IKEA?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:58 schreef D. het volgende:
Je vraagt je af, hoe moeilijk kan ie zijn...
[ afbeelding ]
Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst, maar het is nu weer zo toepasselijk....quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n doos bouwen is wel lekker zen, als je het goed aanpakt. Als je een foutje maakt en je moet een heel eind terug, wordt het iets minder zen.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst, maar het is nu weer zo toepasselijk....
Uit de kluiten gewassen. Erg mooi maar onbetaalbaar voor kinderen.quote:
Ja, als het een drietraps raket is een je moet twee trappen terug voor een foutjequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n doos bouwen is wel lekker zen, als je het goed aanpakt. Als je een foutje maakt en je moet een heel eind terug, wordt het iets minder zen.
Whehe, die heb ik toen gekeken. Mooi werk van De Bie.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst, maar het is nu weer zo toepasselijk....
Ik heb hem hier al eens eerder geplaatst, maar het is nu weer zo toepasselijk....quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2501398/1/50#p187176011]donderdag 30 mei 2019 22:57[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/478258]Amphorapotje[/url] het volgende:
stats curva is wel een goede tag voor jequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik de stats ga doen
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, die heb ik toen gekeken. Mooi werk van De Bie.
Daarom kocht ik voor die van mij 'Mens Erger Je Niet'.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uit de kluiten gewassen. Erg mooi maar onbetaalbaar voor kinderen.
M'n raket was een tijd geleden omgevallen. Dat was ook een heel werk om die weer in elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, als het een drietraps raket is een je moet twee trappen terug voor een foutje
Zodra je wakker bent is het je eerste taak.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
Ik weet nog niet hoe laat ik de stats ga doen
Als kind kreeg ik nooit de grootste doos. Nu even ingehaald dus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uit de kluiten gewassen. Erg mooi maar onbetaalbaar voor kinderen.
Of ik doe het voor het slapen gaanquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodra je wakker bent is het je eerste taak.
Nee, in de ochtend, je hebt een serieuze taak aangenomen en die heb je te handhaven.quote:
Is Google een vrouw?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hey Google reset, zegt ze als je het apparaat wilt resetten haal je de stekker uit het stopcontact
Gewoon een nieuwe bios erin flashenquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hey Google reset, zegt ze als je het apparaat wilt resetten haal je de stekker uit het stopcontact
Heb jij ook al zo'n haak in het plafond zitten?quote:
Ik heb een darkroomquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n haak in het plafond zitten?
En treintjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |