Start er alsjeblieft één. Ik denk dat je nog best wel wat mensen kunt verzamelen om de schrijvers van deze belachelijke scenario's en slechte scripts wakker te schudden, zeker nu de afgelopen maanden de kijkcijfers zo gekelderd zijn. Als je dit over een halfjaar doet, interesseert het de helft van de afgevallen kijkers ook geen zak meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:57 schreef laracroftonline het volgende:
Kunnen we niet een actie starten om het huidige schrijversteam te vervangen dit doet gewoon pijn om te zien zelfs de reruns van onm zijn op dit moment beter.
Het mysterie rond Valentijn is alweer klaarquote:Op woensdag 12 juni 2019 12:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er niets meer van (paar afleveringen gemist) Waarom is er zoveel mysterie rond Valentijn? Hoe kennen hij en Lana elkaar? En wie is die Bilal (enge gozer, dat moet de nieuwe "hunk" zijn??) en wat heeft ie met Kimberley?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ook niet hoe Lana en hij elkaar nou kennen? Dat gedoe met Kimberley en Jojo had ik wel gezien.quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er niets meer van (paar afleveringen gemist) Waarom is er zoveel mysterie rond Valentijn? Hoe kennen hij en Lana elkaar? En wie is die Bilal (enge gozer, dat moet de nieuwe "hunk" zijn??) en wat heeft ie met Kimberley?
Die nieuwe hunk heet Nabil. Bilal was die grote liefde van Maxime die door Bianca uit het raam was gedonderd. (Broer van Aysen en Nuran).quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe Lana en hij elkaar nou kennen? Dat gedoe met Kimberley en Jojo had ik wel gezien.
Haha was de naam van die Marokkaanse/Turkse jongen waar Lucas in een ver verleden mee zou gaan trouwen ook niet Bilal?
quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:36 schreef miaeak het volgende:
Hoho, dat is een belediging voor Pittige TijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat was Ardil. Bilal was (zoals GwaiLow correct zei) de jongen die zou trouwen met Nuran, maar stiekem gevoelens koesterde voor Lucas.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:46 schreef miaeak het volgende:
[..]
Die nieuwe hunk heet Nabil. Bilal was die grote liefde van Maxime die door Bianca uit het raam was gedonderd. (Broer van Aysen en Nuran).
fout de broer van aysen en Nuran was Adil.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:46 schreef miaeak het volgende:
[..]
Die nieuwe hunk heet Nabil. Bilal was die grote liefde van Maxime die door Bianca uit het raam was gedonderd. (Broer van Aysen en Nuran).
Oooh thanks! Begreep al niet wat Lucas ermee te maken had. Oké dus we hebben Nabil (nep loodgieter die Zoë mee komt nemen), Bilal (broer van Aysen en Nuran, ware liefde van maxime) en Adil (waar Nuran aan uitgehuwelijkt was en closet gay met Lucas ging doen). Beetje variatie in namen zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 13 juni 2019 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fout de broer van aysen en Nuran was Adil.
Bilal was de vriend van Nuran waarmee ze zou gaan trouwen die gevoelens voor Lucas kreeg.
je haalt Bilal en Adil nog steeds door elkaar hier.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:56 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oooh thanks! Begreep al niet wat Lucas ermee te maken had. Oké dus we hebben Nabil (nep loodgieter die Zoë mee komt nemen), Bilal (broer van Aysen en Nuran, ware liefde van maxime) en Adil (waar Nuran aan uitgehuwelijkt was en closet gay met Lucas ging doen). Beetje variatie in namen zou niet verkeerd zijn. Het is nu zo'n beetje te vergelijken met Joep, Joop en Jaap.
Tessel?quote:
Haha shit!!quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je haalt Bilal en Adil nog steeds door elkaar hier.
Adil = Broer Nuran en Aysen
Bilal = Vriend Nuran stiekem gay met Lucas.
Was toen nog te jong voor gtst dus ken het alleen van de autofellatio interviews met Rohanquote:
Ik ook, maar er waren begin 2000 GTST-boeken en die heb ik gelezenquote:Op donderdag 13 juni 2019 14:06 schreef miaeak het volgende:
[..]
Haha shit!!
[..]
Was toen nog te jong voor gtst dus ken het alleen van de autofellatio interviews met Rohan.
Oooh ja die boeken!!quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook, maar er waren begin 2000 GTST-boeken en die heb ik gelezenEn veel wiki
![]()
(En ik vind Tessel een mooie naamDat is het denk ik vooral
)
Ik ben sowieso niet echt een fan van de manier waarop ze die verhaallijnen van Lucas aanpakken. Eerst een heel groot ding maken van het homohuwelijk, maar een paar maanden later wordt Lucas mishandeld en gaan ze uit elkaar. Vervolgens krijgt hij HIV (met alle bijkomende drama) en laatst dat gedoe met het zoeken van een draagmoeder.. Net alsof ze een checklist afwerken met alle cliché onderwerpen. Een normaal/stabiel homostel zonder super veel drama zou al een verademing zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:56 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook wel eens tijd worden voor wat meer gay relaties zonder het steeds op Lucas te gooien. Hij is al zo'n 10 jaar het boegbeeld van Gay in de serie (met succesvolle en minder succesvolle momenten).
Verder is er naar mijn weten nog geen serieuze lesbische relatie geweest behalve wat "avontuurtjes". Laura met hoe-heet-ze, Charlie en Isabella en laatst Kimberly en Tiffy.
Het ging al fout toen ze Edwin eruit schreven, dat blijf ik zeggen. Daar had je alle fases die Lucas nu met 4 verschillende tijdelijke tegenspelers heeft gehad ook prima mee kunnen doorlopen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:01 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een fan van de manier waarop ze die verhaallijnen van Lucas aanpakken. Eerst een heel groot ding maken van het homohuwelijk, maar een paar maanden later wordt Lucas mishandeld en gaan ze uit elkaar. Vervolgens krijgt hij HIV (met alle bijkomende drama) en laatst dat gedoe met het zoeken van een draagmoeder.. Net alsof ze een checklist afwerken met alle cliché onderwerpen. Een normaal/stabiel homostel zonder super veel drama zou al een verademing zijn.
Ik vind het nogsteeds irritant dat ze Lucas HIV hebben gegeven. Er is al zo'n stereotype rondom dat alleen homo's HIV hebben, terwijl er verschillende manieren zijn om het op te lopen (zie Anita).quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:01 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een fan van de manier waarop ze die verhaallijnen van Lucas aanpakken. Eerst een heel groot ding maken van het homohuwelijk, maar een paar maanden later wordt Lucas mishandeld en gaan ze uit elkaar. Vervolgens krijgt hij HIV (met alle bijkomende drama) en laatst dat gedoe met het zoeken van een draagmoeder.. Net alsof ze een checklist afwerken met alle cliché onderwerpen. Een normaal/stabiel homostel zonder super veel drama zou al een verademing zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |