Moet jij niet lekker in bedje slapen met je mannetje?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De grootste stoker lacht het hardste.
Waar is Sly?
Want als je een mannetje hebt moet je samen met hem naar bed?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Moet jij niet lekker in bedje slapen met je mannetje?
Ja dat moet wel kunnen danquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn een Illy uitvinding en juist voor die piston-dingen geschikt
wel nee, een paar onopgevoede sfeerverziekende kleuters, das allesquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ons wordt uitgeroeid.
Mo is het volgende slachtoffer.
Zo voorspelbaar allemaal.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
5 kent een goeie psych die aan huisbezoekjes doet
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.dekoffiethuiswinkel.nl/ese-pads/
Mhwa.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
wel nee, een paar onopgevoede sfeerverziekende kleuters, das alles
Er mag hopelijk gelachen worden als de sfeer zo bizar is.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
Er zijn wel meer aanbieders, gewoon wat rond googlen.. Heb laatste een doos van 150 vann deze besteld..quote:
Leer steeds beter negeren ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
Wel lekker hoor al die verschillende espresso'squote:Op woensdag 29 mei 2019 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn wel meer aanbieders, gewoon wat rond googlen.. Heb laatste een doos van 150 vann deze besteld..
Alleen als je een maf hondje als UI neemtquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Er mag hopelijk gelachen worden als de sfeer zo bizar is.
Bingoquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alleen als je een maf hondje als UI neemt
Heel groot aanbod idd.. En pik er dan maar eens je favo uit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel lekker hoor al die verschillende espresso's
als je maar weet wie er het laatst lachtquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Er mag hopelijk gelachen worden als de sfeer zo bizar is.
En dat is Petzi?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 29 mei 2019 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
als je maar weet wie er het laatst lacht
Zijn vacht ziet er best uit toch? of is dit uit 1980?quote:
Wat is er nu weer aan de hand? Geen problemen volgens mij verder.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:19 schreef sacha het volgende:
[..]
als je maar weet wie er het laatst lacht
Nee scat, van een maand geledenquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn vacht ziet er best uit toch? of is dit uit 1980?
het was enkel een mededelingquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat is er nu weer aan de hand? Geen problemen volgens mij verder.
Jij doet toch niks ook?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, prima. Wat mij betreft geen problemen
Dan moet je geen rare d.m.'s versturen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, prima. Wat mij betreft geen problemen
Trouwens de APpie heeft wel van die pads, van Illy en in sommige vestigingen een goedkope variant ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Vaag gedoe zeg gewoon man en pferd klaar
Mr. Ed.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
vroegāhquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De Dees deed de Dienstmededeling toch vroeger?
Bemoei je er gewoon niet mee. Ik heb van jou ook nog d.m's. Over Petzie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat je het lef hebt met al je leugens tegenover mensen dit te posten vind ik het toppunt van ranzigheid, en hiermee ben ik klaar met jouquote:
Ja. Da's dan niet helemaal gelukt hč, met deze post.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bemoei je er gewoon niet mee. Ik heb van jou ook nog d.m's. Over Petzie.
Ik gebruik alleen die dm's niet. Er is ook zoiets als goed fatsoen, en loyaliteit.
Gewoon soms je bek houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |