Mafkezen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je zelf katten hebt, even koptelefoon opzetten![]()
Die is mooi en best wel geld waard.quote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze van 'mijn merk' waren, vond ik dat ik wel geoorloofd was tot aanschaf over te gaan
5 - 12 ?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nice. Ik heb vooral technisch LEGO. Een paar van die grote dozen van de afgelopen jaren.
Die rechter was de meest ingewikkelde Lego-doos die ik ooit heb gebouwdquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nice. Ik heb vooral technisch LEGO. Een paar van die grote dozen van de afgelopen jaren.
Etnisch Lego, da's pas moeilijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Die rechter was de meest ingewikkelde Lego-doos die ik ooit heb gebouwd
Ik heb alles moeten verkopen toen ik 16 werd, om een Puch te kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is mooi en best wel geld waard.
Fijne vakantiequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Tijd voor Fok!-vakantie en bed!![]()
Chufi neemt mijn stats-taken over
Goede reis en een hele fijne vakantie!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Stats conjo.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Heel veel vakantieplezier en goede reis!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Fijne vakantie !!!!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Een Puch is op je zestiende dan ook wel het allerbelangrijkstequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb alles moeten verkopen toen ik 16 werd, om een Puch te kopen.
Oh, en dit uiteraard.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel veel vakantieplezier en goede reis!
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Jij bent meer de man van echniet legoquote:
Hele fijne vakantie!!!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
maaar maar maar ik wacht nog steeds op een #tagquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Toen mijn kinderen klein waren deed ik weer volop mee.quote:
Ik heb er nog een filmpje vanquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Een Puch is op je zestiende dan ook wel het allerbelangrijkste![]()
Fijne vakantie Deisy.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er nog een filmpje vanlang blond haar, rood/zwarte Puch, zonder helm, leuke tijd
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb er nog een filmpje vanlang blond haar, rood/zwarte Puch, zonder helm, leuke tijd
Als een kind zo blij.quote:
Zo'n doos bouwen is wel lekker zen, als je het goed aanpakt. Als je een foutje maakt en je moet een heel eind terug, wordt het iets minder zen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef Voxs het volgende:
Ik heb drie vrienden met technisch lego. Een heeft ook die meter raket.
Ik heb alle filmpjes van mijn vader gedigitaliseerd en ook aan mijn broers gegeven. Hilariisch om terug te kijken.quote:
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |