Als ik het licht uit doe dan heb ik die ook.quote:
Ik heb wel een haak, maar mijn autootjes staan gewoon in de kasten hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n haak in het plafond zitten?
Zeg dat maar op je werk, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het licht uit doe dan heb ik die ook.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is Google een vrouw?
Wist ik helemaal niet...
Jij niet, maar over de anderen laat ik mij liever niet volmondig uit.quote:
Ik speel niet, ik verzamelquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ik de enige hier die niet meer met Lego en/of speelgoedautootjes en treintjes speelt?
He he he, even zeggen kan je even meelopen. En vervolgens zien we die nooit meer terug.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zeg dat maar op je werk, dat zal ze leren.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ik de enige hier die niet meer met Lego en/of speelgoedautootjes en treintjes speelt?
Dei van mij denk ik zo een 16 cm.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voel mij soms een beetje een vreemde eend....quote:
Ja maar jij hebt weer poezels.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wel jammer van dat mini lulletje jaquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dei van mij denk ik zo een 16 cm.
Maar ik kijk hier nu echt weer even verder. Tot over een half uur of zo iets.
quote:
Ze kijken er wel boos bij, kan geen lachje vanaf.quote:
Ze zijn gedwongenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kijken er wel boos bij, kan geen lachje vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |