ik zou bijna zeggen: eenmaal expat en je wil niet meer terug 😲
Daar kan @Yasmin23 over meepraten _O-

Maar op welk manier praten ze dan anders? Minder ego of minder uit de hoogte? Minder direct?
pi_187259044
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou, dit is het grappige. Expats en Engelse profielen klik ik altijd weg, ook als het waarschijnlijk Nederlander is.

Soms heb ik dan toch een expat geliket, dan: laat ik dan maar even aanzien. Want date ervaring met ze heb ik eigenlijk ook niet. Nou, het verschil met Nederlanders blijkt dus groot te zijn. De manier van praten al is gewoon veel prettiger ook.

Expats zijn hoogopgeleid, Nederlandse hoogopgeleiden zijn anders. Aan intelligentie ligt het echt niet. Ik zou bijna zeggen: eenmaal expat en je wil niet meer terug 😲
Ik heb inderdaad vooral ook leuke ervaringen met expats.

Over tijdje eens met eentje uiteten en kletsen.
Niet echt daten ondanks dat ik hem op tinder tegen kwam... maar we zijn allebei nogal van het lekkere eten en een goede discussie en hij woont midden in het centrum van de stad waar ik ook woon.
Nu al zin in :)
pi_187259094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daar kan @:Yasmin23 over meepraten _O-

Maar op welk manier praten ze dan anders? Minder ego of minder uit de hoogte? Minder direct?
Ze lijken socialer en interessanter en gezelliger.

Nou werkte ik ooit voor een van neerlandse grootste internationale bedrijven... (en dus merendeel expats..) en daar was dat niet anders eigenlijk.

Moeilijk uitleggen... het is echt anders.
pi_187259128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daar kan @:Yasmin23 over meepraten _O-

Maar op welk manier praten ze dan anders? Minder ego of minder uit de hoogte? Minder direct?
Precies, dat alles. Je kan zeggen dat het kenmerken zijn om een expat leven aan te kunnen of dat je zo wordt. En dat de mensen met andere kenmerken in hun thuisland verder hun leven vormgeven.

Echter als je Hollanders met een migratie achtergrond meeneemt, komen ze ook dichter bij expats dan Hollanders. Of Hollanders die jaren in het buitenland hebben geleefd, zijn ook anders. Over het algemeen warmer van aard, meer acceptatie naar mensen ongeacht of het nou "eigen" of "andere" mensen zijn.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een niet Hollander een vrouw aanhankelijk en onderdanig typert. De keuze van woorden legt al visies bloot.
pi_187259162
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ze lijken socialer en interessanter en gezelliger.

Nou werkte ik ooit voor een van neerlandse grootste internationale bedrijven... (en dus merendeel expats..) en daar was dat niet anders eigenlijk.

Moeilijk uitleggen... het is echt anders.
Oké interessant!

Selecteer je ook voor expats of zie je het wel allemaal. Staan Nederlandse jongens ook nog op je radar of is het puur expat.
pi_187259196
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ze lijken socialer en interessanter en gezelliger.

Nou werkte ik ooit voor een van neerlandse grootste internationale bedrijven... (en dus merendeel expats..) en daar was dat niet anders eigenlijk.

Moeilijk uitleggen... het is echt anders.
Vergeet niet dat om de keuze te maken om in een ander land te gaan wonen en werken je vaak standaard een andere houding / mentaliteit hebt.
pi_187259416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vergeet niet dat om de keuze te maken om in een ander land te gaan wonen en werken je vaak standaard een andere houding / mentaliteit hebt.
Dit is ook zeker waar :Y
pi_187259575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 12:46 schreef SugeLucky het volgende:
Als je een voorstel doet en iemand kan dan niet en komt niet met een tegenvoorstel, dan komt het er inderdaad vaak op neer dat het niet afspreken wordt.

Dan ga je verder en vergeet je die persoon. Als je daar teleurgesteld over raakt dan heb je toch te veel verwachtingen voor iemand die zegt geen verwachtingen te hebben.
Ik blijf niet reageren. Ik vraag het een keer en een week of twee later (hangt van de situatie af) nog een keer want de 1e x kan iemand het zijn misgelopen door drukte, familieaangelegenheden,of om welke reden dan ook. Als er dan geen tegenvoorstel komt, laat ik het erbij zitten.

Ik heb geen verwachtingen in de zin van, iemand moet met mij daten oid. Maar als je al dagenlang met iemand aan het praten bent die je via een datingapp hebt leren kennen en er is ook nog eens een soort van klik, zou het het allervriendelijkst zijn om gewoon te zeggen dat je het niet meer ziet zitten, van de afspraak af wil zien of wat dan ook. Tuurlijk is dat niet verplicht, maar netjes is het volgens mij wel.

Trouwens, sommigen doen alsof verwachtingen hebben iets kwalijks is. Als mensen geen verwachtingen zouden hebben bij wat dan ook, dan zouden ze niet werken, niet daten, niet op een dating app zitten, niet fitnessen, niet met vakantie gaan of wat dan ook ondernemen.
pi_187260014
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik blijf niet reageren. Ik vraag het een keer en een week of twee later (hangt van de situatie af) nog een keer want de 1e x kan iemand het zijn misgelopen door drukte, familieaangelegenheden,of om welke reden dan ook. Als er dan geen tegenvoorstel komt, laat ik het erbij zitten.

Ik heb geen verwachtingen in de zin van, iemand moet met mij daten oid. Maar als je al dagenlang met iemand aan het praten bent die je via een datingapp hebt leren kennen en er is ook nog eens een soort van klik, zou het het allervriendelijkst zijn om gewoon te zeggen dat je het niet meer ziet zitten, van de afspraak af wil zien of wat dan ook. Tuurlijk is dat niet verplicht, maar netjes is het volgens mij wel.

Trouwens, sommigen doen alsof verwachtingen hebben iets kwalijks is. Als mensen geen verwachtingen zouden hebben bij wat dan ook, dan zouden ze niet werken, niet daten, niet op een dating app zitten, niet fitnessen, niet met vakantie gaan of wat dan ook ondernemen.
Exact. Haar laten gaan.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 20:07:46 #73
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187261545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb geen verwachtingen in de zin van, iemand moet met mij daten oid. Maar als je al dagenlang met iemand aan het praten bent die je via een datingapp hebt leren kennen en er is ook nog eens een soort van klik, zou het het allervriendelijkst zijn om gewoon te zeggen dat je het niet meer ziet zitten, van de afspraak af wil zien of wat dan ook. Tuurlijk is dat niet verplicht, maar netjes is het volgens mij wel.

Veel mensen appen met tig mensen tegelijk en doen dit al maanden/jaren lang.
Opeens is het niet interessant meer en wordt er niet meer gereageerd of af en toe nog eens een berichtje.

Ik kan me voorstellen dat als je een paar matches per week of nog minder hebt, je hier anders mee omgaat en het vriendelijk zou vinden als je match zou melden dat er geen interesse meer is.

Echter zijn er mensen, voornamelijk vrouwen, die tientallen matches per dag hebben. Ik snap goed dat die de moeite niet meer nemen om alles netjes af te sluiten maar gewoon niet meer reageren als de interesse weg is.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 21:45:28 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187263979
Wat is Tinder irritant geworden zeg, krijg telkens pushmeldingen dat je likes hebt (staat ook bovenin) maar die kom je dan nooit tegen in je lijst maar moet je eerst betalen :')
Oh.
pi_187264619
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 20:07 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Veel mensen appen met tig mensen tegelijk en doen dit al maanden/jaren lang.
Opeens is het niet interessant meer en wordt er niet meer gereageerd of af en toe nog eens een berichtje.

Ik kan me voorstellen dat als je een paar matches per week of nog minder hebt, je hier anders mee omgaat en het vriendelijk zou vinden als je match zou melden dat er geen interesse meer is.

Echter zijn er mensen, voornamelijk vrouwen, die tientallen matches per dag hebben. Ik snap goed dat die de moeite niet meer nemen om alles netjes af te sluiten maar gewoon niet meer reageren als de interesse weg is.
Ik was gisteren met een vrouwelijke vriendin (mooie vrouw) en ik ging even met haar kwartiertje Tinderen.

Guess what: binnen 15 minuten, 30 matches _O-

En het duurt welgeteld 2 seconden na de match dat de man tegen haar aan het praten is. Ze zegt dat ze van die 30 matches ze maar tegen 1 of max 2 terugpraat. De rest laat ze zitten want ze zijn niet leuk genoeg.

Ze heeft elke week een date en zij is steeds degene die hem afwijst. Mijn ervaringen waren nogmaals bevestigd :P
pi_187264755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is Tinder irritant geworden zeg, krijg telkens pushmeldingen dat je likes hebt (staat ook bovenin) maar die kom je dan nooit tegen in je lijst maar moet je eerst betalen :')
Ja, ik heb Tinder Gold dus heb daar geen problemen mee :P Ik kan zien we me liked.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:14:24 #77
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187264776
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:13 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, ik heb Tinder Gold dus heb daar geen problemen mee :P Ik kan zien we me liked.
Krijg je dan echt ineens veel meer matches dan zonder dat?
Oh.
pi_187264826
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Krijg je dan echt ineens veel meer matches dan zonder dat?
Nee, niet opeens. Je moet alsnog goede foto's hebben. Alleen zijn je kansen op een match wel wat groter. Maar niet opeens wonderbaarlijk meer.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:28:56 #79
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_187265080
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is Tinder irritant geworden zeg, krijg telkens pushmeldingen dat je likes hebt (staat ook bovenin) maar die kom je dan nooit tegen in je lijst maar moet je eerst betalen :')
JR op Tinder _O_
  dinsdag 4 juni 2019 @ 22:33:58 #80
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187265194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:28 schreef Heeinz het volgende:

[..]

JR op Tinder _O_
Ik zit daar echt al een jaar of vijf op.

Slechts één date aan overgehouden.
Oh.
pi_187267214
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Daar kan @:Yasmin23 over meepraten _O-

Maar op welk manier praten ze dan anders? Minder ego of minder uit de hoogte? Minder direct?
:D

Ik zou niet zo zeggen dat expats daten betere ervaringen oplevert dan Nederlanders.
pi_187267285
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou, dit is het grappige. Expats en Engelse profielen klik ik altijd weg, ook als het waarschijnlijk Nederlander is.

Soms heb ik dan toch een expat geliket, dan: laat ik dan maar even aanzien. Want date ervaring met ze heb ik eigenlijk ook niet. Nou, het verschil met Nederlanders blijkt dus groot te zijn. De manier van praten al is gewoon veel prettiger ook.

Expats zijn hoogopgeleid, Nederlandse hoogopgeleiden zijn anders. Aan intelligentie ligt het echt niet. Ik zou bijna zeggen: eenmaal expat en je wil niet meer terug 😲
Waarom klik je ze weg dan als je ze zoveel beter vindt dan nederlanders?
pi_187267605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:17 schreef black-soldier het volgende:
of wel reageren omdat het beleefd is, is veiliger dan direct afwijzen. Als man moet je dat dus wel meteen inzien dat het niets wordt. Maar ik heb het id
Oke. Ik heb nog geen 1x mee gemaakt dat ik een vrouw op date vroeg en ze nee zei.
Natuurlijk wel 70x contact gehad via datingsite. 15x telefoon nummer gewisseld. Maar na 1 week 'serieus' appen nog leuk contact eigenlijk altijd wel een date gehad (7x ofzo).

Ik zou wel eens zo'n gesprek willen zien dat je 2 weken 'serieus' aan het appen bent. Je geeft aan in te zijn voor een afspraak en dan een keiharde nee ontvangt. Misschien komt ie mij ook nog wel aan, maar tot nu toe zat ik altijd goed.

Overigens wel een x een 06 nr willen wisselen wat een keiharde nee werd.
  woensdag 5 juni 2019 @ 00:50:33 #84
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187267646
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zit daar echt al een jaar of vijf op.

Slechts één date aan overgehouden.
1 date in 5 jaar?

Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
  woensdag 5 juni 2019 @ 00:57:30 #85
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187267750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef Jardis het volgende:

[..]

Oke. Ik heb nog geen 1x mee gemaakt dat ik een vrouw op date vroeg en ze nee zei.
Natuurlijk wel 70x contact gehad via datingsite. 15x telefoon nummer gewisseld. Maar na 1 week 'serieus' appen nog leuk contact eigenlijk altijd wel een date gehad (7x ofzo).

Ik zou wel eens zo'n gesprek willen zien dat je 2 weken 'serieus' aan het appen bent. Je geeft aan in te zijn voor een afspraak en dan een keiharde nee ontvangt. Misschien komt ie mij ook nog wel aan, maar tot nu toe zat ik altijd goed.

Overigens wel een x een 06 nr willen wisselen wat een keiharde nee werd.
Idem eigenlijk. Eigenlijk altijd 'ja' bij de vraag om een date.

Ik wacht dan ook geen weken maar vraag het na 1 of 2 dagen contact.
Degenen die geïnteresseerd zijn in een date blijven over het algemeen enthousiast met je appen en degenen die niet geïnteresseerd zijn appen niet of weinig. Als je merkt dat die interesse er is, vraag je om een date. Vrij simpel.
pi_187267777
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:57 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Idem eigenlijk. Eigenlijk altijd 'ja' bij de vraag om een date.

Ik wacht dan ook geen weken maar vraag het na 1 of 2 dagen contact.
Degenen die geïnteresseerd zijn in een date blijven over het algemeen enthousiast met je appen en degenen die niet geïnteresseerd zijn appen niet of weinig. Vrij simpel.
1 dag? Zo, dat is snel. Ik veel trager. Komt misschien ook gevoelsmatig als ze wat verder weg wonen. Ik woon in een dunbevolkt gebied. Als het 4km is of 40km scheelt wel. Snap dat sommigen 40km veel te ver vinden. Maar 10km is voor mij echt heel dichtbij.
  woensdag 5 juni 2019 @ 01:00:12 #87
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187267787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:50 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

1 date in 5 jaar?

Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Tja niet zo gigantisch veel matches, en degene met wie het in eerste instantie klikte raakte er daarna op uitgekeken voor er een date kwam _O-
Oh.
pi_187267805
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja niet zo gigantisch veel matches, en degene met wie het in eerste instantie klikte raakte er daarna op uitgekeken voor er een date kwam _O-
Als je meer wil, moet je je registreren op een site. Als je dan beet hebt, willen ze veel makkelijker.
  woensdag 5 juni 2019 @ 01:04:09 #89
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187267830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:59 schreef Jardis het volgende:

[..]

1 dag? Zo, dat is snel. Ik veel trager. Komt misschien ook gevoelsmatig als ze wat verder weg wonen. Ik woon in een dunbevolkt gebied. Als het 4km is of 40km scheelt wel. Snap dat sommigen 40km veel te ver vinden. Maar 10km is voor mij echt heel dichtbij.
Ja, als ik denk dat het de moeite waard kan zijn om elkaar te ontmoeten, vraag ik dat al vrij snel. Ik ben wel behoorlijk selectief overigens.

Aan veel appen heb ik een hekel.
Al aantal keer meegemaakt dat ik intensief app contact had met een chick om er dan tijdens de date achter te komen dat het toch niet klikt. Uren voor niets lopen appen. Dat doe ik niet meer.

Heb wel regelmatig matches binnen een straal van 10km dus dan is het ook wat simpeler om even wat te gaan drinken.
  woensdag 5 juni 2019 @ 01:08:56 #90
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187267869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja niet zo gigantisch veel matches, en degene met wie het in eerste instantie klikte raakte er daarna op uitgekeken voor er een date kwam _O-
Ja daarom, niet te lang wachten om ze op date te vragen. Appen wordt snel saai
  woensdag 5 juni 2019 @ 01:15:00 #91
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187267911
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 01:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja daarom, niet te lang wachten om ze op date te vragen. Appen wordt snel saai
Nja dat weet ik, heb ik ook wel een paar keer gedaan maar vaak vinden ze het dan te snel ofzo.

Achja nu heb ik al tijden geen vlot lopend gesprek gehad daarop :') of überhaupt matches zijn zeldzaam. Vroeger liep dat toch nog een stuk sneller.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 01:01 schreef Jardis het volgende:

[..]

Als je meer wil, moet je je registreren op een site. Als je dan beet hebt, willen ze veel makkelijker.
Ja dat gaat mij ook allemaal wat te ver eigenlijk.
Oh.
pi_187268072
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja dat weet ik, heb ik ook wel een paar keer gedaan maar vaak vinden ze het dan te snel ofzo.

Achja nu heb ik al tijden geen vlot lopend gesprek gehad daarop :') of überhaupt matches zijn zeldzaam. Vroeger liep dat toch nog een stuk sneller.
[..]

Ja dat gaat mij ook allemaal wat te ver eigenlijk.
Tot je ineens merkt dat vrouwen ook jou berichten uit hunzelf kunnen sturen met 4 vragen er in.
Ze zijn er echt hoor. Veel zelfs.
  woensdag 5 juni 2019 @ 02:03:49 #93
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187268108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 01:54 schreef Jardis het volgende:

[..]

Tot je ineens merkt dat vrouwen ook jou berichten uit hunzelf kunnen sturen met 4 vragen er in.
Ze zijn er echt hoor. Veel zelfs.
Ja maar dat is zelden vanaf het begin zo.
Oh.
pi_187268737
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef Jardis het volgende:

[..]

Oke. Ik heb nog geen 1x mee gemaakt dat ik een vrouw op date vroeg en ze nee zei.
Natuurlijk wel 70x contact gehad via datingsite. 15x telefoon nummer gewisseld. Maar na 1 week 'serieus' appen nog leuk contact eigenlijk altijd wel een date gehad (7x ofzo).

Ik zou wel eens zo'n gesprek willen zien dat je 2 weken 'serieus' aan het appen bent. Je geeft aan in te zijn voor een afspraak en dan een keiharde nee ontvangt. Misschien komt ie mij ook nog wel aan, maar tot nu toe zat ik altijd goed.

Overigens wel een x een 06 nr willen wisselen wat een keiharde nee werd.
Hmm hier toch wel meer dan eens gehad dat iemands gedrag serieus omsloeg na het uitwisselen van 06.

Alsof dat ineens privileges en verwachtingen zou geven.
pi_187268896
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Oké interessant!

Selecteer je ook voor expats of zie je het wel allemaal. Staan Nederlandse jongens ook nog op je radar of is het puur expat.
Ja hoor... geen probleem.
Maar ben wel blij dat mijn engels ongeveer evengoed is als mijn nederlands :)

Overigens eindigen al die leuke gesprekken verhoudingsgewijs wel minder in dates.
Maar stiekem word ik ook gewoon blij van een goed gesprek.

En binnenkort (nouja.. over paar weken dus vrees ik) eens uiteten met een expat.
En dat idee bubbelde zo op nadat meteen het eerste gesprek over een dusdanig onderwerp ging... dat we toch maar op de rem gingen en heel bewust terug hebben terug geschakeld naar elkaar eerst eens leren kennen voordat we alle wereldproblemen gaan oplossen.
Want dat laatste is toch leuker met een hapje of drankje erbij ipv op je mobiel _O-
pi_187269290
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom klik je ze weg dan als je ze zoveel beter vindt dan nederlanders?
Dat is alleen open qua omgang en bovengemiddelde meegaandheid en interesse naar mensen.

Het was meer dan 8 jaar geleden dat ik een Engelse werkomgeving had, sindsdien bijna geen zin Engels in heel het jaar. Ik vind niet dat ik op dezelfde manier kan uitdrukken in het Engels, niet tot dezelfde diepte als in het Nederlands bijv.

Het hangt ook wel af hoe lang de expat al in NL is en derhalve weet hoe NL functioneert. Maar ook of ze intentie hebben om te blijven en al Nederlands leren. Ik druk ook altijd weg als mensen een wereldreis willen maken, of zo'n reis levensstijl willen najagen. Expats waar ik mee in contact ben gekomen, zijn wereldreizigers die overal even blijven. Alleen ik wil wel iets opbouwen waarvan ik vind dat het beste is om hiervoor 1 plek uit te kiezen.
pi_187269332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 07:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm hier toch wel meer dan eens gehad dat iemands gedrag serieus omsloeg na het uitwisselen van 06.

Alsof dat ineens privileges en verwachtingen zou geven.
Ik heb ook meerdere mensen afgewezen, omdat ze te snel om telnr vroegen of mij geeneens uit vragen. Maar wel om telnr vragen.

In mijn opinie vraag je eerst iemand uit, dan komt telnr. Het voelt helemaal niet veilig om telnr te geven, bij veel vriendinnen is het ook fout gegaan na telnr geven. Ik vind het ook vreemd: waarom geef je telnr aan een vreemde. Dit doet normaal niemand, op Tinder doe ik dan ook niet. Daarnaast gaat het bij sommige mensen om de kick om telnr te kunnen regelen. Erna gebeurt er ook niks, ze gaan je niet uitvragen ofzo.
pi_187269395
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik heb ook meerdere mensen afgewezen, omdat ze te snel om telnr vroegen of mij geeneens uit vragen. Maar wel om telnr vragen.

In mijn opinie vraag je eerst iemand uit, dan komt telnr. Het voelt helemaal niet veilig om telnr te geven, bij veel vriendinnen is het ook fout gegaan na telnr geven. Ik vind het ook vreemd: waarom geef je telnr aan een vreemde. Dit doet normaal niemand, op Tinder doe ik dan ook niet. Daarnaast gaat het bij sommige mensen om de kick om telnr te kunnen regelen. Erna gebeurt er ook niks, ze gaan je niet uitvragen ofzo.
Altijd eerst van Tinder naar whatsapp gegaan voordat ik iemand vroeg om op een date te gaan.
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:11:43 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187269464
Ligt er misschien ook aan hoelang je met iemand kletst.. Sommigen doe 3 zinnen via Tinder, dan over naar whtasapp omdat het fijner is. Dan ga je niet daarvoor al de date proberen te regelen.
Terwijl anderen genoeg via Tinder ouwehoeren, dus idd de ander op date kunnen vragen en voor praktische zaken het telnr kunnen vragen.
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:15:34 #100
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187269523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Altijd eerst van Tinder naar whatsapp gegaan voordat ik iemand vroeg om op een date te gaan.
Exact.

Nummers uitwisselen, daten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187270027
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:57 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dat is alleen open qua omgang en bovengemiddelde meegaandheid en interesse naar mensen.

Het was meer dan 8 jaar geleden dat ik een Engelse werkomgeving had, sindsdien bijna geen zin Engels in heel het jaar. Ik vind niet dat ik op dezelfde manier kan uitdrukken in het Engels, niet tot dezelfde diepte als in het Nederlands bijv.

Het hangt ook wel af hoe lang de expat al in NL is en derhalve weet hoe NL functioneert. Maar ook of ze intentie hebben om te blijven en al Nederlands leren. Ik druk ook altijd weg als mensen een wereldreis willen maken, of zo'n reis levensstijl willen najagen. Expats waar ik mee in contact ben gekomen, zijn wereldreizigers die overal even blijven. Alleen ik wil wel iets opbouwen waarvan ik vind dat het beste is om hiervoor 1 plek uit te kiezen.
Oke :)

Ik heb ervaren dat de meeste wel de intentie hebben om in Nederland te blijven maar begrijp dat de onzekerheid lastig kan zijn. Het Engels spreken interesseert mij niet. Het is niet perfect maar goed genoeg :P

Maar ik weet niet of ik het er mee eens ben dat het contact zoveel socialer en leuker is dan met een Nederlander.
pi_187270046
Vervelende telefoonnummers kan je tegenwoordig gewoon blocken.
pi_187271000
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Altijd eerst van Tinder naar whatsapp gegaan voordat ik iemand vroeg om op een date te gaan.
Yep ik ook altijd die route.

Ik heb juist het idee dat vrouwen het fijn vinden om op een ander medium over te schakelen in plaats van meteen om een date te vragen.
  woensdag 5 juni 2019 @ 11:37:54 #104
545 dop
:copyright: dop
pi_187271207
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik heb ook meerdere mensen afgewezen, omdat ze te snel om telnr vroegen of mij geeneens uit vragen. Maar wel om telnr vragen.

In mijn opinie vraag je eerst iemand uit, dan komt telnr. Het voelt helemaal niet veilig om telnr te geven, bij veel vriendinnen is het ook fout gegaan na telnr geven. Ik vind het ook vreemd: waarom geef je telnr aan een vreemde. Dit doet normaal niemand, op Tinder doe ik dan ook niet. Daarnaast gaat het bij sommige mensen om de kick om telnr te kunnen regelen. Erna gebeurt er ook niks, ze gaan je niet uitvragen ofzo.
dat is toch een onzinnige gedachte, jij geeft geen nummer dus 1 kun je dat niet weten, en 2 omdat er mensen kunnen bestaan die mogelijk iets niet doen
, Is toch geen reden om dat zelf ook niet te doen. Anders kun je ook gewoon helemaal niet daten.
Je kunt altijd twijfelen.
Zelf altijd de intentie om te daten. Als ik eenmaal door heb dat we de zelfde interesse hebben en een leuk gesprek hebben krijg je mijn nummer.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 5 juni 2019 @ 11:45:23 #105
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187271325
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik heb ook meerdere mensen afgewezen, omdat ze te snel om telnr vroegen of mij geeneens uit vragen. Maar wel om telnr vragen.

In mijn opinie vraag je eerst iemand uit, dan komt telnr. Het voelt helemaal niet veilig om telnr te geven, bij veel vriendinnen is het ook fout gegaan na telnr geven. Ik vind het ook vreemd: waarom geef je telnr aan een vreemde. Dit doet normaal niemand, op Tinder doe ik dan ook niet. Daarnaast gaat het bij sommige mensen om de kick om telnr te kunnen regelen. Erna gebeurt er ook niks, ze gaan je niet uitvragen ofzo.
Nogal raar, je zit op een dating app maar als men je nummer vraagt dan doe je daar moeilijk over?
Wat doe je dan op zo'n app.

Misschien vragen mannen je juist niet uit omdat ze niet op gedoe zitten te wachten.
Verder kan je zelf iemand ook uitvragen natuurlijk.
pi_187272211
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik heb ook meerdere mensen afgewezen, omdat ze te snel om telnr vroegen of mij geeneens uit vragen. Maar wel om telnr vragen.

In mijn opinie vraag je eerst iemand uit, dan komt telnr. Het voelt helemaal niet veilig om telnr te geven, bij veel vriendinnen is het ook fout gegaan na telnr geven. Ik vind het ook vreemd: waarom geef je telnr aan een vreemde. Dit doet normaal niemand, op Tinder doe ik dan ook niet. Daarnaast gaat het bij sommige mensen om de kick om telnr te kunnen regelen. Erna gebeurt er ook niks, ze gaan je niet uitvragen ofzo.
Jeetje, tegenwoordig kun je alles en iedereen blokkeren mochten ze vervelend zijn.

Lopen piepen om een telefoonnummer :X :N.

Je komt nogal onzeker over. Je kan zelf ook initiatief nemen hè, maar dat is veel mensen vreemd tegenwoordig |:(
pi_187272315
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik heb ook meerdere mensen afgewezen, omdat ze te snel om telnr vroegen of mij geeneens uit vragen. Maar wel om telnr vragen.

In mijn opinie vraag je eerst iemand uit, dan komt telnr. Het voelt helemaal niet veilig om telnr te geven, bij veel vriendinnen is het ook fout gegaan na telnr geven. Ik vind het ook vreemd: waarom geef je telnr aan een vreemde. Dit doet normaal niemand, op Tinder doe ik dan ook niet. Daarnaast gaat het bij sommige mensen om de kick om telnr te kunnen regelen. Erna gebeurt er ook niks, ze gaan je niet uitvragen ofzo.

Dat is best vreemd toch. Kan het niet iets anders zijn waarom de gesprekken stoppen?
pi_187273343
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:03 schreef rival het volgende:

[..]

Dat is best vreemd toch. Kan het niet iets anders zijn waarom de gesprekken stoppen?
Ik weet dat mannen zulk gedrag vertonen, omdat een collega tijdje terug dit eerlijk vertelt. Hij kickt erop dat hij telnr regelt, hij zei heel eerlijk ook dat hij haar niet ziet zitten. Maar even gaat kijken hoe ze gaat reageren, hij zegt dat leuk te vinden. Zelfs nadat hij even kennis met haar heeft gemaakt en zo telnr heeft gekregen, zei hij ook dat hij er niks in ziet. Dus daarom weet ik dat mensen dit ook kunnen doen.

Via telnr had ik ervoor stalker, dat is echt niet fijn. Ineens hij of weet ik veel wie hij kent komen bij je fb, je werk enz via je telnr. Het gaat erom dat ik een gevoel van veiligheid wil hebben. Bijv. ik heb met 20 jongemannen gechat, moet ik ze dan alle 20 mijn telnr geven. Dacht het niet. Is het niks in real life, dan heb ik gewoon teveel info gegeven. Het is ook niet dat de politie ofzo je gaat helpen mocht er iets plaatsvinden, want eigen verantwoordelijkheid aan wie je welk info geeft. Het is gewoon eng als mannen tot je voordeur volgen, zelfs midden in de nacht gaan aanbellen.

In mijn specifiek geval stoppen gesprekken nadat bekend is dat ik geen hypotheek huis 123 kan regelen wegens flexibel contract.

Ervoor zei iemand dat als het gesprek leuk is enz dat diegene wel zijn telnr kan krijgen, nou dit is het: ik heb geeneens ervaren dat het gesprek leuk is voordat mijn telnr wordt gevraagd. Chat en whatsapp chat is hetzelfde, dan is het raar als ze als reden opgeven dat het handiger zou zijn om te switchen. Nou ik vind het niet handiger. Als diegen mij uitvraagt, geef ik zelf wel telnr. Hoeft hij geeneens naar te vragen. Ik ga toch niet zomaar een vreemde in mijn leven toelaten die eventjes mijn leven dit en zo kan maken. Als het geen vreemde is, bijv. je weet iets meer van diegene, dan is het ander verhaal.

Bijv. zo ging het:
Dag 1: waar kom je vandaan?
Dag 2: Wat is je telnr?

Dan denk ik: pleur op! Totaal heeft diegene misschien precies 10 woorden gebruikt.
pi_187273443
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:35 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik weet dat mannen zulk gedrag vertonen, omdat een collega tijdje terug dit eerlijk vertelt.
Hij kickt erop dat hij telnr regelt, hij zei heel eerlijk ook dat hij haar niet ziet zitten. Maar even gaat kijken hoe ze gaat reageren, hij zegt dat leuk te vinden. Zelfs nadat hij even kennis met haar heeft gemaakt en zo telnr heeft gekregen, zei hij ook dat hij er niks in ziet. Dus daarom weet ik dat mensen dit ook kunnen doen.

Via telnr had ik ervoor stalker, dat is echt niet fijn. Ineens hij of weet ik veel wie hij kent komen bij je fb, je werk enz via je telnr. Het gaat erom dat ik een gevoel van veiligheid wil hebben. Bijv. ik heb met 20 jongemannen gechat, moet ik ze dan alle 20 mijn telnr geven. Dacht het niet. Is het niks in real life, dan heb ik gewoon teveel info gegeven. Het is ook niet dat de politie ofzo je gaat helpen mocht er iets plaatsvinden, want eigen verantwoordelijkheid aan wie je welk info geeft. Het is gewoon eng als mannen tot je voordeur volgen, zelfs midden in de nacht gaan aanbellen.

In mijn specifiek geval stoppen gesprekken nadat bekend is dat ik geen hypotheek huis 123 kan regelen wegens flexibel contract.

Ervoor zei iemand dat als het gesprek leuk is enz dat diegene wel zijn telnr kan krijgen, nou dit is het: ik heb geeneens ervaren dat het gesprek leuk is voordat mijn telnr wordt gevraagd. Chat en whatsapp chat is hetzelfde, dan is het raar als ze als reden opgeven dat het handiger zou zijn om te switchen. Nou ik vind het niet handiger. Als diegen mij uitvraagt, geef ik zelf wel telnr. Hoeft hij geeneens naar te vragen. Ik ga toch niet zomaar een vreemde in mijn leven toelaten die eventjes mijn leven dit en zo kan maken. Als het geen vreemde is, bijv. je weet iets meer van diegene, dan is het ander verhaal.

Bijv. zo ging het:
Dag 1: waar kom je vandaan?
Dag 2: Wat is je telnr?

Dan denk ik: pleur op! Totaal heeft diegene misschien precies 10 woorden gebruikt.
:')

Stalkers zijn dan wel weer naar. Maar goed het lijkt er op alsof jij geen enkele positieve ervaring met datingapps hebt.
pi_187273456
wtf _O-
pi_187273492
Geeninspiratie1235, ben jij dat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 5 juni 2019 @ 15:24:51 #112
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187273966
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:49 schreef Ludachrist het volgende:
Geeninspiratie1235, ben jij dat?
Exact mijn gedachten ja. Ze reageren af en toe ook begrijpend op elkaar.

Ook zo onsamenhangend en niet normaal.
pi_187274262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 12:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jeetje, tegenwoordig kun je alles en iedereen blokkeren mochten ze vervelend zijn.

Lopen piepen om een telefoonnummer :X :N.

Je komt nogal onzeker over. Je kan zelf ook initiatief nemen hè, maar dat is veel mensen vreemd tegenwoordig |:(
Hm ik geef ook niet altijd mn telefoonnr eigrnlijk.
Heb dan een kik account waar ze me mogen messagen :)
  woensdag 5 juni 2019 @ 16:11:36 #114
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187274447
Waarom zo geheimzinnig doen :')

Juist door die geheimzinnigheid trekken jullie rare lui aan.
  woensdag 5 juni 2019 @ 16:14:30 #115
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187274476
Ik vraag eerst of ze een keer wat wil gaan drinken en geef daarna m'n telefoonnummer.
Dan kan de dame zelf beslissen of ze me wel of niet wil toevoegen op whatsapp.

Wellicht wat vrijblijvender dan vragen om iemands nummer?
pi_187274560
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:14 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vraag eerst of ze een keer wat wil gaan drinken en geef daarna m'n telefoonnummer.
Dan kan de dame zelf beslissen of ze me wel of niet wil toevoegen op whatsapp.

Wellicht wat vrijblijvender dan vragen om iemands nummer?
Klinkt als de beste manier.
pi_187274572
Tis prima om je nummer niet te geven maar dat gezeur hoeft ook niet. Het is onwijs makkelijk om een nummer te blocken namelijk. Bij sommige apps zoals Hppn of Bumble geef ik ook vaak mijn nummer omdat het berichtensysteem niet altijd even lekker loopt.
  woensdag 5 juni 2019 @ 16:25:20 #118
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187274603
Heb eigenlijk nog nooit gehad dat een vrouw niet haar nummer wou geven.

Omwegen zoals kik of andere apps gebruiken buiten een telefoonnummer dan heb je in mijn ogen gewoon issues/vertrouwensproblemen.

Zelfde als die vrouwenhaat die hier wel eens voorbij komt zijn resultaten uit het verleden ook niet handig om te betrekken op iedereen op zo'n app.
pi_187274958
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit gehad dat een vrouw niet haar nummer wou geven.

Omwegen zoals kik of andere apps gebruiken buiten een telefoonnummer dan heb je in mijn ogen gewoon issues/vertrouwensproblemen.

Zelfde als die vrouwenhaat die hier wel eens voorbij komt zijn resultaten uit het verleden ook niet handig om te betrekken op iedereen op zo'n app.
Haha ja want iedereen online is automatisch trustworthy.

Sommige mensen komen wat shady-er over dan anderen :)
pi_187275094
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')

Stalkers zijn dan wel weer naar. Maar goed het lijkt er op alsof jij geen enkele positieve ervaring met datingapps hebt.
Dates via datingsites waren wel gezellig. App is anders dan site.
pi_187275122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:58 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dates via datingsites waren wel gezellig. App is anders dan site.
Bedoel je datingapp?
pi_187275179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha ja want iedereen online is automatisch trustworthy.

Sommige mensen komen wat shady-er over dan anderen :)
Zelfs op foto hebben sommige mensen zo'n rare vibe over zich heen. Op de tel. van een vriendin zag ik bijv. dit, dus vroeg ik aan haar wie dat was. Zei ze zijn naam, dat hij aan haar vertelde dat hij uit de gevangenis is gekomen. Het bleek dus wegens d...g. Dan zit je in zo'n onmogelijke positie dat je diegene ook niet kan verwijderen of wat dan ook, want ze hebben bepaalde karakter trekken. Je wil niet iets in ze triggeren. Zelfs als je op whatsapp iemand blokkeert zie je nog steeds foto verandering, enz.
pi_187275250
Lijkt me wel moeilijk om zo paranoide in het leven te staan zeg.
5000 candles in the wind.
  woensdag 5 juni 2019 @ 17:09:35 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187275263
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha ja want iedereen online is automatisch trustworthy.

Sommige mensen komen wat shady-er over dan anderen :)
Dat staat er toch niet? Alleen kan je niet elke man kwalijk nemen dat er een paar lui niet normaal kunnen doen.

Ik denk zelfs dat je juist dat soort mannen aantrekt met allerlei omwegen te gebruiken, want normale lui zitten helemaal niet te wachten op dat moeilijke gedoe.
pi_187275282
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet? Alleen kan je niet elke man kwalijk nemen dat er een paar lui niet normaal kunnen doen.

Ik denk zelfs dat je juist dat soort mannen aantrekt met allerlei omwegen te gebruiken, want normale lui zitten helemaal niet te wachten op dat moeilijke gedoe.
er staat alleen dat je trust issues hebt als je niet zo maar iedereen je telefoonnr geeft :)

Nahja.. ik geef echt niet zo maar iedereen mijn telefoonnr.
en dan heb ik toch het idee dat ik gemiddeld genomen mijn telefoonnr makkelijker deel dan meeste mensen.

Maar ook ik heb voor twijfelgevallen een anonieme kik account achter de hand.

En heb niet het idee dat dat ingewikkelde mensen aantrekt trouwens.
pi_187275361
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel je datingapp?
Via datingsites interacteren mannen normaal via berichten zoals ze in het echt ook praten. Fastfood Tinder, meeste mannen geven max. 3 woorden. Je krijgt geeneens een halve zin. Bijv. 1/2 van me reactie bevat al meer woorden dan de hele week wat een man gaat zeggen als hij nog trek in heeft.

Van normaal interactie is geen sprake, alleen expats waren uitzondering hierop. Ze waren ook heel gericht, zonder zich voor te stellen krijg ik vragen gedumpt als wat en waar ik werk, enz. Vraag ik terug wat voor werk zij doen vanuit wederkerigheid, dan reageren ze niet meer.

Net als bij de MacDonald kilo knallers dat mensen er ¤1 euro aan willen uitgeven. Op fastfood tinder krijg je op dezelfde manier ook meestal maar bijna geen woorden. Hoe ze denken dat iets normaals moet ontstaan is me een raadsel.

Een keer zei een man dat ik moet stoppen met praten terwijl ik normale reacties gaf. Zei hij: seks?
Ik bedoel zet dan bij je profiel dat je seks zoekt. Zoveel mannen die dat doen, wordt geeneens raar opgekeken.
pi_187275398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:16 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Via datingsites interacteren mannen normaal via berichten zoals ze in het echt ook praten. Fastfood Tinder, meeste mannen geven max. 3 woorden. Je krijgt geeneens een halve zin. Bijv. 1/2 van me reactie bevat al meer woorden dan de hele week wat een man gaat zeggen als hij nog trek in heeft.

Van normaal interactie is geen sprake, alleen expats waren uitzondering hierop. Ze waren ook heel gericht, zonder zich voor te stellen krijg ik vragen gedumpt als wat en waar ik werk, enz. Vraag ik terug wat voor werk zij doen vanuit wederkerigheid, dan reageren ze niet meer.

Net als bij de MacDonald kilo knallers dat mensen er ¤1 euro aan willen uitgeven. Op fastfood tinder krijg je op dezelfde manier ook meestal maar bijna geen woorden. Hoe ze denken dat iets normaals moet ontstaan is me een raadsel.

Een keer zei een man dat ik moet stoppen met praten terwijl ik normale reacties geef. Zegt hij: seks?
Ik bedoel zet dan bij je profiel dat je seks zoekt. Zoveel mannen die dat doen, wordt geeneens raar opgekeken.
Ik heb deze ervaringen helemaal niet. Uiteraard zitten er idioten op tinder maar een unmatch is zo gedaan. Zie het probleem niet echt.
  woensdag 5 juni 2019 @ 17:24:00 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187275455
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

er staat alleen dat je trust issues hebt als je niet zo maar iedereen je telefoonnr geeft :)

Nahja.. ik geef echt niet zo maar iedereen mijn telefoonnr.
en dan heb ik toch het idee dat ik gemiddeld genomen mijn telefoonnr makkelijker deel dan meeste mensen.

Maar ook ik heb voor twijfelgevallen een anonieme kik account achter de hand.

En heb niet het idee dat dat ingewikkelde mensen aantrekt trouwens.
Ik vind het maar vaag, alsof je geen mafketels tegen kan komen zonder dat je je nummer hebt gegeven. Natuurlijk is het niet zo zwart/wit als her hier staat maar hoe Yiwei het verteld slaat dat veel te veel door lijkt mij.

Als iemand vaag doet dan hef je die match toch op? Waarom zou je tijd steken in een twijfelgeval en op een vage app verder praten.
pi_187275469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:08 schreef BurtMaclin het volgende:
Lijkt me wel moeilijk om zo paranoide in het leven te staan zeg.
Als je in volkswijken, achterstandswijken, toerisme wijken, enz woont. Zeg maar hoog risico gebieden op wat voor problemen dan ook. Of je wijk grenst eraan of je wijk wordt omringd erdoor, dan ben je wel wat voorzichtiger. Want het wordt op afstand gematcht natuurlijk. Zelfs als het na de match niks wordt weet je dat je ze op straat kan tegenkomen. Zeker als mensen tiental(len) jaren ergens wonen, dan weten ze heus wel hoe de mensen zijn. Een gezonde dosis verstand erbij houden is wel toepasselijk.
pi_187275538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:24 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Als je in volkswijken, achterstandswijken, toerisme wijken, enz woont. Zeg maar hoog risico gebieden op wat voor problemen dan ook. Of je wijk grenst eraan of je wijk wordt omringd erdoor, dan ben je wel wat voorzichtiger. Want het wordt op afstand gematcht natuurlijk. Zelfs als het na de match niks wordt weet je dat je ze op straat kan tegenkomen. Zeker als mensen tiental(len) jaren ergens wonen, dan weten ze heus wel hoe de mensen zijn. Een gezonde dosis verstand erbij houden is wel toepasselijk.
Je bent echt wel goed in het overdrijven. Als je zo wantrouwend bent denk ik niet dat datingapps voor je geschikt zijn. Je spreekt jezelf ook tegen. Expats vind je geweldig maar alles wat Engels spreekt wil je ook niet matchen.

Dus je hele datingonderneming op apps is nogal doelloos naar mijn idee.
pi_187275748
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:24 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Als je in volkswijken, achterstandswijken, toerisme wijken, enz woont. Zeg maar hoog risico gebieden op wat voor problemen dan ook. Of je wijk grenst eraan of je wijk wordt omringd erdoor, dan ben je wel wat voorzichtiger. Want het wordt op afstand gematcht natuurlijk. Zelfs als het na de match niks wordt weet je dat je ze op straat kan tegenkomen. Zeker als mensen tiental(len) jaren ergens wonen, dan weten ze heus wel hoe de mensen zijn. Een gezonde dosis verstand erbij houden is wel toepasselijk.
Ik match ook vaak geen mensen die minder dan 5km bij me vandaan wonen _O-

1x nogal rottige ervaring mee gehad... dan maar wat verder weg.

En ja ik kan niet de hele man-heid kwalijk nemen dat er 1 idioot is.
Maar ik ben toch wel redelijk van het standpunt dat als iets niet prettig voelt.. je het niet moet doen.
pi_187275764
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik vind het maar vaag, alsof je geen mafketels tegen kan komen zonder dat je je nummer hebt gegeven. Natuurlijk is het niet zo zwart/wit als her hier staat maar hoe Yiwei het verteld slaat dat veel te veel door lijkt mij.

Als iemand vaag doet dan hef je die match toch op? Waarom zou je tijd steken in een twijfelgeval en op een vage app verder praten.
Oh en regelmatig hoor.
Ik woon namelijk in zo’n achterstandswijk waar meer idioten wonen.

Maar kan ook mezelf opsluiten en nooit meer buiten komen.

Dus daarom: keuzes op basis van gevoel.
pi_187276030
ik dacht.. ik doe eens een experiment nav gelijktijdig 3x het verzoek om vanavond af te spreken.
(En gezien de lengte va de conversaties er aan voorafgaand... niet voor romantisch diner bij kaarslicht en een goed gesprek dus. )
quote:
Tell me why i would agree to that.

At this exact moment there are 3 different nice looking guys telling me the same.

Help me. How do i choose?
Why is the one stranger nicer than the other?
pi_187276167
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:03 schreef Uhmmpie het volgende:
ik dacht.. ik doe eens een experiment nav gelijktijdig 3x het verzoek om vanavond af te spreken.
(En gezien de lengte va de conversaties er aan voorafgaand... niet voor romantisch diner bij kaarslicht en een goed gesprek dus. )
[..]

Jij vraagt dit aan een van die mannen die met je wilt afspreken?
pi_187276199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij vraagt dit aan een van die mannen die met je wilt afspreken?
Just did.
Gewoon om reactie te krijgen eigenlijk.
pi_187276201
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:03 schreef Uhmmpie het volgende:
ik dacht.. ik doe eens een experiment nav gelijktijdig 3x het verzoek om vanavond af te spreken.
(En gezien de lengte va de conversaties er aan voorafgaand... niet voor romantisch diner bij kaarslicht en een goed gesprek dus. )
[..]

Ik had je veel succes gewenst.
pi_187276210
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Just did.
Gewoon om reactie te krijgen eigenlijk.
Dus iemand vraagt jou uit en dan ga je zeggen dat er nog meerdere mannen dat doen en waarom je dan met hem zou moeten afspreken _O-

Ik had je gelijk geunmtached :D
pi_187276215
Populaire dame hoor
pi_187276216
No shit dat mannen slechte ervaringen hebben met vrouwen op apps.
pi_187276230
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:
No shit dat mannen slechte ervaringen hebben met vrouwen op apps.
Dat trekt ook weer meteen bepaalde mannen aan waar ze zelf slechte ervaringen mee op kan doen. Dat soort spelletjes heb ik toch helemaal geen zin in.
pi_187276249
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat trekt ook weer meteen bepaalde mannen aan waar ze zelf slechte ervaringen mee op kan doen. Dat soort spelletjes heb ik toch helemaal geen zin in.
_O-

Wat zou jij zeggen of doen nadat je een vrouw hebt uitgevraagd en je krijgt zon reactie?
pi_187276271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-

Wat zou jij zeggen of doen nadat je een vrouw hebt uitgevraagd en je krijgt zon reactie?
Haar veel succes met die anderen wensen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187276292
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:16 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Via datingsites interacteren mannen normaal via berichten zoals ze in het echt ook praten. Fastfood Tinder, meeste mannen geven max. 3 woorden. Je krijgt geeneens een halve zin. Bijv. 1/2 van me reactie bevat al meer woorden dan de hele week wat een man gaat zeggen als hij nog trek in heeft.

Van normaal interactie is geen sprake, alleen expats waren uitzondering hierop. Ze waren ook heel gericht, zonder zich voor te stellen krijg ik vragen gedumpt als wat en waar ik werk, enz. Vraag ik terug wat voor werk zij doen vanuit wederkerigheid, dan reageren ze niet meer.

Net als bij de MacDonald kilo knallers dat mensen er ¤1 euro aan willen uitgeven. Op fastfood tinder krijg je op dezelfde manier ook meestal maar bijna geen woorden. Hoe ze denken dat iets normaals moet ontstaan is me een raadsel.

Een keer zei een man dat ik moet stoppen met praten terwijl ik normale reacties gaf. Zei hij: seks?
Ik bedoel zet dan bij je profiel dat je seks zoekt. Zoveel mannen die dat doen, wordt geeneens raar opgekeken.
Ik voel mij een expat :')
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:22:09 #144
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187276301
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat trekt ook weer meteen bepaalde mannen aan waar ze zelf slechte ervaringen mee op kan doen. Dat soort spelletjes heb ik toch helemaal geen zin in.
Dat was mijn punt net ook al :')

Maargoed daar wordt vakkundig omheen gelult dat het een slechte wijk is, bla bla.
pi_187276306
Tinder is recruitment.
It fits my personality :D
pi_187276417
Naar de hoeren kan ook gewoon he... weet je zeker dat ze ja zegt.

Maar geloof niet dat ik me hier voor hoef te laten gebruiken.

Dit was dus 2x zo’n gesprek dat niet langer dan 4 zinnen duurde.
“Hoi”
- “hoi”
“ waar ben je?”
- “rotterdam”
“Geef je nummer... dan kunnen we naar jouw huis”

Sorry... maar eh.. zoek het uit hoor.
Dit is gewoon verkapt gratis naar de hoeren.

Zegmaar van die gesprekken die alle dames hier net nog belachelijk vonden.
pi_187276418
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:22 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Tinder is recruitment.
It fits my personality :D
Oppervlakkig en makkelijk?
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:29:51 #148
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187276420
Die 99+ likes die ik zogenaamd zou moeten hebben is toch een leugen? :') Ik heb amper matches.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187276424
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Naar de hoeren kan ook gewoon he... weet je zeker dat ze ja zegt.

Maar geloof niet dat ik me hier voor hoef te laten gebruiken.

Dit was dus 2x zo’n gesprek dat niet langer dan 4 zinnen duurde.
“Hoi”
- “hoi”
“ waar ben je?”
- “rotterdam”
“Geef je nummer... dan kunnen we naar jouw huis”

Sorry... maar eh.. zoek het uit hoor.
Dit is gewoon verkapt gratis naar de hoeren.
Je kan mensen toch gewoon blocken? Waarom laat je je zon ervaring zo raken?
pi_187276439
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Die 99+ likes die ik zogenaamd zou moeten hebben is toch een leugen? :') Ik heb amper matches.
Het ligt aan jou, je bent te kritisch.
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:32:05 #151
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187276457
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het ligt aan jou, je bent te kritisch.
Ik ben wel kritisch ja, maar ik kan me dat getal echt niet voorstellen. Of zijn dat ook vrouwen die buiten mijn leeftijd-range zitten? Bijvoorbeeld jonger of ouder?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187276468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kan mensen toch gewoon blocken? Waarom laat je je zon ervaring zo raken?
Hoezo laat ik me raken?

Ik doe niks meer of minder dan zij deden.

Reactie van 1 van beiden was overigens: oh laat maar.. te veel moeite.

Was in ieder geval nog eerlijk _O-
pi_187276490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:17 schreef Faxie het volgende:
Populaire dame hoor
Hm geloof dat het weinig te maken heeft mij als persoonlijkheid :+
pi_187276494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoezo laat ik me raken?

Ik doe niks meer of minder dan zij deden.

Reactie van 1 van beiden was overigens: oh laat maar.. te veel moeite.

Was in ieder geval nog eerlijk _O-
Ja maar denk ook niet dta je een leuke reactie moet verwachten als je zo een vraag stuurt. Het is echt te arrogant voor woorden. Iemand vraagt je op date en dan ga je beetje opscheppen dat er nog andere zijn die dat ook doen. :?
pi_187276512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar denk ook niet dta je een leuke reactie moet verwachten als je zo een vraag stuurt. Het is echt te arrogant voor woorden. Iemand vraagt je op date en dan ga je beetje opscheppen dat er nog andere zijn die dat ook doen. :?
Nee iemand wil gewoon makkelijke seks... dat is heel wat anders dan “op date”
pi_187276528
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee iemand wil gewoon makkelijke seks... dat is heel wat anders dan “op date”
Had jij het leuk gevonden als jij iemand uit vroeg voor een drankje of wat dan ook en je had zon reactie gehad?
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:36:52 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187276561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee iemand wil gewoon makkelijke seks... dat is heel wat anders dan “op date”
Het is net hoe je zoiets brengt.
Wat Yasmin al zegt, draai de boel eens om, zou je zon reactie van een man leuk vinden wetende dat je een van de vele bent.
pi_187276587
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Had jij het leuk gevonden als jij iemand uit vroeg voor een drankje of wat dan ook en je had zon reactie gehad?
Uh.. hij wil helemaal niet uit voor een drankje.
pi_187276623
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uh.. hij wil helemaal niet uit voor een drankje.
Daar gaat het toch niet om. _O-

Je stelt een kutvraag als experiment omdat je denkt dat mannen niet serieus zijn. Vervolgens krijg je een kut antwoord en denk je dat je experiment geslaagd is.

Overigens is het aan jou om in het selecteren en het chatten de mannen die alleen sex willen er uit te filteren. Je zit op een datingapp dus uiteraard zijn daar mannen en ook vrouwen te vinden die alleen sex willen.
pi_187276674
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm geloof dat het weinig te maken heeft mij als persoonlijkheid :+
Doe jezelf niet zo tekort. Beetje zelfvertrouwen dame :{w
pi_187276803
Pfff jeetje zeg, gaan jullie het nu serieus opnemen voor mannen die alleen een seksdate willen en met wie ze nog geen normaal gesprek heeft gevoerd? Dan vraag je toch om zo’n reactie. ik zou ook zo reageren hoor! “Sluit maar aan in de rij” *ontmatch*
Sarcasme. Herken het.
pi_187276866
Beter gewoon 'serieus daten' en ondertussen minstens 10 kerels afgewerkt hebben. Mja soms klikt het gewoon niet zo uiteindelijk.
pi_187276867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff jeetje zeg, gaan jullie het nu serieus opnemen voor mannen die alleen een seksdate willen en met wie ze nog geen normaal gesprek heeft gevoerd? Dan vraag je toch om zo’n reactie. ik zou ook zo reageren hoor! “Sluit maar aan in de rij” *ontmatch*
Nee het ging om haar zogenaamde experiment. Overigens moet je niet raar staan te kijken als je op tinder matches krijgt met mannen die alleen maar sex willen.
pi_187276868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff jeetje zeg, gaan jullie het nu serieus opnemen voor mannen die alleen een seksdate willen en met wie ze nog geen normaal gesprek heeft gevoerd? Dan vraag je toch om zo’n reactie. ik zou ook zo reageren hoor! “Sluit maar aan in de rij” *ontmatch*
Mja kennelijk is dat niet netjes en aardig.
pi_187276910
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. _O-

Je stelt een kutvraag als experiment omdat je denkt dat mannen niet serieus zijn. Vervolgens krijg je een kut antwoord en denk je dat je experiment geslaagd is.

Overigens is het aan jou om in het selecteren en het chatten de mannen die alleen sex willen er uit te filteren. Je zit op een datingapp dus uiteraard zijn daar mannen en ook vrouwen te vinden die alleen sex willen.
Op het moment nadat ik niet snel genoeg hoi terug zeg... aandringt dat ik snel mn nummer moet geven zodat we kunnen afspreken na werk.

Hoezo DENK ik dat diegene dan alleen seks wil?
Wie hou je hier nou voor de gek?
Hadden we zo’n goed dat ie daadwerkelijke interesse in me had? Er tijd en aandacht en moeite in wilde steken?

Damned... denk na.
pi_187276943
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Op het moment nadat ik niet snel genoeg hoi terug zeg... aandringt dat ik snel mn nummer moet geven zodat we kunnen afspreken na werk.

Hoezo DENK ik dat diegene dan alleen seks wil?
Wie hou je hier nou voor de gek?
Hadden we zo’n goed dat ie daadwerkelijke interesse in me had? Er tijd en aandacht en moeite in wilde steken?

Damned... denk na.
Dat was toch de hele insteek? ;(
pi_187276944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Op het moment nadat ik niet snel genoeg hoi terug zeg... aandringt dat ik snel mn nummer moet geven zodat we kunnen afspreken na werk.

Hoezo DENK ik dat diegene dan alleen seks wil?
Wie hou je hier nou voor de gek?
Hadden we zo’n goed dat ie daadwerkelijke interesse in me had? Er tijd en aandacht en moeite in wilde steken?

Damned... denk na.
Je zit op tinder :D Zet anders in je profiel dat je geen sexdates doet? Overigens snap ik nog de arrogantie niet om dan te melden dat je nog meerdere matches hebt die ook met je op date willen. Wat heeft hij dan aan die info? Maar goed dat ben ik :)
pi_187276970
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee het ging om haar zogenaamde experiment. Overigens moet je niet raar staan te kijken als je op tinder matches krijgt met mannen die alleen maar sex willen.
Het heeft wel de reputatie van de beste regel sex app.
pi_187276981
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het heeft wel de reputatie van de beste regel sex app.
Dus dat. Dus kan het mannen ook nooit kwalijk nemen dat ze het proberen.
pi_187276997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het heeft wel de reputatie van de beste regel sex app.
Weinig van gemerkt
pi_187276998
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je zit op tinder :D Zet anders in je profiel dat je geen sexdates doet? Overigens snap ik nog de arrogantie niet om dan te melden dat je nog meerdere matches hebt die ook met je op date willen. Wat heeft hij dan aan die info? Maar goed dat ben ik :)
Dat werkt juist averechts. Want vaak zijn dat juist de types die wel sex hebben op de eerste date.
pi_187277020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat werkt juist averechts. Want vaak zijn dat juist de types die wel sex hebben op de eerste date.
Hoe weet je dat? :P
pi_187277031
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Op het moment nadat ik niet snel genoeg hoi terug zeg... aandringt dat ik snel mn nummer moet geven zodat we kunnen afspreken na werk.

Hoezo DENK ik dat diegene dan alleen seks wil?
Wie hou je hier nou voor de gek?
Hadden we zo’n goed dat ie daadwerkelijke interesse in me had? Er tijd en aandacht en moeite in wilde steken?

Damned... denk na.
Je zou zeggen dat je die mannen op een gegeven moment wel gaat herkennen en niet gaat liken.
pi_187277056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? :P
Als een vrouw A zegt....
  woensdag 5 juni 2019 @ 19:03:43 #175
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187277058
Moeilijk gedoe, zeg gewoon dat je er niet op zit te wachten of hef die match gewoon op als diegene daarna doorgaat.
pi_187277060
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat je die mannen op een gegeven moment wel gaat herkennen en niet gaat liken.
Can't resist the Chad
pi_187277061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als een vrouw A zegt....
Bedoeld ze geen B.
pi_187277064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? :P
Ik hoor en lees dat vaak genoeg van mensen. :P
pi_187277068
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik hoor en lees dat vaak genoeg van mensen. :P
Ja das niet genoeg :P
pi_187277071
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoeld ze geen B.
Uhuh :')
pi_187277089
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das niet genoeg :P
Tja ik heb het niet bedacht. Mannen proberen het gewoon graag.
pi_187277092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus dat. Dus kan het mannen ook nooit kwalijk nemen dat ze het proberen.
Maar moet ik wel poeslief ja, nee en amen zeggen en beleefd zijn.

Duidelijk concept.
pi_187277111
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar moet ik wel poeslief ja, nee en amen zeggen en beleefd zijn.

Duidelijk concept.
Nevermind. Tinder hoe jij wilt. Wij komen elkaar toch niet tegen :P
pi_187277123
Ik heb het trouwens haast niet meer dat matches gelijk die kant op gaan.
pi_187277129
Nu wil ik alle dames hier nooit meer horen over onbeschofte kerels die alleen maar seks willen. En ook niet over mannen die meteen je telefoonnr, je adres en je pincode willen weten.

Dus.
  woensdag 5 juni 2019 @ 19:08:24 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187277149
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar moet ik wel poeslief ja, nee en amen zeggen en beleefd zijn.

Duidelijk concept.
Het ging toch over een telefoonnummer geven, dit soort gedoe/filteren is echt mijlen voordat zoiets überhaupt ter sprake komt.

Voer eens een gesprek met iemand, pleur degene die dat niet doen gewoon eruit of match selectiever.
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 juni 2019 @ 19:19:42 #187
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187277360
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nevermind. Tinder hoe jij wilt. Wij komen elkaar toch niet tegen :P
Inderdaad, wij mochten ooit 728 topics lang aanhoren en uitleggen hoe je er niets van begreep met je Italiaan, dus misschien moet je links en rechts ook een ander wat ruimte gunnen om voor zichzelf te bepalen hoe ze met Tinder omgaan.
pi_187277378
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Inderdaad, wij mochten ooit 728 topics lang aanhoren en uitleggen hoe je er niets van begreep met je Italiaan, dus misschien moet je links en rechts ook een ander wat ruimte gunnen om voor zichzelf te bepalen hoe ze met Tinder omgaan.
:Y
  woensdag 5 juni 2019 @ 19:22:35 #189
545 dop
:copyright: dop
pi_187277409
Is het zo ingewikkeld om te vertellen wat je zelf wil. Ipv aan de slag te gaan met wat een match graag wil.

Als je gewoon bij je zelf blijft met chatten dan vallen alle dates met andere intenties toch vanzelf af.

Mannen of vrouwen met andere intenties of verwachtingen zijn er ook. Dat is toch prima (niet erg, zij zijn ook okay), daarom chat je toch juist even. Kijken of je de zelfde verwachtingen en verlangens hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187277626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. _O-

Je stelt een kutvraag als experiment omdat je denkt dat mannen niet serieus zijn. Vervolgens krijg je een kut antwoord en denk je dat je experiment geslaagd is.

Overigens is het aan jou om in het selecteren en het chatten de mannen die alleen sex willen er uit te filteren. Je zit op een datingapp dus uiteraard zijn daar mannen en ook vrouwen te vinden die alleen sex willen.
:Y
pi_187277699
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nevermind. Tinder hoe jij wilt. Wij komen elkaar toch niet tegen :P
Tip! Schuifje naar links om vrouwen te zoeken en instant match. ;) :)
Ik heb ook overal een oplossing voor.
  woensdag 5 juni 2019 @ 19:44:07 #192
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187277767
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Tip! Schuifje naar links om vrouwen te zoeken en instant match. ;) :)
Ik heb ook overal een oplossing voor.
Behalve voor het probleem dat vrijgezel zijn heet, hmmm.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187277830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Behalve voor het probleem dat vrijgezel zijn heet, hmmm.
:D _O-

Ach ja, ik heb jouw club gejoind. _O_
Trouwen, kind krijgen en scheiden staat nog op mijn lijstje. Ik krijg vast wel een prijs van jou als dat is gelukt? :P
pi_187278282
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Behalve voor het probleem dat vrijgezel zijn heet, hmmm.
Is dat nou ECHT een probleem?
pi_187278325
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Is dat nou ECHT een probleem?
Voor jou zou het een keuze zijn ;(
pi_187278360
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Voor jou zou het een keuze zijn ;(
Mja je maakte zelf geen werk van dat inkoppertje laatst... daar kan ik ook niks aan doen.
pi_187278555
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:22 schreef dop het volgende:
Is het zo ingewikkeld om te vertellen wat je zelf wil. Ipv aan de slag te gaan met wat een match graag wil.

Als je gewoon bij je zelf blijft met chatten dan vallen alle dates met andere intenties toch vanzelf af.

Mannen of vrouwen met andere intenties of verwachtingen zijn er ook. Dat is toch prima (niet erg, zij zijn ook okay), daarom chat je toch juist even. Kijken of je de zelfde verwachtingen en verlangens hebt.
Ik vind jouw manier van denken en redeneren echt heel fijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_187278604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja je maakte zelf geen werk van dat inkoppertje laatst... daar kan ik ook niks aan doen.
Welke? :o
pi_187278640
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vind jouw manier van denken en redeneren echt heel fijn.
Get a room _O-
pi_187278762
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:25 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Get a room _O-
Wat? Mag een compliment ook niet meer? #okdoei
Sarcasme. Herken het.
pi_187278969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:39 schreef Yiwei het volgende:
Verwijderde post
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.


[ Bericht 23% gewijzigd door AlwaysHappy op 06-06-2019 15:46:30 ]
pi_187279515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat? Mag een compliment ook niet meer? #okdoei
Nee tuurlijk wel, het is een grapje. Sorry als het verkeerd overkwam.
pi_187279842
No offence, maar de typjes (dames) die op tinder zulke lange eisenlijstjes hebben, zijn zelf doorgaans niet de meest begeerlijke dames :@

Al snap ik de achterliggende gedachte wel. Mannen met foto's in de opgenoemde categorieën hebben ''het'' niet helemaal door, waardoor je zo iemand meteen niet meer serieus kan nemen natuurlijk.
pi_187279858
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:29 schreef Autoscooter het volgende:
No offence, maar de typjes (dames) die op tinder zulke lange eisenlijstjes hebben, zijn zelf doorgaans niet de meest begeerlijke dames :@

Al snap ik de achterliggende gedachte wel. Mannen met foto's in de opgenoemde categorieën hebben ''het'' niet helemaal door, waardoor je zo iemand meteen niet meer serieus kan nemen natuurlijk.
Maak jij je schuldig aan de foto's in het lijstje? :P
pi_187279899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maak jij je schuldig aan de foto's in het lijstje? :P
Gelukkig voldoe ik aan één van de criteria in het 'niet' lijst, wat een kutleven heb je anders zeg.
pi_187279936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gelukkig voldoe ik aan één van de criteria in het 'niet' lijst, wat een kutleven heb je anders zeg.
De dubbele kin?
pi_187280684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:29 schreef Autoscooter het volgende:
No offence, maar de typjes (dames) die op tinder zulke lange eisenlijstjes hebben, zijn zelf doorgaans niet de meest begeerlijke dames :@
Precies dit ^O^. Hoop "eisen", maar zelf weinig tot niets in te brengen :')
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:59:42 #208
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187281618
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Is dat nou ECHT een probleem?
Voor sommigen hier schijnbaar wel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 5 juni 2019 @ 23:01:18 #209
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187281641
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 19:46 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:D _O-

Ach ja, ik heb jouw club gejoind. _O_
Trouwen, kind krijgen en scheiden staat nog op mijn lijstje. Ik krijg vast wel een prijs van jou als dat is gelukt? :P
Trouwen moet je sowieso overslaan, daar pluk je de vruchten van het moment dat je uit elkaar gaat ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187281795
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Trouwen moet je sowieso overslaan, daar pluk je de vruchten van het moment dat je uit elkaar gaat ;)
Tenzij je alles goed dichttimmert in je huwelijkse voorwaarden ;)
  woensdag 5 juni 2019 @ 23:12:11 #211
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187281830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:10 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Tenzij je alles goed dichttimmert in je huwelijkse voorwaarden ;)
Mwah het kan je nog steeds pensioen en alimentatie kosten.
pi_187281869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:12 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Mwah het kan je nog steeds pensioen en alimentatie kosten.
True that, maar in een huwelijkse voorwaarden kan je veel schade beperken. Bijvoorbeeld je huis of auto's. Gemeenschap van goederen doet pas pijn.
  woensdag 5 juni 2019 @ 23:16:00 #213
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187281891
Trouwen is echt achterhaald wat mij betreft. Het voornaamste wat het doet is geld kosten.
pi_187281900
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:16 schreef SugeLucky het volgende:
Trouwen is echt achterhaald wat mij betreft. Het voornaamste wat het doet is geld kosten.
True _O-
  woensdag 5 juni 2019 @ 23:22:48 #215
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187282003
Ook best wel triest ergens om zo'n eisenlijst te hebben maar waarschijnlijk al jaren vrijgezel te zijn.
pi_187282020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:16 schreef SugeLucky het volgende:
Trouwen is echt achterhaald wat mij betreft. Het voornaamste wat het doet is geld kosten.
Je kan het zo duur maken als je wilt he
pi_187282086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:16 schreef SugeLucky het volgende:
Trouwen is echt achterhaald wat mij betreft. Het voornaamste wat het doet is geld kosten.
Een trouwerij heeft wel wat meer dan enkel het officiële (papieren) gedeelte. Hoe vaak zien beide families elkaar? Het is een goed moment om met beide families een leuke dag te hebben. Daarnaast is het ook leuk om je dame op haar best te zien, te zien stralen omdat ze al sinds klein meisje naar deze dag heeft uit gekeken. :)
  woensdag 5 juni 2019 @ 23:35:02 #218
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187282203
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:27 schreef Restyler het volgende:

[..]

Een trouwerij heeft wel wat meer dan enkel het officiële (papieren) gedeelte. Hoe vaak zien beide families elkaar? Het is een goed moment om met beide families een leuke dag te hebben. Daarnaast is het ook leuk om je dame op haar best te zien, te zien stralen omdat ze al sinds klein meisje naar deze dag heeft uit gekeken. :)
Ik snap dat er mensen zijn die er zo naar kijken, ik niet in ieder geval.

Ik geloof niet in liefde voor altijd en zie die toegevoegde waarde niet van trouwen.
Althans het weegt voor mij niet op tegen de nadelen als er wordt gescheiden.

Maar goed, dit gaat te veel offtopic.
pi_187282382
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies dit ^O^. Hoop "eisen", maar zelf weinig tot niets in te brengen :')
De mooiste is vaak wel als er staat dat ze een man > 1,90 willen omdat ze er op hakken naast moet kunnen lopen.

En dan zie je aan haar foto's dat mevrouw minstens nog 30 KG overgewicht heeft :P
  donderdag 6 juni 2019 @ 00:06:18 #220
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187282709
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:45 schreef Autoscooter het volgende:

En dan zie je aan haar foto's dat mevrouw minstens nog 30 KG overgewicht heeft :P
Zogenaamd meer om van te houden. Daar mag een flinke eisenlijst tegenover staan natuurlijk ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187284466
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:12 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Mwah het kan je nog steeds pensioen en alimentatie kosten.
Lekkere insteek ook als je tegen je grote liefde zegt: nee hoor.. ik wil niet trouwen.. kost je me later veel te veel geld.

[ Bericht 21% gewijzigd door Samzz op 06-06-2019 08:39:32 ]
pi_187284482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:45 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

De mooiste is vaak wel als er staat dat ze een man > 1,90 willen omdat ze er op hakken naast moet kunnen lopen.

En dan zie je aan haar foto's dat mevrouw minstens nog 30 KG overgewicht heeft :P
Dus als je overgewichf hebt.. mag je niet op lange mannen vallen.

Apart...

Dat vind ik zo mogelijk een nog gekkere uitslraak dam het wensenlijstje van een halve pagina.
pi_187284605
Wat is er mis met een sixpack? Wees blij dat zo’n persoon tenminsten sport. Genoeg mensen die dit niet doen.
pi_187284637
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 07:46 schreef Solid-Snake het volgende:
Wat is er mis met een sixpack? Wees blij dat zo’n persoon tenminsten sport. Genoeg mensen die dit niet doen.
Beter 30kg overgewicht.

Ohnee.. dat mag ook al niet.
pi_187285616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:45 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

De mooiste is vaak wel als er staat dat ze een man > 1,90 willen omdat ze er op hakken naast moet kunnen lopen.

En dan zie je aan haar foto's dat mevrouw minstens nog 30 KG overgewicht heeft :P
Het is aan ieder vrij om iets te eisen toch :P Zoals bv de eisenlijst van de vorige pagina is haar goed recht. De vraag is alleen hoe ver ze er mee komt.
pi_187286227
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:45 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

De mooiste is vaak wel als er staat dat ze een man > 1,90 willen omdat ze er op hakken naast moet kunnen lopen.

En dan zie je aan haar foto's dat mevrouw minstens nog 30 KG overgewicht heeft :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187286423
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2019 10:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wheheh
pi_187286575
Nuance is moeilijk zie ik alweer.
5000 candles in the wind.
pi_187287254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 11:10 schreef BurtMaclin het volgende:
Nuance is moeilijk zie ik alweer.
Inderdaad, gezeik hier.

Installeer Bumble en geef een review, hoe moeilijk kan het zijn?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 6 juni 2019 @ 14:25:07 #230
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187288963
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 12:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Inderdaad, gezeik hier.

Installeer Bumble en geef een review, hoe moeilijk kan het zijn?
Bumble alweer verwijderd. Werkt niet voor mij tenminste. Ook te weinig aanbod vind ik. En je krijgt wel melding dat mensen je geliked hebben, maar dan moet je betalen om dat te zien. Ja doei. Tinder ook alweer verwijderd trouwens. Ik hoop ergens in september te verhuizen. Probeer ik het dan wel weer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187290534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 07:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dus als je overgewichf hebt.. mag je niet op lange mannen vallen.

Apart...

Dat vind ik zo mogelijk een nog gekkere uitslraak dam het wensenlijstje van een halve pagina.
Het mag wel, dat is een ander verhaal. Maar het slaat gewoon nergens op.

Als je als dikke vrouw gaat wachten op een lange (+1,95 het liefst) vent met een vetpercentage van max 12% (maar hij mag ook niet slungelig zijn), dan ben je in 98% van de gevallen nogal kortzichtig bezig ja.

Dat kan misschien onaardig klinken, maar het is wel zo.
  donderdag 6 juni 2019 @ 17:22:50 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187291178
Je mag vallen op wie of wat je wilt.. Hoe je er elf ook uitziet.

Lijkt mij tenminste.

Zolang je maar wel beseft dat je de aantal vissen in je zee er enorm mee beperkt.

Maar ik vind het nergens op slaan dat omdat je zelf bv dik bent je niet op lange of juist dunne mannen mag vallen (of andersom) of welke combinatie dan ook
pi_187291240
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 17:22 schreef Cue_ het volgende:
Je mag vallen op wie of wat je wilt.. Hoe je er elf ook uitziet.

Lijkt mij tenminste.

Zolang je maar wel beseft dat je de aantal vissen in je zee er enorm mee beperkt.

Maar ik vind het nergens op slaan dat omdat je zelf bv dik bent je niet op lange of juist dunne mannen mag vallen (of andersom) of welke combinatie dan ook
Het is mij opgevallen dat ze bv in het programma First Dates dikkere mensen met elkaar matchen :P Nu net zag ik een programma wat pretty and single heet geloof ik. 1 dikkere vrouw die ook dikkere dates kreeg voorgeschoteld.
  donderdag 6 juni 2019 @ 17:35:43 #234
545 dop
:copyright: dop
pi_187291322
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 16:36 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Het mag wel, dat is een ander verhaal. Maar het slaat gewoon nergens op.

Als je als dikke vrouw gaat wachten op een lange (+1,95 het liefst) vent met een vetpercentage van max 12% (maar hij mag ook niet slungelig zijn), dan ben je in 98% van de gevallen nogal kortzichtig bezig ja.

Dat kan misschien onaardig klinken, maar het is wel zo.
get real, je weet verder helemaal niet wat de dikke vrouw verder allemaal liked.
Ik ben zelf redelijk selectief, maar geef ook wel eens iemand een like die ik out of my League vind.

Zie een like als een compliment, en ga niet aan de slag met de waarom, zo lang je verder niet matcht.
Echt compleet verkeerde focus als je daar mee aan de slag gaat.

Over kortzichtig gesproken!
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187292408
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 17:35 schreef dop het volgende:

[..]

get real, je weet verder helemaal niet wat de dikke vrouw verder allemaal liked.
Ik ben zelf redelijk selectief, maar geef ook wel eens iemand een like die ik out of my League vind.

Zie een like als een compliment, en ga niet aan de slag met de waarom, zo lang je verder niet matcht.
Echt compleet verkeerde focus als je daar mee aan de slag gaat.

Over kortzichtig gesproken!
Eens hoor, maar het wordt wel wat anders als zo'n type dus een eisenlijst heeft waar je ''u'' tegen zegt.

Bovendien vind ik het basisprincipe gewoon vreemd dat je eisen stelt aan het lichaam van een potentieele partner, maar kennelijk niet aan die van jezelf. Dat is gewoon met twee maten meten.

Dit is ook helemaal niet specifiek bedoeld naar vrouwen alleen hoor. Ik heb ook een neef die dik, klein, kaal en half autistisch is, maar zijn neus ophaalt voor het ''gewone'' meisje next door. Ik denk dan toch dat je even een realiteitscheck nodig hebt.
pi_187292649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 16:36 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Het mag wel, dat is een ander verhaal. Maar het slaat gewoon nergens op.

Als je als dikke vrouw gaat wachten op een lange (+1,95 het liefst) vent met een vetpercentage van max 12% (maar hij mag ook niet slungelig zijn), dan ben je in 98% van de gevallen nogal kortzichtig bezig ja.

Dat kan misschien onaardig klinken, maar het is wel zo.
Het klinkt vooral nogal belachelijk....

Hoezo mag je niet op bepaalde types verliefd worden omdat je het niet het juiste type bent.

Alsof dat een keuze is.
pi_187292680
UIteindelijk eindigen de meeste mensen met iemand die vergelijkbaar is met henzelf.
pi_187292723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het klinkt vooral nogal belachelijk....

Hoezo mag je niet op bepaalde types verliefd worden omdat je het niet het juiste type bent.

Alsof dat een keuze is.
Je kunt het wel belachelijk vinden, maar het is de realiteit.

Ik heb het ook helemaal nergens over niet ''mogen''. Dat maken jullie er weer van. Alles mag, zal mij mijn reet roesten op wie iemand verliefd wordt of wie iemand liked op tinder. Alleen in veruit de meeste gevallen, is het totaal onrealistisch.

Daarnaast hangt het ook af van de omstandigheden. Een gezette vrouw die zichzelf leuk kleedt, verzorgt en een leuke kop heeft kan natuurlijk al veel meer maken dan een dikke arrogante chagrijnige tokkie met een onsympathieke kop. Maar over die laatste typjes heb ik het wel een beetje. Die kom je op tinder gerust tegen met een attitude en eisen van heb ik jou daar, en ze vinden maar niet die ene ''lekkere'' vent waar ze naar op zoek zijn (want die vallen, logischerwijs op ander vrouwen) en ondertussen worden ze steeds zuurder en cynischer.

En geloof me, daar zijn er echt zat van :P
pi_187292732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
UIteindelijk eindigen de meeste mensen met iemand die vergelijkbaar is met henzelf.
Precies, zowel in positieve zin als negatieve zin.
pi_187292802
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:23 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Precies, zowel in positieve zin als negatieve zin.
Overigens denk ik dat het karakter van mensen met teveel overgewicht ook niet overeen komen met mensen die een zeer fit lichaam hebben. Zij hebben namelijk andere prioriteiten en interesses in het leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 06-06-2019 19:34:09 ]
pi_187292885
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Overigens denk dat het karakter van mensen met teveel overgewicht ook niet overeen komen met mensen die een zeer fit lichaam hebben. Zij hebben namelijk andere prioriteiten en interesses in het leven.
Wat heeft karakter met interesses te maken dan?
Vakman pur sang
pi_187292908
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat heeft karakter met interesses te maken dan?
NOu denk dat een man met een flink afgetraind lichaam behoorlijke discipline moet hebben omdat vol te houden. Waar iemand met flink overgewicht opdat gebied dat niet heeft.

Vrouwen ook natuurlijk.
  donderdag 6 juni 2019 @ 19:42:37 #243
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187293072
Tja, de een zoekt aanvulling, de ander opvulling. Ieder zijn/haar ding.

Zulk soort vrouwen zie je vaak uitkomen bij van die mannen die totaal niets te vertellen hebben in het huishouden/de relatie.
pi_187293212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

NOu denk dat een man met een flink afgetraind lichaam behoorlijke discipline moet hebben omdat vol te houden. Waar iemand met flink overgewicht opdat gebied dat niet heeft.

Vrouwen ook natuurlijk.
Hebben mannen niet sowieso een totaal ander karakter dan vrouwen door hormonale verschillen?
Vakman pur sang
pi_187293245
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hebben mannen niet sowieso een totaal ander karakter dan vrouwen door hormonale verschillen?
Absoluut. Maar jij denkt dat een te dik iemand past bij iemand die een afgetraind lichaam heeft?

Niet alleen vanwege hormone maar zelfs ook verschillen in onze hersenen.
pi_187293306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Overigens denk ik dat het karakter van mensen met teveel overgewicht ook niet overeen komen met mensen die een zeer fit lichaam hebben. Zij hebben namelijk andere prioriteiten en interesses in het leven.
Het verschil tussen normaal en six-pack en het verschil tussen normaal en overgewicht vind ik ook onoverbrugbaar groot.

Voorheen had ik vrienden die overgewicht/obesitas hadden, de karakter trekken die dat mogelijk maken irriteerden me zo erg dat normale activiteiten met elkaar doen niet mogelijk is. Het komt in alles naar voren.

Daarentegen had ik ook mensen in me omgeving die personal trainers waren. Ik hoef niet meegesleurd te worden in hun hobby/verslaving dat ik nog meer moet sporten. Ik ga gemiddeld 3x in de week en dat vind ik prima.

Qua lichaam vind ik ook dat je beter af bent bij vergelijkbaar lichaam. Dus dikke bij dikke mensen, fitgirls bij fitboys, enz. Is beter dat iemand niet steeds te horen krijgt dat je niet goed genoeg bent, of dat je als mama/papa de ander als kleuter moet gaan behandelen door bijv. te zeggen dat ze echt wel genoeg hebben gegeten.
pi_187293347
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2019 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Bumble alweer verwijderd. Werkt niet voor mij tenminste. Ook te weinig aanbod vind ik. En je krijgt wel melding dat mensen je geliked hebben, maar dan moet je betalen om dat te zien. Ja doei. Tinder ook alweer verwijderd trouwens. Ik hoop ergens in september te verhuizen. Probeer ik het dan wel weer.
De enige on-topic reactie in een zee van postende fokkers die hun gelijk willen halen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 6 juni 2019 @ 20:04:23 #248
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_187293415
wat moet je nou doen als je een collega/vriend op tinder ziet?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 6 juni 2019 @ 20:13:29 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187293595
Kan het weer naar t onderwerp van dit topic? Datingsites en apps.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187293697
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2019 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
wat moet je nou doen als je een collega/vriend op tinder ziet?
Hangt van de relatie status af. Als die bezet is en hij/zij staat er opeens op niks, als die single is en je vindt hem/haar leuk naar rechts swipen :9

Relaties tussen collega's komen zat voor en kwestie van goede afspraken maken als het zo ver is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187293735
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2019 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
wat moet je nou doen als je een collega/vriend op tinder ziet?
Ik zou altijd liken. Kunnen wel leuke gesprekken uitkomen.

Het is alleen wel ongemakkelijk als die collega/vriend je dan niet terug liked :P
pi_187294158
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2019 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
wat moet je nou doen als je een collega/vriend op tinder ziet?
Ach als jij hem/haar ziet.. is de kans nogal groot dat diegene jou ook zag.
Dus stiekem doen alsof je niks zag... schiet niet enorm op :)
  donderdag 6 juni 2019 @ 23:11:17 #253
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187298501
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zou altijd liken. Kunnen wel leuke gesprekken uitkomen.

Het is alleen wel ongemakkelijk als die collega/vriend je dan niet terug liked :P
Waarom is dat ongemakkelijk? Geen like terug is gewoon geen match en doorgaans weet de ander dan dus ook niet dat jij wel geliked hebt. Niks aan het handje dus.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187299382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waarom is dat ongemakkelijk? Geen like terug is gewoon geen match en doorgaans weet de ander dan dus ook niet dat jij wel geliked hebt. Niks aan het handje dus.
Zoals Uhmmpie al aangeeft. Grote kans dat als jij die collega zag, die jou ook heeft gezien en dus jou niet geliked heeft als het geen match is :P

Waardoor het dus misschien ongemakkelijk kan voelen wanneer je weer die persoon weer ziet of spreekt.
pi_187299823
Ik confronteer mensen altijd als ik ze gezien heb op Tinder, erg leuk :D. Sommige worden pislink :P
pi_187301250
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zoals Uhmmpie al aangeeft. Grote kans dat als jij die collega zag, die jou ook heeft gezien en dus jou niet geliked heeft als het geen match is :P

Waardoor het dus misschien ongemakkelijk kan voelen wanneer je weer die persoon weer ziet of spreekt.
Zelfde als jij wel liked en hij niet.

Nee, ik maak me daar toch maar niet druk om.

1x excollega tegen gekomen die ik ERG leuk vond toen we samen werkte.
Bleek ie daar toch hetzelfde over te denken.. _O-

Had ik dat geweten toen we nog collega’s waren :)
pi_187301260
Overigens DE site omtdekt als je graag makkelijk en snel veel seks wil: happn

Heb echt bizar veel uitnodigingen staan van mensen uit de buurt.
Waarvan het merendeel half zo oud is als ik ook nog.

Moet er nog een beetje van bijkomen.
Heb na 3 dagen het sharen van mn lokatie maar uitgezet _O-

Net alweer een berichtje van iemand: “hoe, wat, waar?”
  vrijdag 7 juni 2019 @ 11:42:05 #258
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187303522
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 06:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens DE site omtdekt als je graag makkelijk en snel veel seks wil: happn

Heb echt bizar veel uitnodigingen staan van mensen uit de buurt.
Waarvan het merendeel half zo oud is als ik ook nog.

Moet er nog een beetje van bijkomen.
Heb na 3 dagen het sharen van mn lokatie maar uitgezet _O-

Net alweer een berichtje van iemand: “hoe, wat, waar?”
Je bedoelt als vrouw.

Als man is een ander verhaal, hoor :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187303801
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je bedoelt als vrouw.

Als man is een ander verhaal, hoor :)
Al eens geprobeerd?

Oprechte interesse deze vraag.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:07:18 #260
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187303835
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Al eens geprobeerd?

Oprechte interesse deze vraag.
Ik heb nog nooit dat een vrouw zich zomaar aanbied voor seks. Ik verwacht dat het op Happn niet anders zal zijn.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:36:29 #261
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187304154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zoals Uhmmpie al aangeeft. Grote kans dat als jij die collega zag, die jou ook heeft gezien en dus jou niet geliked heeft als het geen match is :P

Waardoor het dus misschien ongemakkelijk kan voelen wanneer je weer die persoon weer ziet of spreekt.
Dat kan toch nooit ongemakkelijk zijn, gezien de ander alleen weet dat je geliked hebt het moment dat er wel een match is. Tenminste over het algemeen. Ik zou geen gezichtsverlies lijden in ieder geval, het is maar waar je ongemakkelijk van word.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187304678
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:36 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat kan toch nooit ongemakkelijk zijn, gezien de ander alleen weet dat je geliked hebt het moment dat er wel een match is. Tenminste over het algemeen. Ik zou geen gezichtsverlies lijden in ieder geval, het is maar waar je ongemakkelijk van word.
Diegene komt toch ook jouw foto tegen al swipend... dus in feite weet je het toch van elkaar.
Hooguit met ietwat tijdsverschil.


Overigens kan ik me WEL voorstellen dat het ongemakkelijke situaties oplevert.
Bijv als 1 van beiden daar mwwr in ziet dan de ander.
Of dat je weet dat de betreffende vriend/collega helemaal niet vrijgezel is en je dus onbedoeld soort van deelgenoot van “een geheim” bent.

Maar in principe.. nog nooit gehad dat dat gebeurde eigenlijk. En toch al vaker bekenden tegen gekomen.
(Tot aan een klant aan toe.. en dat gaat nu juist superrelaxt ipv ongemakkelijk)
pi_187304727
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit dat een vrouw zich zomaar aanbied voor seks. Ik verwacht dat het op Happn niet anders zal zijn.
Ik hoor toch regelmatig dat vrouwen ook behoorlijk opdringerig kunnen zijn op dat vlak.

Probeer het eens.. ben benieuwd.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 13:22:29 #264
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187304737
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Diegene komt toch ook jouw foto tegen al swipend... dus in feite weet je het toch van elkaar.
Hooguit met ietwat tijdsverschil.
Punt is, stel jij liked. De ander doet dat niet, dan weet de persoon in kwestie niet of jij wel of niet geliked hebt. Want immers geen match. Stel jij liked niet, maar de persoon in kwestie wel dan is er nog niets aan de hand. Hij/zij kan simpelweg nog niet in je kaartenstapel verschenen zijn.

Teveel variabelen om er een oordeel aan te kunnen hangen. Enige dat zekerheid geeft is het moment dat je daadwerkelijk matched. En in dat geval hoef je je sowieso geen zorgen te maken toch?

Edit: Verder nogal nogal een non-discussie dit, realiseer ik me.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187305364
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 13:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Punt is, stel jij liked. De ander doet dat niet, dan weet de persoon in kwestie niet of jij wel of niet geliked hebt. Want immers geen match. Stel jij liked niet, maar de persoon in kwestie wel dan is er nog niets aan de hand. Hij/zij kan simpelweg nog niet in je kaartenstapel verschenen zijn.

Teveel variabelen om er een oordeel aan te kunnen hangen. Enige dat zekerheid geeft is het moment dat je daadwerkelijk matched. En in dat geval hoef je je sowieso geen zorgen te maken toch?

Edit: Verder nogal nogal een non-discussie dit, realiseer ik me.
Nahja kan me voorstellen dat juist als je allebei WEL liket... het toch een wat ongemakkelijk gevoel oplevert.

Maar wat ik zei.. tot nu toe nooit een probleem mee gehad uiteindelijk.
Het ongemakkelijk voelen valt en staat natuurlijk met hoe je er zelf in staat.
Want als het jou niet uitmaakt verder.. is het ook niet ongemakkelijk :)
  vrijdag 7 juni 2019 @ 14:50:57 #266
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187305623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik hoor toch regelmatig dat vrouwen ook behoorlijk opdringerig kunnen zijn op dat vlak.

Probeer het eens.. ben benieuwd.
In de randstad misschien ja. Hier echt niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187305627
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit dat een vrouw zich zomaar aanbied voor seks. Ik verwacht dat het op Happn niet anders zal zijn.
Beetje tussen de regels doorlezen vriend _O-
5000 candles in the wind.
pi_187305705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:36 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat kan toch nooit ongemakkelijk zijn, gezien de ander alleen weet dat je geliked hebt het moment dat er wel een match is. Tenminste over het algemeen. Ik zou geen gezichtsverlies lijden in ieder geval, het is maar waar je ongemakkelijk van word.
Daar heb je een punt.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 15:24:54 #269
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187305995
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 14:51 schreef BurtMaclin het volgende:

[..]

Beetje tussen de regels doorlezen vriend _O-
Leg uit?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187306234
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Leg uit?
Hij ziet spoken _O-

De wens is de vader van de gedachten....
pi_187306273
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Leg uit?
Dat geen enkele vrouw zomaar zal zeggen uit het niets: 'hee neuken?' en het menen. Beetje aftasten en letten op wat ze zeggen.
5000 candles in the wind.
pi_187306367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 15:44 schreef BurtMaclin het volgende:

[..]

Dat geen enkele vrouw zomaar zal zeggen uit het niets: 'hee neuken?' en het menen. Beetje aftasten en letten op wat ze zeggen.
Dat ook.
pi_187306455
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 15:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hij ziet spoken _O-

De wens is de vader van de gedachten....
Welke spoken? :?
5000 candles in the wind.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 18:42:16 #274
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187308741
Tinder doet vandaag echt raar. Krijg notificatie dat ik een bericht heb gehad met de naam van die user maar nergens zijn die berichten terug te vinden of de users.

Meer mensen last?
  vrijdag 7 juni 2019 @ 18:52:32 #275
108913 Godshand
guide4you
pi_187308862
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Tinder doet vandaag echt raar. Krijg notificatie dat ik een bericht heb gehad met de naam van die user maar nergens zijn die berichten terug te vinden of de users.

Meer mensen last?
Hij heeft je geblokt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 18:53:46 #276
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187308882
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 18:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij heeft je geblokt :)
Zijn er meerdere geweest. Waarom blocken?

Krijg je blabla heeft heeft je een bericht gestuurd als iemand je blockt?
  vrijdag 7 juni 2019 @ 19:00:21 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187308954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn er meerdere geweest. Waarom blocken?

Krijg je blabla heeft heeft je een bericht gestuurd als iemand je blockt?
Yup, of als iemand de match heeft opgeheven.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 19:00:41 #278
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187308962
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 19:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Of als iemand de match heeft opgeheven.
Krijg je toch geen notificatie van.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 19:00:48 #279
108913 Godshand
guide4you
pi_187308965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn er meerdere geweest. Waarom blocken?

Krijg je blabla heeft heeft je een bericht gestuurd als iemand je blockt?
Ja kan.

"Hoi, ik had je beschrijving niet gelezen maar nu wel en je hebt een open relatie. Succes!" - blok
"Hoi!" .. 5 minuten later nog geen reactie, wordt boos -> blok

De notificatie krijg je dan nog wel maar er staat nooit in wat er gezegd wordt.

Ik heb het zelfs gehad dat ik het "Hoi" van haar las, antwoordde en daarna ff iets anders op mobiel ging doen
Kreeg een notificatie van bericht maar ze stond niet meer in de matchlijst dus het bericht was niet meer te lezen _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 19:02:24 #280
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187308989
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 19:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja kan.

"Hoi, ik had je beschrijving niet gelezen maar nu wel en je hebt een open relatie. Succes!" - blok
"Hoi!" .. 5 minuten later nog geen reactie, wordt boos -> blok

De notificatie krijg je dan nog wel maar er staat nooit in wat er gezegd wordt
Ja dat weet ik wel. Notificatie van het bericht krijg je alsnog als iemand je daarna unmtached. Maar goed dat is dan niet heel nuttig van die mensen :P

Kijk net op tinder en blocken kan niet maar wel rapporteren maar denk niet dat je daar een notificatie van krijgt.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 19:45:52 #281
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187309796
Ik krijg nu dus de berichten binnen van die nieuwe matches :')
pi_187309948
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 23:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waarom is dat ongemakkelijk? Geen like terug is gewoon geen match en doorgaans weet de ander dan dus ook niet dat jij wel geliked hebt. Niks aan het handje dus.
Als je een betaalde dienst afneemt bij bvb Tinder of OKCupid, kun je zien wie jou geliked heeft. Als je geen awkward gedoe wil met je collega is het beter om niet te liken. Als je liked en je like wordt niet beantwoord is het sowieso wel ongemakkelijk.
pi_187312332
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Tinder doet vandaag echt raar. Krijg notificatie dat ik een bericht heb gehad met de naam van die user maar nergens zijn die berichten terug te vinden of de users.

Meer mensen last?
Is mogelijk ook een glitch. Ik heb dit soms ook, maar krijg de dag erna of later weer een notificatie van die 'verdwenen' persoon. Ook weet ik van iemand van wie ik het nummer heb dat hij mij nog wel als match heeft, maar ik kan hem niet meer zien. Ik ontving wel nog een notificatie van hem toen ik erom vroeg, maar hij was gewoon niet zichtbaar.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 22:05:39 #284
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187312371
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 22:03 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Is mogelijk ook een glitch. Ik heb dit soms ook, maar krijg de dag erna of later weer een notificatie van die 'verdwenen' persoon. Ook weet ik van iemand van wie ik het nummer heb dat hij mij nog wel als match heeft, maar ik kan hem niet meer zien. Ik ontving wel nog een notificatie van hem toen ik erom vroeg, maar hij was gewoon niet zichtbaar.
Ja ze waren idd niet zichtbaar maar nu wel. Dus tinder was was aan het buggen.

Niet dat ik er veel mee opschiet.


Krijg nu geld aangeboden in ruil voor geile foto's en berichtjes.

Jammer wel want hij ziet er leuk uit :')
pi_187312439
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ze waren idd niet zichtbaar maar nu wel. Dus tinder was was aan het buggen.

Niet dat ik er veel mee opschiet.

Krijg nu geld aangeboden in ruil voor geile foto's en berichtjes.

Jammer wel want hij ziet er leuk uit :')
Er was een storing (of is nog steeds gaande) met betrekking tot het versturen en ontvangen van berichten.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 04:29:48 #286
108913 Godshand
guide4you
pi_187315721
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 22:10 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Er was een storing (of is nog steeds gaande) met betrekking tot het versturen en ontvangen van berichten.
Oh dus eigenlijk heb ik 99 matches maar zie ik ze niet? -O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187316533
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 04:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh dus eigenlijk heb ik 99 matches maar zie ik ze niet? -O-
Ging meer over het versturen en ontvangen van berichten. Volgens mij kon je de matches nog steeds zien. Maar het lijkt al opgelost te zijn. Je zou sowieso je 99 matches moeten zien ;)
pi_187316676
Hij loopt nog steeds niet helemaal lekker :P De app komt ook niet overeen metde webversie.
pi_187319291
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 09:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij loopt nog steeds niet helemaal lekker :P De app komt ook niet overeen metde webversie.
Had ik gisteren ook.

Even uitloggen in de app en dan weer inloggen. Dan is alles weer in orde.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 14:49:08 #290
108913 Godshand
guide4you
pi_187320139
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 13:28 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Had ik gisteren ook.

Even uitloggen in de app en dan weer inloggen. Dan is alles weer in orde.
Goede tip, maar niet heus...

Hij blijft nu op de vlam hangen :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 16:01:02 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187321098
Ik kreeg ook ooit een bericht van iemand terwijl ik het niet kon zien, dacht dus ook dat de match opgeheven was. Maar toen ik Tinder een update gaf zag ik het ineens wel weer, al geloofde zij niet waarom ik zo laat reageerde (lol)

Wat een kutapp toch ook.
Oh.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 16:09:16 #292
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187321233
Daten blijft apart, je voegt elkaar toe via nummer, heel gesprek proberen te voeren en vervolgens geen response.
Maar wel aangeven dat je nog niet op date wil en meer wil praten, eh oke...

Vrouwen 8)7

Lijken verder ook wel steeds minder leuke, spontane, normale vrouwen zonder gezeik/gedoe op die dating apps te komen. En degene die wel leuk zijn hebben dan weer kinderen.
pi_187321276
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Daten blijft apart, je voegt elkaar toe via nummer, heel gesprek proberen te voeren en vervolgens geen response.
Maar wel aangeven dat je nog niet op date wil en meer wil praten, eh oke...

Vrouwen 8)7

Lijken verder ook wel steeds minder leuke, spontane, normale vrouwen zonder gezeik/gedoe op die dating apps te komen. En degene die wel leuk zijn hebben dan weer kinderen.
er zitten blijkbaar zon 1.5 miljoen mensen in nederland op datingapps dus moet er wel 1 tussen zitten toch :P

Maar misschien is ze even druk?
  zaterdag 8 juni 2019 @ 16:17:57 #294
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187321372
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

er zitten blijkbaar zon 1.5 miljoen mensen in nederland op datingapps dus moet er wel 1 tussen zitten toch :P

Maar misschien is ze even druk?
Oh vast wel, maar ik vind het gewoon zonde van m'n tijd, dat besteed ik dan liever aan iemand die wel weet wat ze wil.

Maar als iemand na iets korter dan een week niet even een reactie kan geven, al is het maar dat ze druk is dan gaat diegene gewoon ook een drama zijn als je er wat mee krijgt natuurlijk.
pi_187321422
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh vast wel, maar ik vind het gewoon zonde van m'n tijd, dat besteed ik dan liever aan iemand die wel weet wat ze wil.

Maar als iemand na iets korter dan een week niet even een reactie kan geven, al is het maar dat ze druk is dan gaat diegene gewoon ook een drama zijn als je er wat mee krijgt natuurlijk.
Ja dat denk ik ook ja :P Gewoon vrolijk verder swipen.
pi_187321439
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Daten blijft apart, je voegt elkaar toe via nummer, heel gesprek proberen te voeren en vervolgens geen response.
Maar wel aangeven dat je nog niet op date wil en meer wil praten, eh oke...

Vrouwen 8)7

Lijken verder ook wel steeds minder leuke, spontane, normale vrouwen zonder gezeik/gedoe op die dating apps te komen. En degene die wel leuk zijn hebben dan weer kinderen.
Ze wil gewoon niet.. Leuk voor de aandacht, erg irritant. En dan niet willen daten, maar 3 weken later wel ineens een vriend hebben :')
  zaterdag 8 juni 2019 @ 16:36:42 #297
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187321673
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook ja :P Gewoon vrolijk verder swipen.
Doe ik sowieso wel, maar gaat nogal wat tijd in zitten als je kieskeurig bent :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze wil gewoon niet.. Leuk voor de aandacht, erg irritant. En dan niet willen daten, maar 3 weken later wel ineens een vriend hebben :')
Dat moet ze zelf weten natuurlijk, als ze niet wil daten is dat ook prima.
pi_187321692
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Doe ik sowieso wel, maar gaat nogal wat tijd in zitten als je kieskeurig bent :P
[..]

Dat moet ze zelf weten natuurlijk, als ze niet wil daten is dat ook prima.
Daar weet ik alles van:P

Het is die nieuwsgierigheid ook die niet meewerkt.
pi_187322336
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Daten blijft apart, je voegt elkaar toe via nummer, heel gesprek proberen te voeren en vervolgens geen response.
Maar wel aangeven dat je nog niet op date wil en meer wil praten, eh oke...

Vrouwen 8)7

Lijken verder ook wel steeds minder leuke, spontane, normale vrouwen zonder gezeik/gedoe op die dating apps te komen. En degene die wel leuk zijn hebben dan weer kinderen.
Ze had meerdere lijntjes lopen en vond jou de minst interessante. Kan gebeuren, niets aan te doen. Verder swipen ^O^

Daarom moet je als man ook meerdere tegelijk daten.
pi_187325905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 17:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ze had meerdere lijntjes lopen en vond jou de minst interessante. Kan gebeuren, niets aan te doen. Verder swipen ^O^

Daarom moet je als man ook meerdere tegelijk daten.
Je moet wel genoeg likes en goede gesprekken krijgen om er meerdere te kunnen daten. Dat advies is van jou is goed bedoeld, maar misschien niet vanzelfsprekend voor hem.

Ik richt mijzelf liefst op één meid. Maar daar schiet ik nooit wat mee op. :')
pi_187325954
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je moet wel genoeg likes en goede gesprekken krijgen om er meerdere te kunnen daten. Dat advies is van jou is goed bedoeld, maar misschien niet vanzelfsprekend voor hem.

Ik richt mijzelf liefst op één meid. Maar daar schiet ik nooit wat mee op. :')
Mee eens, geldt niet voor iedereen. Maar het gaat niet perse om daten, maar om praten.

Probeer eens, als je op Tinder zit, een gesprek met meerdere vrouwen omhoog te houden. 2 tegelijk. Houd je opties open en spreid je kansen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')