Ik denk wel dat het inherent feministisch is om druk uit te oefenen op vrouwen om mee te zingen met de koormuziek.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Want oude Ankie heeft patent op 'het feminisme'? En daarom is denken dat alle vrouwen moeten leidinggeven ineens feministisch?
Nee, Broekers-Knol heeft geen patent op feminisme. Maar dit is toch wel een uitspraak die je vaker hoort, dat een typische feminist zich niet kan voorstellen dat een andere vrouw tevreden is met een gewone, part time, baan om daarnaast ook andere dingen te doen, niet hogerop wil.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Want oude Ankie heeft patent op 'het feminisme'? En daarom is denken dat alle vrouwen moeten leidinggeven ineens feministisch?
Als het zoveel machtige SJW's zijn dan moet je er vast wel wat kunnen noemen. Dus wie zijn zitten er allemaal in het complot tegen de witte man en waar blijkt dat uit?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
1 SJW is niet machtig genoeg om bepaalde sociale veranderingen door te drukken. Net zoals dat 1 racist persoon niet genoeg is om genocide te starten in Europa.
Je stelt de verkeerde vraag.
Je luistert niet.quote:
Ik stel gewoon een simpele vraag aan je wie precies die SJW's zijn die zoveel macht hebben dat ze een gevaar vormen voor de blanke man. Gezien de panische manier waarop sommigen er zo tegen ageren moeten dat er veel zijn. Maar je kan er geen enkele noemen.quote:
BNW'ers zijn dan ook slackersquote:Op zondag 2 juni 2019 14:18 schreef Jigzoz het volgende:
Binnen één topic al bijna meer complottheorieën dan er in BNW in een jaar gepost worden.
Je vecht tegen een stropop. Als je je vraag aanpast naar iets redelijks dan zal ik antwoord geven.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een simpele vraag aan je wie precies die SJW's zijn die zoveel macht hebben dat ze een gevaar vormen voor de blanke man. Gezien de panische manier waarop sommigen er zo tegen ageren moeten dat er veel zijn. Maar je kan er geen enkele noemen.
En die duizenden zijn volgens jou dus machtiger dan de miljarden die anders denken? Dat noemen we dus een complot theorie, vervang SJW's door Illuminati of Bilderbergers en voila.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je vecht tegen een stropop. Als je je vraag aanpast naar iets redelijks dan zal ik antwoord geven.
Ik zou jou 1000-den namen en (arbeids)posities kunnen geven van mensen die de classificeren zijn als SJW en die letterlijk een agenda proberen te pushen tegen de boze blanke hetero. Sterker nog. Ze geven het toe.
Alleen zal jij, na al die arbeid van mij, simpelweg gewoon zeggen... oh geen enkele van deze mensen zit in de absolute top van de top van de top... dus.. ze hebben geen macht.
En dan gaan we dus een discussie hebben over wat macht is en hoe bepaalde ideeen macht kunnen vergaren door zich vooral breed uit te smeren ipv via stratification.
Maar die discussie start pas als jij stopt met je stropop.
Die 1000-den zijn slechts een kleine noembare subset van de gehele horde. Mensen die zich op twitter of facebook of elders duidelijk ondubbelzinnig hebben geprofileerd als SJW.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En die duizenden zijn volgens jou dus machtiger dan de miljarden die anders denken? Dat noemen we dus een complot theorie, vervang SJW's door Illuminati of Bilderbergers en voila.
Het zijn er 1000'en maar je kan er niet een opnoemen. Ik ben dan ook wel eens benieuwd waar je die allemaal tegenkomt want ik tref ze nooit.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je vecht tegen een stropop. Als je je vraag aanpast naar iets redelijks dan zal ik antwoord geven.
Ik zou jou 1000-den namen en (arbeids)posities kunnen geven van mensen die te classificeren zijn als SJW en die letterlijk een agenda proberen te pushen tegen de boze blanke hetero. Sterker nog. Ze geven het toe.
Alleen zal jij, na al die arbeid van mij, simpelweg gewoon zeggen... "oh geen enkele van deze mensen zit in de absolute top van de top van de top... dus.. ze hebben geen macht".
En dan gaan we dus een discussie hebben over wat macht is en hoe bepaalde ideeen macht kunnen vergaren door zich vooral breed uit te smeren ipv via stratification.
Maar die discussie start pas als jij stopt met je stropop.
Kom maar met die lijst. Ik heb het idee dat je fantaseert over duizenden. En nooit met die lijst zal komenquote:Op zondag 2 juni 2019 14:20 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou jou 1000-den namen en (arbeids)posities kunnen geven van mensen die te classificeren zijn als SJW en die letterlijk een agenda proberen te pushen tegen de boze blanke hetero. Sterker nog. Ze geven het toe.
Eric Clanton.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zijn er 1000'en maar je kan er niet een opnoemen.
Ik mix de youtube kanalen die ik volg van links naar rechts. Zo weet ik wie de gekkies zijn aan beide (alle) kanten en wat hun argumenten zijn en hoeveel sociale invloed ze hebben.quote:Ik ben dan ook wel eens benieuwd waar je die allemaal tegenkomt want ik tref ze nooit.
Oh. Dus een vage bewering van jouw kant zonder enig bewijs is alles wat je te berde te brengen hebt.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die 1000-den zijn slechts een kleine noembare subset van de gehele horde. Mensen die zich op twitter of facebook of elders duidelijk ondubbelzinnig hebben geprofileerd als SJW.
Het gaat over een culturele beweging zonder hoofd of met 1 richting. Een culturele beweging op een spectrum van extreem naar redelijk. Wederom gekaapt/gegijzeld door de extreme flank.
Ik ga die arbeid niet verrichten voor je. Sorry maar ze bestaan. Ze zijn prominent aanwezig en makkelijk te vinden op youtube. Doe lekker zelf je best. Ik geef alleen aan dat ik hypothetisch gezien een lijst zou kunnen maken en dat in die hypothetische situatie jullie dat zouden handwaven onder het mom van "ik ken deze mensen niet". Lekker relevant.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom maar met die lijst. Ik heb het idee dat je fantaseert over duizenden. En nooit met die lijst zal komen
Maar voor een debat wie wel of niet een anti-blanke hetero is, zou een lijstje wel zinnig zijn.
Doe maar een zwarte lijst van 100 namen
Eric Clapton ken ik wel. Nooit gehoord van mr Clanton, is die belangrijk in de wereld dan? Regeringsleider? Vooraanstaand politicus? VN opperhoofd?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eric Clanton.
Ik heb er 1 opgenoemd. Is deze discussie dan klaar?
[..]
Ik mix de youtube kanalen die ik volg van links naar rechts. Zo weet ik wie de gekkies zijn aan beide (alle) kanten en wat hun argumenten zijn en hoeveel sociale invloed ze hebben.
Ik ben hier niet om jou te overtuigen dat er een probleem is. Ik ben hier slechts om mensen nieuw perspectief te bieden op wat er aan de hand is met de uitnodiging om eens wat beter je best te doen om te achterhalen wat de echte argumenten zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh. Dus een vage bewering van jouw kant zonder enig bewijs is alles wat je te berde te brengen hebt.
Toch is het wel interessant hoe die lijnen lopen. Je komt dit soort FvD-complotten ook op de bekende complotsites (Nine for news, Niburu, etc.) tegen, maar de vraag is in hoeverre ze elkaar beïnvloeden. Simpel gezegd: volgt Baudet de complotwereld of volgt de complotwereld Baudet?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En die duizenden zijn volgens jou dus machtiger dan de miljarden die anders denken? Dat noemen we dus een complot theorie, vervang SJW's door Illuminati of Bilderbergers en voila.
Ja, arrogant ben je wel maar verder kom je niet echt, he?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om jou te overtuigen dat er een probleem is. Ik ben hier slechts om mensen nieuw perspectief te bieden op wat er aan de hand is met de uitnodiging om eens wat beter je best te doen om te achterhalen wat de echte argumenten zijn.
Exact zoals ik al zei dus... ik noem een naam en jouw reactie is "ken ik niet". Woosh... way over your head.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eric Clapton ken ik wel. Nooit gehoord van mr Clanton, is die belangrijk in de wereld dan? Regeringsleider? Vooraanstaand politicus? VN opperhoofd?
het is arrogant om niet 50 uur werk te steken in een malafide poster die zelfs na het zien van zo'n lijstje nooit een punt zou toegeven?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, arrogant ben je wel maar verder kom je niet echt, he?
Ja ik vraag me dat toch af hoe je bij zo'n obscure gozer uit Amerika uit komt om je daar bedreigd door te gaan lopen voelen. Als het dan gaat om invloedrijke mafklappers is dit niet echt een interessant figuur.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eric Clanton.
[..]
Ik mix de youtube kanalen die ik volg van links naar rechts. Zo weet ik wie de gekkies zijn aan beide (alle) kanten en wat hun argumenten zijn en hoeveel sociale invloed ze hebben.
Woosh over myj head omdat Mr Clanton totaal niet bekend is en nul komma nul invloed heeft, ik ben zijn naam nog nooit tegengekomen is een relevante publicatie.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Exact zoals ik al zei dus... ik noem een naam en jouw reactie is "ken ik niet". Woosh... way over your head.
Vooral niet lezen wat ik schreef over breedgedragen ideeen en gestratificeerde ideeen.
Ik moest hem opzoeken en op Youtube kom ik meer anti-filmpjes over hen tegen dan dingen van hemzelfquote:Op zondag 2 juni 2019 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eric Clapton ken ik wel. Nooit gehoord van mr Clanton, is die belangrijk in de wereld dan? Regeringsleider? Vooraanstaand politicus? VN opperhoofd?
Wel grappig dat je denkt dat Youtube figuren invloed hebben, dacht Sargon ook maar geen hond die op hem stemde toen hij vefkiesbaar was.
Die duizenden bestaan in jouw fantasie en je beweerde dat je die namen kon geven.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ga die arbeid niet verrichten voor je. Sorry maar ze bestaan.
Ik voel me niet bedreigt door 1 persoon.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik vraag me dat toch af hoe je bij zo'n obscure gozer uit Amerika uit komt om je daar bedreigd door te gaan lopen voelen.
Nogmaals. Not the point.quote:Als het dan gaat om invloedrijke mafklappers is dit niet echt een interessant figuur.
Woosh 2quote:Op zondag 2 juni 2019 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Woosh over myj head omdat Mr Clanton totaal niet bekend is en nul komma nul invloed heeft, ik ben zijn naam nog nooit tegengekomen is een relevante publicatie.
Ik lees iedere dag tenminste 5, wat jij vast als liberale media zou omschrijven en die naam is nog nooit ergens genoemd. Volkskrant, NYT, Guardian, WaPo, FaZ. Geen Clanton.
Communisme had altijd aanwijsbare leiders. Van Marx tot Engels tot Lenin in de begindagen.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Woosh 2
Ik geef al in nu onderhand 5 verschillende posts aan dat het niet om 1 individu gaat en dat jouw pogingen om het over 1 individu te laten gaan vooral de functie hebben om dingen te downplayen.
Communisme had in de begindagen ook niet goed aanwijsbare leiders.. dat zegt niet dat iets niet een probleem kan worden voor de samenleving.
Tenzij jij denkt dat het communisme en alle bijkomende ellende netto Rusland goed heeft gedaan.
O, deze weet ik: de MSM zijn links en die zullen er alles aan doen om de ware machtshebbers te beschermen.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:51 schreef Hanca het volgende:
Youtube als bron om interessante, invloedrijke figuren te spotten. Het moet niet veel gekker worden. Kom dan tenminste met een echt nieuwsmedium...
Ik denk dat die boze reactie wel het logische gevolg is van het aantal soortgelijke nieuwsberichten de laatste tijd. Als die berichten niet representatief zijn voor de grootte van de groep mensen die zich echt zorgen maken over dit soort futiliteiten, dan moeten we ons afvragen in hoeverre dit een kwestie is van 'fake news'.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kijk ik heb ook niks met die SJW-randfiguren op Twitter maar de hooligan achtige wijze waarmee erop gereageerd wordt vind ik buitengewoon vermoeiend.
Om een voorbeeldje te laten zien van triest slachtoffergedrag
NWS / Mary Poppins is racistisch volgens Amerikaanse prof
Een of andere verstrooide professor in de VS vind dat Mary Poppins racistisch is. Totale nonsens. En mocht ik ooit iemand in mijn leven tegenkomen die daarover tegen me begint zeg ik gewoon dat het onzin is en waarom
Alleen die boosrechtse figuren buitelen naar aanleiding van zon bericht direct over elkaar heen over het enorme onrecht dat hen wordt aangedaan. Alsof deze professor met zijn uitspraken direct de wet voorschrijft en vanaf dat moment in alle hoeken en gaten allerlei SJW's zijn die gaan controleren of hij niet stiekem Mary Poppins kijkt om hem daarna voor racist tuit te maken.
Maar diezelfde MSM negeert al die duizenden SJW's die de samenleving anti-hetero maken....dat lijkt mij wel een lastig dilemma maar goed, veel capaciteit tot kritisch denken en redeneren lijken dit soort jokers niet te hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, deze weet ik: de MSM zijn links en die zullen er alles aan doen om de ware machtshebbers te beschermen.
Ach, je zag de reactie van de politieke partijen in Nederland toen het onderzoek uitkwam naar hoeveel "boosjes" er nu eigenlijk zijn in Nederland, plotsklaps werden de koersen bijgesteld, Buma werd meteen kaltgestellt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat die boze reactie wel het logische gevolg is van het aantal soortgelijke nieuwsberichten de laatste tijd. Als die berichten niet representatief zijn voor de grootte van de groep mensen die zich echt zorgen maken over dit soort futiliteiten, dan moeten we ons afvragen in hoeverre dit een kwestie is van 'fake news'.
Maar waar speelt zich dan allemaal af? Kan het wel zo zijn dat het vrij Murica gecentreerd is? Of hoe zie jij dit dan op nationaal niveau in ons kikkerlandje?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eric Clanton.
Je de hele dag op Youtube gaan opfokken over politieke nobody's die daarbuiten nul invloed hebben. Het zal je hobby maar zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:51 schreef Hanca het volgende:
Youtube als bron om interessante, invloedrijke figuren te spotten. Het moet niet veel gekker worden. Kom dan tenminste met een echt nieuwsmedium...
1. Jessica Valentiquote:Op zondag 2 juni 2019 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die duizenden bestaan in jouw fantasie en je beweerde dat je die namen kon geven.
Ik maakte het al makkelijker voor je.... : doe maar 100.
Ook 100 namen geven is je niet mogelijk.
Wel, doe maar 10 namen.
ik googlede net op Eric Clanton. ( dat is je eerste naam) Is hij anti-hetero op zich of alleen anti blanke hetero's ?
Heb je een bron met linkje voor die beschuldigingen ?
En die andere 9 namen? Die zijn er ook al niet echt ?
Het post-modernisme heeft ook aanwijsbare leiders en schrijvers en pushers. Alleen zijn mensen pas prominent nadat de revolutie voltooid is.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Communisme had altijd aanwijsbare leiders. Van Marx tot Engels tot Lenin in de begindagen.
God, "mang", je geeft wel weer blijk van je ontstellende gebrek aan educatie. Pak eens een boek ipv Youtube filmpjes te kijken?
En wat zegt, zeg AOC, wat zo anti-hetero is?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
1. Jessica Valenti
2. AOC
3. Anita Sarkeesian
4. Suey Park
5. Ezra Klein
6. Sylvana Simmons
7. Allie Jones
8. Julie Bindel
9. David Menzies
10. Marrisa Johnson
Tja ik zou me misschien een beetje zorgen gaan maken als die SJW's een partij hadden die veel stemmen haalt, of met paramilitaire groepen het staatsgezag ondermijnen of terroristische aanslagen doet op blanke mannen.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik voel me niet bedreigt door 1 persoon.
Het gaat om de getallen en de manier waarop deze ideologie naar boven die wordt opgestuwd.
Verdiep je voor de gein eens in het verhaal achter Evergreen College om te zien hoe vanuit een minderheid studenten een hele school getransformeerd kan worden. Leiding en alles in dienst van de nieuwe ideologie.
[..]
Nogmaals. Not the point.
Lieg niet zo, joh, Marx, Engels en Lenin waren al prominent voor dat er een revolutie was.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het post-modernisme heeft ook aanwijsbare leiders en schrijvers en pushers. Alleen zijn mensen pas prominent nadat de revolutie voltooid is.
Zo werkte het ook met het communisme.
Mijn lijst hierboven bevat Sylvana Simons. Weet niet of DENK tegenwoordig na al die wachtwisseling nog SJW te nomen is.. het is volgens mij vooral een Partij voor de Turken. VOLT lijkt flink SJW te zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar waar speelt zich dan allemaal af? Kan het wel zo zijn dat het vrij Murica gecentreerd is? Of hoe zie jij dit dan op nationaal niveau in ons kikkerlandje?
Bedoel het gewoon als open vraag, niet om te vissen naar namen en dan te gaan jamaren.
SJW is niet per se alleen anti-hetero. Laatst nog haar rant gezien over dat bloemkool verbouwen een vorm van kolonialisme is?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat zegt, zeg AOC, wat zo anti-hetero is?
Sterker nog, wat zeggen die als groep wat zo anti-hetero is?
Wat? Is er nu ook al een anti-heterocomplot?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat zegt, zeg AOC, wat zo anti-hetero is?
Sterker nog, wat zeggen die als groep wat zo anti-hetero is?
Deze schrijvers ook.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lieg niet zo, joh, Marx, Engels en Lenin waren al prominent voor dat er een revolutie was.
Wat is er SJW aan VOLT? Kom nou eens met een definitie en hoe zich dat uit. Als ik naar het programma van VOLT kijk zie ik niets bijzonders eigenlijk, een combinatie van zaken die andere partijen al voorstelden.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mijn lijst hierboven bevat Sylvana Simmons. Weet niet of DENK tegenwoordig na al die wachtwisseling nog SJW te nomen is.. het is volgens mij vooral een Partij voor de Turken. VOLT lijkt flink SJW te zijn.
Jij denkt dat al die protesten bij universiteiten en al dat geweld.. een youtube fenomeen is?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja ik zou me misschien een beetje zorgen gaan maken als die SJW's een partij hadden die veel stemmen haalt, of met paramilitaire groepen het staatsgezag ondermijnen of terroristische aanslagen doet op blanke mannen.
Daar lijkt niet echt sprake van. Het is vooral een youtubefenomeen
Ja, alleen als ze blank zijn natuurlijk he.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat? Is er nu ook al een anti-heterocomplot?
Klinkt logisch aangezien jij binnen de definitie valt van SJW. Vrij voorspelbaar dat je je medegangers ziet als normaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is er SJW aan VOLT? Kom nou eens met een definitie en hoe zich dat uit. Als ik naar het programma van VOLT kijk zie ik niets bijzonders eigenlijk, een combinatie van zaken die andere partijen al voorstelden.
Nee. Geef eens een link? Ik kan op Google geen referentie daarnaar vinden.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
SJW is niet per se alleen anti-hetero. Laatst nog haar rant gezien over dat bloemkool verbouwen een vorm van kolonialisme is?
Wat is die definitie dan? Ik vraag jou om een definitie en jij antwoord is dat ik er in val...Uh....wtf is dat voor een idioot antwoord?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Klinkt logisch aangezien jij binnen de definitie valt van SJW. Vrij voorspelbaar dat je je medegangers ziet als normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |