Mafkezen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je zelf katten hebt, even koptelefoon opzetten![]()
Die is mooi en best wel geld waard.quote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze van 'mijn merk' waren, vond ik dat ik wel geoorloofd was tot aanschaf over te gaan
5 - 12 ?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nice. Ik heb vooral technisch LEGO. Een paar van die grote dozen van de afgelopen jaren.
Die rechter was de meest ingewikkelde Lego-doos die ik ooit heb gebouwdquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nice. Ik heb vooral technisch LEGO. Een paar van die grote dozen van de afgelopen jaren.
Etnisch Lego, da's pas moeilijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Die rechter was de meest ingewikkelde Lego-doos die ik ooit heb gebouwd
Ik heb alles moeten verkopen toen ik 16 werd, om een Puch te kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is mooi en best wel geld waard.
Fijne vakantiequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Tijd voor Fok!-vakantie en bed!![]()
Chufi neemt mijn stats-taken over
Goede reis en een hele fijne vakantie!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Stats conjo.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Heel veel vakantieplezier en goede reis!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Fijne vakantie !!!!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Een Puch is op je zestiende dan ook wel het allerbelangrijkstequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb alles moeten verkopen toen ik 16 werd, om een Puch te kopen.
Oh, en dit uiteraard.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel veel vakantieplezier en goede reis!
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Jij bent meer de man van echniet legoquote:
Hele fijne vakantie!!!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
maaar maar maar ik wacht nog steeds op een #tagquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Toen mijn kinderen klein waren deed ik weer volop mee.quote:
Ik heb er nog een filmpje vanquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Een Puch is op je zestiende dan ook wel het allerbelangrijkste![]()
Fijne vakantie Deisy.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er nog een filmpje vanlang blond haar, rood/zwarte Puch, zonder helm, leuke tijd
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er nog een filmpje vanlang blond haar, rood/zwarte Puch, zonder helm, leuke tijd
Als een kind zo blij.quote:
Zo'n doos bouwen is wel lekker zen, als je het goed aanpakt. Als je een foutje maakt en je moet een heel eind terug, wordt het iets minder zen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef Voxs het volgende:
Ik heb drie vrienden met technisch lego. Een heeft ook die meter raket.
Ik heb alle filmpjes van mijn vader gedigitaliseerd en ook aan mijn broers gegeven. Hilariisch om terug te kijken.quote:
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
IKEA?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:58 schreef D. het volgende:
Je vraagt je af, hoe moeilijk kan ie zijn...
[ afbeelding ]
Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst, maar het is nu weer zo toepasselijk....quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n doos bouwen is wel lekker zen, als je het goed aanpakt. Als je een foutje maakt en je moet een heel eind terug, wordt het iets minder zen.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst, maar het is nu weer zo toepasselijk....
Uit de kluiten gewassen. Erg mooi maar onbetaalbaar voor kinderen.quote:
Ja, als het een drietraps raket is een je moet twee trappen terug voor een foutjequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n doos bouwen is wel lekker zen, als je het goed aanpakt. Als je een foutje maakt en je moet een heel eind terug, wordt het iets minder zen.
Whehe, die heb ik toen gekeken. Mooi werk van De Bie.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst, maar het is nu weer zo toepasselijk....
Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst, maar het is nu weer zo toepasselijk....quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2501398/1/50#p187176011]donderdag 30 mei 2019 22:57[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/478258]Amphorapotje[/url] het volgende:
stats curva is wel een goede tag voor jequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik de stats ga doen
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, die heb ik toen gekeken. Mooi werk van De Bie.
Daarom kocht ik voor die van mij 'Mens Erger Je Niet'.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uit de kluiten gewassen. Erg mooi maar onbetaalbaar voor kinderen.
M'n raket was een tijd geleden omgevallen. Dat was ook een heel werk om die weer in elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, als het een drietraps raket is een je moet twee trappen terug voor een foutje
Zodra je wakker bent is het je eerste taak.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik de stats ga doen
Als kind kreeg ik nooit de grootste doos. Nu even ingehaald dus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uit de kluiten gewassen. Erg mooi maar onbetaalbaar voor kinderen.
Of ik doe het voor het slapen gaanquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodra je wakker bent is het je eerste taak.
Nee, in de ochtend, je hebt een serieuze taak aangenomen en die heb je te handhaven.quote:
Is Google een vrouw?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hey Google reset, zegt ze als je het apparaat wilt resetten haal je de stekker uit het stopcontact
Gewoon een nieuwe bios erin flashenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hey Google reset, zegt ze als je het apparaat wilt resetten haal je de stekker uit het stopcontact
Heb jij ook al zo'n haak in het plafond zitten?quote:
Ik heb een darkroomquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n haak in het plafond zitten?
En treintjes.quote:
Als ik het licht uit doe dan heb ik die ook.quote:
Ik heb wel een haak, maar mijn autootjes staan gewoon in de kasten hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n haak in het plafond zitten?
Zeg dat maar op je werk, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het licht uit doe dan heb ik die ook.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is Google een vrouw?
Wist ik helemaal niet...
Jij niet, maar over de anderen laat ik mij liever niet volmondig uit.quote:
Ik speel niet, ik verzamelquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ik de enige hier die niet meer met Lego en/of speelgoedautootjes en treintjes speelt?
He he he, even zeggen kan je even meelopen. En vervolgens zien we die nooit meer terug.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zeg dat maar op je werk, dat zal ze leren.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ik de enige hier die niet meer met Lego en/of speelgoedautootjes en treintjes speelt?
Dei van mij denk ik zo een 16 cm.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voel mij soms een beetje een vreemde eend....quote:
Ja maar jij hebt weer poezels.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wel jammer van dat mini lulletje jaquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dei van mij denk ik zo een 16 cm.
Maar ik kijk hier nu echt weer even verder. Tot over een half uur of zo iets.
quote:
Ze kijken er wel boos bij, kan geen lachje vanaf.quote:
Ze zijn gedwongenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kijken er wel boos bij, kan geen lachje vanaf.
Ik heb de hele avond zitten Mario Brossen in team up modus met mijn Aapquote:
Jij bent niet meer te redden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond zitten Mario Brossen in team up modus met mijn Aap
Wie welquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent niet meer te redden.
quote:
En vanmiddag Overwatch in een tank met een hamsterquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent niet meer te redden.
Ook smurfin?quote:
Ik had vroeger een letterbak vol met smurfen.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een letterbak vol met smurfen.
Mijn 'letterbak'quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een letterbak vol met smurfen.
Okquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een letterbak vol met smurfen en daar masturbeerde ik op
WTF,dit is goud waard.quote:
Etterbak.quote:
Echt?quote:
Ik wil ze graag allemaal hebben iddquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw cool, echt een verzamelfreak![]()
Ik heb dat soort idioten voornamelijk in mijn vriendenkring
Je krijgt de groeten van Houdje.quote:
Dank jequote:Op donderdag 30 mei 2019 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw cool, echt een verzamelfreak![]()
Ik heb dat soort idioten voornamelijk in mijn vriendenkring
Die zou het interieur van elk autootje minstens elke week willen stofzuigen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
@:TillyB zou gek worden van het afstoffen
Zitten deksels voor hequote:Op donderdag 30 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik krijg je nog wel.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zou het interieur van elk autootje minstens elke week willen stofzuigen.
En onderbroeken van OTA.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik verzamel niks eigenlijks ja computers en zo
#metoo sinds jaren niets andersquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat vrouwen daar erg blij van worden.quote:
quote:
We hebben toch geen vrouwenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat vrouwen daar erg blij van worden.
Synths e.d.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan tegenwoordig ook een abbo op BB nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die zijn ruk, ben ik mee gestopt
Nee oké. Ik vermoed toch ergens dat verzamelen en legpuzzels in elkaar zetten op één of andere manier iets is wat verband houdt met elkaar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel een puzzelperiode gehad, maar dat leidde niet tot verzamelen ofzo
Erg blij is wat overdreven iddquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat vrouwen daar erg blij van worden.
Ik bedoel, je zal deze afwijking toch moeten uitleggen.quote:
Heilige poep zeg.quote:
Ik verzamelde al voor ik haar kende, dus ze wist waar ze aan begonquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel, je zal deze afwijking toch moeten uitleggen.
Dat was mijn excuus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verzamelde al voor ik haar kende, dus ze wist waar ze aan begon
Ik heb er wel een aantal in verpakking die ik later dubbel had maar dan zonder verpakking, en die staan wel in de kastquote:
Jij verzamelde vrouwen?quote:
Komt bij, het meeste wat ik koop kan ik voor hetzelfde bedrag ook wel weer verkopenquote:
Is het een bepaald merk?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Komt bij, het meeste wat ik koop kan ik voor hetzelfde bedrag ook wel weer verkopen
En sommige met winst
Er is niets mis mee om aan een potentiële partner te vertellen wat je onhebbelijke gewoontes zijn, of, mogelijk als onhebbelijke gewoontes ervaren kunnen worden?quote:
Nou precies, als je al in U bocht moet beginnen is het niet bestquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om aan een potentiële partner te vertellen wat je onhebbelijke gewoontes, of, mogelijk als onhebbelijke gewoontes ervaren kunnen worden?
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om aan een potentiële partner te vertellen wat je onhebbelijke gewoontes zijn, of, mogelijk als onhebbelijke gewoontes ervaren kunnen worden?
Ik heb 1 kamer (dit was 1 muur) met alleen maar Matchbox Corvettesquote:
Ik vind het wat mezelf betreft reuze meevallen, andersom was een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om aan een potentiële partner te vertellen wat je onhebbelijke gewoontes zijn, of, mogelijk als onhebbelijke gewoontes ervaren kunnen worden?
Oh cool dat is wel het merk ookquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 1 kamer (dit was 1 muur) met alleen maar Matchbox Corvettes
Heb ook nog zo'n 2000 van andere merken, maar die liggen in kasten en dozen
Gremlins gekeken? Ik zag je edit.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:34 schreef Five4Nine het volgende:
Naarmate ik naar het einde kom van The Conjuring (2013) - IMDb ga ik steeds beter begrijpen waarom deze film zo een hoog cijfer heeft. Het verhaal is ook gewoon goed en vooral ook de manier van vertellen van dat verhaal.
Heerlijk. Een aanrader.
Ik had alleen maar een paar Dinky Toy's, allemaal gejat door mn oudste broer.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 1 kamer (dit was 1 muur) met alleen maar Matchbox Corvettes
Heb ook nog zo'n 2000 van andere merken, maar die liggen in kasten en dozen
Tot zo.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Ben er even weg van. Fijne voortzetting
Jah, die makke herken ik welquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het wat mezelf betreft reuze meevallen, andersom was een heel ander verhaal.
Fijne avond Amphorapotje.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik had niets meer uit mijn jeugdquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had alleen maar een paar Dinky Toy's, allemaal gejat door mn oudste broer.De kudt.
Dit is wel impressivequote:Op donderdag 30 mei 2019 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, verzamelde eerst alle merken, maar er kwam teveel uit, dus is niet bij te houden
Tot weer maar weerquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Kom hier naar de overkant, bakkussen zat daaro, neem wel voor de zekerheid ook een mes mee.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb zin om iemand op zijn bakkus te slaan. Gewoonweg omdat het kan.
Jouw kast?quote:
Maar... why?quote:
Postzegels en sigarenbandjes.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar... why?![]()
Ik snap überhaupt weinig van verzamelen hoor, dus daar zal het ongetwijfeld aan liggen.
Dat vind ik dus juist het mooie aan verzamelaars. Ik snap er ook geen reet van maar de resultaten kunnen dan wel weer redelijk spectaculair zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar... why?![]()
Ik snap überhaupt weinig van verzamelen hoor, dus daar zal het ongetwijfeld aan liggen.
Die zat nog in CRLT+Vquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gremlins gekeken? Ik zag je edit.
Daar ligt het aan iddquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar... why?![]()
Ik verzamel alleen zinvolle dingen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist het mooie aan verzamelaars. Ik snap er ook geen reet van maar de resultaten kunnen dan wel weer redelijk spectaculair zijn.
Ik snap dat ook niet ik wil juist zo min mogenlijk zooi hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar... why?![]()
Nou ja, ik vind het wel indrukwekkend of zo, dat wel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist het mooie aan verzamelaars. Ik snap er ook geen reet van maar de resultaten kunnen dan wel weer redelijk spectaculair zijn.
Dito.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet ik wil juist zo min mogenlijk zooi hebben
Ja dat.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel indrukwekkend of zo, dat wel.
Voor de knaagdieren?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Soulraven het volgende:
Ik heb gister net 2 prachtige David Bowie posters op de kop getikt.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom hier naar de overkant, bakkussen zat daaro, neem wel voor de zekerheid ook een mes mee.
Ik heb de posters van de BBC Planets, maar dan digitaalquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Soulraven het volgende:
Ik zag de man ooit live, met Adrian Belew op gitaar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]Bowie is mijn grootste liefde, qua muziek.
Als je zegt dat ze uit de film labyrinth zijn dan sta ik morgen met jou voor het altaar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Soulraven het volgende:
Nou, als ie nog zou leven zou het wel zo'n beetje de enige 40+'er zijn die ik niet mijn nest uit zou trappenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]Bowie is mijn grootste liefde, qua muziek.
En ik dan?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, als ie nog zou leven zou het wel zo'n beetje de enige 40+'er zijn die ik niet mijn nest uit zou trappen
Daar had ik een pratende pop van. Maar die is stuk gegaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat ze uit de film labyrinth zijn dan sta ik morgen met jou voor het altaar.
Ik een keer in Duitsland op een festival. Was kut, veel te druk. We konden er zonder een veldslag te leveren niet dichtbij genoeg komen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag de man ooit live, met Adrian Belew op gitaar.
Jij mag Petzie hebben.quote:
Ik heb 'm ook live gezien, heb de foto die ik nam al regelmatig gepost in de Top 2000 reeksquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag de man ooit live, met Adrian Belew op gitaar.
Ik zag hem in MECC Maastricht, niet de beste hal qua akoestiek, maar goed...quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik een keer in Duitsland op een festival. Was kut, veel te druk. We konden er zonder een veldslag te leveren niet dichtbij genoeg komen.
Ik vind het toch wel één van de betere films die ik ken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar had ik een pratende pop van. Maar die is stuk gegaan.
Als je haar op mijn rug zou binden probeer ik alsnog weg te komen.quote:
Oja, poppen, ook ooit gespaardquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar had ik een pratende pop van. Maar die is stuk gegaan.
Zo heet het nog hoor, haha.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, poppen, ook ooit gespaard
Nouja, dat heette toen action figures
Nina Hagen een keer in Paradiso gezien. Dat was echt waaaanzinnig goed. Herman kwam toen ook nog even buurten. Die tijd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag hem in MECC Maastricht, niet de beste hal qua akoestiek, maar goed...
Je wilt ze de kost niet geven die als volwassene nog action figures sparen hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, maar ik was toen 12, dus toen mocht dat nog wel
Ow, dat snap ik wel hoor, als mede-verzamelaarquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je wilt ze de kost niet geven die als volwassene nog action figures sparen hoor.
Ik zag Herman ook enkele keren live, onder andere kerstconcert 1988 in Geleen, speelden ze Jingle Bells, was met Dany Lademacher op gitaar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Nina Hagen een keer in Paradiso gezien. Dat was echt waaaanzinnig goed. Herman kwam toen ook nog even buurten. Die tijd.
22.0quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag Herman ook enkele keren live, onder andere kerstconcert 1988 in Geleen, speelden ze Jingle Bells, was met Dany Lademacher op gitaar.
Wil!!!!!quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je wilt ze de kost niet geven die als volwassene nog action figures sparen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar loop ik ook met een grote boog omheen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, die dusquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Wil!!!!!Oh wat erg, ik neem het gewoon over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja the good old days... Lademacher was hier ook wel een naam destijds. Met zijn blonde kuifquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag Herman ook enkele keren live, onder andere kerstconcert 1988 in Geleen, speelden ze Jingle Bells, was met Dany Lademacher op gitaar.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik neem het gewoon over.
Ik heb de film, hij blijft goed. Jim Henson.quote:
Ik zag ze na Herman's dood nog een keer, als Wild Romance, maar viel erg tegen, geluid was ook slecht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja the good old days... Lademacher was hier ook wel een naam destijds. Met zijn blonde kuif
Zoek hem maar even op, neem je tijdquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:02 schreef Five4Nine het volgende:
Even iets anders. Een trance klassieker in mijn oren. Die tekst vind ik nog altijd geniaal. Het nummer zelf is ook gewoon erg ok. Heerlijke baseline. Ik heb deze nog ergens op 12"
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat doet me denken aan Maikuuullll of zoiets. Die Limburgse mafkees met zijn brommer..quote:
Ik had hem ook. Veel kwijtgeraakt met verhuizen als tiener helaas. Hij blijft idd goed. Die en The man who fell to earth.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de film, hij blijft goed. Jim Henson.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Maikuuullll of zoiets. Die Limburgse mafkees met zijn brommer..
Alweer tig jaren terug
Hendig sjiek?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja hendige? wat zei dat jong nou altijd
En Willow.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik had hem ook. Veel kwijtgeraakt met verhuizen als tiener helaas. Hij blijft idd goed. Die en The man who fell to earth.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Maikuuullll of zoiets. Die Limburgse mafkees met zijn brommer..
Alweer tig jaren terug
Ligt bij iemand die ik ooit kende. Hij heeft meer platen van mij maar ik heb hem al een tijdje niet gesproken. Hij was een dj en probeerde mij dat ooit te leren. Ik ben er niet uitgekomen. Hij was dat wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zoek hem maar even op, neem je tijd
Nou je ouders meer in het nemen van een kindquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey, volgens mij heb ik mij vergist
Hendig sjiek = heel mooi.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaging over zijn brommer hendig sjieke Peugeot Fox
Ja iemand het telefoonnummer van Derek Bolt?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja soort Bermuda driehoek hier of wah?
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja iemand het telefoonnummer van Derek Bolt?
Die komt weer terug, hij is gewoon even druk druk druk.quote:
Nee klopt we moeten even een Peter Rrrr onderzoek starten, Scrut ook alquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel eens een stoplicht gejat en als disco licht op mijn slaapkamer gehad
Ben ik zomaar van de bank af gerotquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[40+ SC #1]van 30-05-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 250 Superbadeendje
02 211 Mo_Muffin
03 151 D.
04 136 chufi
05 115 Deisyy
06 099 mario390
07 098 Voxs
08 087 tonja
09 082 Ghostbuster
10 076 FreshFruit72
11 072 Stien_Struis
12 054 cafca
13 052 Amphorapotje
14 038 Five4Nine
14 038 sacha
16 035 Recce
17 034 Soury
18 029 BoonDockSaint
19 027 Marsani
20 026 Charmian
20 026 espri
22 018 TillyB
23 012 Soulraven
23 012 Lyza666
25 009 Disana
25 009 Mrsloveable
27 008 pullup
28 003 jekomterwelhinter
28 003 Bonken
30 002 marc0871
31 001 sararaats
31 001 mootie
31 001 markdeajaxfan
klik hier voor meer stats
Jij weet.quote:
15 of zo was ik toen eh? dan doe je criminele dingen nogquote:
Ik een zwaailichtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel eens een stoplicht gejat en als disco licht op mijn slaapkamer gehad
Oh Peter Rrrr dat gaat wel erg ver laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee klopt we moeten even een Peter Rrrr onderzoek starten, Scrut ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |