Klob die kadquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je dacht dat hier dode topics werden bijgehouden?
Ik dacht dat het zoiets was als "voorspel hier wie er dood gaan in 2019" ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je dacht dat hier dode topics werden bijgehouden?
4000 delen vol fastchatquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zoiets was als "voorspel hier wie er dood gaan in 2019" ofzo
Nooit echt de moeite genomen om de titel goed te lezen en te klikken
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zoiets was als "voorspel hier wie er dood gaan in 2019" ofzo
Nooit echt de moeite genomen om de titel goed te lezen en te klikken
hi moen.quote:
Zal nog niet meevallen om een puntje te pakkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]zoiets dacht ik ook eerst ja
Is best een verslavend spelmaar meestal wel reuze gezellig en alles behalve dood
Wel johquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zal nog niet meevallen om een puntje te pakken
Ik ben eigenlijk aan het koggen (klus ontwijkend gedrag) dus zal weer even verderquote:
ja gaat wel en daarquote:
Gewoon iemand anders laminaat voor je laten leggenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk aan het koggen (klus ontwijkend gedrag) dus zal weer even verder
Zelfleggend laminaat bestaat nog niet helaas...
Als je het zelf legt? Ja dat wel maar als je 5-6 dagen per week werkt dan is het misschien niet zo erg om het door iemand anders te laten leggenquote:
Genoeg vrije tijd toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je het zelf legt? Ja dat wel maar als je 5-6 dagen per week werkt dan is het misschien niet zo erg om het door iemand anders te laten leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |