SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*De route naar de finale van Arsenal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Te bekijken op (o.a) RTL7, de voorbeschouwing met Bartje Nolles, Simon Zijlemans en Jan Boskamp en Bert van Oranje start 20.00 uur. De wedstrijd begint om 21.00 uur.Poll: Wie gaat de finale winnen?twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:56:491⃣1⃣Chelsea: Kepa; Azpilicueta, Christensen, David Luiz, Emerson; Jorginho, Kanté, Kovacic; Pedro, Giroud, Hazard1⃣1⃣Arsenal: Cech; Sokratis, Koscielny, Monreal; Maitland-Niles, Torreira, Xhaka, Kolasinac; Özil; Lacazette, Aubameyang reageer retweet
• Chelsea
• Arsenal
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierWhat can change the nature of a man?
Ik zou er, als ik jou was dan, een topic over openen met daarin een geheel nieuwe competitie-opzetquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die corruptie in het hedendaagse voetbal en werkelijk op alle niveau's van de Fifa tot de lokale reeksen....(niet over de goal die net gemaakt is)
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging alleen af op een leeg doel.
Je moest nog een afstand overbruggen, en Onlo speelt al langer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging alleen af op een leeg doel.
Dat is waarquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je moest nog een afstand overbruggen, en Onlo speelt al langer.
Eens.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet was met Haxball.
Dat geloof ik graag maat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd? @:coco.
Ik was erg goed vond ik zelf.
Aangezien morgen iedereen vrij heeft gaan we tot 3.00 uur door.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien na de wedstrijd? @:coco.
Ik was erg goed vond ik zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |