Jij mag Petzie hebben.quote:
Ik heb 'm ook live gezien, heb de foto die ik nam al regelmatig gepost in de Top 2000 reeksquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag de man ooit live, met Adrian Belew op gitaar.
Ik zag hem in MECC Maastricht, niet de beste hal qua akoestiek, maar goed...quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik een keer in Duitsland op een festival. Was kut, veel te druk. We konden er zonder een veldslag te leveren niet dichtbij genoeg komen.
Ik vind het toch wel één van de betere films die ik ken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar had ik een pratende pop van. Maar die is stuk gegaan.
Als je haar op mijn rug zou binden probeer ik alsnog weg te komen.quote:
Oja, poppen, ook ooit gespaardquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar had ik een pratende pop van. Maar die is stuk gegaan.
Zo heet het nog hoor, haha.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, poppen, ook ooit gespaard
Nouja, dat heette toen action figures
Nina Hagen een keer in Paradiso gezien. Dat was echt waaaanzinnig goed. Herman kwam toen ook nog even buurten. Die tijd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag hem in MECC Maastricht, niet de beste hal qua akoestiek, maar goed...
Je wilt ze de kost niet geven die als volwassene nog action figures sparen hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, maar ik was toen 12, dus toen mocht dat nog wel
Ow, dat snap ik wel hoor, als mede-verzamelaarquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je wilt ze de kost niet geven die als volwassene nog action figures sparen hoor.
Ik zag Herman ook enkele keren live, onder andere kerstconcert 1988 in Geleen, speelden ze Jingle Bells, was met Dany Lademacher op gitaar.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Nina Hagen een keer in Paradiso gezien. Dat was echt waaaanzinnig goed. Herman kwam toen ook nog even buurten. Die tijd.
22.0quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag Herman ook enkele keren live, onder andere kerstconcert 1988 in Geleen, speelden ze Jingle Bells, was met Dany Lademacher op gitaar.
Wil!!!!!quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je wilt ze de kost niet geven die als volwassene nog action figures sparen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar loop ik ook met een grote boog omheen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, die dusquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Wil!!!!!Oh wat erg, ik neem het gewoon over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |