Tinder.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er überhaupt fokkers die al seks hebben kunnen scoren via zo'n app en zo ja, welke app was dat?
Zeker wetenquote:Op zondag 2 juni 2019 21:53 schreef ludovico het volgende:
Raar eigenlijk als je niet binnen een week seks kunt fixen op een medium waar mensen op zoek zijn naar een partner.
Ik had een slecht profiel qua foto's denk ik, maareh, met een prima profiel zou je toch zo moeten scoren lijkt me.
Oké bedankt voor de informatie.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:04 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Ik heb al jaren geen seks gehad met mannen die ik irl heb ontmoet.
En hoeveel jaar incl internet?quote:Op zondag 2 juni 2019 22:04 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Yup, voornamelijk via Tinder.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er überhaupt fokkers die al seks hebben kunnen scoren via zo'n app en zo ja, welke app was dat?
Wel met mannen die je niet irl hebt ontmoet?quote:Op zondag 2 juni 2019 22:04 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Gefingeerd gevingerd.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel met mannen die je niet irl hebt ontmoet?
Snifquote:Op zondag 2 juni 2019 21:53 schreef ludovico het volgende:
Raar eigenlijk als je niet binnen een week seks kunt fixen op een medium waar mensen op zoek zijn naar een partner.
Ik had een slecht profiel qua foto's denk ik, maareh, met een prima profiel zou je toch zo moeten scoren lijkt me.
Ja.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel met mannen die je niet irl hebt ontmoet?
Ik heb toch doorgaans geen seks op grote events.quote:Op maandag 3 juni 2019 05:38 schreef DittoAsPikachu het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik ben sowieso vrij introvert en moeilijk te vangen. Geen liefhebber van grote events. Op de uni was het makkelijk.
Ik bezorgde mezelf per ongeluk een date geloof ik... met dank aan dat ik ergens opmerkte dat iemand een zomerprofiel had samengesteld voor tinderquote:Op maandag 3 juni 2019 08:07 schreef Yiwei het volgende:
Veel meer (alleen maar) zonnebrillen foto's nu, ook veel meer weg swipen nu. Selectie gaat derhalve nog sneller dan ervoor.
Duh, je ontmoet er wel mensen.quote:Op maandag 3 juni 2019 08:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb toch doorgaans geen seks op grote events.
Dat introvert zijn verklaart wel waarom je aan apps als Tinder blijft hangen.quote:Op maandag 3 juni 2019 05:38 schreef DittoAsPikachu het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik ben sowieso vrij introvert en moeilijk te vangen. Geen liefhebber van grote events. Op de uni was het makkelijk.
Je hebt dan wel nog meer opties. En sommigen zullen het ook gewoon gebruiken voor de aandacht.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat introvert zijn verklaart wel waarom je aan apps als Tinder blijft hangen.
Op de Uni moet je het met elkaar rooien en dan is het anders want communicatie is een must om je eigen doelen te bereiken.
Maar ik kom ook veel mensen tegen die zeggen uiterst extravert te zijn, vol zelfvertrouwen enz maar intussen toch ook weer op zowat elke dating app te vinden zijn. Met een extraverte en "schijt aan alles" houding heb je toch helemaal geen apps nodig?
Per ongeluk op date gaan, toe maar.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik bezorgde mezelf per ongeluk een date geloof ik... met dank aan dat ik ergens opmerkte dat iemand een zomerprofiel had samengesteld voor tinder
Dus je stemt ("per ongeluk") toe met een date wetende dat je de komende 2 weken geen tijd hebt?quote:Op maandag 3 juni 2019 14:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zo kan het blijkbaar ook.
Niet dat ik de komende 2 weken ergens tijd voor heb...
Dit ja.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dus je stemt ("per ongeluk") toe met een date wetende dat je de komende 2 weken geen tijd hebt?
Ik vind dat erg flauw van vrouwen. Je vraagt ze op date en dan is het "Ja graag!". Stel je een dag/datum voor is het "Ik kan dan niet" enz enz. Na een paar voorstellen hou je het op een gegeven moment voor gezien.
Waarom dat ja zeggen terwijl het een nee is vanwege geen tijd?
Ben jij een kloon van weethetevennietmeer met al deze aannames?quote:Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dus je stemt ("per ongeluk") toe met een date wetende dat je de komende 2 weken geen tijd hebt?
Ik vind dat erg flauw van vrouwen. Je vraagt ze op date en dan is het "Ja graag!". Stel je een dag/datum voor is het "Ik kan dan niet" enz enz. Na een paar voorstellen hou je het op een gegeven moment voor gezien.
Zolang ze na die twee weken gewoon kan, is er geen probleem lijkt me.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij weet ook niks beters dan in elk R&P topic mensen te betichten van kloon zijn he?quote:Op maandag 3 juni 2019 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van weethetevennietmeer met al deze aannames?
De enige aanname die ik heb gedaan is dat ze helemaal niet op date gaat. Maar gezien ze zelf aangaf per ongeluk een date te hebben geregeld en ze de komende twee weken geen tijd heeft, vind ik dat een niet eens zo heel erg foute aanname.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze na die twee weken gewoon kan, is er geen probleem lijkt me.
Dus eens met ElDinosaur.. vanwaar deze aannames?
Het is dus wel een aanname aangezien je het baseert op een enkele post waarin ze niet aangeeft of er een datum is voorgesteld, hoe ze heeft gereageerd of dat het alleen een mogelijke date is die nog afgestemd moet worden.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij weet ook niks beters dan in elk R&P topic mensen te betichten van kloon zijn he?
[..]
De enige aanname die ik heb gedaan is dat ze helemaal niet op date gaat. Maar gezien ze zelf aangaf per ongeluk een date te hebben geregeld en ze de komende twee weken geen tijd heeft, vind ik dat een niet eens zo heel erg foute aanname.
Je zegt niet per ongeluk ja tegen iemand in wie je geen zin hebt en die twee weken kan ook zijn dat je ze er plaatst in de hoop dat die ander maar niet met een nieuwe uitnodiging komt en er helemaal van afziet. Ik zeg niet dat zij dat heeft gedaan, maar door de combinatie van alles kan je niet zeggen dat dat niet een aannemelijke gedachte is.
De rest is geen aanname maar gewoon eigen ervaring. Als je voorlopig geen tijd hebt, maar je wil wel, zeg dan gewoon wanneer je wel tijd hebt. "Weet ik niet" is geen antwoord en "Ik wil toch liever afzien" is dat wel.
Verwachten dat iemand familie laat staan om een of andere vreemde van internet te ontmoeten.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Ik ben laatst flink boos geworden op iemand die last minute afzei met een kutreden. Je gaat dat niet flikken hoor als ik al bijna de deur uitga. Hij zag niet wat hij fout had gedaan want zijn broer stond onverwacht voor de deur. Toen ik zei dat hij moest leren rekening te houden met andermans tijd riep hij nog dat hij niks moest.![]()
Als iemand nou ziek is of moet overwerken oke.
Heb hem gereport op Bumble, gekkie.
Aha, één aanname, in je post hiervoor had je het nog over aannames.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is dus wel een aanname aangezien je het baseert op een enkele post waarin ze niet aangeeft of er een datum is voorgesteld, hoe ze heeft gereageerd of dat het alleen een mogelijke date is die nog afgestemd moet worden.
Vind je reporten niet een beetje drastisch?quote:Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Heb hem gereport op Bumble, gekkie.
Niet je eerste post met aannames die voortkomen uit gehuil.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Aha, één aanname, in je post hiervoor had je het nog over aannames.
[..]
Vind je reporten niet een beetje drastisch?
Er jankt niemand en het zijn geen aannames maar eigen ervaring. Sommige vrouwen mogen best duidelijker zijn ipv om de hete brij heen te draaien.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet je eerste post met aannames die voortkomen uit gehuil.
Niet iedereen wil en kan de bombardementen van energie aan, ze kunnen continue zo druk zijn alsof je thuis 5 kinderen hebt ofzo. Nee, dank je.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:43 schreef Gruj0 het volgende:
...
Maar ik kom ook veel mensen tegen die zeggen uiterst extravert te zijn, vol zelfvertrouwen enz maar intussen toch ook weer op zowat elke dating app te vinden zijn. Met een extraverte en "schijt aan alles" houding heb je toch helemaal geen apps nodig?
Oh maar scheelt dat ik diegene al heel lang ken... alleen nooit in date-format dus.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon geen date noemen. Gewoon vragen of ze wat willen gaan drinken. Koffie? Nope, meteen blokken. Alleen in de pub afspreken en daarna batsen.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Eh, je kan zeggen dat je een date hebt en hem binnenlaten.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verwachten dat iemand familie laat staan om een of andere vreemde van internet te ontmoeten.![]()
Gekkie.
Nee doe het out of spite extra aangediktquote:Op maandag 3 juni 2019 17:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Aha, één aanname, in je post hiervoor had je het nog over aannames.
[..]
Vind je reporten niet een beetje drastisch?
Gelukkig ken ik diegene al wat langer dan alleen vandaag.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is dus wel een aanname aangezien je het baseert op een enkele post waarin ze niet aangeeft of er een datum is voorgesteld, hoe ze heeft gereageerd of dat het alleen een mogelijke date is die nog afgestemd moet worden.
Wat voor meisjes zie je liever?quote:Op maandag 3 juni 2019 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Bumble ook maar eens proberen. Misschien dat daar wat minder paardenmeisjes, fitgirls en van die vrije vrouwen die poseren bij een of ander vaag rotsblok met op de achtergrond rijstvelden en een man op een ezel zitten.
Vergeet de schommels boven een klif of het water nietquote:Op maandag 3 juni 2019 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Bumble ook maar eens proberen. Misschien dat daar wat minder paardenmeisjes, fitgirls en van die vrije vrouwen die poseren bij een of ander vaag rotsblok met op de achtergrond rijstvelden en een man op een ezel zitten.
Ik date ook niet met mannen met kinderen. Soms wel jammer want sommige zijn wel leuk maar zie dat kind idd niet zitten.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:56 schreef SugeLucky het volgende:
Afgelopen dagen met een aantal leuke vrouwen matches maar dan na even chatten blijken ze ineens 2 of 3 kinderen te hebben.
Ik vind het jammer dat dat me zo tegenhoud maar ik zie dat niet zitten :S
Ze mogen van mij paardrijden, sporten en reizen, maar wel gewoon normaal doen verderquote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze mogen van mij paardrijden, sporten en reizen, maar wel gewoon normaal doen verderWas met een knipoog bovenstaande post. Ik heb geen bepaald type eigenlijk. Het totaalplaatje moet me aanspreken. Een flinke open deur dit, maar je vroeg erom.
Kan me daar heel goed wat bij voorstellen als je zelf geen kinderen hebtquote:Op maandag 3 juni 2019 18:56 schreef SugeLucky het volgende:
Afgelopen dagen met een aantal leuke vrouwen matches maar dan na even chatten blijken ze ineens 2 of 3 kinderen te hebben.
Ik vind het jammer dat dat me zo tegenhoud maar ik zie dat niet zitten :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens hoe ouder je wordt.. hoe groter de kans is dat er kinderen in het spel zijn.
Dus moeten jullie wel opschieten![]()
quote:Op maandag 3 juni 2019 19:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan me daar heel goed wat bij voorstellen als je zelf geen kinderen hebt
Maar mijn leven is er al op ingericht dus dan is het minder erg.
Plus.. een date met kinderen... heeft dus ook minder moeite met mijn leven en keuzes mbt dochterlief.Dat in de spoiler begrijp ik dan ook weer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen proppen zoveel activiteiten in een dag dat ik mij afvraag of hun horloge begint met 00 en eindigt met 48.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:45 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Niet iedereen wil en kan de bombardementen van energie aan, ze kunnen continue zo druk zijn alsof je thuis 5 kinderen hebt ofzo. Nee, dank je.
"Schijt aan alles" houding zie je ook wel terug op foto's ja. Het moet je smaak maar net zijn, want een ander synoniem is bijv. ruig.
Ik heb het bijna nooit over "daten" wanneer ik iemand uitnodig. Eigenlijk omdat ik geen verwachtingen wil hebben en dus geen labeltje wil plakken. Gewoon wat leuks doen en zien of het wat wordt of klikt en dan pas verder met labeltje "daten".quote:Op maandag 3 juni 2019 17:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Je moet het gewoon geen date noemen. Gewoon vragen of ze wat willen gaan drinken. Koffie? Nope, meteen blokken. Alleen in de pub afspreken en daarna batsen.
Maar zie je nu wel, deze man had kennelijk alles wat er op jouw wensenlijstje stond (niet kaal, niet dik, minstens 1.80m, best knap, intelligent, hooggeschoold) en dan is er toch nog wel iets wat je niet aanstaat. Zou je je eisen niet bij moeten stellen? Dit is een serieuze vraag.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:59 schreef DittoAsPikachu het volgende:
[..]
Nee doe het out of spite extra aangedikt
Volgens mij is het op elke app a la Tinder min of meer hetzelfde. Ik kwam toen ik het gebruikte iig vaak personen tegen die op bijna alle andere apps ook te vinden waren.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |