Dat is wat zoutig toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben fan van Kefir, sinds kort gefermenteerde melk? of iets pro biotica iets
Soort cluedoquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ze riep om sly toen het over mij ging, dus misschien een bondgenootje of zo
Wie is ze?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ze riep om sly toen het over mij ging, dus misschien een bondgenootje of zo
Lekker prrrrrrrrrrrrrrrrrrt,,,naast iemand die je niet mag.quote:
Ik vind beide lekker. Eens proberen dan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje yoghurt karnemelk kruisiging.. je moet er van houden
Ze bedoelde jou ook niet Sly had een akkefietje met Mo, hou de soap wel een beetje bijquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is ook onzin. Maak wel eens geintjes over Mo, maar ik heb er verder niets mee.
Vrijgezel zijn heeft zo zijn voordelenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker prrrrrrrrrrrrrrrrrrt,,,naast iemand die je niet mag.
Ik doe het onder het dekbed...en dan zeg ik :djeeees wat lig je te rotten. ? Zegt ze ow, sorryquote:
Nee ze zei en Mo is de volgende. Ze had het over mijquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze bedoelde jou ook niet Sly had een akkefietje met Mo, hou de soap wel een beetje bij
Whahaha valschquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik doe het onder het dekbed...en dan zeg ik :djeeees wat lig je te rotten. ? Zegt ow, sorry
Neehee maar goed laat ze zelf haar complotten maar uitleggenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee ze zei en Mo is de volgende. Ze had het over mij
Klopt, maar wel thuis, niet hier.quote:
Precies!quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, maar wel thuis, niet hier.
Wel creatiefquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Je hebt van die lui die laten een scheet in een ventilator, dat is pas smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |