Tis meer dat ik mezelf ken en weet dat ik niet altijd even handig benquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien misschien. Maar ook al ben je net 46 geworden, wil nog niet zeggen dat je niets meer kunt
Ik was vrij uitbundig jarig hier, inclusief verjaardagstopicquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem niets over je verjaardag zeggenEen verlate van harte gefeliciteerd
Gemistquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis meer dat ik mezelf ken en weet dat ik niet altijd even handig ben
[..]
Ik was vrij uitbundig jarig hier, inclusief verjaardagstopic
schatje hèquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / GEFELICITEERD CINDERELLADREAMER
Die haags
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2019 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja snap er niks van was eerder boos op mij negeerde me en shit.quote:
ben bijna 31 had al klaar moeten zijn met die shit.quote:
Tijd genoeg!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben bijna 31 had al klaar moeten zijn met die shit.
Meh.. Waarom?quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben bijna 31 had al klaar moeten zijn met die shit.
wij vrouwen ruiken dat......wij voelen dat haarfijn aan als een man ons nodig heeftquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
chick die me negeerde omdat ik een vriendin had appt me opeens weer nu ze weet dat ik single ben vrouwen
16 kilo kwijt in iets meer dan een jaar.quote:
dat is wel lief danquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
wij vrouwen ruiken dat......wij voelen dat haarfijn aan als een man ons nodig heeft
Dat is wel netjes!quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
16 kilo kwijt in iets meer dan een jaar.
quote:
Vond ik ook. Nu m'n vetpercentage nog verder naar beneden. Zat begin van het jaar op 28% en zit nu op 22,3/22,5 en wil naar 20quote:
Goed bezig dan, gaat vast nog wel lukken!quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vond ik ook. Nu m'n vetpercentage nog verder naar beneden. Zat begin van het jaar op 28% en zit nu op 22,3/22,5 en wil naar 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |