Dít krijg ik dus ook maar niet uit m'n kop. Nu denk ik wel dat Amir ouder moet zijn dan Alkan zelf (Rover is ook flink wat jonger dan de acteur), maar het blijft raar.quote:Opvallend genoeg schelen Alkan Çöklü en Floris Bosma slechts 5 maanden. Maar waar Alkan als Amir worstelt met verantwoordelijke zaken als ouderschap, zijn huwelijk en z'n werk als arts, heeft Floris als Rover het vooral druk met verliefdheidjes, online pranks en een loopbaan als dj die niet echt van de grond wil komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door miaeak op 25-06-2019 09:35:36 ]
in nieuwe tijden was het nog Jan Jaap.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:28 schreef superniger het volgende:
Is die Daan ook een broer van Jan Kooijemans?
Als je Danny bedoelt dan yep. Halfbroer dan he. Dezelfde mama. Dat maakt hem ook meteen de oom van Lana.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:28 schreef superniger het volgende:
Is die Daan ook een broer van Jan Kooijemans?
Uh?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Uit een item blijkt zonet dat er weer een nieuw personage in de serie komt: Puck, een vriendin van Nina (sinds wanneer??)
Was bij Boulevard, ben ik vergeten erbij te zettenquote:
Wat ziet Bing er raar uit in die thumbnail?? verkeerde foundation?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was bij Boulevard, ben ik vergeten erbij te zetten
EDIT: hier het fragment:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rik, Danny en Daan hebben alle drie een andere vader?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:25 schreef miaeak het volgende:
[..]
Als je Danny bedoelt dan yep. Halfbroer dan he. Dezelfde mama. Dat maakt hem ook meteen de oom van Lana.
Volgens mij hebben Rik en Danny wel dezelfde vader toch?quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Rik, Danny en Daan hebben alle drie een andere vader?
Nee, maar Daan en Danny wel.quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Rik, Danny en Daan hebben alle drie een andere vader?
Nee, Rik en Danny hebben wel dezelfde ouders;quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:28 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nee, maar Daan en Danny wel.
https://gtstcourant.com/p(...)-krijgt-rol-in-gtst/
Lol lekker kortaf dit, maar oké nieuw personage. @:peterkelder bestie van Nina?
Ja ik bedoelde dat Daan en Danny wel verschillende vaders hebben haha.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:05 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Nee, Rik en Danny hebben wel dezelfde ouders;
Danny was de tweede zoon van Bert en Maria de Jong, en het jongere broertje van Rik de Jong
SPOILER: Woensdag 2 dagen voor de ultimate cliffhangerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:00 schreef miaeak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:56 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Zó actueelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zélfs de reclames om GTST heen irriteren meDie vrouw die Birkenstocks zegt
![]()
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Er gaat geloof ik wel echt iets goed fout. Ik was alweer kei vergeten dat Ludo kwijt was johquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:53 schreef joelknobbe het volgende:
het zal mij niets verbazen als Billy en Ludo getrouwd terugkomen in de cliffhanger
"Ludo" had een sms'je gestuurd dat hij ineens naar het buitenland moest.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef miaeak het volgende:
[..]
Waarom doet Janine trouwens al die moeite om Rob te vinden, maar dat haar eigen man spoorloos verdwenen is met een aartsrivale met een motief is niet vreemd?
Ja maar daar geloof je toch niks van in zo'n situatiequote:Op woensdag 26 juni 2019 18:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Ludo" had een sms'je gestuurd dat hij ineens naar het buitenland moest.
Waar is Billy eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |