abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187286227
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:45 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

De mooiste is vaak wel als er staat dat ze een man > 1,90 willen omdat ze er op hakken naast moet kunnen lopen.

En dan zie je aan haar foto's dat mevrouw minstens nog 30 KG overgewicht heeft :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187286423
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2019 10:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wheheh
pi_187286575
Nuance is moeilijk zie ik alweer.
5000 candles in the wind.
pi_187287254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 11:10 schreef BurtMaclin het volgende:
Nuance is moeilijk zie ik alweer.
Inderdaad, gezeik hier.

Installeer Bumble en geef een review, hoe moeilijk kan het zijn?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 6 juni 2019 @ 14:25:07 #230
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187288963
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 12:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Inderdaad, gezeik hier.

Installeer Bumble en geef een review, hoe moeilijk kan het zijn?
Bumble alweer verwijderd. Werkt niet voor mij tenminste. Ook te weinig aanbod vind ik. En je krijgt wel melding dat mensen je geliked hebben, maar dan moet je betalen om dat te zien. Ja doei. Tinder ook alweer verwijderd trouwens. Ik hoop ergens in september te verhuizen. Probeer ik het dan wel weer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187290534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 07:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dus als je overgewichf hebt.. mag je niet op lange mannen vallen.

Apart...

Dat vind ik zo mogelijk een nog gekkere uitslraak dam het wensenlijstje van een halve pagina.
Het mag wel, dat is een ander verhaal. Maar het slaat gewoon nergens op.

Als je als dikke vrouw gaat wachten op een lange (+1,95 het liefst) vent met een vetpercentage van max 12% (maar hij mag ook niet slungelig zijn), dan ben je in 98% van de gevallen nogal kortzichtig bezig ja.

Dat kan misschien onaardig klinken, maar het is wel zo.
  donderdag 6 juni 2019 @ 17:22:50 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187291178
Je mag vallen op wie of wat je wilt.. Hoe je er elf ook uitziet.

Lijkt mij tenminste.

Zolang je maar wel beseft dat je de aantal vissen in je zee er enorm mee beperkt.

Maar ik vind het nergens op slaan dat omdat je zelf bv dik bent je niet op lange of juist dunne mannen mag vallen (of andersom) of welke combinatie dan ook
pi_187291240
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 17:22 schreef Cue_ het volgende:
Je mag vallen op wie of wat je wilt.. Hoe je er elf ook uitziet.

Lijkt mij tenminste.

Zolang je maar wel beseft dat je de aantal vissen in je zee er enorm mee beperkt.

Maar ik vind het nergens op slaan dat omdat je zelf bv dik bent je niet op lange of juist dunne mannen mag vallen (of andersom) of welke combinatie dan ook
Het is mij opgevallen dat ze bv in het programma First Dates dikkere mensen met elkaar matchen :P Nu net zag ik een programma wat pretty and single heet geloof ik. 1 dikkere vrouw die ook dikkere dates kreeg voorgeschoteld.
  donderdag 6 juni 2019 @ 17:35:43 #234
545 dop
:copyright: dop
pi_187291322
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 16:36 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Als je als dikke vrouw gaat wachten op een lange (+1,95 het liefst) vent met een vetpercentage van max 12% (maar hij mag ook niet slungelig zijn), dan ben je in 98% van de gevallen nogal kortzichtig bezig ja.

get real, je weet verder helemaal niet wat de dikke vrouw verder allemaal liked.
Ik ben zelf redelijk selectief, maar geef ook wel eens iemand een like die ik out of my League vind.

Zie een like als een compliment, en ga niet aan de slag met de waarom, zo lang je verder niet matcht.
Echt compleet verkeerde focus als je daar mee aan de slag gaat.

Over kortzichtig gesproken!
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187292408
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 17:35 schreef dop het volgende:

[..]

get real, je weet verder helemaal niet wat de dikke vrouw verder allemaal liked.
Ik ben zelf redelijk selectief, maar geef ook wel eens iemand een like die ik out of my League vind.

Zie een like als een compliment, en ga niet aan de slag met de waarom, zo lang je verder niet matcht.
Echt compleet verkeerde focus als je daar mee aan de slag gaat.

Over kortzichtig gesproken!
Eens hoor, maar het wordt wel wat anders als zo'n type dus een eisenlijst heeft waar je ''u'' tegen zegt.

Bovendien vind ik het basisprincipe gewoon vreemd dat je eisen stelt aan het lichaam van een potentieele partner, maar kennelijk niet aan die van jezelf. Dat is gewoon met twee maten meten.

Dit is ook helemaal niet specifiek bedoeld naar vrouwen alleen hoor. Ik heb ook een neef die dik, klein, kaal en half autistisch is, maar zijn neus ophaalt voor het ''gewone'' meisje next door. Ik denk dan toch dat je even een realiteitscheck nodig hebt.
pi_187292649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 16:36 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Het klinkt vooral nogal belachelijk....

Hoezo mag je niet op bepaalde types verliefd worden omdat je het niet het juiste type bent.

Alsof dat een keuze is.
pi_187292680
UIteindelijk eindigen de meeste mensen met iemand die vergelijkbaar is met henzelf.
pi_187292723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het klinkt vooral nogal belachelijk....

Hoezo mag je niet op bepaalde types verliefd worden omdat je het niet het juiste type bent.

Alsof dat een keuze is.
Je kunt het wel belachelijk vinden, maar het is de realiteit.

Ik heb het ook helemaal nergens over niet ''mogen''. Dat maken jullie er weer van. Alles mag, zal mij mijn reet roesten op wie iemand verliefd wordt of wie iemand liked op tinder. Alleen in veruit de meeste gevallen, is het totaal onrealistisch.

Daarnaast hangt het ook af van de omstandigheden. Een gezette vrouw die zichzelf leuk kleedt, verzorgt en een leuke kop heeft kan natuurlijk al veel meer maken dan een dikke arrogante chagrijnige tokkie met een onsympathieke kop. Maar over die laatste typjes heb ik het wel een beetje. Die kom je op tinder gerust tegen met een attitude en eisen van heb ik jou daar, en ze vinden maar niet die ene ''lekkere'' vent waar ze naar op zoek zijn (want die vallen, logischerwijs op ander vrouwen) en ondertussen worden ze steeds zuurder en cynischer.

En geloof me, daar zijn er echt zat van :P
pi_187292732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
UIteindelijk eindigen de meeste mensen met iemand die vergelijkbaar is met henzelf.
Precies, zowel in positieve zin als negatieve zin.
pi_187292802
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:23 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Precies, zowel in positieve zin als negatieve zin.
Overigens denk ik dat het karakter van mensen met teveel overgewicht ook niet overeen komen met mensen die een zeer fit lichaam hebben. Zij hebben namelijk andere prioriteiten en interesses in het leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 06-06-2019 19:34:09 ]
pi_187292885
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Overigens denk dat het karakter van mensen met teveel overgewicht ook niet overeen komen met mensen die een zeer fit lichaam hebben. Zij hebben namelijk andere prioriteiten en interesses in het leven.
Wat heeft karakter met interesses te maken dan?
Vakman pur sang
pi_187292908
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat heeft karakter met interesses te maken dan?
NOu denk dat een man met een flink afgetraind lichaam behoorlijke discipline moet hebben omdat vol te houden. Waar iemand met flink overgewicht opdat gebied dat niet heeft.

Vrouwen ook natuurlijk.
  donderdag 6 juni 2019 @ 19:42:37 #243
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187293072
Tja, de een zoekt aanvulling, de ander opvulling. Ieder zijn/haar ding.

Zulk soort vrouwen zie je vaak uitkomen bij van die mannen die totaal niets te vertellen hebben in het huishouden/de relatie.
pi_187293212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

NOu denk dat een man met een flink afgetraind lichaam behoorlijke discipline moet hebben omdat vol te houden. Waar iemand met flink overgewicht opdat gebied dat niet heeft.

Vrouwen ook natuurlijk.
Hebben mannen niet sowieso een totaal ander karakter dan vrouwen door hormonale verschillen?
Vakman pur sang
pi_187293245
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hebben mannen niet sowieso een totaal ander karakter dan vrouwen door hormonale verschillen?
Absoluut. Maar jij denkt dat een te dik iemand past bij iemand die een afgetraind lichaam heeft?

Niet alleen vanwege hormone maar zelfs ook verschillen in onze hersenen.
pi_187293306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Overigens denk ik dat het karakter van mensen met teveel overgewicht ook niet overeen komen met mensen die een zeer fit lichaam hebben. Zij hebben namelijk andere prioriteiten en interesses in het leven.
Het verschil tussen normaal en six-pack en het verschil tussen normaal en overgewicht vind ik ook onoverbrugbaar groot.

Voorheen had ik vrienden die overgewicht/obesitas hadden, de karakter trekken die dat mogelijk maken irriteerden me zo erg dat normale activiteiten met elkaar doen niet mogelijk is. Het komt in alles naar voren.

Daarentegen had ik ook mensen in me omgeving die personal trainers waren. Ik hoef niet meegesleurd te worden in hun hobby/verslaving dat ik nog meer moet sporten. Ik ga gemiddeld 3x in de week en dat vind ik prima.

Qua lichaam vind ik ook dat je beter af bent bij vergelijkbaar lichaam. Dus dikke bij dikke mensen, fitgirls bij fitboys, enz. Is beter dat iemand niet steeds te horen krijgt dat je niet goed genoeg bent, of dat je als mama/papa de ander als kleuter moet gaan behandelen door bijv. te zeggen dat ze echt wel genoeg hebben gegeten.
pi_187293347
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2019 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Bumble alweer verwijderd. Werkt niet voor mij tenminste. Ook te weinig aanbod vind ik. En je krijgt wel melding dat mensen je geliked hebben, maar dan moet je betalen om dat te zien. Ja doei. Tinder ook alweer verwijderd trouwens. Ik hoop ergens in september te verhuizen. Probeer ik het dan wel weer.
De enige on-topic reactie in een zee van postende fokkers die hun gelijk willen halen :)
  donderdag 6 juni 2019 @ 20:04:23 #248
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_187293415
wat moet je nou doen als je een collega/vriend op tinder ziet?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 6 juni 2019 @ 20:13:29 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187293595
Kan het weer naar t onderwerp van dit topic? Datingsites en apps.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187293697
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2019 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
wat moet je nou doen als je een collega/vriend op tinder ziet?
Hangt van de relatie status af. Als die bezet is en hij/zij staat er opeens op niks, als die single is en je vindt hem/haar leuk naar rechts swipen :9

Relaties tussen collega's komen zat voor en kwestie van goede afspraken maken als het zo ver is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')