abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:20:05 #76
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_187373989
GTST is verworden tot een tiener comedyserie en nog een hele slechte ook, valt nog mee dat er geen lachband bij zit.

Trek de stekker maar uit deze patiënt, beter wordt het niet meer.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_187375167
Er moet flink wat veranderen na de zomer als ze dit nog willen redden.. Anders zie ik GTST niet nog jaren doorgaan.
pi_187381468
Zoë gaat eerst stomdronken weg uit de Rozenboom aan het einde van de vorige aflevering. Dan staat ze nu ineens als verpleegster in het ziekenhuis bij Rik (die daar eind vorige aflevering pas was) en een scène later staat ze te koken. Dus blijkbaar is ze ook al een tijdje aan het werk? Het is toch niet meer om aan te gluren dit. De editingskills ook van die vlogs..

EDIT: Nu draaien ze Arcade en hebben ze het refreinen tussen de coupletten uit gehaald.. je hoort heel de tijd de muziek springen. Wat een amateuristisch zooitje is het ook.

Heb er voorheen niet bij stil gestaan dat GTST ooit zou stoppen maar het ziet er niet rooskleurig uit.

[ Bericht 8% gewijzigd door Shenti op 12-06-2019 00:55:00 ]
pi_187383564
Oke sorry, maar waarom moest alles met Valentijn eerst allemaal zo geheimzinnig en mocht niemand weten dat hij er was. En nu gaat hij zich overal voorstellen met zijn echte naam :? .
Waarom was het allemaal dan zo'n geheim?
pi_187384867
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 20:57 schreef laracroftonline het volgende:
Kunnen we niet een actie starten om het huidige schrijversteam te vervangen dit doet gewoon pijn om te zien zelfs de reruns van onm zijn op dit moment beter.
Start er alsjeblieft één. Ik denk dat je nog best wel wat mensen kunt verzamelen om de schrijvers van deze belachelijke scenario's en slechte scripts wakker te schudden, zeker nu de afgelopen maanden de kijkcijfers zo gekelderd zijn. Als je dit over een halfjaar doet, interesseert het de helft van de afgevallen kijkers ook geen zak meer.

Wat is het bedroevend slecht geworden. Als dit na de zomervakantie ook zo doorgaat, haak ik na 24 jaar trouw kijken ook af. ;( ;(
pi_187385320
De enige manier om deze serie nog te redden is de keiharde aanpak. Compleet retoolen die handel.
- Zoals gezegd: het volledige schrijversteam vervangen. Stuk voor stuk. En niet geleidelijk aan, nee, gewoon van de ene op de andere dag. Is bij Onderweg naar Morgen in 1995 ook gebeurd, en oké, het had als gevolg dat verhalen en karakters in sommige gevallen 180 graden veranderden, maar in het geval van GTST is dat misschien nog niet eens zo slecht.
- Daarnaast ook een andere uitvoerend producent. Die Gottschalk heeft inmiddels wel lang genoeg op die plek gezeten, en daarbij bewezen dat hij er niet geschikt voor is. En als je daar nog aan twijfelt: check zijn interviews nog eens :') Als zijn opvolger gewoon weer een oud-regisseur op die plek zetten, dat heeft tot nu toe eigenlijk altijd wel gewerkt. Desnoods halen ze Idse Grotenhuis maar terug, gezien zijn reputatie kun je dan tenminste drastische vernieuwing en verandering verwachten.
- Verder natuurlijk drastisch gaan snijden in de huidige cast. Als ik het zo bekijk hou je dan weinig over naast Laura, Janine en Ludo, maar ja, de rest is of verpest, of sowieso geen stuiver waard.
- En grijp als productieteam deze ommezwaai ook meteen aan om drastische aanpassingen te doen qua sets, cameravoering en licht. Want allemachtig, het ziet er erg gedateerd uit zoals het nu gemaakt wordt, in te krappe sets met statische cameravoering. Maak de sets zo dat er 360 graden in gefilmd kan worden (zoals De Koning) met nieuwe camera's die de serie qua beeldkwaliteit al een nodige upgrade geven. Kijk naar soaps in omliggende landen: die doen dat ook en het geeft de serie vaak een 'premium'-gevoel.
- Oh ja, last but not least: dump die Frons Servies toch een keertje met zijn eentonige 'muziek' en haal Ronald Schilperoort terug als componist. Die weet zelfs de meest onzinnige scènes nog enigszins dragelijk te maken met een leuke theme erbij.

Al deze punten moeten er hopelijk voor zorgen dat GTST dan opnieuw een opleving krijgt. Maar zoals gezegd: het moet wel drastisch gebeuren, en niet zo halfslachtig als vorig jaar. Want dan kunnen ze er beter maar meteen mee stoppen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_187385815
Ik snap er niets meer van (paar afleveringen gemist) Waarom is er zoveel mysterie rond Valentijn? Hoe kennen hij en Lana elkaar? En wie is die Bilal (enge gozer, dat moet de nieuwe "hunk" zijn??) en wat heeft ie met Kimberley?
  donderdag 13 juni 2019 @ 01:46:54 #83
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187399753
Die Banksy-actie tijdens die veiling... :')
pi_187402115
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er niets meer van (paar afleveringen gemist) Waarom is er zoveel mysterie rond Valentijn? Hoe kennen hij en Lana elkaar? En wie is die Bilal (enge gozer, dat moet de nieuwe "hunk" zijn??) en wat heeft ie met Kimberley?
Het mysterie rond Valentijn is alweer klaar :'). Was te volgen op Instagram, maar ik geloof niet dat iemand hier dat heeft gedaan. Geen idee wat het was, maar het schijnt ineens allemaal geen probleem meer te zijn. Weer een verhaalijn die op niets uitdraait.

En de schrijvers hebben ook nog steeds niet door dat het ons geen zak interesseert wat er met Rob is gebeurd. De reden daarvan heb ik een paar post geleden al aangekaart.
pi_187402799
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 juni 2019 @ 12:01:50 #86
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_187403124
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Weet ook niet hoe Lana en hij elkaar nou kennen? Dat gedoe met Kimberley en Jojo had ik wel gezien.

Haha was de naam van die Marokkaanse/Turkse jongen waar Lucas in een ver verleden mee zou gaan trouwen ook niet Bilal?
pi_187403597
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 12:01 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Weet ook niet hoe Lana en hij elkaar nou kennen? Dat gedoe met Kimberley en Jojo had ik wel gezien.

Haha was de naam van die Marokkaanse/Turkse jongen waar Lucas in een ver verleden mee zou gaan trouwen ook niet Bilal?
Die nieuwe hunk heet Nabil. Bilal was die grote liefde van Maxime die door Bianca uit het raam was gedonderd. (Broer van Aysen en Nuran).
pi_187403626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:36 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoho, dat is een belediging voor Pittige Tijden :P
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 12:46 schreef miaeak het volgende:

[..]

Die nieuwe hunk heet Nabil. Bilal was die grote liefde van Maxime die door Bianca uit het raam was gedonderd. (Broer van Aysen en Nuran).
Nee, dat was Ardil. Bilal was (zoals GwaiLow correct zei) de jongen die zou trouwen met Nuran, maar stiekem gevoelens koesterde voor Lucas.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 13 juni 2019 @ 12:49:32 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_187403627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 12:46 schreef miaeak het volgende:

[..]

fout de broer van aysen en Nuran was Adil.

Bilal was de vriend van Nuran waarmee ze zou gaan trouwen die gevoelens voor Lucas kreeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_187403702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

fout de broer van aysen en Nuran was Adil.

Bilal was de vriend van Nuran waarmee ze zou gaan trouwen die gevoelens voor Lucas kreeg.
Oooh thanks! Begreep al niet wat Lucas ermee te maken had. Oké dus we hebben Nabil (nep loodgieter die Zoë mee komt nemen), Bilal (broer van Aysen en Nuran, ware liefde van maxime) en Adil (waar Nuran aan uitgehuwelijkt was en closet gay met Lucas ging doen). Beetje variatie in namen zou niet verkeerd zijn :'). Het is nu zo'n beetje te vergelijken met Joep, Joop en Jaap.

Ik vind het trouwens ook wel eens tijd worden voor wat meer gay relaties zonder het steeds op Lucas te gooien. Hij is al zo'n 10 jaar het boegbeeld van Gay in de serie (met succesvolle en minder succesvolle momenten).
Verder is er naar mijn weten nog geen serieuze lesbische relatie geweest behalve wat "avontuurtjes". Laura met hoe-heet-ze, Charlie en Isabella en laatst Kimberly en Tiffy.

[ Bericht 8% gewijzigd door miaeak op 13-06-2019 13:10:49 ]
  donderdag 13 juni 2019 @ 13:54:23 #91
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_187404343
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 12:56 schreef miaeak het volgende:

[..]

Oooh thanks! Begreep al niet wat Lucas ermee te maken had. Oké dus we hebben Nabil (nep loodgieter die Zoë mee komt nemen), Bilal (broer van Aysen en Nuran, ware liefde van maxime) en Adil (waar Nuran aan uitgehuwelijkt was en closet gay met Lucas ging doen). Beetje variatie in namen zou niet verkeerd zijn :'). Het is nu zo'n beetje te vergelijken met Joep, Joop en Jaap.

je haalt Bilal en Adil nog steeds door elkaar hier.

Adil = Broer Nuran en Aysen
Bilal = Vriend Nuran stiekem gay met Lucas.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 14:04:46 #92
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_187404464
quote:
Laura met hoe-heet-ze
Tessel?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_187404486
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

je haalt Bilal en Adil nog steeds door elkaar hier.

Adil = Broer Nuran en Aysen
Bilal = Vriend Nuran stiekem gay met Lucas.
Haha shit!!

quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2019 14:04 schreef Meke het volgende:

[..]

Tessel?
Was toen nog te jong voor gtst dus ken het alleen van de autofellatio interviews met Rohan ;).
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 14:12:39 #94
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_187404556
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 14:06 schreef miaeak het volgende:

[..]

Haha shit!!
[..]

Was toen nog te jong voor gtst dus ken het alleen van de autofellatio interviews met Rohan ;).
Ik ook, maar er waren begin 2000 GTST-boeken en die heb ik gelezen O+ En veel wiki _O-

(En ik vind Tessel een mooie naam O+ Dat is het denk ik vooral :P )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_187404588
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2019 14:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik ook, maar er waren begin 2000 GTST-boeken en die heb ik gelezen O+ En veel wiki _O-

(En ik vind Tessel een mooie naam O+ Dat is het denk ik vooral :P )
Oooh ja die boeken!! :D
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 14:16:06 #96
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_187404597
https://www.muziekweb.nl/(...)hte-tijden-het-album

Deze cd was ook fantastisch trouwens :D Kan ze nog steeds meezingen :@

Ik was 4 toen hij uitkwam en heb hem 10 jaar later ofzo gebrand van een vriendin gekregen _O- _O-
pi_187406075
quote:

[..]

Ik vind het trouwens ook wel eens tijd worden voor wat meer gay relaties zonder het steeds op Lucas te gooien. Hij is al zo'n 10 jaar het boegbeeld van Gay in de serie (met succesvolle en minder succesvolle momenten).
Verder is er naar mijn weten nog geen serieuze lesbische relatie geweest behalve wat "avontuurtjes". Laura met hoe-heet-ze, Charlie en Isabella en laatst Kimberly en Tiffy.
Ik ben sowieso niet echt een fan van de manier waarop ze die verhaallijnen van Lucas aanpakken. Eerst een heel groot ding maken van het homohuwelijk, maar een paar maanden later wordt Lucas mishandeld en gaan ze uit elkaar. Vervolgens krijgt hij HIV (met alle bijkomende drama) en laatst dat gedoe met het zoeken van een draagmoeder.. Net alsof ze een checklist afwerken met alle cliché onderwerpen. Een normaal/stabiel homostel zonder super veel drama zou al een verademing zijn.
pi_187406183
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:01 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet echt een fan van de manier waarop ze die verhaallijnen van Lucas aanpakken. Eerst een heel groot ding maken van het homohuwelijk, maar een paar maanden later wordt Lucas mishandeld en gaan ze uit elkaar. Vervolgens krijgt hij HIV (met alle bijkomende drama) en laatst dat gedoe met het zoeken van een draagmoeder.. Net alsof ze een checklist afwerken met alle cliché onderwerpen. Een normaal/stabiel homostel zonder super veel drama zou al een verademing zijn.
Het ging al fout toen ze Edwin eruit schreven, dat blijf ik zeggen. Daar had je alle fases die Lucas nu met 4 verschillende tijdelijke tegenspelers heeft gehad ook prima mee kunnen doorlopen.

Plus het feit dat je de familie Bouwhuis dan veel meer intact had gelaten en had hoeven te compenseren met 2 badtaardkinderen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187406809
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 16:01 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ik vind het nogsteeds irritant dat ze Lucas HIV hebben gegeven. Er is al zo'n stereotype rondom dat alleen homo's HIV hebben, terwijl er verschillende manieren zijn om het op te lopen (zie Anita).
  donderdag 13 juni 2019 @ 16:56:13 #100
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187406957
Ja maar maatschappelijk belang! Thema! Relevantie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')