Tis meer dat ik mezelf ken en weet dat ik niet altijd even handig benquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien misschien. Maar ook al ben je net 46 geworden, wil nog niet zeggen dat je niets meer kunt
Ik was vrij uitbundig jarig hier, inclusief verjaardagstopicquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Stiekem niets over je verjaardag zeggenEen verlate van harte gefeliciteerd
Gemistquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis meer dat ik mezelf ken en weet dat ik niet altijd even handig ben
[..]
Ik was vrij uitbundig jarig hier, inclusief verjaardagstopic
schatje hèquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / GEFELICITEERD CINDERELLADREAMER
Die haags
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2019 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ja snap er niks van was eerder boos op mij negeerde me en shit.quote:
ben bijna 31 had al klaar moeten zijn met die shit.quote:
Tijd genoeg!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben bijna 31 had al klaar moeten zijn met die shit.
Meh.. Waarom?quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben bijna 31 had al klaar moeten zijn met die shit.
wij vrouwen ruiken dat......wij voelen dat haarfijn aan als een man ons nodig heeftquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
chick die me negeerde omdat ik een vriendin had appt me opeens weer nu ze weet dat ik single ben vrouwen
16 kilo kwijt in iets meer dan een jaar.quote:
dat is wel lief danquote:Op woensdag 29 mei 2019 14:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
wij vrouwen ruiken dat......wij voelen dat haarfijn aan als een man ons nodig heeft
Dat is wel netjes!quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
16 kilo kwijt in iets meer dan een jaar.
quote:
Vond ik ook. Nu m'n vetpercentage nog verder naar beneden. Zat begin van het jaar op 28% en zit nu op 22,3/22,5 en wil naar 20quote:
Goed bezig dan, gaat vast nog wel lukken!quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vond ik ook. Nu m'n vetpercentage nog verder naar beneden. Zat begin van het jaar op 28% en zit nu op 22,3/22,5 en wil naar 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |