Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja die snap ik ook nietquote:
Ja maar voor wie is de waarschuwing.. En wat wordt gezien als spam.quote:
Waarschuwing is voor iedereen hier.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar voor wie is de waarschuwing.. En wat wordt gezien als spam.
Zo veel vragen
Wat is het gevolgquote:
Voor het hele spel geldt het en bij elke uit de hand gelopen spam komt er 1 bij, #10 wordt reeks geslotenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zo veel vragen
Ja weet ik dat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zo veel vragen
beest.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet broccoli met kip en rijst
Dus 1 persoon kan hier het hele spel om zeep helpen... dat is makkelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor het hele spel geldt het en bij elke uit de hand gelopen spam komt er 1 bij, #10 wordt reeks gesloten
Eigenlijk wel ja...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dus 1 persoon kan hier het hele spel om zeep helpen... dat is makkelijk
Even gevraagd in FB.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zo veel vragen
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
Hoi, waar dient de '8/10 waarschuwing' topic pointer in het DTS topic voor?
Eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje is wel een lekkere kipje
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje is wel een lekkere kipje
Si.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer was die 1/10 waarschuwing gekomen echt al heel lang geleden toch?
pik ni niz ki beh uNquote:
Misschien kan @devzero dat terughalenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Vastquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan @:devzero dat terughalen
WaT eEn MaTiGe GrApquote:
Altijdquote:
Het is van Dalequote:
Qftquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:41 schreef dud0r het volgende:
Als je het woordenboek gelezen hebt is elk ander boek een remix hierop.
Goed beschouwd niet. Topic is een paar keer op slot gedaan door murp, maar dat /10 is pas bij #3 of zo gekomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Of in hele korte tijd ineens 5 er bijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd niet. Topic is een paar keer op slot gedaan door murp, maar dat /10 is pas bij #3 of zo gekomen.
Zie nu pas dat we bij waarschuwing 8/10 zitten. Iemand kan niet tellen of is een beetje zat van dit spel
Er zijn er wel meer geweest, maar sommige nummers zijn overgeslagen. Wel aardig van flippiee dat ze er niet direct 9/10 van maaktequote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Of in hele korte tijd ineens 5 er bij
Ik vraag mij af wat van Muiswinkel hiervan zou vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd niet. Topic is een paar keer op slot gedaan door murp, maar dat /10 is pas bij #3 of zo gekomen.
Zie nu pas dat we bij waarschuwing 8/10 zitten. Iemand kan niet tellen of is een beetje zat van dit spel
Ik denk dat niemand die "voordat je reageert" berichten opslaat. Zou me zelfs verbazen als danny een geschiedenis ervan bij houdt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat van Muiswinkel hiervan zou vinden
Maar seizoen 3?
Heyquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij stond de teller op 3,1415 / e^2 maar goed
Haloaquote:
5/7quote:
Kan de waarschuwing ook naar beneden... (voor goed gedrag?)quote:
Dat lijkt me wel zo fair. Als ik een maand geen gespam zie, gaat het omlaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan de waarschuwing ook naar beneden... (voor goed gedrag?)![]()
Of loopt de teller alleen maar op?
Dat is wel zo eerlijk iddquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo fair. Als ik een maand geen gespam zie, gaat het omlaag.
Duidelijk iemand die niet weet hoe een rekenmachine werkt en gewoon e2 naar boven heeft afgerond.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij stond de teller op 3,1415 / e^2 maar goed
wat vinden jullie van mijn uitspraak?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de zon is altijd al bloedheet geweest
een waarheid als eenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat vinden jullie van mijn uitspraak?
De waarheid...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat vinden jullie van mijn uitspraak?
Ik heb alleen plus en min gemaakt op een rekenmachine zo ver.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die niet weet hoe een rekenmachine werkt en gewoon e2 naar boven heeft afgerond.
Zal wel een hoop gebeitel zijn geweestquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb alleen plus en min gemaakt op een rekenmachine zo ver.
quote:
Allemaalquote:
Van transistorsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal wel een hoop gebeitel zijn geweest
[ afbeelding ]
Nou er waren heel wat maanden geen spam, zie het niet omlaag gaan toenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo fair. Als ik een maand geen gespam zie, gaat het omlaag.
Maar toen lag het verzoek er nog niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou er waren heel wat maanden geen spam, zie het niet omlaag gaan toen
Ze? Boefjes dus?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zijn zo zwart als roet.![]()
[ afbeelding ]
Baasquote:
goed puntquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar toen lag het verzoek er nog niet.
Klopt. En familie mag gratis.quote:
KAPPEquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
de zusje grapjes liggen een beetje te veel voor het oprapen vandaag
net als je zusje dusquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
ik kap niet zolang je niet kapt met herhaal tt'squote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kap niet zolang je niet kapt met herhaal tt's
Hey toen was ik met vakantiequote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
Goeie reeks deze
Topicreeks: Spam voor Markdeajaxfan
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags door de bocht. Hij mag geen "ik god" TTs meer gebruiken.
Oh.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags door de bocht. Hij mag geen "ik god" TTs meer gebruiken.
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het maanden lang kon, dan kan dat nu ook weer toch. Dan zie ik niet waar je je zorgen om maaktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou er waren heel wat maanden geen spam, zie het niet omlaag gaan toen
Hey ik heb een goede tip.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hey ik heb een goede tip.
Maar denk dat die voor jou overbodig is
[ afbeelding ]
Bread board gebruikt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
BaasBeetje cmos dingen aan elkaar vast solderen. Of heb je het jezelf makkelijk gemaakt en doe je aan FPLA programmeren.
Ik hoop dat je gewoon standaard nand-gates en zo mag gebruiken en je niet alles op transistor niveau moet doenquote:
Nou ja dat dus.quote:
En terechtquote:
Mag van mij ook wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef madam-april het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer vroeger donker wordt
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef madam-april het volgende:
En werkt als een trein...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Rolluiken en verduisteringsgordijnen.... Ooit van gehoord?
Is de remedie tegen te veel licht
Nou ja beter dan de treinen vandaag in Nederland...quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn jongste is van mening dat, zolang het nog licht is buiten, ze niet hoeft te slapen..
Haha goeiequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou ja beter dan de treinen vandaag in Nederland...
Dan vertel je haar dat dat niet zo werkt....quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn jongste is van mening dat, zolang het nog licht is buiten, ze niet hoeft te slapen..
Is toch ook zoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is altijd weer confronterend als je aan het nachtbraken bent en het licht wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef madam-april het volgende:
Mijn jongste loopt gewoon doodleuk naar het raam en doet de gordijnen etc. opzij en zegt 'kijk het is helemaal niet laat want het is nog licht'quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Rolluiken en verduisteringsgordijnen.... Ooit van gehoord?
Is de remedie tegen te veel licht
Dat is wel lachen altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is altijd weer confronterend als je aan het nachtbraken bent en het licht wordt
Ik had het vroeger andersom met als ik moest opstaan voor school terwijl het nog donker was, dat ik niet wilde opstaan want het is nog niet lichtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn jongste loopt gewoon doodleuk naar het raam en doet de gordijnen etc. opzij en zegt 'kijk het is helemaal niet laat want het is nog licht'
Heb jij een peuter van 3?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan vertel je haar dat dat niet zo werkt....
Zo moeilijk is het niet. 3 dagen gezeur en het probleem is opgelost.
doe maar een jankbericht dat je de zomer kan afschrijven op DASOOquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weekend mooi weer en daarna weer ruk
Haha opstaan is hier nooit zo'n probleemquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had het vroeger andersom met als ik moest opstaan voor school terwijl het nog donker was, dat ik niet wilde opstaan want het is nog niet licht
Nee nee, dat zal je mij niet zien doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe maar een jankbericht dat je de zomer kan afschrijven op DASOO
Ik heb er een van 20.quote:
Toch spreekt dat niet echt aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word nu al moe van dat vrouwenelftal
snap ik wel als je elf vrouwen bezig moet houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word nu al moe van dat vrouwenelftal
Selectief lezen is een kunst.quote:
Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Selectief lezen is een kunst.
Veel plezier met de zomer die nog erg lang duurt!
Die vogels schiet ik het liefst uit de lucht.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik Ben zo blij dat die dagen weer langer duren!
Kom zo veel makkelijker mijn bed uit en die vogels maken me super blij!
Ahhwww whyquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vogels schiet ik het liefst uit de lucht.
Zie hier een Madam die FOK begrijptquote:
Schijt irritant inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vogels schiet ik het liefst uit de lucht.
Voor uitslapen is het iets minder, maar dan idd verduistering voor de ramen...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik Ben zo blij dat die dagen weer langer duren!
Kom zo veel makkelijker mijn bed uit en die vogels maken me super blij!
Ahhww oordopjes doen wonderen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Irritant gefluit op de late nacht/vroege ochtend. FLIKKER OP
Hitsige fladderduiven om 6u s ochtendsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mag maar vond het zelf wel leuk om mee te kloten, tot plus en min op transistor niveau.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gewoon standaard nand-gates en zo mag gebruiken en je niet alles op transistor niveau moet doen
Wat vaker rukken dan, dan wordt je sneller doofquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies. Rolluikjes dicht en hoppakeequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor uitslapen is het iets minder, maar dan idd verduistering voor de ramen...
Nog meer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat vaker rukken dan, dan wordt je sneller doof
hoeveel bits tegelijkertijd tel je op dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat mag maar vond het zelf wel leuk om mee te kloten, tot plus en min op transistor niveau.
Vermenigvuldigen pastte al niet meer.
4 had ik er gedaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
hoeveel bits tegelijkertijd tel je op dan?
Perfecte maatstafquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog vogels hoort, dan doe je het niet vaak genoeg.
Gaat snel zoquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Selectief lezen is een kunst.
Veel plezier met de zomer die nog erg lang duurt!
Driedubbele hernia aan mijn handenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan gaat de lol dr ook wel een beetje vanaf lijkt me..
Rukken om het rukkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heyquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wat ben je weer lekker eerlijk en oprecht. Ik hou ervan![]()
En weer weg
Maar het is wel voor een goed doelquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Driedubbele hernia aan mijn handen
Die is even een dutje aan het doenquote:
Jouw handen? Daarvoor huur je toch iemand in? Je hebt toch je eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Driedubbele hernia aan mijn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |