Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet normaalquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan niet eens knipperen met m'n ogen of ik heb alweer hoop posts gemist
Hij schijnt als een moeder nu iigquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Straks lekker wandelen in het zonnetje
Jij ligt zeker ook altijd maar twee minuten in die stoel zonder iets te mankeren?quote:
Ja. Heb gelukkig zelden wat. Beetje tandsteen verwijderen maar langer dan 10 min lig ik er zelden in.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij ligt zeker ook altijd maar twee minuten in die stoel zonder iets te mankeren?
Idem hier.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Heb gelukkig zelden wat. Beetje tandsteen verwijderen maar langer dan 10 min lig ik er zelden in.
Komt goedquote:
Even aan @wadslak vragenquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is @:already_in_use gebleven?
Doe dat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga maar weer eens iets doen.
Succesquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goeie vraagquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is @:already_in_use gebleven?
Ik heb net een kan water gevuld. Dat is wat ik gedaan heb.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil ze terugquote:
Zo........dat was wel een hele klus zeker?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net een kan water gevuld. Dat is wat ik gedaan heb.
Zekerquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo........dat was wel een hele klus zeker?
quote:
hi cd en moenquote:
Lekker wandelweer vandaagquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga m'n wandelschoentjes maar aantrekken.......
Ga je naar de gym?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga m'n wandelschoentjes maar aantrekken.......
mwah was toch toxicquote:
Even wat zien van de wereld.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, vrijdag weer.......vandaag maar blokje om door het bos en langs de kinderboerderij
quote:
Je doet nu officieel mee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb dit topic al vaak zien staan in de AT lijst en dacht dat het iets heul anders was.
Doe ik nu ook mee?
edit: oh, dit was te snel zeker
Jaaaquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb dit topic al vaak zien staan in de AT lijst en dacht dat het iets heul anders was.
Doe ik nu ook mee?
Je dacht dat hier dode topics werden bijgehouden?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
Doe ik nu ook mee?
Klob die kadquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je dacht dat hier dode topics werden bijgehouden?
Ik dacht dat het zoiets was als "voorspel hier wie er dood gaan in 2019" ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je dacht dat hier dode topics werden bijgehouden?
4000 delen vol fastchatquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zoiets was als "voorspel hier wie er dood gaan in 2019" ofzo
Nooit echt de moeite genomen om de titel goed te lezen en te klikken
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zoiets was als "voorspel hier wie er dood gaan in 2019" ofzo
Nooit echt de moeite genomen om de titel goed te lezen en te klikken
hi moen.quote:
Zal nog niet meevallen om een puntje te pakkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]zoiets dacht ik ook eerst ja
Is best een verslavend spelmaar meestal wel reuze gezellig en alles behalve dood
Wel johquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zal nog niet meevallen om een puntje te pakken
Ik ben eigenlijk aan het koggen (klus ontwijkend gedrag) dus zal weer even verderquote:
ja gaat wel en daarquote:
Gewoon iemand anders laminaat voor je laten leggenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk aan het koggen (klus ontwijkend gedrag) dus zal weer even verder
Zelfleggend laminaat bestaat nog niet helaas...
Als je het zelf legt? Ja dat wel maar als je 5-6 dagen per week werkt dan is het misschien niet zo erg om het door iemand anders te laten leggenquote:
Genoeg vrije tijd toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je het zelf legt? Ja dat wel maar als je 5-6 dagen per week werkt dan is het misschien niet zo erg om het door iemand anders te laten leggen
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:16 schreef Limoentjuh het volgende:
Daarom iemand anders het werk laten doen
Soms moet je wel. Alles zelf doen is ook niet echt handig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:16 schreef Limoentjuh het volgende:
Daarom iemand anders het werk laten doen
Ja ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms moet je wel. Alles zelf doen is ook niet echt handig.
Sowieso laat ik een vloer altijd doen.
Alleen verven doe ik wel. Maar dat is dan ook leukquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik niet, maar een stuk zeil of vloerbedekking dat lukt dan weer niet
Goed, alleen weinig te doen op werk behalve beetje fokkenquote:
Beetje eten, beetje drinken, beetje fokkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed, alleen weinig te doen op werk behalve beetje fokken
En daar betaald voor krijgenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje drinken, beetje fokkenLekker van genieten
Niks mis mee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed, alleen weinig te doen op werk behalve beetje fokken
Helaas geen tijd. Moest ook nog broeken halenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En zo nog even trainen voor je kleintje klaar is met school vandaag ?
Ben je zo dik gewordenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas geen tijd. Moest ook nog broeken halen
Immer goed.quote:
Met overmacht.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat zij eerlijk speelt. Iets wat jij niet kon.
Ben je al wezen shoppen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heel gewoon jaAls ik toch wakker ben hey
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Net van plan te doen. Eerst thuis beetje opruimen enzo.
Is niet voor iedereenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon de bolkleef leven. Dan word je kampioen
kloptquote:
Da's waar, is harde leef dan ookquote:
quote:
Ben je zo dun geworden?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Nee.
Broeken slijten nou eenmaal en de broeken die ik heb moeten allemaal een riem omheen anders vallen ze van m'n kont af.
Ik heb een riem nodig omdat ik te dik ben. Ik moet ze echt in het vet snoeren anders zakken ze ook af.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een riem nodig omdat ik te dik ben. Ik moet ze echt in het vet snoeren anders zakken ze ook af.
Wat een treurnis he.quote:
Dat snap ik!! Ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:11 schreef eNGine10 het volgende:
Ga vanmiddag nog ontslag indienen. Helemaal klaar mee.
Zo is het maar net. Iedere maand vakantiegeldquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat snap ik!! Ik ook
Maar wel met de voorwaarde dat ze me wel geld blijven geven. En wat meer ook, aangezien ik nu meer tijd heb om het op te maken
Steeds beter.....nog even blijven oefenen met wandelen en fysiotherapiequote:Op woensdag 29 mei 2019 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
wat een enthousiasme
Hoe gaat het er mee?
nog even en je rent weer een marathonquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Steeds beter.....nog even blijven oefenen met wandelen en fysiotherapie
wat een enthousiasmequote:Op woensdag 29 mei 2019 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
nog even en je rent weer een marathon
eerst maar eens durven fietsen op mn eigen fietsquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
nog even en je rent weer een marathon
Anders gewoon zijwieltjes eropquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
eerst maar eens durven fietsen op mn eigen fiets
anders kun je altijd nog gaan rolschaatsenquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
eerst maar eens durven fietsen op mn eigen fiets
Denk dat dát pas echt levensgevaarlijk voor me isquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
anders kun je altijd nog gaan rolschaatsen
Misschien misschien. Maar ook al ben je net 46 geworden, wil nog niet zeggen dat je niets meer kuntquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk dat dát pas echt levensgevaarlijk voor me is
Stiekem niets over je verjaardag zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk dat dát pas echt levensgevaarlijk voor me is
Tis meer dat ik mezelf ken en weet dat ik niet altijd even handig benquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien misschien. Maar ook al ben je net 46 geworden, wil nog niet zeggen dat je niets meer kunt
Ik was vrij uitbundig jarig hier, inclusief verjaardagstopicquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem niets over je verjaardag zeggenEen verlate van harte gefeliciteerd
Gemistquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis meer dat ik mezelf ken en weet dat ik niet altijd even handig ben
[..]
Ik was vrij uitbundig jarig hier, inclusief verjaardagstopic
schatje hèquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / GEFELICITEERD CINDERELLADREAMER
Die haags
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2019 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ja snap er niks van was eerder boos op mij negeerde me en shit.quote:
ben bijna 31 had al klaar moeten zijn met die shit.quote:
Tijd genoeg!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben bijna 31 had al klaar moeten zijn met die shit.
Meh.. Waarom?quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben bijna 31 had al klaar moeten zijn met die shit.
wij vrouwen ruiken dat......wij voelen dat haarfijn aan als een man ons nodig heeftquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
chick die me negeerde omdat ik een vriendin had appt me opeens weer nu ze weet dat ik single ben vrouwen
16 kilo kwijt in iets meer dan een jaar.quote:
dat is wel lief danquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
wij vrouwen ruiken dat......wij voelen dat haarfijn aan als een man ons nodig heeft
Dat is wel netjes!quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
16 kilo kwijt in iets meer dan een jaar.
quote:
Vond ik ook. Nu m'n vetpercentage nog verder naar beneden. Zat begin van het jaar op 28% en zit nu op 22,3/22,5 en wil naar 20quote:
Goed bezig dan, gaat vast nog wel lukken!quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vond ik ook. Nu m'n vetpercentage nog verder naar beneden. Zat begin van het jaar op 28% en zit nu op 22,3/22,5 en wil naar 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |