Een bijzet-Sanders, die term houden we er inquote:Op zondag 9 juni 2019 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb een fragmentje van nu op youtube gezien terwijl ik een lijst aan het kijken was van hoogtepunten uit oude seizoenen verschil werd pijnlijk duidelijk.
was inderdaad een spangas achtige scene tussen Lana Jojo en Valentijnonzin dat die erin zit tenzij Nick of Charlie terugkomt.
je had Valentijn ook Bram kunnen laten zijn die heeft teminste nog twee grootvaders in de huidige cast zitten.
Valentijn is nu net als Kimberly een bijzet Sanders het draagt de achternaam maar daar is ook alles.
Ik maak er wel uit op dat Valentijn die brief nog wel eens zal ontvangen binnenkort. En ik hoop dat Nick en/of Charlie (al is het tijdelijk) weer eens langskomen. Met kerst ofzo. Charlie lijkt mij (maar niet deze schrijvers') een persoon die haar kind niet wilt missen met kerst. Zou ook leuk als Barbara effe terugkomt. Die is toch bij de serie betrokken.quote:Op zondag 9 juni 2019 14:08 schreef PeterKelder het volgende:
Godsamme, is deze compilatie gemaakt door Blanco? Er worden namelijk, net als in de scripts, hele (cruciale) zaken in de verhaallijn overgeslagen
Inderdaad, waar zijn Alexandra Koster a.k.a. Lieve Schutter (heeft Valentijn ontvoerd en met een andere baby verwisseld) en Jack van Houten (toen Valentijn tijdelijk als JJ door het leven ging) gebleven?quote:Op zondag 9 juni 2019 14:08 schreef PeterKelder het volgende:
Godsamme, is deze compilatie gemaakt door Blanco? Er worden namelijk, net als in de scripts, hele (cruciale) zaken in de verhaallijn overgeslagen
SPOILER: Alleen openen als je aflevering van volgende week maandag hebt gezienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2019 10:21 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER: Alleen openen als je aflevering van volgende week maandag hebt gezienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een grap, toch? Please, zeg me dat dit een grap is.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:50 schreef miaeak het volgende:
Nou die prank vlog van volgende week maandag was zo'n beetje het laatste duwtje
5 minuten van een 22 minuten durende soap naar een of andere slechte prank compilatie kijken.
Man man man man man.
Nee Iemand struikelt en eentje laat glas van dienblad vallen. Hilaaaaarisch.....quote:Op maandag 10 juni 2019 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit is een grap, toch? Please, zeg me dat dit een grap is.
Haha ik kijk terug, en dit is precies NU op tv, creepyquote:Op maandag 10 juni 2019 20:05 schreef James1988 het volgende:
"Ik ga jou gelukkig maken, voor altijd" aldus een gast met een enge stalkerachtige blik in z'n ogen.
Lit!quote:Op maandag 10 juni 2019 14:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee Iemand struikelt en eentje laat glas van dienblad vallen. Hilaaaaarisch.....
Als je een 85-jarige opa bent die denkt dat je kleinkids dat grappig vinden... valt mee dat ze niet zeggen hoe flex, kicken, vet cool, ze het wel niet vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze GIF in de spoilertag toont in minder dan drie seconden aan hoe pijnlijk slecht het niveau van GTST momenteel is.
En dit is dan nog niet eens die prankcompilatie![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door PeterKelder op 11-06-2019 15:13:45 (GIF in spoilertag gezet) ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:26 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze GIF in de spoilertag toont in minder dan drie seconden aan hoe pijnlijk slecht het niveau van GTST momenteel is.
En dit is dan nog niet eens die prankcompilatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:23 schreef miaeak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:23 schreef miaeak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aysen, terwijl Louise naast haar ligt bij Laura, "is alles ok met Louise?"
Man man manwat een armoe.
En Laura met alle respect, de oude taart is op, uitgedroogd, mijn god wat slecht!!!!
[ Bericht 9% gewijzigd door Devil010 op 11-06-2019 18:13:29 ]Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
En "ooh my goooodddd"quote:Op maandag 10 juni 2019 14:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee Iemand struikelt en eentje laat glas van dienblad vallen. Hilaaaaarisch.....
Als je een 85-jarige opa bent die denkt dat je kleinkids dat grappig vinden... valt mee dat ze niet zeggen hoe flex, kicken, vet cool, ze het wel niet vinden...Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
GTST is verworden tot een tiener comedyserie en nog een hele slechte ook, valt nog mee dat er geen lachband bij zit.
Trek de stekker maar uit deze patiënt, beter wordt het niet meer.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Er moet flink wat veranderen na de zomer als ze dit nog willen redden.. Anders zie ik GTST niet nog jaren doorgaan.![]()
Zoë gaat eerst stomdronken weg uit de Rozenboom aan het einde van de vorige aflevering. Dan staat ze nu ineens als verpleegster in het ziekenhuis bij Rik (die daar eind vorige aflevering pas was) en een scène later staat ze te koken. Dus blijkbaar is ze ook al een tijdje aan het werk? Het is toch niet meer om aan te gluren dit. De editingskills ook van die vlogs..
EDIT: Nu draaien ze Arcade en hebben ze het refreinen tussen de coupletten uit gehaald.. je hoort heel de tijd de muziek springen. Wat een amateuristisch zooitje is het ook.
Heb er voorheen niet bij stil gestaan dat GTST ooit zou stoppen maar het ziet er niet rooskleurig uit.
[ Bericht 8% gewijzigd door Shenti op 12-06-2019 00:55:00 ]![]()
Oke sorry, maar waarom moest alles met Valentijn eerst allemaal zo geheimzinnig en mocht niemand weten dat hij er was. En nu gaat hij zich overal voorstellen met zijn echte naam.
Waarom was het allemaal dan zo'n geheim?![]()
Start er alsjeblieft één. Ik denk dat je nog best wel wat mensen kunt verzamelen om de schrijvers van deze belachelijke scenario's en slechte scripts wakker te schudden, zeker nu de afgelopen maanden de kijkcijfers zo gekelderd zijn. Als je dit over een halfjaar doet, interesseert het de helft van de afgevallen kijkers ook geen zak meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:57 schreef laracroftonline het volgende:
Kunnen we niet een actie starten om het huidige schrijversteam te vervangen dit doet gewoon pijn om te zien zelfs de reruns van onm zijn op dit moment beter.
Wat is het bedroevend slecht geworden. Als dit na de zomervakantie ook zo doorgaat, haak ik na 24 jaar trouw kijken ook af.![]()
![]()
![]()
De enige manier om deze serie nog te redden is de keiharde aanpak. Compleet retoolen die handel.
- Zoals gezegd: het volledige schrijversteam vervangen. Stuk voor stuk. En niet geleidelijk aan, nee, gewoon van de ene op de andere dag. Is bij Onderweg naar Morgen in 1995 ook gebeurd, en oké, het had als gevolg dat verhalen en karakters in sommige gevallen 180 graden veranderden, maar in het geval van GTST is dat misschien nog niet eens zo slecht.
- Daarnaast ook een andere uitvoerend producent. Die Gottschalk heeft inmiddels wel lang genoeg op die plek gezeten, en daarbij bewezen dat hij er niet geschikt voor is. En als je daar nog aan twijfelt: check zijn interviews nog eensAls zijn opvolger gewoon weer een oud-regisseur op die plek zetten, dat heeft tot nu toe eigenlijk altijd wel gewerkt. Desnoods halen ze Idse Grotenhuis maar terug, gezien zijn reputatie kun je dan tenminste drastische vernieuwing en verandering verwachten.
- Verder natuurlijk drastisch gaan snijden in de huidige cast. Als ik het zo bekijk hou je dan weinig over naast Laura, Janine en Ludo, maar ja, de rest is of verpest, of sowieso geen stuiver waard.
- En grijp als productieteam deze ommezwaai ook meteen aan om drastische aanpassingen te doen qua sets, cameravoering en licht. Want allemachtig, het ziet er erg gedateerd uit zoals het nu gemaakt wordt, in te krappe sets met statische cameravoering. Maak de sets zo dat er 360 graden in gefilmd kan worden (zoals De Koning) met nieuwe camera's die de serie qua beeldkwaliteit al een nodige upgrade geven. Kijk naar soaps in omliggende landen: die doen dat ook en het geeft de serie vaak een 'premium'-gevoel.
- Oh ja, last but not least: dump die Frons Servies toch een keertje met zijn eentonige 'muziek' en haal Ronald Schilperoort terug als componist. Die weet zelfs de meest onzinnige scènes nog enigszins dragelijk te maken met een leuke theme erbij.
Al deze punten moeten er hopelijk voor zorgen dat GTST dan opnieuw een opleving krijgt. Maar zoals gezegd: het moet wel drastisch gebeuren, en niet zo halfslachtig als vorig jaar. Want dan kunnen ze er beter maar meteen mee stoppen.![]()
Ik snap er niets meer van (paar afleveringen gemist) Waarom is er zoveel mysterie rond Valentijn? Hoe kennen hij en Lana elkaar? En wie is die Bilal (enge gozer, dat moet de nieuwe "hunk" zijn??) en wat heeft ie met Kimberley?![]()
Het mysterie rond Valentijn is alweer klaarquote:Op woensdag 12 juni 2019 12:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er niets meer van (paar afleveringen gemist) Waarom is er zoveel mysterie rond Valentijn? Hoe kennen hij en Lana elkaar? En wie is die Bilal (enge gozer, dat moet de nieuwe "hunk" zijn??) en wat heeft ie met Kimberley?. Was te volgen op Instagram, maar ik geloof niet dat iemand hier dat heeft gedaan. Geen idee wat het was, maar het schijnt ineens allemaal geen probleem meer te zijn. Weer een verhaalijn die op niets uitdraait.
En de schrijvers hebben ook nog steeds niet door dat het ons geen zak interesseert wat er met Rob is gebeurd. De reden daarvan heb ik een paar post geleden al aangekaart.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ook niet hoe Lana en hij elkaar nou kennen? Dat gedoe met Kimberley en Jojo had ik wel gezien.quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik snap er niets meer van (paar afleveringen gemist) Waarom is er zoveel mysterie rond Valentijn? Hoe kennen hij en Lana elkaar? En wie is die Bilal (enge gozer, dat moet de nieuwe "hunk" zijn??) en wat heeft ie met Kimberley?
Haha was de naam van die Marokkaanse/Turkse jongen waar Lucas in een ver verleden mee zou gaan trouwen ook niet Bilal?![]()
Die nieuwe hunk heet Nabil. Bilal was die grote liefde van Maxime die door Bianca uit het raam was gedonderd. (Broer van Aysen en Nuran).quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe Lana en hij elkaar nou kennen? Dat gedoe met Kimberley en Jojo had ik wel gezien.
Haha was de naam van die Marokkaanse/Turkse jongen waar Lucas in een ver verleden mee zou gaan trouwen ook niet Bilal?![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:36 schreef miaeak het volgende:
Hoho, dat is een belediging voor Pittige TijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat was Ardil. Bilal was (zoals GwaiLow correct zei) de jongen die zou trouwen met Nuran, maar stiekem gevoelens koesterde voor Lucas.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:46 schreef miaeak het volgende:
[..]
Die nieuwe hunk heet Nabil. Bilal was die grote liefde van Maxime die door Bianca uit het raam was gedonderd. (Broer van Aysen en Nuran).![]()
fout de broer van aysen en Nuran was Adil.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:46 schreef miaeak het volgende:
[..]
Die nieuwe hunk heet Nabil. Bilal was die grote liefde van Maxime die door Bianca uit het raam was gedonderd. (Broer van Aysen en Nuran).
Bilal was de vriend van Nuran waarmee ze zou gaan trouwen die gevoelens voor Lucas kreeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oooh thanks! Begreep al niet wat Lucas ermee te maken had. Oké dus we hebben Nabil (nep loodgieter die Zoë mee komt nemen), Bilal (broer van Aysen en Nuran, ware liefde van maxime) en Adil (waar Nuran aan uitgehuwelijkt was en closet gay met Lucas ging doen). Beetje variatie in namen zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 13 juni 2019 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fout de broer van aysen en Nuran was Adil.
Bilal was de vriend van Nuran waarmee ze zou gaan trouwen die gevoelens voor Lucas kreeg.. Het is nu zo'n beetje te vergelijken met Joep, Joop en Jaap.
Ik vind het trouwens ook wel eens tijd worden voor wat meer gay relaties zonder het steeds op Lucas te gooien. Hij is al zo'n 10 jaar het boegbeeld van Gay in de serie (met succesvolle en minder succesvolle momenten).
Verder is er naar mijn weten nog geen serieuze lesbische relatie geweest behalve wat "avontuurtjes". Laura met hoe-heet-ze, Charlie en Isabella en laatst Kimberly en Tiffy.
[ Bericht 8% gewijzigd door miaeak op 13-06-2019 13:10:49 ]![]()
je haalt Bilal en Adil nog steeds door elkaar hier.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:56 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oooh thanks! Begreep al niet wat Lucas ermee te maken had. Oké dus we hebben Nabil (nep loodgieter die Zoë mee komt nemen), Bilal (broer van Aysen en Nuran, ware liefde van maxime) en Adil (waar Nuran aan uitgehuwelijkt was en closet gay met Lucas ging doen). Beetje variatie in namen zou niet verkeerd zijn. Het is nu zo'n beetje te vergelijken met Joep, Joop en Jaap.
Adil = Broer Nuran en Aysen
Bilal = Vriend Nuran stiekem gay met Lucas.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tessel?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Haha shit!!quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je haalt Bilal en Adil nog steeds door elkaar hier.
Adil = Broer Nuran en Aysen
Bilal = Vriend Nuran stiekem gay met Lucas.Was toen nog te jong voor gtst dus ken het alleen van de autofellatio interviews met Rohanquote:.
![]()
Ik ook, maar er waren begin 2000 GTST-boeken en die heb ik gelezenquote:Op donderdag 13 juni 2019 14:06 schreef miaeak het volgende:
[..]
Haha shit!!
[..]
Was toen nog te jong voor gtst dus ken het alleen van de autofellatio interviews met Rohan.
En veel wiki
![]()
(En ik vind Tessel een mooie naamDat is het denk ik vooral
)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Oooh ja die boeken!!quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook, maar er waren begin 2000 GTST-boeken en die heb ik gelezenEn veel wiki
![]()
(En ik vind Tessel een mooie naamDat is het denk ik vooral
)
![]()
![]()
https://www.muziekweb.nl/(...)hte-tijden-het-album
Deze cd was ook fantastisch trouwensKan ze nog steeds meezingen
![]()
Ik was 4 toen hij uitkwam en heb hem 10 jaar later ofzo gebrand van een vriendin gekregen![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben sowieso niet echt een fan van de manier waarop ze die verhaallijnen van Lucas aanpakken. Eerst een heel groot ding maken van het homohuwelijk, maar een paar maanden later wordt Lucas mishandeld en gaan ze uit elkaar. Vervolgens krijgt hij HIV (met alle bijkomende drama) en laatst dat gedoe met het zoeken van een draagmoeder.. Net alsof ze een checklist afwerken met alle cliché onderwerpen. Een normaal/stabiel homostel zonder super veel drama zou al een verademing zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:56 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook wel eens tijd worden voor wat meer gay relaties zonder het steeds op Lucas te gooien. Hij is al zo'n 10 jaar het boegbeeld van Gay in de serie (met succesvolle en minder succesvolle momenten).
Verder is er naar mijn weten nog geen serieuze lesbische relatie geweest behalve wat "avontuurtjes". Laura met hoe-heet-ze, Charlie en Isabella en laatst Kimberly en Tiffy.![]()
Het ging al fout toen ze Edwin eruit schreven, dat blijf ik zeggen. Daar had je alle fases die Lucas nu met 4 verschillende tijdelijke tegenspelers heeft gehad ook prima mee kunnen doorlopen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:01 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een fan van de manier waarop ze die verhaallijnen van Lucas aanpakken. Eerst een heel groot ding maken van het homohuwelijk, maar een paar maanden later wordt Lucas mishandeld en gaan ze uit elkaar. Vervolgens krijgt hij HIV (met alle bijkomende drama) en laatst dat gedoe met het zoeken van een draagmoeder.. Net alsof ze een checklist afwerken met alle cliché onderwerpen. Een normaal/stabiel homostel zonder super veel drama zou al een verademing zijn.
Plus het feit dat je de familie Bouwhuis dan veel meer intact had gelaten en had hoeven te compenseren met 2 badtaardkinderenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik vind het nogsteeds irritant dat ze Lucas HIV hebben gegeven. Er is al zo'n stereotype rondom dat alleen homo's HIV hebben, terwijl er verschillende manieren zijn om het op te lopen (zie Anita).quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:01 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een fan van de manier waarop ze die verhaallijnen van Lucas aanpakken. Eerst een heel groot ding maken van het homohuwelijk, maar een paar maanden later wordt Lucas mishandeld en gaan ze uit elkaar. Vervolgens krijgt hij HIV (met alle bijkomende drama) en laatst dat gedoe met het zoeken van een draagmoeder.. Net alsof ze een checklist afwerken met alle cliché onderwerpen. Een normaal/stabiel homostel zonder super veel drama zou al een verademing zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: