Welke kliertjes komen er aan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
Heb nog wel een aardig gedichtje, wel zo'n 80, maar deze is in het kader van de aankomende kleine kliertjes misschien wel leuk...
Iets met leeftijd misschien?quote:
eerder was ze nog 76...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
Ik vond dit wel echt mooi.
Dat je je moeder van 67 toch een keer een goede DC Commics of Marval film kan laten zien.
Logan is wat dat betreft wel echt de perfecte film. Ik zag gewoon aan haar dat ze geraakt werd door de emotie. Terwijl zij echt niets heeft met weet ik veel veel wat voor een X-men film. Al kent ze wel de karakters ondertussen.
Die film is gewoon gewoon echt een uitschieter wat emotie betreft.
Heerlijke film.
En hoi nogmaals.
Dat zijn wij eigenlijk ook, maar dan soort van geëvalueerde.quote:
Prikken kunnen we nog steeds in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zijn wij eigenlijk ook, maar dan soort van geëvalueerde.
Daar kun je vele kanten mee op, met die opmerkingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Prikken kunnen we nog steeds in ieder geval
Yep,quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar kun je vele kanten mee op, met die opmerking
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Yep,las dat je bent overgelopen naar Tonja, foei jij
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ben je een niemand?
Behalve in dit topic?
Het wordt vreemder en vreemder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Yep,las dat je bent overgelopen naar Tonja, foei jij
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Het wordt vreemder en vreemder.
Ik bedoel gewoon dat je je moeder al tegen de 40 liep met je geboorte..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ben je een niemand?
Behalve in dit topic?
uuuuh, wat heb ik met die post van 5 te maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Het wordt vreemder en vreemder.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
uuuuh, wat heb ik met die post van 5 te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |