SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, een dubbelportret is wel ambitieus.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Gedoe. Dubbelportret, formaat, planning, schuiven, passen, meten, doek preppen. Vooral formaat bepalen was een lastige. Morgen aan de slag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef Voxs het volgende:
Hm ik ga zelf onder een spoiler!Sweet dreamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, een dubbelportret is wel ambitieus.Succes daarmee! Morgen schetsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Hm ik ga zelf onder een spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker onder je spoiler! We beloven er niet op te klikken.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt heel mooi en geeft een mooi beeld over een klein stukje universum.quote:
Zet dat ook even onder een spoiler.quote:
Mooi. Van de week maar eens bekijken dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt heel mooi en geeft een mooi beeld over een klein stukje universum.
Hm ik ga zelf onder een spoiler!Nighty nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:14 schreef Petzi het volgende:
Heb ik daar die bitterballen voor gebakken in de nieuwste airfryer?
Oehh gimme!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:14 schreef Petzi het volgende:
Welke ? Die van gisteren ?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:14 schreef Petzi het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:17 schreef chufi het volgende:
Er staat
[..]
Welke ? Die van gisteren ?
Maar ik pasDie zag er fantastisch uit. Mijn complimenten. Ik kan goed koken, maar jij wint het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil je even laten weten dat ik enorm blij ben voor je met het goede nieuws vandaag.![]()
Dank je GDquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die zag er fantastisch uit. Mijn complimenten. Ik kan goed koken, maar jij wint het.
En ik wil je even laten weten dat ik enorm blij ben voor je met het goede nieuws vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |