Waaruit trek jij de conclusie dat er gesuggereerd wordt dat jij iets met de opmerking van 5 te maken hebt?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
uuuuh, wat heb ik met die post van 5 te maken?
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat je je moeder al tegen de 40 liep met je geboorte..
Snap ik volkomen. Maar ik ben volstrekt hetero, sorryquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:44 schreef Petzi het volgende:
[..]
Inderdaad begrijpelijk. Die Ui van je doet mij ook twijfelen of ik wel echt hetero wil zijn
Omdat mijn quote erbij staatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Waaruit trek jij de conclusie dat er gesuggereerd wordt dat jij iets met de opmerking van 5 te maken hebt?
Wel uit die opmerking punani.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat er iets mis mee is?![]()
Vreemde gevolgtrekking.quote:
Oh das goed... ik woon op 4 hoogquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb 1 hele dikke zus die graag op je komt zitten.
Is niet discussieerbaar? Zou best wel eens op dat kleine balkonnetje van je een bierie met je willen drinken. Nee hoor, je bent een leuk mens die gelukkig niet zo moeilijk doetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Snap ik volkomen. Maar ik ben volstrekt hetero, sorry
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb 1 hele dikke zus die graag op je komt zitten.
De lift zal dr waarschijnlijk niet accepteren ... Rrrrrrrrrrrrrrrrinnggquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dan wordt het wat lastiger aangezien ze niet zo makkelijker meer een trap beklimt.
neuhquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Vreemde gevolgtrekking.
Weleens bedacht dat Potje jullie beide opmerkingen wat ehm.. merkwaardig vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |