Kan mij niet voorstellen dat vrouwen daar erg blij van worden.quote:
quote:
We hebben toch geen vrouwenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat vrouwen daar erg blij van worden.
Synths e.d.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik verzamel niks eigenlijks ja computers en zo
Je kan tegenwoordig ook een abbo op BB nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die zijn ruk, ben ik mee gestopt
Nee oké. Ik vermoed toch ergens dat verzamelen en legpuzzels in elkaar zetten op één of andere manier iets is wat verband houdt met elkaar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel een puzzelperiode gehad, maar dat leidde niet tot verzamelen ofzo
Erg blij is wat overdreven iddquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat vrouwen daar erg blij van worden.
Ik bedoel, je zal deze afwijking toch moeten uitleggen.quote:
Heilige poep zeg.quote:
Ik verzamelde al voor ik haar kende, dus ze wist waar ze aan begonquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel, je zal deze afwijking toch moeten uitleggen.
Dat was mijn excuus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verzamelde al voor ik haar kende, dus ze wist waar ze aan begon
Ik heb er wel een aantal in verpakking die ik later dubbel had maar dan zonder verpakking, en die staan wel in de kastquote:
Jij verzamelde vrouwen?quote:
Komt bij, het meeste wat ik koop kan ik voor hetzelfde bedrag ook wel weer verkopenquote:
Is het een bepaald merk?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Komt bij, het meeste wat ik koop kan ik voor hetzelfde bedrag ook wel weer verkopen
En sommige met winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |