Succesquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga maar weer eens iets doen.
Goeie vraagquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is @:already_in_use gebleven?
Ik heb net een kan water gevuld. Dat is wat ik gedaan heb.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga maar weer eens iets doen.
Ik wil ze terugquote:
Zo........dat was wel een hele klus zeker?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb net een kan water gevuld. Dat is wat ik gedaan heb.
Zekerquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo........dat was wel een hele klus zeker?
quote:
hi cd en moenquote:
Lekker wandelweer vandaagquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga m'n wandelschoentjes maar aantrekken.......
Ga je naar de gym?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga m'n wandelschoentjes maar aantrekken.......
mwah was toch toxicquote:
Even wat zien van de wereld.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, vrijdag weer.......vandaag maar blokje om door het bos en langs de kinderboerderij
quote:
Je doet nu officieel mee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb dit topic al vaak zien staan in de AT lijst en dacht dat het iets heul anders was.
Doe ik nu ook mee?
edit: oh, dit was te snel zeker
Jaaaquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb dit topic al vaak zien staan in de AT lijst en dacht dat het iets heul anders was.
Doe ik nu ook mee?
Je dacht dat hier dode topics werden bijgehouden?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
Doe ik nu ook mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |