SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*De route naar de finale van Arsenal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Te bekijken op (o.a) RTL7, de voorbeschouwing met Bartje Nolles, Simon Zijlemans en Jan Boskamp en Bert van Oranje start 20.00 uur. De wedstrijd begint om 21.00 uur.Poll: Wie gaat de finale winnen?twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:56:491⃣1⃣Chelsea: Kepa; Azpilicueta, Christensen, David Luiz, Emerson; Jorginho, Kanté, Kovacic; Pedro, Giroud, Hazard1⃣1⃣Arsenal: Cech; Sokratis, Koscielny, Monreal; Maitland-Niles, Torreira, Xhaka, Kolasinac; Özil; Lacazette, Aubameyang reageer retweet
• Chelsea
• Arsenal
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierWhat can change the nature of a man?
Ik zou er, als ik jou was dan, een topic over openen met daarin een geheel nieuwe competitie-opzetquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die corruptie in het hedendaagse voetbal en werkelijk op alle niveau's van de Fifa tot de lokale reeksen....(niet over de goal die net gemaakt is)
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging alleen af op een leeg doel.
Je moest nog een afstand overbruggen, en Onlo speelt al langer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging alleen af op een leeg doel.
Dat is waarquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je moest nog een afstand overbruggen, en Onlo speelt al langer.
Eens.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet was met Haxball.
Dat geloof ik graag maat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd? @:coco.
Ik was erg goed vond ik zelf.
Aangezien morgen iedereen vrij heeft gaan we tot 3.00 uur door.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd? @:coco.
Ik was erg goed vond ik zelf.
Lekker lekker!quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Aangezien morgen iedereen vrij heeft gaan we tot 3.00 uur door.
Baku.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef GGMM het volgende:
Waar wordt dit gespeeld
Wat een schandalig lelijk stadion.
Baku.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef GGMM het volgende:
Waar wordt dit gespeeld
Dat is een soort nieuwe competitiequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom er steeds Haxball wordt gepost op VBL
iemand die me op de hoogte kan houden.
Azerbaijan of all peoplequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef GGMM het volgende:
Waar wordt dit gespeeld
Dat is een spelletje die ze vaak in de rust van VI/een wedstrijd doen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Azerbeidzjanquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef GGMM het volgende:
Waar wordt dit gespeeld
Je mag meespelen, maar GGMM heeft wel al 2 Belgen weggejaagd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Traditie in de rust en in de 3de helft van wedstrijden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je gaat meer posten over je bet terwijl dit niemand wat boeit?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:12 schreef Doublepain het volgende:
En iedereen weet wat er dan gaat gebeuren
Je kan ook gewoon de OP lezen waar sommige users wél moeite voor doen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef GGMM het volgende:
Waar wordt dit gespeeld
Alleen proleten spelen dat, misschien iets voor jou dusquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:11 schreef GGMM het volgende:
Ah, een echte voetbalstad.
Ze hadden het nog beter in Zwolle kunnen spelen.
twitter:MichaelvanPraag twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:41:35Indrukwekkend https://t.co/2C5Z1Wlwtw reageer retweet
Normaal doe ik dit met maxi-mus-topics, maar deze wedstrijd boeit me écht geen ene reet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de OP lezen waar sommige users wél moeite voor doen.
Als ik jou was zou ik de OP weghalen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal doe ik dit met maxi-mus-topics, maar deze wedstrijd boeit me écht geen ene reet.
Het antwoord van zowel Stijn als Caland een like gegeven.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]twitter:MichaelvanPraag twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:41:35Indrukwekkend https://t.co/2C5Z1Wlwtw reageer retweet
twitter:DeKruikenzeiker twitterde op woensdag 29-05-2019 om 21:00:37Bertje van Marwijk heeft ook wel lekker boter op z’n hoofd he. Keurt alles af over Baku en de UEFA want ‘kan niet’ en ‘moet niet mogen’ maar is zelf een uithangbord van een land waar je jaren de cel in moet als je homo of lesbienne bent. reageer retweet
Ik ben FOK!ker, dat ligt anders? @GGMM ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je mag meespelen, maar GGMM heeft wel al 2 Belgen weggejaagd.
Ik heb hier ook weinig tijd in gestoken, enkel een OP gemaakt omdat Tarado vroeg waar het topic bleef.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal doe ik dit met maxi-mus-topics, maar deze wedstrijd boeit me écht geen ene reet.
Hetzelfdequote:Op woensdag 29 mei 2019 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik heb 10 euro op Arsenal gezet
En iedereen weet wat er dan gaat gebeuren
Perez pakt van Praag aanquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]twitter:MichaelvanPraag twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:41:35Indrukwekkend https://t.co/2C5Z1Wlwtw reageer retweet
Is er al een topic voor de CL-finale?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier ook weinig tijd in gestoken, enkel een OP gemaakt omdat Tarado vroeg waar het topic bleef.
Wat een leuk gifje van Stijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het antwoord van zowel Stijn als Caland een like gegeven.
Nee, dat wilde ik doen na vanavond maar jij mag er ook wel één maken hoor. Dan hoef ik ook geen stuk over Tottenham te tikken. (lol)quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een topic voor de CL-finale?
Wanneer maakt Stijn weer eens een topic?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ik doen na vanavond maar jij mag er ook wel één maken hoor. Dan hoef ik ook geen stuk over Tottenham te tikken. (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |