quote:
Ben je zo dun geworden?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Nee.
Broeken slijten nou eenmaal en de broeken die ik heb moeten allemaal een riem omheen anders vallen ze van m'n kont af.
Ik heb een riem nodig omdat ik te dik ben. Ik moet ze echt in het vet snoeren anders zakken ze ook af.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een riem nodig omdat ik te dik ben. Ik moet ze echt in het vet snoeren anders zakken ze ook af.
Wat een treurnis he.quote:
Dat snap ik!! Ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:11 schreef eNGine10 het volgende:
Ga vanmiddag nog ontslag indienen. Helemaal klaar mee.
Zo is het maar net. Iedere maand vakantiegeldquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat snap ik!! Ik ook
Maar wel met de voorwaarde dat ze me wel geld blijven geven. En wat meer ook, aangezien ik nu meer tijd heb om het op te maken
Steeds beter.....nog even blijven oefenen met wandelen en fysiotherapiequote:Op woensdag 29 mei 2019 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
wat een enthousiasme
Hoe gaat het er mee?
nog even en je rent weer een marathonquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Steeds beter.....nog even blijven oefenen met wandelen en fysiotherapie
wat een enthousiasmequote:Op woensdag 29 mei 2019 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
nog even en je rent weer een marathon
eerst maar eens durven fietsen op mn eigen fietsquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
nog even en je rent weer een marathon
Anders gewoon zijwieltjes eropquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
eerst maar eens durven fietsen op mn eigen fiets
anders kun je altijd nog gaan rolschaatsenquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
eerst maar eens durven fietsen op mn eigen fiets
Denk dat dát pas echt levensgevaarlijk voor me isquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
anders kun je altijd nog gaan rolschaatsen
Misschien misschien. Maar ook al ben je net 46 geworden, wil nog niet zeggen dat je niets meer kuntquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk dat dát pas echt levensgevaarlijk voor me is
Stiekem niets over je verjaardag zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk dat dát pas echt levensgevaarlijk voor me is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |