SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, een dubbelportret is wel ambitieus.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Gedoe. Dubbelportret, formaat, planning, schuiven, passen, meten, doek preppen. Vooral formaat bepalen was een lastige. Morgen aan de slag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef Voxs het volgende:
Hm ik ga zelf onder een spoiler!Sweet dreamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, een dubbelportret is wel ambitieus.Succes daarmee! Morgen schetsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Hm ik ga zelf onder een spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker onder je spoiler! We beloven er niet op te klikken.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt heel mooi en geeft een mooi beeld over een klein stukje universum.quote:
Zet dat ook even onder een spoiler.quote:
Mooi. Van de week maar eens bekijken dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt heel mooi en geeft een mooi beeld over een klein stukje universum.
Hm ik ga zelf onder een spoiler!Nighty nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:14 schreef Petzi het volgende:
Heb ik daar die bitterballen voor gebakken in de nieuwste airfryer?
Oehh gimme!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:14 schreef Petzi het volgende:
Welke ? Die van gisteren ?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:14 schreef Petzi het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:17 schreef chufi het volgende:
Er staat
[..]
Welke ? Die van gisteren ?
Maar ik pasDie zag er fantastisch uit. Mijn complimenten. Ik kan goed koken, maar jij wint het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil je even laten weten dat ik enorm blij ben voor je met het goede nieuws vandaag.![]()
Dank je GDquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die zag er fantastisch uit. Mijn complimenten. Ik kan goed koken, maar jij wint het.
En ik wil je even laten weten dat ik enorm blij ben voor je met het goede nieuws vandaag.
Welke kliertjes komen er aan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
Heb nog wel een aardig gedichtje, wel zo'n 80, maar deze is in het kader van de aankomende kleine kliertjes misschien wel leuk...
Iets met leeftijd misschien?quote:
eerder was ze nog 76...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
Ik vond dit wel echt mooi.
Dat je je moeder van 67 toch een keer een goede DC Commics of Marval film kan laten zien.
Logan is wat dat betreft wel echt de perfecte film. Ik zag gewoon aan haar dat ze geraakt werd door de emotie. Terwijl zij echt niets heeft met weet ik veel veel wat voor een X-men film. Al kent ze wel de karakters ondertussen.
Die film is gewoon gewoon echt een uitschieter wat emotie betreft.
Heerlijke film.
En hoi nogmaals.
Dat zijn wij eigenlijk ook, maar dan soort van geëvalueerde.quote:
Prikken kunnen we nog steeds in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zijn wij eigenlijk ook, maar dan soort van geëvalueerde.
Daar kun je vele kanten mee op, met die opmerkingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Prikken kunnen we nog steeds in ieder geval
Yep,quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar kun je vele kanten mee op, met die opmerking
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Yep,las dat je bent overgelopen naar Tonja, foei jij
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ben je een niemand?
Behalve in dit topic?
Het wordt vreemder en vreemder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Yep,las dat je bent overgelopen naar Tonja, foei jij
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Het wordt vreemder en vreemder.
Ik bedoel gewoon dat je je moeder al tegen de 40 liep met je geboorte..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ben je een niemand?
Behalve in dit topic?
uuuuh, wat heb ik met die post van 5 te maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Het wordt vreemder en vreemder.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
uuuuh, wat heb ik met die post van 5 te maken?
Waaruit trek jij de conclusie dat er gesuggereerd wordt dat jij iets met de opmerking van 5 te maken hebt?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
uuuuh, wat heb ik met die post van 5 te maken?
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je je moeder al tegen de 40 liep met je geboorte..
Snap ik volkomen. Maar ik ben volstrekt hetero, sorryquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:44 schreef Petzi het volgende:
[..]
Inderdaad begrijpelijk. Die Ui van je doet mij ook twijfelen of ik wel echt hetero wil zijn
Omdat mijn quote erbij staatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Waaruit trek jij de conclusie dat er gesuggereerd wordt dat jij iets met de opmerking van 5 te maken hebt?
Wel uit die opmerking punani.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat er iets mis mee is?![]()
Vreemde gevolgtrekking.quote:
Oh das goed... ik woon op 4 hoogquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb 1 hele dikke zus die graag op je komt zitten.
Is niet discussieerbaar? Zou best wel eens op dat kleine balkonnetje van je een bierie met je willen drinken. Nee hoor, je bent een leuk mens die gelukkig niet zo moeilijk doetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Snap ik volkomen. Maar ik ben volstrekt hetero, sorry
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De lift zal dr waarschijnlijk niet accepteren ... Rrrrrrrrrrrrrrrrinnggquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dan wordt het wat lastiger aangezien ze niet zo makkelijker meer een trap beklimt.
neuhquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Vreemde gevolgtrekking.
Weleens bedacht dat Potje jullie beide opmerkingen wat ehm.. merkwaardig vindt?
Nee, natuurlijk is dat niet 'discussieerbaar'quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is niet discussieerbaar? Zou best wel eens op dat kleine balkonnetje van je een bierie met je willen drinken. Nee hoor, je bent een leuk mens die gelukkig niet zo moeilijk doet
quote:
Je gaat lekker !quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar mensen die zo'n beetje alles als een aanval zienquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:50 schreef Five4Nine het volgende:
Mensen moeten hier niet altijd andere altijd maar aanvallen zonder dat daar een reden voor is.
Ik zie dat echt al een stukje zelfvertrouwen die je zelf niet eigen bent. Doe gewoon normaal.
quote:
probeer het eensquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:50 schreef Five4Nine het volgende:
Mensen moeten hier niet altijd andere altijd maar aanvallen zonder dat daar een reden voor is.
Ik zie dat echt al een stukje zelfvertrouwen die je zelf niet eigen bent. Doe gewoon normaal
Jij hebt gewoon echt een piemel in je kont nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar mensen die zo'n beetje alles als een aanval zien
Vermakelijk hoor, dat dan weer wel
Wie liep er bij een psycholoog voor zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:53 schreef Five4Nine het volgende:
Fucking nerds zonder zelf vertrouwen.
Vind eens een vrouw of een man. Verwen die op een manier zoals jij dat graag wil. Geef niet af op iemand waarvan jij denkt dat die dat blijkbaar wel kan.
Veel van jullie zitten hier echt in een overgang fase.
Ben ik nu echt kansloos op deze leeftijd of komt er ooit nog iets van. Als je met die vraag zit kan je het beste gewoon afgeven op mensen die ook met die vraag zitten? Of het juist onder controle hebben.
Wat een idioten zijn jullie soms.
En toch hou ik ook van jullie.
Thank fuck geen senseoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Illy volgens mij had de bedenker van die naam een open gehemelte
hou nou toch eens op met dat gezever manquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:53 schreef Five4Nine het volgende:
Fucking nerds zonder zelf vertrouwen.
Vind eens een vrouw of een man. Verwen die op een manier zoals jij dat graag wil. Geef niet af op iemand waarvan jij denkt dat die dat blijkbaar wel kan.
Veel van jullie zitten hier echt in een overgang fase.
Ben ik nu echt kansloos op deze leeftijd of komt er ooit nog iets van. Als je met die vraag zit kan je het beste gewoon afgeven op mensen die ook met die vraag zitten? Of het juist onder controle hebben.
Wat een idioten zijn jullie soms.
En toch hou ik ook van jullie.
Nee dit is een soort 2.0 erg lekker en een tof ding om te zienquote:
Een modje met een agendaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:55 schreef sacha het volgende:
[..]
hou nou toch eens op met dat gezever man
Met een schepje Buisman, voor het extra effectquote:
Zit je aan de drugs of drank? je slaat zo onwijs door somsquote:
vroeger was alles beter iddquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met een schepje Buisman, voor het extra effect![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, hoofdzuster in een opvoedingsgesticht
Ik vind het nu ook prima hoor.quote:
Volgens mij zit iedereen hier aan de drugs.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit je aan de drugs of drank? je slaat zo onwijs door soms
/ignorequote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon echt een piemel in je kont nodig
Paar dorpsgekken is wel geinigquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
Het wordt werkelijk met de dag onaangenamer hier.
Met van die cupjes?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dit is een soort 2.0 erg lekker en een tof ding om te zien
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
Een soort nachtzuster, met een injectienaald in haar zak, komt weleens van pas.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah, ik kan er niet echt (meer) om lachen.
ik ben er klaar meequote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
Het wordt werkelijk met de dag onaangenamer hier.
Ik heb een goedkoper soort humor waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah, ik kan er niet echt (meer) om lachen.
Verstandig.. Ik gebruik ook alleen soms wat alcohol, maar verder nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volgens mij zit iedereen hier aan de drugs.
Ik niet meer. Ik drink alleen soms nog wel eens wat maar drugs gaat er bij mij niet mee in.
Dat kan idd je totale gemoedstoestand beinvloeden.
QFTquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Piel in Tonja's kont gaat mij wel wat ver weer
Trustequote:Op woensdag 29 mei 2019 00:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben er ook klaar mee. Ik wens jullie een fijne nacht.
Ik ben verkeerd opgevoed maar ik weet wel hoe ik mij moet en kan gedragenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik mij dus af, want die zijn iets goedkoperquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat aparte capsules ? Kun je er ook ESE pods in doen?
Jij ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou ik zou als je op een verjaardag zit en in een discussie beland, dat piel in kont verhaal even skippen denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben verkeerd opgevoed maar ik weet wel hoe ik mij moet en kan gedragen![]()
Dat ik iemand ben die hier nog niet zo lang post en waarbij telkens het bloed onder de nagels vandaan word gehaald zegt niets over mijn eigen toestand.
Het is knap dat ik nog altijd niet totaal uit mijn slof geschoten ben hier.
Het liefste zien de meeste in dit kut topic dat er geen enkele nieuweling toetreed. Want dat is eng en nieuw. Dan kom die autist weer naar boven.
Hou het gewoon nog even vol zo en heel het tering fok forum is gewoon kapot gemaakt op deze manier.
Tot morgen,
Slaap lekker.
Nerds.
Trustequote:Op woensdag 29 mei 2019 00:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben verkeerd opgevoed maar ik weet wel hoe ik mij moet en kan gedragen![]()
Dat ik iemand ben die hier nog niet zo lang post en waarbij telkens het bloed onder de nagels vandaan word gehaald zegt niets over mijn eigen toestand.
Het is knap dat ik nog altijd niet totaal uit mijn slof geschoten ben hier.
Het liefste zien de meeste in dit kut topic dat er geen enkele nieuweling toetreed. Want dat is eng en nieuw. Dan kom die autist weer naar boven.
Hou het gewoon nog even vol zo en heel het tering fok forum is gewoon kapot gemaakt op deze manier.
Tot morgen,
Slaap lekker.
Nerds.
Dat zijn andere dan de Senseo, zijn iets kleiner en niet in alle supermarkten te krijgen.. Vele exotische Italiaanse smaken zijn er vanquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik mij dus af, want die zijn iets goedkoper
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Hou het gewoon lekker bij jullie 6 of 7 man. .... Gezellig niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij is boos denk ik, nerd is meer een compliment maar goed
Je hoeft van mij niet weg hoorquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hou het gewoon lekker bij jullie 6 of 7 man. .... Gezellig niet?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:04 schreef Petzi het volgende:
Nerdisme kan anders een kwalijke ziekte zijn. Dat moet je niet onderschatten
Toch even Googlen nu maarquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn andere dan de Senseo, zijn iets kleiner en niet in alle supermarkten te krijgen.. Vele exotische Italiaanse smaken zijn er van
De grootste stoker lacht het hardste.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:02 schreef Petzi het volgende:
Dat is tochniet serieus te nemen allemaal. Sorry, ben waarschijnlijk dom maar lig dubbel van de idioterie hier
Vroeger waren we alleen maar met onsquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hou het gewoon lekker bij jullie 6 of 7 man. .... Gezellig niet?
Moet jij niet lekker in bedje slapen met je mannetje?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De grootste stoker lacht het hardste.
Waar is Sly?
Want als je een mannetje hebt moet je samen met hem naar bed?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Moet jij niet lekker in bedje slapen met je mannetje?
Ja dat moet wel kunnen danquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn een Illy uitvinding en juist voor die piston-dingen geschikt
wel nee, een paar onopgevoede sfeerverziekende kleuters, das allesquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ons wordt uitgeroeid.
Mo is het volgende slachtoffer.
Zo voorspelbaar allemaal.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
5 kent een goeie psych die aan huisbezoekjes doet
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.dekoffiethuiswinkel.nl/ese-pads/
Mhwa.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
wel nee, een paar onopgevoede sfeerverziekende kleuters, das alles
Er mag hopelijk gelachen worden als de sfeer zo bizar is.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
Er zijn wel meer aanbieders, gewoon wat rond googlen.. Heb laatste een doos van 150 vann deze besteld..quote:
Leer steeds beter negeren ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
Wel lekker hoor al die verschillende espresso'squote:Op woensdag 29 mei 2019 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn wel meer aanbieders, gewoon wat rond googlen.. Heb laatste een doos van 150 vann deze besteld..
Alleen als je een maf hondje als UI neemtquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Er mag hopelijk gelachen worden als de sfeer zo bizar is.
Bingoquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alleen als je een maf hondje als UI neemt
Heel groot aanbod idd.. En pik er dan maar eens je favo uit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel lekker hoor al die verschillende espresso's
als je maar weet wie er het laatst lachtquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Er mag hopelijk gelachen worden als de sfeer zo bizar is.
En dat is Petzi?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 29 mei 2019 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
als je maar weet wie er het laatst lacht
Zijn vacht ziet er best uit toch? of is dit uit 1980?quote:
Wat is er nu weer aan de hand? Geen problemen volgens mij verder.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
als je maar weet wie er het laatst lacht
Nee scat, van een maand geledenquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn vacht ziet er best uit toch? of is dit uit 1980?
het was enkel een mededelingquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat is er nu weer aan de hand? Geen problemen volgens mij verder.
Jij doet toch niks ook?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, prima. Wat mij betreft geen problemen
Dan moet je geen rare d.m.'s versturen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, prima. Wat mij betreft geen problemen
Trouwens de APpie heeft wel van die pads, van Illy en in sommige vestigingen een goedkope variant ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Vaag gedoe zeg gewoon man en pferd klaar
Mr. Ed.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
vroegàhquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De Dees deed de Dienstmededeling toch vroeger?
Bemoei je er gewoon niet mee. Ik heb van jou ook nog d.m's. Over Petzie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat je het lef hebt met al je leugens tegenover mensen dit te posten vind ik het toppunt van ranzigheid, en hiermee ben ik klaar met jouquote:
Ja. Da's dan niet helemaal gelukt hè, met deze post.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bemoei je er gewoon niet mee. Ik heb van jou ook nog d.m's. Over Petzie.
Ik gebruik alleen die dm's niet. Er is ook zoiets als goed fatsoen, en loyaliteit.
Gewoon soms je bek houden.
Sweet Dreamsquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:46 schreef Marsani het volgende:
Ik bedoelde met mijn 'hmmm' dat ik hier kwam voor een beetje lol. Maar is even niet zo gezellig. Nou ja, dan morgen een nieuwe kans. Slaap lekker voor straks iedereen.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:47 schreef sacha het volgende:
*2 uur PM tijd inplanned voor morgenochtend*
Ga je gang hoor ik kan alles uitleggenquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bemoei je er gewoon niet mee. Ik heb van jou ook nog d.m's. Over Petzie.
Ik gebruik alleen die dm's niet. Er is ook zoiets als goed fatsoen, en loyaliteit.
Gewoon soms je bek houden.
Ga je me eindelijk PM'en ja?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:47 schreef sacha het volgende:
Nee precies zeg dan helemaal niks ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Da's dan niet helemaal gelukt hè, met deze post.
Ik heb nog steeds geen DM openbaar gemaakt. In tegenstelling tot die andere partij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:41 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat je het lef hebt met al je leugens tegenover mensen dit te posten vind ik het toppunt van ranzigheid, en hiermee ben ik klaar met jou
[/quo[quote]Op woensdag 29 mei 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Da's dan niet helemaal gelukt hè, met deze post.
is het nodig?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ga je me eindelijk PM'en ja?
Lawd have mercy.
Dan héb je nog evenquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:47 schreef sacha het volgende:
Juist!!!!!!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen DM openbaar gemaakt. In tegenstelling tot die andere partij.
Maar je geloofd maar wat je wilt. Waarheid komt altijd boven water.
Ik hou me helemaal niet bezig met dat DM geneuzel, maar reageer op wat jij zelf post.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen DM openbaar gemaakt. In tegenstelling tot die andere partij.
Maar je geloofd maar wat je wilt. Waarheid komt altijd boven water.
Ik wilde je niet corrigeren.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
dm en pm shit regel je in dm en pm, niet aan de voorkant van een forum
Eensquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
Dan moet je mij er ook niet naar vragen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
Jij kreeg ook vragen? Anderen ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan moet je mij er ook niet naar vragen.
Maar het is goed zo.
Ja volgende Week weer een nieuwe dramaronde, met vreemde verwijten en aantijgingenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar het is goed zo.
Nog meer *users*quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja volgende Week weer een nieuwe dramaronde, met vreemde verwijten en aantijgingen
Stoker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja volgende Week weer een nieuwe dramaronde, met vreemde verwijten en aantijgingen
waar vroeg ik dat? juist jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar het is goed zo.
Ja ik heb dan Mo weggepest of zo, want ik ben gevaarlijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe ik ook gerustquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:02 schreef tonja het volgende:
Ik heb vandaag een middelgrote rauwe ui gegeten
Jij niet Sly denk ik, maar ze praat een soort in Davinci code altijdquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ik heb dan Mo weggepest of zo, want ik ben gevaarlijk
Door de salade? Doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:02 schreef tonja het volgende:
ik heb 549 in de aanbiedingquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
't Mag gerust hoor, als je iets kwijt wilt.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:02 schreef tonja het volgende:
GATVERDAMMEquote:
Ze riep om sly toen het over mij ging, dus misschien een bondgenootje of zoquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij niet Sly denk ik, maar ze praat een soort in Davinci code altijd
Dat is wat zoutig toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben fan van Kefir, sinds kort gefermenteerde melk? of iets pro biotica iets
Soort cluedoquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ze riep om sly toen het over mij ging, dus misschien een bondgenootje of zo
Wie is ze?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ze riep om sly toen het over mij ging, dus misschien een bondgenootje of zo
Lekker prrrrrrrrrrrrrrrrrrt,,,naast iemand die je niet mag.quote:
Ik vind beide lekker. Eens proberen dan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje yoghurt karnemelk kruisiging.. je moet er van houden
Ze bedoelde jou ook niet Sly had een akkefietje met Mo, hou de soap wel een beetje bijquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is ook onzin. Maak wel eens geintjes over Mo, maar ik heb er verder niets mee.
Vrijgezel zijn heeft zo zijn voordelenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker prrrrrrrrrrrrrrrrrrt,,,naast iemand die je niet mag.
Ik doe het onder het dekbed...en dan zeg ik :djeeees wat lig je te rotten. ? Zegt ze ow, sorryquote:
Nee ze zei en Mo is de volgende. Ze had het over mijquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze bedoelde jou ook niet Sly had een akkefietje met Mo, hou de soap wel een beetje bij
Whahaha valschquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik doe het onder het dekbed...en dan zeg ik :djeeees wat lig je te rotten. ? Zegt ow, sorry
Neehee maar goed laat ze zelf haar complotten maar uitleggenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee ze zei en Mo is de volgende. Ze had het over mij
Klopt, maar wel thuis, niet hier.quote:
Precies!quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, maar wel thuis, niet hier.
Wel creatiefquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Je hebt van die lui die laten een scheet in een ventilator, dat is pas smerig
nee en nu klaarquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee ze zei en Mo is de volgende. Ze had het over mij
I keep my shit at home, dont dump it here, in front of you.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:12 schreef chufi het volgende:
Nieuwe boten
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ggen-voor-kust-texel
Ligt er geheel aan welke kant dat ding blaastquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vergeet altijd op welk eiland Sas zit
Ik ga met je mee. Overdrachtelijk gezien dan hm.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Even Pauw kijken nog, alles wat over mij beweerd word is op voorhand een leugen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Overdrachtelijk gezien dan hm.trusten y'all
Meeuwis zingt de aftiteling. Buma zat er ook. Misschien helpt je dat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja het zijn geen fijne gastenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Meeuwis zingt de aftiteling. Buma zat er ook. Misschien helpt je dat.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, je roddelt gewoon graag over anderen wanneer ze er niet zijn, trut.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is ook onzin. Maak wel eens geintjes over Mo, maar ik heb er verder niets mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |