Okequote:Op woensdag 5 juni 2019 08:57 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dat is alleen open qua omgang en bovengemiddelde meegaandheid en interesse naar mensen.
Het was meer dan 8 jaar geleden dat ik een Engelse werkomgeving had, sindsdien bijna geen zin Engels in heel het jaar. Ik vind niet dat ik op dezelfde manier kan uitdrukken in het Engels, niet tot dezelfde diepte als in het Nederlands bijv.
Het hangt ook wel af hoe lang de expat al in NL is en derhalve weet hoe NL functioneert. Maar ook of ze intentie hebben om te blijven en al Nederlands leren. Ik druk ook altijd weg als mensen een wereldreis willen maken, of zo'n reis levensstijl willen najagen. Expats waar ik mee in contact ben gekomen, zijn wereldreizigers die overal even blijven. Alleen ik wil wel iets opbouwen waarvan ik vind dat het beste is om hiervoor 1 plek uit te kiezen.
Yep ik ook altijd die route.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd eerst van Tinder naar whatsapp gegaan voordat ik iemand vroeg om op een date te gaan.
dat is toch een onzinnige gedachte, jij geeft geen nummer dus 1 kun je dat niet weten, en 2 omdat er mensen kunnen bestaan die mogelijk iets niet doenquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere mensen afgewezen, omdat ze te snel om telnr vroegen of mij geeneens uit vragen. Maar wel om telnr vragen.
In mijn opinie vraag je eerst iemand uit, dan komt telnr. Het voelt helemaal niet veilig om telnr te geven, bij veel vriendinnen is het ook fout gegaan na telnr geven. Ik vind het ook vreemd: waarom geef je telnr aan een vreemde. Dit doet normaal niemand, op Tinder doe ik dan ook niet. Daarnaast gaat het bij sommige mensen om de kick om telnr te kunnen regelen. Erna gebeurt er ook niks, ze gaan je niet uitvragen ofzo.
Nogal raar, je zit op een dating app maar als men je nummer vraagt dan doe je daar moeilijk over?quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere mensen afgewezen, omdat ze te snel om telnr vroegen of mij geeneens uit vragen. Maar wel om telnr vragen.
In mijn opinie vraag je eerst iemand uit, dan komt telnr. Het voelt helemaal niet veilig om telnr te geven, bij veel vriendinnen is het ook fout gegaan na telnr geven. Ik vind het ook vreemd: waarom geef je telnr aan een vreemde. Dit doet normaal niemand, op Tinder doe ik dan ook niet. Daarnaast gaat het bij sommige mensen om de kick om telnr te kunnen regelen. Erna gebeurt er ook niks, ze gaan je niet uitvragen ofzo.
Jeetje, tegenwoordig kun je alles en iedereen blokkeren mochten ze vervelend zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dat is best vreemd toch. Kan het niet iets anders zijn waarom de gesprekken stoppen?quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik weet dat mannen zulk gedrag vertonen, omdat een collega tijdje terug dit eerlijk vertelt. Hij kickt erop dat hij telnr regelt, hij zei heel eerlijk ook dat hij haar niet ziet zitten. Maar even gaat kijken hoe ze gaat reageren, hij zegt dat leuk te vinden. Zelfs nadat hij even kennis met haar heeft gemaakt en zo telnr heeft gekregen, zei hij ook dat hij er niks in ziet. Dus daarom weet ik dat mensen dit ook kunnen doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is best vreemd toch. Kan het niet iets anders zijn waarom de gesprekken stoppen?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:35 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik weet dat mannen zulk gedrag vertonen, omdat een collega tijdje terug dit eerlijk vertelt. Hij kickt erop dat hij telnr regelt, hij zei heel eerlijk ook dat hij haar niet ziet zitten. Maar even gaat kijken hoe ze gaat reageren, hij zegt dat leuk te vinden. Zelfs nadat hij even kennis met haar heeft gemaakt en zo telnr heeft gekregen, zei hij ook dat hij er niks in ziet. Dus daarom weet ik dat mensen dit ook kunnen doen.
Via telnr had ik ervoor stalker, dat is echt niet fijn. Ineens hij of weet ik veel wie hij kent komen bij je fb, je werk enz via je telnr. Het gaat erom dat ik een gevoel van veiligheid wil hebben. Bijv. ik heb met 20 jongemannen gechat, moet ik ze dan alle 20 mijn telnr geven. Dacht het niet. Is het niks in real life, dan heb ik gewoon teveel info gegeven. Het is ook niet dat de politie ofzo je gaat helpen mocht er iets plaatsvinden, want eigen verantwoordelijkheid aan wie je welk info geeft. Het is gewoon eng als mannen tot je voordeur volgen, zelfs midden in de nacht gaan aanbellen.
In mijn specifiek geval stoppen gesprekken nadat bekend is dat ik geen hypotheek huis 123 kan regelen wegens flexibel contract.
Ervoor zei iemand dat als het gesprek leuk is enz dat diegene wel zijn telnr kan krijgen, nou dit is het: ik heb geeneens ervaren dat het gesprek leuk is voordat mijn telnr wordt gevraagd. Chat en whatsapp chat is hetzelfde, dan is het raar als ze als reden opgeven dat het handiger zou zijn om te switchen. Nou ik vind het niet handiger. Als diegen mij uitvraagt, geef ik zelf wel telnr. Hoeft hij geeneens naar te vragen. Ik ga toch niet zomaar een vreemde in mijn leven toelaten die eventjes mijn leven dit en zo kan maken. Als het geen vreemde is, bijv. je weet iets meer van diegene, dan is het ander verhaal.
Bijv. zo ging het:
Dag 1: waar kom je vandaan?
Dag 2: Wat is je telnr?
Dan denk ik: pleur op! Totaal heeft diegene misschien precies 10 woorden gebruikt.
Exact mijn gedachten ja. Ze reageren af en toe ook begrijpend op elkaar.quote:
Hm ik geef ook niet altijd mn telefoonnr eigrnlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jeetje, tegenwoordig kun je alles en iedereen blokkeren mochten ze vervelend zijn.
Lopen piepen om een telefoonnummer![]()
.
Je komt nogal onzeker over. Je kan zelf ook initiatief nemen hè, maar dat is veel mensen vreemd tegenwoordig
Klinkt als de beste manier.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:14 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vraag eerst of ze een keer wat wil gaan drinken en geef daarna m'n telefoonnummer.
Dan kan de dame zelf beslissen of ze me wel of niet wil toevoegen op whatsapp.
Wellicht wat vrijblijvender dan vragen om iemands nummer?
Haha ja want iedereen online is automatisch trustworthy.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit gehad dat een vrouw niet haar nummer wou geven.
Omwegen zoals kik of andere apps gebruiken buiten een telefoonnummer dan heb je in mijn ogen gewoon issues/vertrouwensproblemen.
Zelfde als die vrouwenhaat die hier wel eens voorbij komt zijn resultaten uit het verleden ook niet handig om te betrekken op iedereen op zo'n app.
Dates via datingsites waren wel gezellig. App is anders dan site.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Stalkers zijn dan wel weer naar. Maar goed het lijkt er op alsof jij geen enkele positieve ervaring met datingapps hebt.
Bedoel je datingapp?quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:58 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dates via datingsites waren wel gezellig. App is anders dan site.
Zelfs op foto hebben sommige mensen zo'n rare vibe over zich heen. Op de tel. van een vriendin zag ik bijv. dit, dus vroeg ik aan haar wie dat was. Zei ze zijn naam, dat hij aan haar vertelde dat hij uit de gevangenis is gekomen. Het bleek dus wegens d...g. Dan zit je in zo'n onmogelijke positie dat je diegene ook niet kan verwijderen of wat dan ook, want ze hebben bepaalde karakter trekken. Je wil niet iets in ze triggeren. Zelfs als je op whatsapp iemand blokkeert zie je nog steeds foto verandering, enz.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha ja want iedereen online is automatisch trustworthy.
Sommige mensen komen wat shady-er over dan anderen
Dat staat er toch niet? Alleen kan je niet elke man kwalijk nemen dat er een paar lui niet normaal kunnen doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha ja want iedereen online is automatisch trustworthy.
Sommige mensen komen wat shady-er over dan anderen
er staat alleen dat je trust issues hebt als je niet zo maar iedereen je telefoonnr geeftquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet? Alleen kan je niet elke man kwalijk nemen dat er een paar lui niet normaal kunnen doen.
Ik denk zelfs dat je juist dat soort mannen aantrekt met allerlei omwegen te gebruiken, want normale lui zitten helemaal niet te wachten op dat moeilijke gedoe.
Via datingsites interacteren mannen normaal via berichten zoals ze in het echt ook praten. Fastfood Tinder, meeste mannen geven max. 3 woorden. Je krijgt geeneens een halve zin. Bijv. 1/2 van me reactie bevat al meer woorden dan de hele week wat een man gaat zeggen als hij nog trek in heeft.quote:
Ik heb deze ervaringen helemaal niet. Uiteraard zitten er idioten op tinder maar een unmatch is zo gedaan. Zie het probleem niet echt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:16 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Via datingsites interacteren mannen normaal via berichten zoals ze in het echt ook praten. Fastfood Tinder, meeste mannen geven max. 3 woorden. Je krijgt geeneens een halve zin. Bijv. 1/2 van me reactie bevat al meer woorden dan de hele week wat een man gaat zeggen als hij nog trek in heeft.
Van normaal interactie is geen sprake, alleen expats waren uitzondering hierop. Ze waren ook heel gericht, zonder zich voor te stellen krijg ik vragen gedumpt als wat en waar ik werk, enz. Vraag ik terug wat voor werk zij doen vanuit wederkerigheid, dan reageren ze niet meer.
Net als bij de MacDonald kilo knallers dat mensen er ¤1 euro aan willen uitgeven. Op fastfood tinder krijg je op dezelfde manier ook meestal maar bijna geen woorden. Hoe ze denken dat iets normaals moet ontstaan is me een raadsel.
Een keer zei een man dat ik moet stoppen met praten terwijl ik normale reacties geef. Zegt hij: seks?
Ik bedoel zet dan bij je profiel dat je seks zoekt. Zoveel mannen die dat doen, wordt geeneens raar opgekeken.
Ik vind het maar vaag, alsof je geen mafketels tegen kan komen zonder dat je je nummer hebt gegeven. Natuurlijk is het niet zo zwart/wit als her hier staat maar hoe Yiwei het verteld slaat dat veel te veel door lijkt mij.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
er staat alleen dat je trust issues hebt als je niet zo maar iedereen je telefoonnr geeft
Nahja.. ik geef echt niet zo maar iedereen mijn telefoonnr.
en dan heb ik toch het idee dat ik gemiddeld genomen mijn telefoonnr makkelijker deel dan meeste mensen.
Maar ook ik heb voor twijfelgevallen een anonieme kik account achter de hand.
En heb niet het idee dat dat ingewikkelde mensen aantrekt trouwens.
Als je in volkswijken, achterstandswijken, toerisme wijken, enz woont. Zeg maar hoog risico gebieden op wat voor problemen dan ook. Of je wijk grenst eraan of je wijk wordt omringd erdoor, dan ben je wel wat voorzichtiger. Want het wordt op afstand gematcht natuurlijk. Zelfs als het na de match niks wordt weet je dat je ze op straat kan tegenkomen. Zeker als mensen tiental(len) jaren ergens wonen, dan weten ze heus wel hoe de mensen zijn. Een gezonde dosis verstand erbij houden is wel toepasselijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:08 schreef BurtMaclin het volgende:
Lijkt me wel moeilijk om zo paranoide in het leven te staan zeg.
Je bent echt wel goed in het overdrijven. Als je zo wantrouwend bent denk ik niet dat datingapps voor je geschikt zijn. Je spreekt jezelf ook tegen. Expats vind je geweldig maar alles wat Engels spreekt wil je ook niet matchen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:24 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Als je in volkswijken, achterstandswijken, toerisme wijken, enz woont. Zeg maar hoog risico gebieden op wat voor problemen dan ook. Of je wijk grenst eraan of je wijk wordt omringd erdoor, dan ben je wel wat voorzichtiger. Want het wordt op afstand gematcht natuurlijk. Zelfs als het na de match niks wordt weet je dat je ze op straat kan tegenkomen. Zeker als mensen tiental(len) jaren ergens wonen, dan weten ze heus wel hoe de mensen zijn. Een gezonde dosis verstand erbij houden is wel toepasselijk.
Ik match ook vaak geen mensen die minder dan 5km bij me vandaan wonenquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:24 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Als je in volkswijken, achterstandswijken, toerisme wijken, enz woont. Zeg maar hoog risico gebieden op wat voor problemen dan ook. Of je wijk grenst eraan of je wijk wordt omringd erdoor, dan ben je wel wat voorzichtiger. Want het wordt op afstand gematcht natuurlijk. Zelfs als het na de match niks wordt weet je dat je ze op straat kan tegenkomen. Zeker als mensen tiental(len) jaren ergens wonen, dan weten ze heus wel hoe de mensen zijn. Een gezonde dosis verstand erbij houden is wel toepasselijk.
Oh en regelmatig hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind het maar vaag, alsof je geen mafketels tegen kan komen zonder dat je je nummer hebt gegeven. Natuurlijk is het niet zo zwart/wit als her hier staat maar hoe Yiwei het verteld slaat dat veel te veel door lijkt mij.
Als iemand vaag doet dan hef je die match toch op? Waarom zou je tijd steken in een twijfelgeval en op een vage app verder praten.
quote:Tell me why i would agree to that.
At this exact moment there are 3 different nice looking guys telling me the same.
Help me. How do i choose?
Why is the one stranger nicer than the other?
Jij vraagt dit aan een van die mannen die met je wilt afspreken?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:03 schreef Uhmmpie het volgende:
ik dacht.. ik doe eens een experiment nav gelijktijdig 3x het verzoek om vanavond af te spreken.
(En gezien de lengte va de conversaties er aan voorafgaand... niet voor romantisch diner bij kaarslicht en een goed gesprek dus. )
[..]
Just did.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij vraagt dit aan een van die mannen die met je wilt afspreken?
Ik had je veel succes gewenst.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:03 schreef Uhmmpie het volgende:
ik dacht.. ik doe eens een experiment nav gelijktijdig 3x het verzoek om vanavond af te spreken.
(En gezien de lengte va de conversaties er aan voorafgaand... niet voor romantisch diner bij kaarslicht en een goed gesprek dus. )
[..]
Dus iemand vraagt jou uit en dan ga je zeggen dat er nog meerdere mannen dat doen en waarom je dan met hem zou moeten afsprekenquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Just did.
Gewoon om reactie te krijgen eigenlijk.
Dat trekt ook weer meteen bepaalde mannen aan waar ze zelf slechte ervaringen mee op kan doen. Dat soort spelletjes heb ik toch helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:
No shit dat mannen slechte ervaringen hebben met vrouwen op apps.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat trekt ook weer meteen bepaalde mannen aan waar ze zelf slechte ervaringen mee op kan doen. Dat soort spelletjes heb ik toch helemaal geen zin in.
Haar veel succes met die anderen wensen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Wat zou jij zeggen of doen nadat je een vrouw hebt uitgevraagd en je krijgt zon reactie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel mij een expatquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:16 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Via datingsites interacteren mannen normaal via berichten zoals ze in het echt ook praten. Fastfood Tinder, meeste mannen geven max. 3 woorden. Je krijgt geeneens een halve zin. Bijv. 1/2 van me reactie bevat al meer woorden dan de hele week wat een man gaat zeggen als hij nog trek in heeft.
Van normaal interactie is geen sprake, alleen expats waren uitzondering hierop. Ze waren ook heel gericht, zonder zich voor te stellen krijg ik vragen gedumpt als wat en waar ik werk, enz. Vraag ik terug wat voor werk zij doen vanuit wederkerigheid, dan reageren ze niet meer.
Net als bij de MacDonald kilo knallers dat mensen er ¤1 euro aan willen uitgeven. Op fastfood tinder krijg je op dezelfde manier ook meestal maar bijna geen woorden. Hoe ze denken dat iets normaals moet ontstaan is me een raadsel.
Een keer zei een man dat ik moet stoppen met praten terwijl ik normale reacties gaf. Zei hij: seks?
Ik bedoel zet dan bij je profiel dat je seks zoekt. Zoveel mannen die dat doen, wordt geeneens raar opgekeken.
Dat was mijn punt net ook alquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat trekt ook weer meteen bepaalde mannen aan waar ze zelf slechte ervaringen mee op kan doen. Dat soort spelletjes heb ik toch helemaal geen zin in.
Oppervlakkig en makkelijk?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:22 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Tinder is recruitment.
It fits my personality
Je kan mensen toch gewoon blocken? Waarom laat je je zon ervaring zo raken?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Naar de hoeren kan ook gewoon he... weet je zeker dat ze ja zegt.
Maar geloof niet dat ik me hier voor hoef te laten gebruiken.
Dit was dus 2x zo’n gesprek dat niet langer dan 4 zinnen duurde.
“Hoi”
- “hoi”
“ waar ben je?”
- “rotterdam”
“Geef je nummer... dan kunnen we naar jouw huis”
Sorry... maar eh.. zoek het uit hoor.
Dit is gewoon verkapt gratis naar de hoeren.
Het ligt aan jou, je bent te kritisch.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Die 99+ likes die ik zogenaamd zou moeten hebben is toch een leugen?Ik heb amper matches.
Ik ben wel kritisch ja, maar ik kan me dat getal echt niet voorstellen. Of zijn dat ook vrouwen die buiten mijn leeftijd-range zitten? Bijvoorbeeld jonger of ouder?quote:
Hoezo laat ik me raken?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan mensen toch gewoon blocken? Waarom laat je je zon ervaring zo raken?
Ja maar denk ook niet dta je een leuke reactie moet verwachten als je zo een vraag stuurt. Het is echt te arrogant voor woorden. Iemand vraagt je op date en dan ga je beetje opscheppen dat er nog andere zijn die dat ook doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hoezo laat ik me raken?
Ik doe niks meer of minder dan zij deden.
Reactie van 1 van beiden was overigens: oh laat maar.. te veel moeite.
Was in ieder geval nog eerlijk
Nee iemand wil gewoon makkelijke seks... dat is heel wat anders dan “op date”quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar denk ook niet dta je een leuke reactie moet verwachten als je zo een vraag stuurt. Het is echt te arrogant voor woorden. Iemand vraagt je op date en dan ga je beetje opscheppen dat er nog andere zijn die dat ook doen.
Had jij het leuk gevonden als jij iemand uit vroeg voor een drankje of wat dan ook en je had zon reactie gehad?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee iemand wil gewoon makkelijke seks... dat is heel wat anders dan “op date”
Het is net hoe je zoiets brengt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee iemand wil gewoon makkelijke seks... dat is heel wat anders dan “op date”
Uh.. hij wil helemaal niet uit voor een drankje.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had jij het leuk gevonden als jij iemand uit vroeg voor een drankje of wat dan ook en je had zon reactie gehad?
Daar gaat het toch niet om.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Uh.. hij wil helemaal niet uit voor een drankje.
Doe jezelf niet zo tekort. Beetje zelfvertrouwen damequote:Op woensdag 5 juni 2019 18:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm geloof dat het weinig te maken heeft mij als persoonlijkheid
Nee het ging om haar zogenaamde experiment. Overigens moet je niet raar staan te kijken als je op tinder matches krijgt met mannen die alleen maar sex willen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff jeetje zeg, gaan jullie het nu serieus opnemen voor mannen die alleen een seksdate willen en met wie ze nog geen normaal gesprek heeft gevoerd? Dan vraag je toch om zo’n reactie. ik zou ook zo reageren hoor! “Sluit maar aan in de rij” *ontmatch*
Mja kennelijk is dat niet netjes en aardig.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff jeetje zeg, gaan jullie het nu serieus opnemen voor mannen die alleen een seksdate willen en met wie ze nog geen normaal gesprek heeft gevoerd? Dan vraag je toch om zo’n reactie. ik zou ook zo reageren hoor! “Sluit maar aan in de rij” *ontmatch*
Op het moment nadat ik niet snel genoeg hoi terug zeg... aandringt dat ik snel mn nummer moet geven zodat we kunnen afspreken na werk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.![]()
Je stelt een kutvraag als experiment omdat je denkt dat mannen niet serieus zijn. Vervolgens krijg je een kut antwoord en denk je dat je experiment geslaagd is.
Overigens is het aan jou om in het selecteren en het chatten de mannen die alleen sex willen er uit te filteren. Je zit op een datingapp dus uiteraard zijn daar mannen en ook vrouwen te vinden die alleen sex willen.
Dat was toch de hele insteek?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Op het moment nadat ik niet snel genoeg hoi terug zeg... aandringt dat ik snel mn nummer moet geven zodat we kunnen afspreken na werk.
Hoezo DENK ik dat diegene dan alleen seks wil?
Wie hou je hier nou voor de gek?
Hadden we zo’n goed dat ie daadwerkelijke interesse in me had? Er tijd en aandacht en moeite in wilde steken?
Damned... denk na.
Je zit op tinderquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Op het moment nadat ik niet snel genoeg hoi terug zeg... aandringt dat ik snel mn nummer moet geven zodat we kunnen afspreken na werk.
Hadden we zo’n goed dat ie daadwerkelijke interesse in me had? Er tijd en aandacht en moeite in wilde steken?
Damned... denk na.
Het heeft wel de reputatie van de beste regel sex app.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee het ging om haar zogenaamde experiment. Overigens moet je niet raar staan te kijken als je op tinder matches krijgt met mannen die alleen maar sex willen.
Dus dat. Dus kan het mannen ook nooit kwalijk nemen dat ze het proberen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het heeft wel de reputatie van de beste regel sex app.
Weinig van gemerktquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het heeft wel de reputatie van de beste regel sex app.
Dat werkt juist averechts. Want vaak zijn dat juist de types die wel sex hebben op de eerste date.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zit op tinderZet anders in je profiel dat je geen sexdates doet? Overigens snap ik nog de arrogantie niet om dan te melden dat je nog meerdere matches hebt die ook met je op date willen. Wat heeft hij dan aan die info? Maar goed dat ben ik
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:00 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat werkt juist averechts. Want vaak zijn dat juist de types die wel sex hebben op de eerste date.
Je zou zeggen dat je die mannen op een gegeven moment wel gaat herkennen en niet gaat liken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Damned... denk na.
Can't resist the Chadquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je die mannen op een gegeven moment wel gaat herkennen en niet gaat liken.
Ja das niet genoegquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik hoor en lees dat vaak genoeg van mensen.
Maar moet ik wel poeslief ja, nee en amen zeggen en beleefd zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Dus kan het mannen ook nooit kwalijk nemen dat ze het proberen.
Nevermind. Tinder hoe jij wilt. Wij komen elkaar toch niet tegenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar moet ik wel poeslief ja, nee en amen zeggen en beleefd zijn.
Duidelijk concept.
Het ging toch over een telefoonnummer geven, dit soort gedoe/filteren is echt mijlen voordat zoiets überhaupt ter sprake komt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar moet ik wel poeslief ja, nee en amen zeggen en beleefd zijn.
Duidelijk concept.
Inderdaad, wij mochten ooit 728 topics lang aanhoren en uitleggen hoe je er niets van begreep met je Italiaan, dus misschien moet je links en rechts ook een ander wat ruimte gunnen om voor zichzelf te bepalen hoe ze met Tinder omgaan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nevermind. Tinder hoe jij wilt. Wij komen elkaar toch niet tegen
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inderdaad, wij mochten ooit 728 topics lang aanhoren en uitleggen hoe je er niets van begreep met je Italiaan, dus misschien moet je links en rechts ook een ander wat ruimte gunnen om voor zichzelf te bepalen hoe ze met Tinder omgaan.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.![]()
Je stelt een kutvraag als experiment omdat je denkt dat mannen niet serieus zijn. Vervolgens krijg je een kut antwoord en denk je dat je experiment geslaagd is.
Overigens is het aan jou om in het selecteren en het chatten de mannen die alleen sex willen er uit te filteren. Je zit op een datingapp dus uiteraard zijn daar mannen en ook vrouwen te vinden die alleen sex willen.
Tip! Schuifje naar links om vrouwen te zoeken en instant match.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nevermind. Tinder hoe jij wilt. Wij komen elkaar toch niet tegen
Behalve voor het probleem dat vrijgezel zijn heet, hmmm.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Tip! Schuifje naar links om vrouwen te zoeken en instant match.![]()
Ik heb ook overal een oplossing voor.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
Behalve voor het probleem dat vrijgezel zijn heet, hmmm.
Is dat nou ECHT een probleem?quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
Behalve voor het probleem dat vrijgezel zijn heet, hmmm.
Ik vind jouw manier van denken en redeneren echt heel fijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:22 schreef dop het volgende:
Is het zo ingewikkeld om te vertellen wat je zelf wil. Ipv aan de slag te gaan met wat een match graag wil.
Als je gewoon bij je zelf blijft met chatten dan vallen alle dates met andere intenties toch vanzelf af.
Mannen of vrouwen met andere intenties of verwachtingen zijn er ook. Dat is toch prima (niet erg, zij zijn ook okay), daarom chat je toch juist even. Kijken of je de zelfde verwachtingen en verlangens hebt.
Welke?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja je maakte zelf geen werk van dat inkoppertje laatst... daar kan ik ook niks aan doen.
Get a roomquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind jouw manier van denken en redeneren echt heel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |